Şimdi Ara

2007 civic sedan testi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni civic sedan in testi hic yapilmadi mi? Ben internet bir turlu bulamiyorum. Link verebilir misinz?



  • şuan için bende gförmedim arabam.com un yapması gerekiyor aslında corsayı bile test yaptılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Riazor Blues

    şuan için bende gförmedim arabam.com un yapması gerekiyor aslında corsayı bile test yaptılar
    Yaz aylarında otomobil dergilerinde yaptılar testini , nette bende bulamadım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzanDogus

    Yaz aylarında otomobil dergilerinde yaptılar testini , nette bende bulamadım...

    Alıntıları Göster
    Nette şu an ayrıntılı test yok bildiğim kadarıyla çünkü bende sürekli takip ediyorum, arıyorum Ozan arkadaşın dediği gibi geçtiğimiz yaz aylarında bir kaç dergide ayrıntılı test sürüşleri ve izlenimler vardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brada

    Nette şu an ayrıntılı test yok bildiğim kadarıyla çünkü bende sürekli takip ediyorum, arıyorum Ozan arkadaşın dediği gibi geçtiğimiz yaz aylarında bir kaç dergide ayrıntılı test sürüşleri ve izlenimler vardı.

    Alıntıları Göster
    otomobil dergilerinde bolca yazısı çıktı. Genelde söylenen çok çok iyi. Zaafı lastik sesi alması ve bagaj hacmi. Burada bir tanıdık lastik sesini, orijinal lastiklerini, daha az yuvarlanma direnci olan lastiklerle değiştirdiği zaman sesi giderdiğini söyledi. Bu da anti parantez bilgi olsun. Bunun haricinde araba herşeyiyle mükemmel.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mukeya

    otomobil dergilerinde bolca yazısı çıktı. Genelde söylenen çok çok iyi. Zaafı lastik sesi alması ve bagaj hacmi. Burada bir tanıdık lastik sesini, orijinal lastiklerini, daha az yuvarlanma direnci olan lastiklerle değiştirdiği zaman sesi giderdiğini söyledi. Bu da anti parantez bilgi olsun. Bunun haricinde araba herşeyiyle mükemmel.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mukeya

    otomobil dergilerinde bolca yazısı çıktı. Genelde söylenen çok çok iyi. Zaafı lastik sesi alması ve bagaj hacmi. Burada bir tanıdık lastik sesini, orijinal lastiklerini, daha az yuvarlanma direnci olan lastiklerle değiştirdiği zaman sesi giderdiğini söyledi. Bu da anti parantez bilgi olsun. Bunun haricinde araba herşeyiyle mükemmel.


    Doğrusu ben çok fazla şikayetçi değilim lastik sesinden, japon arabalarının tipik özelliğidir. "Az yuvarlanma direnci olan" lastikler hangileridir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demircim

    quote:

    Orjinalden alıntı: mukeya

    otomobil dergilerinde bolca yazısı çıktı. Genelde söylenen çok çok iyi. Zaafı lastik sesi alması ve bagaj hacmi. Burada bir tanıdık lastik sesini, orijinal lastiklerini, daha az yuvarlanma direnci olan lastiklerle değiştirdiği zaman sesi giderdiğini söyledi. Bu da anti parantez bilgi olsun. Bunun haricinde araba herşeyiyle mükemmel.


    Doğrusu ben çok fazla şikayetçi değilim lastik sesinden, japon arabalarının tipik özelliğidir. "Az yuvarlanma direnci olan" lastikler hangileridir?

    Alıntıları Göster
    hb, ve sedan bütün civiclerin karşılaştırmalarını , detaylı testlerini otohaber ve autoshow detaylı olarak yayınladılar. civic hb için pek kötü bişey demediler sadece vergi dilimi yüzünden satışarı beklenenden az olabilir denilmişti. sedan civic içinse diğer arkadaşımızında bahsettiği gibi lastik gürültüsü ve bagajın beklenenden ufak olmasıydı ki ben buna hiç katılmıyorum bagajı yeterli. şu an yanlış hatırlamıyorsam bir dergide civic sedanların ithallerinde yarım stepne kullanılıyormuş fakat TR de civic sedanlarda tam boy (orjinal lastik ebadında) stepne kullanıldığı için bagajın yüksekliğinin azaldığından dolayısıyla ufaldığından bahsediliyordu. önümüzdeki günlerde bu dergilerin sayılarını ve testlerin sonuçlarını buraya ekliycem.





  • Ingilizcen varsa al bu linki kullan;http://cars.about.com/od/honda/fr/ag_06civic.htm
    Yoksa ben 1.6 sını test ettim,turkiyede yapilan profosyonel testlerde henuz elektronik baskıya cıkmadı..Hani illa ben test verilerini gorecem diyosan eski dergilere bak veya web e aktarılmasını bekle,yoksa git bin sur Honda daki test aracını...En iyi test senin yaptıgın test tir bunu sakın unutma..Hele hele bide o arabayı alacaksa...Binmeden,surmeden,yormadan alma!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Experti_see

    Ingilizcen varsa al bu linki kullan;http://cars.about.com/od/honda/fr/ag_06civic.htm
    Yoksa ben 1.6 sını test ettim,turkiyede yapilan profosyonel testlerde henuz elektronik baskıya cıkmadı..Hani illa ben test verilerini gorecem diyosan eski dergilere bak veya web e aktarılmasını bekle,yoksa git bin sur Honda daki test aracını...En iyi test senin yaptıgın test tir bunu sakın unutma..Hele hele bide o arabayı alacaksa...Binmeden,surmeden,yormadan alma!!!
    cell-im merakla testleri koymanı bekliyorum. Fren mesafesini cok merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvd23

    cell-im merakla testleri koymanı bekliyorum. Fren mesafesini cok merak ediyorum.

    Alıntıları Göster
    SİZ CİVİC SEDAN DÜZÜN PERFORMANSINDAN MEMNUNMUSUNZ YA BANA BİRAZ AGIR KALIO GİBİ GELDİDE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cell-im

    hb, ve sedan bütün civiclerin karşılaştırmalarını , detaylı testlerini otohaber ve autoshow detaylı olarak yayınladılar. civic hb için pek kötü bişey demediler sadece vergi dilimi yüzünden satışarı beklenenden az olabilir denilmişti. sedan civic içinse diğer arkadaşımızında bahsettiği gibi lastik gürültüsü ve bagajın beklenenden ufak olmasıydı ki ben buna hiç katılmıyorum bagajı yeterli. şu an yanlış hatırlamıyorsam bir dergide civic sedanların ithallerinde yarım stepne kullanılıyormuş fakat TR de civic sedanlarda tam boy (orjinal lastik ebadında) stepne kullanıldığı için bagajın yüksekliğinin azaldığından dolayısıyla ufaldığından bahsediliyordu. önümüzdeki günlerde bu dergilerin sayılarını ve testlerin sonuçlarını buraya ekliycem.



    Alıntıları Göster
    bende bekliyorum ayrıca herkese selamlar iş aramaktan foruma bile giremiyoruzzzzz...Allah bu ülkeye calısanlarına okuyanlarına iş arayanlarına yardım etsin...Yoksa benim ülkem bu durumlara layık degil ama boyle giderse ufffffff...Bilsem okumazdım diyecek pozisyona geldim..neyse dagıtmayalım konuyu...Merakla bekliyoruz arkadasımmmmm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitewolf06

    bende bekliyorum ayrıca herkese selamlar iş aramaktan foruma bile giremiyoruzzzzz...Allah bu ülkeye calısanlarına okuyanlarına iş arayanlarına yardım etsin...Yoksa benim ülkem bu durumlara layık degil ama boyle giderse ufffffff...Bilsem okumazdım diyecek pozisyona geldim..neyse dagıtmayalım konuyu...Merakla bekliyoruz arkadasımmmmm

    Alıntıları Göster
    ilk olarak autoshow: sayı2006/33

    test aracı metal,k gri honda civic 1,6i sedan elegance manuel 41U6638 plakalı
    kısa kısa önem ver,len noktaları yazıorum:

    başlık: KENDİNİ AŞTI. EN YENİ YERLİ ÜRETİM OTOMOBİL OLAN CİVİC SEDAN MANUEL ŞANZIMANIYLA,KONFORUN YANINA YÜKSEK PERFORMANSIDA ARTI OLARAK VERİYOR.

    resimlerin altındaki notlar:1--- İÇ MEKANDA KULLANILAN KUMANDALAR VE YERLEŞİMLERİ HB KAROSERLİ KARDEŞİNDE KULLANILANLARA GÖRE ÇOK KULLANIŞLI.
    2---HIZ GÖSTERGESİ YUKARDA OLDUKÇA RAHAT OKUNUYOR.
    3---389LİTRELİK BAGAJ HACMİ BU TİP BİR OTOMOBİL İÇİN KOMİK BİR RAKAMI İFADE EDİYOR.RAKİPLERİNİN BAGAJ HACMİ 500 LT VE ÜZERİNDE.
    4---KOLTUKLARIN KAPLAMASI DOKUNMA DUYUSUNU BESLİYOR.HER İKİ KOLTUK SIRASINDADA YETERLİ BOYUT SUNULMASI BU ÖLÇÜLERDE Bİ ARABA İÇİN NORMAL.

    TEST VERİLERİ:
    HIZLANMALAR:
    0-50:3,2SN
    0-100:11,00SN
    0-130:19,3SN
    60-100(4.VİTESTE):13,3SN
    80-120(5.VİTESTE):20,2SN

    TÜKETİM:(LT/100KM):8,4LT
    MENZİL:595KM

    İÇGÜRÜLTÜ:56DBA(50KM/H)

    FREN MESAFESİ:39M(FREN MESAFESİ İÇİN GÜVENLİ DEMEK DOĞRU OLACAKTIR.FAKAT BU DİSİPLİNDE DE DAHA BAŞARILI RAKİPLERI OLDUĞU UNUTULMAMALIDIR.SİSTEMİN DOZLAMASI BAŞARILI.)

    (+):
    BAŞARILI PERFORMANS
    GENİŞ İÇ MEKAN
    BAŞARILI DİREKSİYON

    (-):
    KÜÇÜK BAGAJ
    AŞIRI LASTİK GÜRÜLTÜSÜ

    SONUÇ:
    CİVİC SEDAN MÜKEMMEL BİR OTOMOBİL DEĞİL.LASTİK GÜRÜLTÜSÜ,KÜÇÜK BAGAJ GİBİ KUSURLARI BULUNUYOR.BUNUNLA BİRLİKTE BAŞARILI ÖZELLİKLERİNİ, MANUEL ŞANZIMANLI VERSİONDA BİRLEŞTİREN HONDA CİVİC SEDAN, UYGUN SAYILABİLECEK BAŞLANGIÇ FİYATI İLE İYİ BİR KOMPAKT SEDAN SEÇENEĞİ.FAKAT DÜŞÜK ÜRETİM ADETLERİNE SAHİP TR FABRİKASI CİVİCE ULAŞILMASINI ÖNLÜYOR;CİVİC İÇİN ŞU ANDA EN ÖNEMLİ ENGEL BU!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cell-im

    ilk olarak autoshow: sayı2006/33

    test aracı metal,k gri honda civic 1,6i sedan elegance manuel 41U6638 plakalı
    kısa kısa önem ver,len noktaları yazıorum:

    başlık: KENDİNİ AŞTI. EN YENİ YERLİ ÜRETİM OTOMOBİL OLAN CİVİC SEDAN MANUEL ŞANZIMANIYLA,KONFORUN YANINA YÜKSEK PERFORMANSIDA ARTI OLARAK VERİYOR.

    resimlerin altındaki notlar:1--- İÇ MEKANDA KULLANILAN KUMANDALAR VE YERLEŞİMLERİ HB KAROSERLİ KARDEŞİNDE KULLANILANLARA GÖRE ÇOK KULLANIŞLI.
    2---HIZ GÖSTERGESİ YUKARDA OLDUKÇA RAHAT OKUNUYOR.
    3---389LİTRELİK BAGAJ HACMİ BU TİP BİR OTOMOBİL İÇİN KOMİK BİR RAKAMI İFADE EDİYOR.RAKİPLERİNİN BAGAJ HACMİ 500 LT VE ÜZERİNDE.
    4---KOLTUKLARIN KAPLAMASI DOKUNMA DUYUSUNU BESLİYOR.HER İKİ KOLTUK SIRASINDADA YETERLİ BOYUT SUNULMASI BU ÖLÇÜLERDE Bİ ARABA İÇİN NORMAL.

    TEST VERİLERİ:
    HIZLANMALAR:
    0-50:3,2SN
    0-100:11,00SN
    0-130:19,3SN
    60-100(4.VİTESTE):13,3SN
    80-120(5.VİTESTE):20,2SN

    TÜKETİM:(LT/100KM):8,4LT
    MENZİL:595KM

    İÇGÜRÜLTÜ:56DBA(50KM/H)

    FREN MESAFESİ:39M(FREN MESAFESİ İÇİN GÜVENLİ DEMEK DOĞRU OLACAKTIR.FAKAT BU DİSİPLİNDE DE DAHA BAŞARILI RAKİPLERI OLDUĞU UNUTULMAMALIDIR.SİSTEMİN DOZLAMASI BAŞARILI.)

    (+):
    BAŞARILI PERFORMANS
    GENİŞ İÇ MEKAN
    BAŞARILI DİREKSİYON

    (-):
    KÜÇÜK BAGAJ
    AŞIRI LASTİK GÜRÜLTÜSÜ

    SONUÇ:
    CİVİC SEDAN MÜKEMMEL BİR OTOMOBİL DEĞİL.LASTİK GÜRÜLTÜSÜ,KÜÇÜK BAGAJ GİBİ KUSURLARI BULUNUYOR.BUNUNLA BİRLİKTE BAŞARILI ÖZELLİKLERİNİ, MANUEL ŞANZIMANLI VERSİONDA BİRLEŞTİREN HONDA CİVİC SEDAN, UYGUN SAYILABİLECEK BAŞLANGIÇ FİYATI İLE İYİ BİR KOMPAKT SEDAN SEÇENEĞİ.FAKAT DÜŞÜK ÜRETİM ADETLERİNE SAHİP TR FABRİKASI CİVİCE ULAŞILMASINI ÖNLÜYOR;CİVİC İÇİN ŞU ANDA EN ÖNEMLİ ENGEL BU!

    Alıntıları Göster
    @Cell-im çok teşekkürler bende dahil olmak üzere çoğunluk böyle bir test arıyordu umarım yeni civic sedan alma aşamasında olan yada bir kaç araç arasında karar veremeyen arkadaşlar için çok yararlı olacak bunu birde Yeni Honda Civic başlığında (topik) verirsen çok sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cell-im

    ilk olarak autoshow: sayı2006/33

    test aracı metal,k gri honda civic 1,6i sedan elegance manuel 41U6638 plakalı
    kısa kısa önem ver,len noktaları yazıorum:

    başlık: KENDİNİ AŞTI. EN YENİ YERLİ ÜRETİM OTOMOBİL OLAN CİVİC SEDAN MANUEL ŞANZIMANIYLA,KONFORUN YANINA YÜKSEK PERFORMANSIDA ARTI OLARAK VERİYOR.

    resimlerin altındaki notlar:1--- İÇ MEKANDA KULLANILAN KUMANDALAR VE YERLEŞİMLERİ HB KAROSERLİ KARDEŞİNDE KULLANILANLARA GÖRE ÇOK KULLANIŞLI.
    2---HIZ GÖSTERGESİ YUKARDA OLDUKÇA RAHAT OKUNUYOR.
    3---389LİTRELİK BAGAJ HACMİ BU TİP BİR OTOMOBİL İÇİN KOMİK BİR RAKAMI İFADE EDİYOR.RAKİPLERİNİN BAGAJ HACMİ 500 LT VE ÜZERİNDE.
    4---KOLTUKLARIN KAPLAMASI DOKUNMA DUYUSUNU BESLİYOR.HER İKİ KOLTUK SIRASINDADA YETERLİ BOYUT SUNULMASI BU ÖLÇÜLERDE Bİ ARABA İÇİN NORMAL.

    TEST VERİLERİ:
    HIZLANMALAR:
    0-50:3,2SN
    0-100:11,00SN
    0-130:19,3SN
    60-100(4.VİTESTE):13,3SN
    80-120(5.VİTESTE):20,2SN

    TÜKETİM:(LT/100KM):8,4LT
    MENZİL:595KM

    İÇGÜRÜLTÜ:56DBA(50KM/H)

    FREN MESAFESİ:39M(FREN MESAFESİ İÇİN GÜVENLİ DEMEK DOĞRU OLACAKTIR.FAKAT BU DİSİPLİNDE DE DAHA BAŞARILI RAKİPLERI OLDUĞU UNUTULMAMALIDIR.SİSTEMİN DOZLAMASI BAŞARILI.)

    (+):
    BAŞARILI PERFORMANS
    GENİŞ İÇ MEKAN
    BAŞARILI DİREKSİYON

    (-):
    KÜÇÜK BAGAJ
    AŞIRI LASTİK GÜRÜLTÜSÜ

    SONUÇ:
    CİVİC SEDAN MÜKEMMEL BİR OTOMOBİL DEĞİL.LASTİK GÜRÜLTÜSÜ,KÜÇÜK BAGAJ GİBİ KUSURLARI BULUNUYOR.BUNUNLA BİRLİKTE BAŞARILI ÖZELLİKLERİNİ, MANUEL ŞANZIMANLI VERSİONDA BİRLEŞTİREN HONDA CİVİC SEDAN, UYGUN SAYILABİLECEK BAŞLANGIÇ FİYATI İLE İYİ BİR KOMPAKT SEDAN SEÇENEĞİ.FAKAT DÜŞÜK ÜRETİM ADETLERİNE SAHİP TR FABRİKASI CİVİCE ULAŞILMASINI ÖNLÜYOR;CİVİC İÇİN ŞU ANDA EN ÖNEMLİ ENGEL BU!

    Alıntıları Göster
    AUTOSHOW SAYI2006/28
    TEST ARACI HONDA CİVİC SEDAN 1,6 ELEGANCE AT BEJ RENKLİ

    BAŞLIK:YOK SATIYOR!!!!!! YENİ HONDA CİVİC SEDAN BİR ÖNCEKİ NESLE GÖRE HERŞEYİN DAHA FAZLASINI SUNUYOR.DAHA UZUN,DAHA GENİŞ,DAHA GÜÇLÜ VE DAHA İDDALI.

    RESİMLERİN ALTINDAKİ YAZILAR:
    1--DIŞ TASARINDAKİ AKICI ÇİZGİLER İÇ MEKANDAKİ FÜTÜRİSTİK TASARIMLA DEVAM EDİYOR.KAMA FORMLU KOKPİTİN ORTA BÖLÜMÜ İÇ MEKANA UZANIYOR.3KOLLU DİRAKSİYONUN ÜZERİNDEKİ HIZ KONTROLÜ VE RADYO KUMANDALARI KOLAY KULLANIYOR.
    2--LEVYE TİPİ EL FRENİ KOLAY KULLANIM VE YERDEN TASARRUF SAĞLIYOR.
    3--RADYO VE HAVALANDIRMA SİSTEMLERİ SADE AMA ÇOK İŞLEVSEL.
    4--1,6 MOTORDA YENİ SINIR!!!1,8LT LİK İ-VTEC MOTORDAN TÜRETİLEN YENİ MOTOR,125HP İLE SINIFINDAKİ EN GÜÇLÜ MAKİNE.YÜKSEK GÜCÜNE RAĞMEN TÜKETİM BEKLENENDEN DÜŞÜK.
    5--383LT LİK BAGAJ YETERLİ DERİNLİĞE SAHİP AMA YÜKSEKLİĞİ ÇOK AZ.
    6--İÇ MEKAN ÇOK FERAH.AÇIK RENKLİ DÖŞEMELER GENİŞLİK HİSSİNİ DESTEKLİYOR.ARKA ZEMİNİN DÜZ OLMASI OLUMLU.

    TEST VERİLERİ:
    HIZLANMALAR:
    0-50:4,2SN
    0-100:11,09SN
    0-130:19,8SN
    60-100(D DE):7,6SN
    80-120(D DE):9,4SN

    ***5 İLERİ ORANLI YENİ OTOMATİK ŞANZIMAN ASIL MARİFETLERİNİ ARA HIZLANMA DİSİPLİNİNDE HIZLI VİTES DEĞİŞİMLERİ İLE GÖSTERİYOR.

    TÜKETİM:(LT/100KM):7,3LT
    MENZİL:685KM ***ÜSTELİK BU TÜKETİM OTOMATİK BİR ARAÇLA SAĞLANIYOR!

    İÇGÜRÜLTÜ:56DBA(50KM/H)

    FREN MESAFESİ:39M(BÜYÜK FREN DİSKLERİNE VE BÜYÜK ÖN KALİPERLERE RAĞMEN DURUŞ MESAFESİ ÇOK KISA DEĞİL ANCAK ABS Lİ SİSTEM ETKİLİ ÇALIŞIYOR)

    ------(+)---------:
    GÜÇLÜ VE OLDUKÇA EKONOMİK MOTOR
    GENİŞ İÇ MEKAN
    BAŞARILI OTOMATİK VİTES
    YENİLİKÇİ TASARIM

    ------(-)---------:
    KÜÇÜK BAGAJ
    DÜŞÜK ÜRETİM KAPASİTESİ
    DİZEL MOTOR SEÇENEĞİNİN OLMAMASI(Kİ BENCE BU SAYI ÇIKTIĞINDA EĞER HİBRİD CİVİC PİYASADA OLSAYDI BUNU YAZMAZLARDI)

    SONUÇ:
    8.NESİL CİVİC SEDAN GÜÇLÜ VE EKONOMİK MOTOR,BU MOTORA UYUMLU ŞANZIMAN SEÇENEKLERİ,GENİŞ İÇ MEKAN VE FÜTÜRİSTİK KABİN TASARIMI,REKABETE UYGUN FİYAT POZİSYONLANDIRILMASI İLE YENİDEN SAHNEDE.GALİBA CİVİC İN TEK ENGELİ KISITLI ÜRETİM KAPASİTESİ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cell-im

    AUTOSHOW SAYI2006/28
    TEST ARACI HONDA CİVİC SEDAN 1,6 ELEGANCE AT BEJ RENKLİ

    BAŞLIK:YOK SATIYOR!!!!!! YENİ HONDA CİVİC SEDAN BİR ÖNCEKİ NESLE GÖRE HERŞEYİN DAHA FAZLASINI SUNUYOR.DAHA UZUN,DAHA GENİŞ,DAHA GÜÇLÜ VE DAHA İDDALI.

    RESİMLERİN ALTINDAKİ YAZILAR:
    1--DIŞ TASARINDAKİ AKICI ÇİZGİLER İÇ MEKANDAKİ FÜTÜRİSTİK TASARIMLA DEVAM EDİYOR.KAMA FORMLU KOKPİTİN ORTA BÖLÜMÜ İÇ MEKANA UZANIYOR.3KOLLU DİRAKSİYONUN ÜZERİNDEKİ HIZ KONTROLÜ VE RADYO KUMANDALARI KOLAY KULLANIYOR.
    2--LEVYE TİPİ EL FRENİ KOLAY KULLANIM VE YERDEN TASARRUF SAĞLIYOR.
    3--RADYO VE HAVALANDIRMA SİSTEMLERİ SADE AMA ÇOK İŞLEVSEL.
    4--1,6 MOTORDA YENİ SINIR!!!1,8LT LİK İ-VTEC MOTORDAN TÜRETİLEN YENİ MOTOR,125HP İLE SINIFINDAKİ EN GÜÇLÜ MAKİNE.YÜKSEK GÜCÜNE RAĞMEN TÜKETİM BEKLENENDEN DÜŞÜK.
    5--383LT LİK BAGAJ YETERLİ DERİNLİĞE SAHİP AMA YÜKSEKLİĞİ ÇOK AZ.
    6--İÇ MEKAN ÇOK FERAH.AÇIK RENKLİ DÖŞEMELER GENİŞLİK HİSSİNİ DESTEKLİYOR.ARKA ZEMİNİN DÜZ OLMASI OLUMLU.

    TEST VERİLERİ:
    HIZLANMALAR:
    0-50:4,2SN
    0-100:11,09SN
    0-130:19,8SN
    60-100(D DE):7,6SN
    80-120(D DE):9,4SN

    ***5 İLERİ ORANLI YENİ OTOMATİK ŞANZIMAN ASIL MARİFETLERİNİ ARA HIZLANMA DİSİPLİNİNDE HIZLI VİTES DEĞİŞİMLERİ İLE GÖSTERİYOR.

    TÜKETİM:(LT/100KM):7,3LT
    MENZİL:685KM ***ÜSTELİK BU TÜKETİM OTOMATİK BİR ARAÇLA SAĞLANIYOR!

    İÇGÜRÜLTÜ:56DBA(50KM/H)

    FREN MESAFESİ:39M(BÜYÜK FREN DİSKLERİNE VE BÜYÜK ÖN KALİPERLERE RAĞMEN DURUŞ MESAFESİ ÇOK KISA DEĞİL ANCAK ABS Lİ SİSTEM ETKİLİ ÇALIŞIYOR)

    ------(+)---------:
    GÜÇLÜ VE OLDUKÇA EKONOMİK MOTOR
    GENİŞ İÇ MEKAN
    BAŞARILI OTOMATİK VİTES
    YENİLİKÇİ TASARIM

    ------(-)---------:
    KÜÇÜK BAGAJ
    DÜŞÜK ÜRETİM KAPASİTESİ
    DİZEL MOTOR SEÇENEĞİNİN OLMAMASI(Kİ BENCE BU SAYI ÇIKTIĞINDA EĞER HİBRİD CİVİC PİYASADA OLSAYDI BUNU YAZMAZLARDI)

    SONUÇ:
    8.NESİL CİVİC SEDAN GÜÇLÜ VE EKONOMİK MOTOR,BU MOTORA UYUMLU ŞANZIMAN SEÇENEKLERİ,GENİŞ İÇ MEKAN VE FÜTÜRİSTİK KABİN TASARIMI,REKABETE UYGUN FİYAT POZİSYONLANDIRILMASI İLE YENİDEN SAHNEDE.GALİBA CİVİC İN TEK ENGELİ KISITLI ÜRETİM KAPASİTESİ.

    Alıntıları Göster
    TEŞEKKÜRLER BİLGİLER İÇİN BAGAJIN KÜÇÜKLÜNE BENDE KATILIYORUM AYNI CORSA BAGAJI GİBİ YA BİRAZDAHA YÜKSEK OLSA DAHA İYİ OLUCAKTI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cell-im

    AUTOSHOW SAYI2006/28
    TEST ARACI HONDA CİVİC SEDAN 1,6 ELEGANCE AT BEJ RENKLİ

    BAŞLIK:YOK SATIYOR!!!!!! YENİ HONDA CİVİC SEDAN BİR ÖNCEKİ NESLE GÖRE HERŞEYİN DAHA FAZLASINI SUNUYOR.DAHA UZUN,DAHA GENİŞ,DAHA GÜÇLÜ VE DAHA İDDALI.

    RESİMLERİN ALTINDAKİ YAZILAR:
    1--DIŞ TASARINDAKİ AKICI ÇİZGİLER İÇ MEKANDAKİ FÜTÜRİSTİK TASARIMLA DEVAM EDİYOR.KAMA FORMLU KOKPİTİN ORTA BÖLÜMÜ İÇ MEKANA UZANIYOR.3KOLLU DİRAKSİYONUN ÜZERİNDEKİ HIZ KONTROLÜ VE RADYO KUMANDALARI KOLAY KULLANIYOR.
    2--LEVYE TİPİ EL FRENİ KOLAY KULLANIM VE YERDEN TASARRUF SAĞLIYOR.
    3--RADYO VE HAVALANDIRMA SİSTEMLERİ SADE AMA ÇOK İŞLEVSEL.
    4--1,6 MOTORDA YENİ SINIR!!!1,8LT LİK İ-VTEC MOTORDAN TÜRETİLEN YENİ MOTOR,125HP İLE SINIFINDAKİ EN GÜÇLÜ MAKİNE.YÜKSEK GÜCÜNE RAĞMEN TÜKETİM BEKLENENDEN DÜŞÜK.
    5--383LT LİK BAGAJ YETERLİ DERİNLİĞE SAHİP AMA YÜKSEKLİĞİ ÇOK AZ.
    6--İÇ MEKAN ÇOK FERAH.AÇIK RENKLİ DÖŞEMELER GENİŞLİK HİSSİNİ DESTEKLİYOR.ARKA ZEMİNİN DÜZ OLMASI OLUMLU.

    TEST VERİLERİ:
    HIZLANMALAR:
    0-50:4,2SN
    0-100:11,09SN
    0-130:19,8SN
    60-100(D DE):7,6SN
    80-120(D DE):9,4SN

    ***5 İLERİ ORANLI YENİ OTOMATİK ŞANZIMAN ASIL MARİFETLERİNİ ARA HIZLANMA DİSİPLİNİNDE HIZLI VİTES DEĞİŞİMLERİ İLE GÖSTERİYOR.

    TÜKETİM:(LT/100KM):7,3LT
    MENZİL:685KM ***ÜSTELİK BU TÜKETİM OTOMATİK BİR ARAÇLA SAĞLANIYOR!

    İÇGÜRÜLTÜ:56DBA(50KM/H)

    FREN MESAFESİ:39M(BÜYÜK FREN DİSKLERİNE VE BÜYÜK ÖN KALİPERLERE RAĞMEN DURUŞ MESAFESİ ÇOK KISA DEĞİL ANCAK ABS Lİ SİSTEM ETKİLİ ÇALIŞIYOR)

    ------(+)---------:
    GÜÇLÜ VE OLDUKÇA EKONOMİK MOTOR
    GENİŞ İÇ MEKAN
    BAŞARILI OTOMATİK VİTES
    YENİLİKÇİ TASARIM

    ------(-)---------:
    KÜÇÜK BAGAJ
    DÜŞÜK ÜRETİM KAPASİTESİ
    DİZEL MOTOR SEÇENEĞİNİN OLMAMASI(Kİ BENCE BU SAYI ÇIKTIĞINDA EĞER HİBRİD CİVİC PİYASADA OLSAYDI BUNU YAZMAZLARDI)

    SONUÇ:
    8.NESİL CİVİC SEDAN GÜÇLÜ VE EKONOMİK MOTOR,BU MOTORA UYUMLU ŞANZIMAN SEÇENEKLERİ,GENİŞ İÇ MEKAN VE FÜTÜRİSTİK KABİN TASARIMI,REKABETE UYGUN FİYAT POZİSYONLANDIRILMASI İLE YENİDEN SAHNEDE.GALİBA CİVİC İN TEK ENGELİ KISITLI ÜRETİM KAPASİTESİ.

    Alıntıları Göster
    fren mesafesi 2007 model c sınıfı bir araca gore bence uzun. rakipler 36 metrede duruyor. 0-100 km hızlanması testte fabrika verilerine gore uzun cıkmıs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvd23

    fren mesafesi 2007 model c sınıfı bir araca gore bence uzun. rakipler 36 metrede duruyor. 0-100 km hızlanması testte fabrika verilerine gore uzun cıkmıs.

    Alıntıları Göster
    Otomatik Vites seçeneği için 0-100 hızlanması fabrika verisinden 1.5sn daha iyi çıkmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvd23

    fren mesafesi 2007 model c sınıfı bir araca gore bence uzun. rakipler 36 metrede duruyor. 0-100 km hızlanması testte fabrika verilerine gore uzun cıkmıs.

    Alıntıları Göster
    OTOHABER SAYI:2006/28
    HONDA CİVİC SEDAN HB YE KARŞI
    BAŞLIK:HANGİSİ CİVİC;İLK NESLİ 1972 YILINDA ÜRETİLMEYE BAŞLANAN HONDA CİVİC GEÇTİGİMİZ YILIN SONLARINA DOĞRU 8.KEZ SAHNEYE ÇIKTI. KISA BİR SÜRE ÖNCE ÜLKEMİZDE DE SATIŞA SUNULAN OTOMOBİLİN SEDAN VE HB VERSİYONLARI ARASINDA TIPKI 7.NESİLDE DE OLDUĞU GİBİ HİÇBİR BENZERLİK BULUNMUYOR.

    PUAN KARNELERİ: SEDAN/HB

    KAROSER VE İÇ MEKAN:
    İÇ MEKAN HACMİ 8/8
    İŞÇİLİK VE MALZEME KALİTESİ 7/7
    GÜVENLİK 7/ 7
    İŞLEVSELLİK 7/7
    BAGAJ 6/7

    KONFOR:
    SÜRÜŞ POZİSYONU: 7/8
    KOLTUK YAPISI 7/7
    MOTOR GÜRÜLTÜSÜ: 8/7
    YOL-RÜZGAR GÜRÜLTÜSÜ: 8/8
    SÜSPANSİYON: 7/7

    MOTOR-PERFORMANS:
    HACİM-GÜÇ ORANI: 8/8
    TORK: 7/7
    HIZLANMA: 6/7
    ESNEKLİK: 6/7
    MAX HIZ: 7/8
    ŞANZIMAN: 7/8
    YAKIT TÜKETİMİ: 7/8

    SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ:
    DİREKSİYON: 7/7
    YOL TUTUŞ: 7/8
    FREN: 6/7

    FİYAT - DONANIM:
    BAZ FİYAT: 8/6
    DONANIM: 7/7
    SERVİS-YEDEK PARÇA: 8/8
    -GARANTİ: 8/8

    TOPLAM: 171 178

    SONUÇ: YAZNIN BAŞINDA "BUNLARDAN HANGİSİ CİVİC?" SORUSUNUN CEVABINI BİZ BULAMADIK. ARKA TASARIMIYLA 90 LI YILLARIN CRX MODELİNİ HATIRLATAN HB KAROSERİNDE, BUGÜNE KADAR HİÇ OLMADIĞI KADAR ÇEKİCİ OLAN SEDAN VERSİYONU DA ALIŞILMIŞ CİVİC İMAJININ ÇOK ÇOK ÖTESİNDE. OTOMOBİLLER ARASINDA SEÇİM YAPMAK DA ÇOK ZOR. 5 KAPILI HB NİN CAZİP GÖRÜNTÜSÜYLE, 4 KAPILI SEDAN İSE FİYAT AVANTAJI İLE ÖN PLANA ÇIKTIĞI KARŞILAŞTIRMA SONUCUNDAKİ KİŞİSEL GÖRÜŞÜMSE; HB NİN PARANIN TAM KARŞILIĞI OLDUĞU YÖNÜNDE. ŞAHSEN BEN(BUNLARI TESTİ YAPAN SÖYLÜYOR YANLIŞ ANLAŞILMASIN) GELECEKTEN İZLER TAŞIYAN BU CİVİC HB İ DAHA ÇOK SEVDİM. SEDAN VERSİYONU İÇİNSE SANIRIM BİRAZ DAHA YAŞLANMIŞ OLMAK GEREKİYOR.

    BU ARADA TEST ARAÇLARI:
    41U6638-------->HONDA CİVİC SEDAN 1,6 ELEGANCE MANUEL-METALİK GRİ
    41U6639--------->HONDA CİVİC HB 1,8 MANUEL - FÜME




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cell-im

    OTOHABER SAYI:2006/28
    HONDA CİVİC SEDAN HB YE KARŞI
    BAŞLIK:HANGİSİ CİVİC;İLK NESLİ 1972 YILINDA ÜRETİLMEYE BAŞLANAN HONDA CİVİC GEÇTİGİMİZ YILIN SONLARINA DOĞRU 8.KEZ SAHNEYE ÇIKTI. KISA BİR SÜRE ÖNCE ÜLKEMİZDE DE SATIŞA SUNULAN OTOMOBİLİN SEDAN VE HB VERSİYONLARI ARASINDA TIPKI 7.NESİLDE DE OLDUĞU GİBİ HİÇBİR BENZERLİK BULUNMUYOR.

    PUAN KARNELERİ: SEDAN/HB

    KAROSER VE İÇ MEKAN:
    İÇ MEKAN HACMİ 8/8
    İŞÇİLİK VE MALZEME KALİTESİ 7/7
    GÜVENLİK 7/ 7
    İŞLEVSELLİK 7/7
    BAGAJ 6/7

    KONFOR:
    SÜRÜŞ POZİSYONU: 7/8
    KOLTUK YAPISI 7/7
    MOTOR GÜRÜLTÜSÜ: 8/7
    YOL-RÜZGAR GÜRÜLTÜSÜ: 8/8
    SÜSPANSİYON: 7/7

    MOTOR-PERFORMANS:
    HACİM-GÜÇ ORANI: 8/8
    TORK: 7/7
    HIZLANMA: 6/7
    ESNEKLİK: 6/7
    MAX HIZ: 7/8
    ŞANZIMAN: 7/8
    YAKIT TÜKETİMİ: 7/8

    SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ:
    DİREKSİYON: 7/7
    YOL TUTUŞ: 7/8
    FREN: 6/7

    FİYAT - DONANIM:
    BAZ FİYAT: 8/6
    DONANIM: 7/7
    SERVİS-YEDEK PARÇA: 8/8
    -GARANTİ: 8/8

    TOPLAM: 171 178

    SONUÇ: YAZNIN BAŞINDA "BUNLARDAN HANGİSİ CİVİC?" SORUSUNUN CEVABINI BİZ BULAMADIK. ARKA TASARIMIYLA 90 LI YILLARIN CRX MODELİNİ HATIRLATAN HB KAROSERİNDE, BUGÜNE KADAR HİÇ OLMADIĞI KADAR ÇEKİCİ OLAN SEDAN VERSİYONU DA ALIŞILMIŞ CİVİC İMAJININ ÇOK ÇOK ÖTESİNDE. OTOMOBİLLER ARASINDA SEÇİM YAPMAK DA ÇOK ZOR. 5 KAPILI HB NİN CAZİP GÖRÜNTÜSÜYLE, 4 KAPILI SEDAN İSE FİYAT AVANTAJI İLE ÖN PLANA ÇIKTIĞI KARŞILAŞTIRMA SONUCUNDAKİ KİŞİSEL GÖRÜŞÜMSE; HB NİN PARANIN TAM KARŞILIĞI OLDUĞU YÖNÜNDE. ŞAHSEN BEN(BUNLARI TESTİ YAPAN SÖYLÜYOR YANLIŞ ANLAŞILMASIN) GELECEKTEN İZLER TAŞIYAN BU CİVİC HB İ DAHA ÇOK SEVDİM. SEDAN VERSİYONU İÇİNSE SANIRIM BİRAZ DAHA YAŞLANMIŞ OLMAK GEREKİYOR.

    BU ARADA TEST ARAÇLARI:
    41U6638-------->HONDA CİVİC SEDAN 1,6 ELEGANCE MANUEL-METALİK GRİ
    41U6639--------->HONDA CİVİC HB 1,8 MANUEL - FÜME

    Alıntıları Göster
    UNUTMADAN BU ÇOKÇA ELEŞTİRLEN BAGAJ KONUSUNDA OTOHABERİN BU SAYISINDA ŞÖYLE DENİLİYOR:

    " CİVİC SEDANIN BAGAJ HACMİ BEKLENENDEN ÇOK KÜÇÜK. BUNUN EN ÖENMLİ SEBEBİ YAPILAN ARAŞTIRMALAR SONUCUNDA HONDA TÜRKİYENİN VERDİĞİ "TAM BOY STEPNE" KULLANILMASI OLDUĞU BELİRTİLİYOR. STEPNENİN EBATLARI YÜZÜNDEN BAGAJ YÜKSEKLİĞİ TASARLANANDAN DAHA ALÇAK. FAKAT AVRUPAYA SATILAN CİVİC SEDANLARDA İSE AVRUPA STANDARTLARINDA BELİRTİLEN YARIM STEPNE KULLANILIYOR."

    MESELA BENİM KENDİ ARABAMDA DEİNLEN YARIM STEPNEDEN VAR TAMAM BAGAJ DERİNLİĞİ SÜPER OLMUŞ FAKAT O TEKER BİSİKLET LASTİĞİ GİBİ NEREDEYSE ZTN 80KM/H HIZI GEÇMEYİN YAZIYOR ÜZERİNDE. BENCE TAM BOY STEPNE AVANTAJ LASTİK PATLAYINCA FLN ONU YAMAYIP STEPNE YAPABİLİYORSUNUZ AMA BU BİSİKLET LASTİĞİ BENZERİ ŞEYLE SÜREKLİ KULLANIM İMKANSIZ
    İŞTE EĞER BAGAJINIZDA BU RESİMDEKİ STEPNEDEN OLSAYDI HACİM ARTICAKTI (İYİKİ TAM BOY STEPNE KULLANILIYOR BENCE)
     2007 civic sedan testi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cell-im -- 18 Ocak 2007; 18:06:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cell-im

    UNUTMADAN BU ÇOKÇA ELEŞTİRLEN BAGAJ KONUSUNDA OTOHABERİN BU SAYISINDA ŞÖYLE DENİLİYOR:

    " CİVİC SEDANIN BAGAJ HACMİ BEKLENENDEN ÇOK KÜÇÜK. BUNUN EN ÖENMLİ SEBEBİ YAPILAN ARAŞTIRMALAR SONUCUNDA HONDA TÜRKİYENİN VERDİĞİ "TAM BOY STEPNE" KULLANILMASI OLDUĞU BELİRTİLİYOR. STEPNENİN EBATLARI YÜZÜNDEN BAGAJ YÜKSEKLİĞİ TASARLANANDAN DAHA ALÇAK. FAKAT AVRUPAYA SATILAN CİVİC SEDANLARDA İSE AVRUPA STANDARTLARINDA BELİRTİLEN YARIM STEPNE KULLANILIYOR."

    MESELA BENİM KENDİ ARABAMDA DEİNLEN YARIM STEPNEDEN VAR TAMAM BAGAJ DERİNLİĞİ SÜPER OLMUŞ FAKAT O TEKER BİSİKLET LASTİĞİ GİBİ NEREDEYSE ZTN 80KM/H HIZI GEÇMEYİN YAZIYOR ÜZERİNDE. BENCE TAM BOY STEPNE AVANTAJ LASTİK PATLAYINCA FLN ONU YAMAYIP STEPNE YAPABİLİYORSUNUZ AMA BU BİSİKLET LASTİĞİ BENZERİ ŞEYLE SÜREKLİ KULLANIM İMKANSIZ
    İŞTE EĞER BAGAJINIZDA BU RESİMDEKİ STEPNEDEN OLSAYDI HACİM ARTICAKTI (İYİKİ TAM BOY STEPNE KULLANILIYOR BENCE)
     2007 civic sedan testi


    Alıntıları Göster
    İki ayrı derginin ölçümleri; otohaber ve autoshow
    Aracın otomatik şanzımanı DSG şanzımanmışçasına neredeyse düz vitesle aynı 0-100km hızlanmaya sahip. Ayrıca triptronic vitesin tüketim ölçümüyse düz vitese oranla 1lt ye yakın daha az. Sonuçta şehir dışı kullanım gibi kullanılmadı bu araçlar testte, limitleri denendi, yani, şehir içi trafikteymiş gibi benzin yaktılar. Dergiye güvenip düz ile otomatiği karşılaştırırsam benim triptronic elegance ile övünmeliyim, ama bana göre düz vites sonuçları çok daha iyi olmalı...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.