Şimdi Ara

FORD TOURNEO CONNECT 1.6 TCDi 115 HP Test Sürüşü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
1
Favori
12.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Otorite programında bu hafta Ford Tourneo Connect testi vardı.

    Özellikle aracın performansının ve yol tutuşunun oldukça başarılı olduğundan bahsedilmiş.

    İzleyemeyenler için video'yu ekliyorum. İyi seyirler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Haketmedim -- 17 Ocak 2015; 17:28:28 >







  • Çok beğendim. Çok güzel olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Youtube'den turatii robert adam'in testini izlemistim; ne yapan söyleyeyim "el motorül le kaporta bagajül" harici bi cacık anlamamistim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paylaşım için teşekkürler.

    Güzel bir inceleme olmuş.

    İşin ilginci ticari araçta bu kadar zengin Donanım olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hassey

    Paylaşım için teşekkürler.

    Güzel bir inceleme olmuş.

    İşin ilginci ticari araçta bu kadar zengin Donanım olması.
    Kangoo,Connect gibi araçların üretim amacından saptığını düşünüyorum.

    Bu araçlar kompakt sayılabilecek boyutları ile ilk ortaya çıktğında pratik yük taşıma araçlarıydı.Transporter gibi büyük boyutlu araçlara ihtiyaç duymayanların tercihiydi.

    Şimdi kocaman oldular ve neredeyse Transporter uzunluğundalar.

    Tekrardan küçük araç ihtiyacı hasıl oldu.Fiorino vs türedi.Ki Fiorino ilk ortaya çıkan Kangoo'dan daha küçük bir araç değil.

    Yakında Fiorino gibileri de büyüyecek.Ve bu iş çığrından çıkacak gibi görünüyor.Çünkü her marka bir sonraki modeli rakiplerinden aşağı kalmamak için çok daha büyük yapıyor.




  • Abi ticari olarak guzel. Amaa. Eski connecte bindigimde virajlarda sanki devrilecekmis gibi bir his uyandiriyordu. Yuksek ama guven vermiyordu. Bunu bilemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Abi ticari olarak guzel. Amaa. Eski connecte bindigimde virajlarda sanki devrilecekmis gibi bir his uyandiriyordu. Yuksek ama guven vermiyordu. Bunu bilemem
    tamam iyi güzel de bir ticariye 65+bin Tl istemek neyin kafası ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hyundai Elantra 1.6 CRDİ TEST!
    9 yıl önce açıldı
    FORD CONNECT 1.5 ecoblue
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    tamam iyi güzel de bir ticariye 65+bin Tl istemek neyin kafası ?

    Alıntıları Göster
    Oturaklı bir araca benziyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    tamam iyi güzel de bir ticariye 65+bin Tl istemek neyin kafası ?

    +1 O paralari verecek olursam ticari almam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    tamam iyi güzel de bir ticariye 65+bin Tl istemek neyin kafası ?

    +1 O paralari verecek olursam ticari almam.

    Alıntıları Göster
    Bu adam konuşurken konu bir anda otomobilden bana gelecek ve beni eleştirecek gibi hissediyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Bu adam konuşurken konu bir anda otomobilden bana gelecek ve beni eleştirecek gibi hissediyorum..

    Alıntıları Göster
    Bu araçlar tamamen binek konforuna girip kullanımı arttıkça işler değişiyor.

    Binek ruhsatı olmayan panelvanların vergilendirme dilimi 1-6 yaş oldu ve 1900 motora kadar 945 tl olarak vergilendiriliyorlar.

    Saçma sapan bir muayene sistemi var.Araçlardaki gibi 3 yıl değil her yıl ,yılda iki kere muayneye giren var.

    Köprüler, merkezi yerlere giremiyorsunuz yakalanırsanız trafik cezası var

    20 yaşında araca uygulanmayan hız sınırlaması size var

    İş amaçlı kullanılmadıkça hiç bir mantığı yok şu aralara binmenin




  • Çok iyi yol tutuyo iyi de kaçıyo alınabilir araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatı neredeyse 70000 tl,o paraya ne otomobiller var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Abi ticari olarak guzel. Amaa. Eski connecte bindigimde virajlarda sanki devrilecekmis gibi bir his uyandiriyordu. Yuksek ama guven vermiyordu. Bunu bilemem

    connect hiçbir zaman öyle bir his vermez bilakis birçok binek araçtan daha iyi yol tutar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Abi ticari olarak guzel. Amaa. Eski connecte bindigimde virajlarda sanki devrilecekmis gibi bir his uyandiriyordu. Yuksek ama guven vermiyordu. Bunu bilemem

    connect hiçbir zaman öyle bir his vermez bilakis birçok binek araçtan daha iyi yol tutar

    Yol tutusunu ekstradan test edecek durumum olmadi. Ancak hissiyat olarak soyluyorum. Alcak arac daha guvenli geliyor bana. Pozisyon ve hakimiyet acisindan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Abi ticari olarak guzel. Amaa. Eski connecte bindigimde virajlarda sanki devrilecekmis gibi bir his uyandiriyordu. Yuksek ama guven vermiyordu. Bunu bilemem

    connect hiçbir zaman öyle bir his vermez bilakis birçok binek araçtan daha iyi yol tutar

    Yol tutusunu ekstradan test edecek durumum olmadi. Ancak hissiyat olarak soyluyorum. Alcak arac daha guvenli geliyor bana. Pozisyon ve hakimiyet acisindan

    alçak tavanlısını da yüksek tavan uzun akslısını da 200.000 km den fazla kullanmışlığım var connect tin verdiği güveni (özellikle yokohama lastiklerle) çok arabada görmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935


    quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Abi ticari olarak guzel. Amaa. Eski connecte bindigimde virajlarda sanki devrilecekmis gibi bir his uyandiriyordu. Yuksek ama guven vermiyordu. Bunu bilemem

    connect hiçbir zaman öyle bir his vermez bilakis birçok binek araçtan daha iyi yol tutar

    Yol tutusunu ekstradan test edecek durumum olmadi. Ancak hissiyat olarak soyluyorum. Alcak arac daha guvenli geliyor bana. Pozisyon ve hakimiyet acisindan

    alçak tavanlısını da yüksek tavan uzun akslısını da 200.000 km den fazla kullanmışlığım var connect tin verdiği güveni (özellikle yokohama lastiklerle) çok arabada görmedim.

    Alıntıları Göster
    Dayı ne çok konuştu,dayanamadım yarıda kapattım.




  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    O videolara keske ingilizce altyazi gelse.Adam incigini cincigini test ediyor,bir arac icin 3 video var nerdeyse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    O videolara keske ingilizce altyazi gelse.Adam incigini cincigini test ediyor,bir arac icin 3 video var nerdeyse.

    Aynen, detayli testleri var adamın
    Yalniz o tiple burda, test araci alamaz kimseden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    O videolara keske ingilizce altyazi gelse.Adam incigini cincigini test ediyor,bir arac icin 3 video var nerdeyse.

    Bende nerdeyse youtube'daki bütün teslerini izledim en sevdiğim tarafı ise gerçekten her markaya çok tarafsız yaklaşıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.