Şimdi Ara

2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
1
Favori
10.724
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Forumda artarak devam eden eski araçları inceleme konularının arasına kendi aracımı da katmak istedim. Ben araştırdım ancak forumda daha önce Ford Connect incelemesi göremedim eğer açıldıysa mazur görün.

    Aracım 2006 model Ford Tourneo Connect 1.8 TDCI 90 PS. Geçen sene temmuz ayından itibaren bizde. 115.000'de aldık şu an ise 125.000'de.

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    Araç hafif ticari sınıfında bence aynı model bir Fiat Doblo'ya veya Peugeot Partner'e göre daha kullanışlı ve sağlam bir araç. Aynı zamanda fiyatları da uçuk değil. Eğer 'bayramda giderim köye atarım arkaya un çuvalını, şeker çuvalını' diyorsanız tam size göre. Ancak yakıtı sizi biraz üzebilir. Şehir içi kullanımda 9-10 lt.'yi buluyor. Şehir dışı ise 5-6 lt.'ye kadar düşebilir. Biz ailecek arıcılık yaptığımız için işimizi görüyor. Yeri geliyor kovan taşıyoruz, yeri geliyor şeker çuvallarını atıyoruz. Bozuk yollarda, köy yollarında ideal bir araç. Ancak şehir içinde kullanacaksanız veya yük, eşya vs. taşımayacaksanız Connect önermem. Zira yakıt değerleri yukarıda Eğer illa ben Connect alacam diyorsanız 110'luk almak daha mantıklı. 110 beygir Connect kullanıcıları 90'lıklara göre daha az yaktığını söylüyorlar.

    Aracın yol tutuşu, virajlardaki performansı hafif ticari sınıfındaki bir araca göre fena değil. Tabi üstün bir performans beklemiyorsanız. Benim gördüğüm en yüksek hız 150 km/h. Bu hızdan sonra çok yavaş hızlanıyor.

    Buyrun fotolar

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME  2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME  2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME  2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME  2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    Araç geniş bir iç hacme sahip. Şayet binek arabadan sonra böyle bir araca geçiş yaptıysanız bariz belli oluyor. Ancak ön direkler virajlarda sıkıntı yaratıyor. Kafanızı öne çıkarıp viraja bakmanız gerekebilir.

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    Jantlarımız her ne kadar eski sahibi tarafından çizilmiş olsa da şık duruyor

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    İşte 90 beygirlik 1.8 TDCI motor

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    Gelelim iç tasarıma. İç tasarım tamamen sert plastik. Ön göğüs üst kısımda evrak koyma yeri mevcut. Direksiyonun altında, sigorta kutusunun yanında ise fazla kullanışlı olmayan bir göz daha var. Ben buralara kaydırmaz kumaş serdim. Aksi takdirde viraja sert girdiğiniz zaman gözlük cüzdan veya telefonunuzu yerde bulabilirsiniz

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    Far kontrol kısmı direksiyonun sol kısmında kalıyor.

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    Klimanın, teybin, çakmaklığın ve kül tablasının bulunduğu kısım bu şekilde. Teyp pek kullanışlı değil. Aux girişinin olmayışı benim için büyük kayıp CD çalar da MP3 çalmıyor maalesef. Sadece track şarkıları çalar.

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    E malum km olmuş 125.000. Direksiyonda aşınmalar mevcut

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    Kapı içleri tamamen sert plastik. Tutma kolunun hemen altında hoparlör bulunuyor. Saklama gözü ise aşağıda.

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    Torpido gözü bence yeterli. Ancak yeni modellerde yanılmıyorsam torpidonun içinde aux girişi bulunuyor. Bizimkinde yok. Ön yolcu koltuğunun altında ise bir saklama gözü daha var. Bunu da daha yeni keşfettim Yukarıda ise bir raf daha var. Güneşlik, hırka vs. koymak için galiba.

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME  2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME  2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    Arka koltuklar dilerseniz yatırılıp bagaj hacmi artırılabiliyor. Sürücü ve yolcu koltuğu rahat ancak yükseklik ayarı yapmak tam bir facia Soldaki kolu yukarı çekip ağırlığınızı aşağı vermeniz gerekiyor. E bir de benim gibi 60 kiloysanız kolay gelsin

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    Göstergeler oldukça sade

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME

    Eğer bütçeniz kısıtlı ama sağlam, dayanıklı bir ticari araç almak istiyorsanız bence en ideal araçlardan biri.
    Fotoların kalitesi ve azlığı için kusura bakmayın zira fazla foto koyup görüntü kirliliği yaratmak istemedim. Okuduğunuz için teşekkürler.

    Son olarak cengaverin bir fotosuyla veda edelim. Abant Hatırası

     2006 FORD TOURNEO CONNECT İNCELEME







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    2006 Ford Tourneo Connect: Kapsamlı Bir İnceleme

    2006 Ford Tourneo Connect, çok yönlülüğü ve pratikliğiyle öne çıkan bir kompakt MPV'dir. 90 beygir gücüne sahip 1,8 litrelik bir motora sahiptir ve hem ticari hem de aile kullanımı için uygundur.

    Tasarım ve Özellikler

    2006 Ford Connect, şık ve modern bir tasarıma sahiptir. Geniş bir iç mekana sahiptir ve yedi yolcuya kadar rahatça oturabilir. Araç, klima, elektrikli camlar ve elektrikli aynalar gibi çeşitli özelliklerle donatılmıştır.

    Performans ve Güvenlik

    Connect'in 1,8 litrelik motoru, günlük yolculuklar için yeterli güç sağlar. Düşük yakıt tüketimi ile ekonomiktir. Araç, ABS frenler, sürücü ve yolcu hava yastıkları gibi güvenlik özellikleriyle donatılmıştır.

    Pratiklik ve Çok Yönlülük

    2006 Ford Connect, çok yönlü bir araçtır ve çeşitli ihtiyaçları karşılayabilir. Arka koltuklar katlanabilir ve geniş bir kargo alanı oluşturur. Araç ayrıca, eşyalarınızı güvenli bir şekilde saklamanıza olanak tanıyan çok sayıda saklama bölmesine sahiptir.

    2006 Ford Connect'in Avantajları

    • Geniş ve pratik iç mekan
    • Çok yönlü ve çok amaçlı kullanım
    • Ekonomik ve düşük yakıt tüketimi
    • Güvenli ve güvenilir

    2006 Ford Connect'in Dezavantajları

    • Bazı alıcılara göre zayıf hızlanma
    • Uzun yolculuklarda gürültülü kabin

    Sonuç

    2006 Ford Tourneo Connect, çok yönlülüğü, pratikliği ve ekonomisiyle öne çıkan sağlam bir MPV'dir. Ticari veya aile kullanımı için arayanlar için güvenli ve uygun fiyatlı bir seçenektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Güzel paylaşım hocam sağolun. 10 sene sonra bu kasa Connect'ler efsane olacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lego95

    Güzel paylaşım hocam sağolun. 10 sene sonra bu kasa Connect'ler efsane olacak

    Rica ederim. Evet özellikle ilk çıkan kasa bu olduğu için ayrı bir yeri var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebenlideniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lego95

    Güzel paylaşım hocam sağolun. 10 sene sonra bu kasa Connect'ler efsane olacak

    Rica ederim. Evet özellikle ilk çıkan kasa bu olduğu için ayrı bir yeri var.

    Alıntıları Göster
    saglam araba ama bu eski modellerin yakıt tuketimi benzinli araç gibidir çok tuketirler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tplatpla01

    saglam araba ama bu eski modellerin yakıt tuketimi benzinli araç gibidir çok tuketirler

    Alıntıları Göster
    Bu araca sahip olanların büyük çoğunluğı sahip olduğu aracın ismini bilmiyor maalsef.

    Araç sahiplerinin %33ü connect, %33ü cornet, %33ü corvet diyor

    Not: veriler btu'dan alınmıştır.
  • Test icin tesekkurler.Makyajla beraber ic mekanda da bolca duzeltme mevcut.

    Bizde de suan 2013 75 lik var.Cogunlukla sehirdisi kullanimda 6.7 litre yakiyor.6000 kmdeki araca gore normal bana gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Bu araca sahip olanların büyük çoğunluğı sahip olduğu aracın ismini bilmiyor maalsef.

    Araç sahiplerinin %33ü connect, %33ü cornet, %33ü corvet diyor

    Not: veriler btu'dan alınmıştır.

    Alıntıları Göster
    İnceleme İçin Teşekkürler , Şirketteki Araçlar Ford ile Anlaşmalı Olduğu İçin Çoğu Modelini Kullandım.2012 Connect Kullanma Şansımda Oldu Bu Araçlarda 6. Vitesi Arıyor Gerek Yakıt Tasarrufu Olarak Gerek Motor Olarak , Araba Bir Süre Sonra Bağırmaya Başlıyor Özelliklede 140'tan Sonra.Ama Bir Yandanda Ticari Araçlar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Toyota Corolla 2005 hb incelemesi
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Bu araca sahip olanların büyük çoğunluğı sahip olduğu aracın ismini bilmiyor maalsef.

    Araç sahiplerinin %33ü connect, %33ü cornet, %33ü corvet diyor

    Not: veriler btu'dan alınmıştır.

    Doğrudur. sahibinden.com da bir ara 'satılık gonnet' diye bir ilan görmüştüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebenlideniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    Bu araca sahip olanların büyük çoğunluğı sahip olduğu aracın ismini bilmiyor maalsef.

    Araç sahiplerinin %33ü connect, %33ü cornet, %33ü corvet diyor

    Not: veriler btu'dan alınmıştır.

    Doğrudur. sahibinden.com da bir ara 'satılık gonnet' diye bir ilan görmüştüm

    Hocam Gece Gece Güldürdün Allahta Seni Güldürsün Alıntıyı Okurken Gonnet'i Görünce Harbi harbi Güldüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEKLER -- 20 Ağustos 2013; 0:24:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Test icin tesekkurler.Makyajla beraber ic mekanda da bolca duzeltme mevcut.

    Bizde de suan 2013 75 lik var.Cogunlukla sehirdisi kullanimda 6.7 litre yakiyor.6000 kmdeki araca gore normal bana gore.

    Güle güle kullanın. Performansı nasıl peki? 75'lik hiç kullanmadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebenlideniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Test icin tesekkurler.Makyajla beraber ic mekanda da bolca duzeltme mevcut.

    Bizde de suan 2013 75 lik var.Cogunlukla sehirdisi kullanimda 6.7 litre yakiyor.6000 kmdeki araca gore normal bana gore.

    Güle güle kullanın. Performansı nasıl peki? 75'lik hiç kullanmadım.

    Hocam normalde 1.2 tsi leon kullanan birisi olarak soyleyeyim;

    Arac 1750den itibaren 2750 ye kadar gayet iyi gidiyor.75 bg demezsiniz yani.Hatta dikkat etmedigim zaman 1 den 2 ye cektigimde biraz patinaj cekiyor.

    Fakat iyi gidiyor derken,gunluk ihtiyacinizi rahatlikla karsiliyor yani.Ama acil isiniz falan ciksa,adami uyuz eder.3000 devirden sonra beklenildigi gibi gitmiyor.Hatta hic gitmiyor.Ben aracla otobana cikmadim.E-5 te de en fazla 140 gordum.Ama 140 a gelene kadar bayagi bekliyorsunuz.Bu arada arac 4750 devirde kesiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEKLER

    İnceleme İçin Teşekkürler , Şirketteki Araçlar Ford ile Anlaşmalı Olduğu İçin Çoğu Modelini Kullandım.2012 Connect Kullanma Şansımda Oldu Bu Araçlarda 6. Vitesi Arıyor Gerek Yakıt Tasarrufu Olarak Gerek Motor Olarak , Araba Bir Süre Sonra Bağırmaya Başlıyor Özelliklede 140'tan Sonra.Ama Bir Yandanda Ticari Araçlar.

    Aynen. 140-150 ye kadar güzel hızlanıyor ama ondan sonra bekle ki hızlansın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebenlideniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEKLER

    İnceleme İçin Teşekkürler , Şirketteki Araçlar Ford ile Anlaşmalı Olduğu İçin Çoğu Modelini Kullandım.2012 Connect Kullanma Şansımda Oldu Bu Araçlarda 6. Vitesi Arıyor Gerek Yakıt Tasarrufu Olarak Gerek Motor Olarak , Araba Bir Süre Sonra Bağırmaya Başlıyor Özelliklede 140'tan Sonra.Ama Bir Yandanda Ticari Araçlar.

    Aynen. 140-150 ye kadar güzel hızlanıyor ama ondan sonra bekle ki hızlansın

    Alıntıları Göster
    İnceleme için teşekkürler.

    Far yükseklik ayarı aracın arkası boş iken 0 da durmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    İnceleme için teşekkürler.

    Far yükseklik ayarı aracın arkası boş iken 0 da durmalıdır.

    Alıntıları Göster
    emeğinize sağlık
    google'dan araba araştıranlar için çok büyük nimet dh kullanıcı incelemeleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    emeğinize sağlık
    google'dan araba araştıranlar için çok büyük nimet dh kullanıcı incelemeleri

    Alıntıları Göster
    Bendede 2006 1.8 TDDI 75 PS vardı.

    En fazla 140 km/h yaptım. Ama gerçek sağlam ve dayanıklı bir arabadır. Size asla yarı yolda bırakmaz.
  • Resimler mobilden gözükmüyor resimleri düzenler misin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sebenlideniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Test icin tesekkurler.Makyajla beraber ic mekanda da bolca duzeltme mevcut.

    Bizde de suan 2013 75 lik var.Cogunlukla sehirdisi kullanimda 6.7 litre yakiyor.6000 kmdeki araca gore normal bana gore.

    Güle güle kullanın. Performansı nasıl peki? 75'lik hiç kullanmadım.

    Hocam normalde 1.2 tsi leon kullanan birisi olarak soyleyeyim;

    Arac 1750den itibaren 2750 ye kadar gayet iyi gidiyor.75 bg demezsiniz yani.Hatta dikkat etmedigim zaman 1 den 2 ye cektigimde biraz patinaj cekiyor.

    Fakat iyi gidiyor derken,gunluk ihtiyacinizi rahatlikla karsiliyor yani.Ama acil isiniz falan ciksa,adami uyuz eder.3000 devirden sonra beklenildigi gibi gitmiyor.Hatta hic gitmiyor.Ben aracla otobana cikmadim.E-5 te de en fazla 140 gordum.Ama 140 a gelene kadar bayagi bekliyorsunuz.Bu arada arac 4750 devirde kesiliyor.

    75Lik öyle sanırım bizde 110ps vardı ilk 2 vites biraz hantaldı 3. vitesten sonra her türlü binek araçla kapışıyordu. Dik bayır köy yolu bana mısın demiyor eşşek gibi kullan masraf çıkarmaz biz 30 bin km kullandık tek kuruş masraf çıkarmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PuLeRi

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239


    quote:

    Orijinalden alıntı: sebenlideniz

    quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Test icin tesekkurler.Makyajla beraber ic mekanda da bolca duzeltme mevcut.

    Bizde de suan 2013 75 lik var.Cogunlukla sehirdisi kullanimda 6.7 litre yakiyor.6000 kmdeki araca gore normal bana gore.

    Güle güle kullanın. Performansı nasıl peki? 75'lik hiç kullanmadım.

    Hocam normalde 1.2 tsi leon kullanan birisi olarak soyleyeyim;

    Arac 1750den itibaren 2750 ye kadar gayet iyi gidiyor.75 bg demezsiniz yani.Hatta dikkat etmedigim zaman 1 den 2 ye cektigimde biraz patinaj cekiyor.

    Fakat iyi gidiyor derken,gunluk ihtiyacinizi rahatlikla karsiliyor yani.Ama acil isiniz falan ciksa,adami uyuz eder.3000 devirden sonra beklenildigi gibi gitmiyor.Hatta hic gitmiyor.Ben aracla otobana cikmadim.E-5 te de en fazla 140 gordum.Ama 140 a gelene kadar bayagi bekliyorsunuz.Bu arada arac 4750 devirde kesiliyor.

    75Lik öyle sanırım bizde 110ps vardı ilk 2 vites biraz hantaldı 3. vitesten sonra her türlü binek araçla kapışıyordu. Dik bayır köy yolu bana mısın demiyor eşşek gibi kullan masraf çıkarmaz biz 30 bin km kullandık tek kuruş masraf çıkarmadı.

    Alıntıları Göster
    75 ligini 7 sene kullandik, cok yakması dısında sollamalarda biraz agir kaliyor. birde yuksek hızda guven vermiyor.
    onun haricinde rahat ve dayanıklı bir araba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    75 ligini 7 sene kullandik, cok yakması dısında sollamalarda biraz agir kaliyor. birde yuksek hızda guven vermiyor.
    onun haricinde rahat ve dayanıklı bir araba.

    Alıntıları Göster
    Makyajlı kasa, 2010 model 90 hp olanı sıfır alıp 1 yıl kullandım, sakin kullanımda ş.içi 8 ş.arası 5 litre yaktı, motor ciddi manada müsrif ama onun dışında sağlamlık ve yol tutuş olarak sınıfında başa oynar.
    Bir tanıdık şirket aracı olarak 75 hp olanı 170.ooo km kullandı araba tık demedi, sonra gitti Yeni Doblo aldı 20.ooo km olmadan araba pörtledi.

    Kısaca bu sınıfın en tahammüllü aracı, kazasız sürüşler, güzel inceleme..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    İnceleme için teşekkürler.

    Far yükseklik ayarı aracın arkası boş iken 0 da durmalıdır.

    Araç bu far ayarıyla arkası boş iken muayeneye girdi bir sıkıntı olmadı ama önerinizi dikkate alacağım
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.