Şimdi Ara

2008 Honda Civic 130 Bin km Bakımı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
2.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba bugun bakim icin aracımı ankarada ki özel bi servise götürdüm fiyat almak icin.Fiyat biraz pahali geldi açıkcası sağda solda ustaylada uğraşmak istemiyorum.Sizce nasil fiyatlar
    Motor yagi:100 TL
    Filtreler (yağ,hava,polen):90TL
    Şanzuman yagi:280TL
    Buji:270TL
    Subap ayari:120TL
    Disk:380TL
    Balata:140TL
    İşcilikt:70 TL
    Ne diyorsunuz normal mi sizce bu arada usta,servis öneriniz olursada baska yerede gidebilirm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Fiyatlar normal.

    Ben de 2007 Civic otomatik vardı. 3 yıl önceye kadar.

    Hele de işçilik çok insaflı davranmış.

    Motor yağı, filtreler, şanzıman yağı, diskler ve balataları değiştirip 70 lira işçilik alması bedava.

    Burada şanzıman yağı pahalı gibi görünüyor ama orijinal hondanın kullandığı otomatik şamzıman yağı cidden pahalı bir yağ.

    Adam gibi malzeme kullanacaksa bu fiyatlardan uyguna bu kadar işi zor yaptırırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mat2000

    Fiyatlar normal.

    Ben de 2007 Civic otomatik vardı. 3 yıl önceye kadar.

    Hele de işçilik çok insaflı davranmış.

    Motor yağı, filtreler, şanzıman yağı, diskler ve balataları değiştirip 70 lira işçilik alması bedava.

    Burada şanzıman yağı pahalı gibi görünüyor ama orijinal hondanın kullandığı otomatik şamzıman yağı cidden pahalı bir yağ.

    Adam gibi malzeme kullanacaksa bu fiyatlardan uyguna bu kadar işi zor yaptırırsınız.
    Hocam yorumun icin tesekkurler bana fazla gelen buji ve subap ayarı ücreti parça fiyatlarinada internetten baktim daha ucuz işcilikte o yüzden ucuz söyledi galiba parcalardan kazanicak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thecrow. kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    Bu araçların bujisi normal buji değil İRİDİUM buji.

    Normal bujiler 20-25 binde değişirken (biraz daha fazla olabilir.) İridium bujiler 100 bin km'de değişir. (Araç Lpg'li ise biraz daha erken.) o yüzden normal bujilerden 2-3 kat daha pahalıdır bujiler.

    Subap ayarını da ben 3 yıl önce 100 liraya yaptırıyordum.

    Parçalar internette biraz daha ucuzdur normaldir. Adam parçaları babasının hayrına saklamıyor onlardan da kazanacak biraz.
  • Şanzıman yağı olarakne kullandılar bilmem ama 75w80 ise 100 liradan fazla tutmaması lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatların hepsi teker teker gayet normal. Bir tek şanzıman yağı biraz soru işareti. Honda'nın kendi yağı var riske girmeyip onu koymak istedi herhalde araç otomatikse.

    Bujiler iridyum, hiç kaçarı yok. 120 lira supap ayarı işçiliğine de normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mat2000

    Rica ederim.

    Bu araçların bujisi normal buji değil İRİDİUM buji.

    Normal bujiler 20-25 binde değişirken (biraz daha fazla olabilir.) İridium bujiler 100 bin km'de değişir. (Araç Lpg'li ise biraz daha erken.) o yüzden normal bujilerden 2-3 kat daha pahalıdır bujiler.

    Subap ayarını da ben 3 yıl önce 100 liraya yaptırıyordum.

    Parçalar internette biraz daha ucuzdur normaldir. Adam parçaları babasının hayrına saklamıyor onlardan da kazanacak biraz.
    Haklısın hocam yarın bırakıcam aracı tekrardan teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi A3 90 bin bakımı
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Şanzıman yağı olarakne kullandılar bilmem ama 75w80 ise 100 liradan fazla tutmaması lazım
    Orjinal hondanin ürünü araç otomatik mecburen kullanılmak zorunda bu yağ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Fiyatların hepsi teker teker gayet normal. Bir tek şanzıman yağı biraz soru işareti. Honda'nın kendi yağı var riske girmeyip onu koymak istedi herhalde araç otomatikse.

    Bujiler iridyum, hiç kaçarı yok. 120 lira supap ayarı işçiliğine de normal.
    Aynen hocam araç otomatik o yüzden orjinal kullanilmak zorunda yoksa ciddi sıkıntılar olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thecrow. kullanıcısına yanıt
    Sasmazda mi ? Fiyat normal geldi , civic subap ayari istemes ki otomatik hidrolik iticili kendi ayarlamiyor mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Sasmazda mi ? Fiyat normal geldi , civic subap ayari istemes ki otomatik hidrolik iticili kendi ayarlamiyor mu ?
    Hondanın hidrolik itici kullanan motoru var mıydı ki ? Neredeyse tüm modelleri mekanik itici diye biliyorum.

    Üst devirlerde hidrolik iticilerdeki yağ, sönümleme etkisi yaparak valfin tam açılmasını önlüyor, kesiciye yakın tork kaybediyor motor. Hondalarda o dert yok.
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Demek ki bu kekolar apaciler eski tofascilar 99 civic,2002 vtec civic falan bunlari bosuna kovalayip piyasasini yukseltmemisler



    O kadar araba var eski bmw ler bile honda kadar revacta degil. Keza 106 306 da ayni sekildebu tayfanin oyuncagi oldular temizini bulmak zor. Az yaksalar tamam diyecemde hondada az yakmiyor colt,symbol,egea kadar orta seker iciyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thecrow. kullanıcısına yanıt
    Otomatik olduğuna dikkat etmemişim kusura bakmayın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Demek ki bu kekolar apaciler eski tofascilar 99 civic,2002 vtec civic falan bunlari bosuna kovalayip piyasasini yukseltmemisler



    O kadar araba var eski bmw ler bile honda kadar revacta degil. Keza 106 306 da ayni sekildebu tayfanin oyuncagi oldular temizini bulmak zor. Az yaksalar tamam diyecemde hondada az yakmiyor colt,symbol,egea kadar orta seker iciyor.
    Yurdum apaçisi keşke mekanik supabı bilse de alsa. İes'lerde vtec var sanan tonlarca insan var. Bildiğimiz üstten tek egzantrikli ve vtec'siz bir motor. Soichiro Honda, bilseydi arabalarının "farzet ki" tayfasının eline düşeceğini, Türkiye'ye araç satışını yasaklardı

    Önce öveceğim, sonra yereceğim.

    Babama aynı motoru bulunan 97 euro civic aldım. Şimdi motoru ve yürüyeni değerlendirirsek, senesinde sorunsuzluk ve performans kriterlerini aynı anda veren nadir araçlardan. Elektronik aksamı ciddi anlamda çok sağlam. Sensörler vs bozulmuyor.

    O zamanın civic 1.6 motorunda 120 hp civarı güç var, kaldırdığı kasa ise 1.6 ies sedanlarda 1100 kg civarı. Günümüz şartlarında alınan çoğu aracı üzebilir. Genelde dalga geçerler apaçi diye(çoğuna katılıyorum) fakat hafife almamak lazım, çarpabilir. Dördüncü viteste 210 falan görüyor. 225 civarı yapan var baya.

    Takıyorsun tüpü, atikerin en dandik kitini bile taksan gidiyor. Hafifliğinden sebeple günümüz şartlarında civic manuel ile aynı yakıyor. Şehiriçi benzin olarak 9, tüp olarak 10.5-11 litre. Buradaki gaz ile 30 kuruş dolayları. C segmenti dizel araç , güncel mazot fiyatlarıyla 30 kuruşu geçebiliyor şehir içinde

    Motorda maf sensörü yok. İçeri giren havayı , manifold basıncı ve gaz kelebeği açıklığından hesaplıyor. Lambda sensörü ile düzeltme yapıyor. Doğrudan hava akışı ölçmemesine rağmen 120 hp alıyor. Filtre , headers yapınca hava debisi artıyor. Daha çok yakıt yakabiliyor. Güzel randıman alınıyor. Yedek parçası da komik rakamlar. Türkiye'de üretimi yapılmış. Baya uygun fiyata envaiçeşit yedek parçası ve modifiye parçası var.

    Fakat... O piyasa nedir ya ? Arkadaş, aynı senenin c segmenti aracı, d segmentinden pahalı olur mu ? O paraya nissan primera 2.0 alsan civic yalan olur konforda da performansta da. 626 var o da güzel araç. Bir de civic'in orijinal halinde bile araç alçak. Yere sürtebiliyor. Bir de üstüne basıyorlar.. Gerçi mecbur gibiler. Vti 'lar hariç arkalarda viraj denge çubuğu yok. Sağa virajda araç sol öne kapaklanıyor. Ön-arka çift salıncak olmasına rağmen pek oturtamamışlar gibi. Varex egzoz taktıklarında o zırıltıyı duyunca kulağım kanıyor. Rezil bir ses. O motora sadece filtre ve headers yapıp bırakacaklar, susturucular duracak. O filtrenin sesi bile yeter ama anlat anlatabilirsen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 14 Nisan 2018; 23:37:21 >




  • Ben polo orjinal 3 tırnaklı bujiyi 45tlye alıyorum.270 çok değilmi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babapars

    Otomatik olduğuna dikkat etmemişim kusura bakmayın
    Estafurullah hocam ne kusuru tesekkur ederim yorumunuz icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu yerde sadece yağ değişimi 50 TL.İşçilik bedava gibi bir şey olmuş.
  • Hocam hangi honda özel servisi bu ? Bende hondacı mehmet'e götürmeyi düşnüüorum siz bu fiyatı nereden aldınız ?@Thecrow.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    Aynen hocam araç otomatik o yüzden orjinal kullanilmak zorunda yoksa ciddi sıkıntılar olabilir.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar kurtulun şu efsane satış stratejisinden artık. 94 model civic ot. aracım var, 150 k'dır bende ve henüz şanzımanı elime almadım. Max life da kullandım, Eneos da kullandım. Muadil yağ kullandığınız sürece bir sıkıntı yaşamazsınız. Honda bir yağ üreticisi değil, kendi araçlarına özel bir yağı filan yok. Bildiğiniz ama en bayatından bir satış stratejisinden başka bir şey değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -PoseidoN-

    Hocam hangi honda özel servisi bu ? Bende hondacı mehmet'e götürmeyi düşnüüorum siz bu fiyatı nereden aldınız ?@Thecrow.
    Honda tech hocam acitynin arkasinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.