Şimdi Ara

## 2009 TOYOTA AVENSiS - ANA BAŞLIK ## (137. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.303
Cevap
17
Favori
292.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fark rampalarda kendini gösteriyor.Ama sağlamlık açısından atmosferik motor.
  • Bu coverı ebay buldum arkadaşlar sizce nasıl gösterir arabayı?









  • Araba seçimi kişiden kişiye değişen göreceli bir durum, kimisi için performans, kimisi için ekonomi, kimisi için ise sadece şekildir.Hepsinin aynı araçta bulunması eşyanın tabiatına aykırıdır.Bu nedenle bir şeylerden vazgeçmek zorundasınızdır, önemli olan direksiyon başına geçtiğinizde mutlu iseniz seçiminiz doğru demektir, gerisi boş.Ben ve avensisim de olduğum gibi...
  • Şimdi avensis F1 Vitesli CVT şanzımanlı araç kullananlara bir sorum olacak. Subaru legacy froumunda okumuştum o araçta CVT ve F1 vitesli bir araç. Orada kullanıcının biri demiştiki F1 ile ilgili en güzel özelliklerden biri vitesi manuele almadan bile F1 kulakçıkları çalışıyor demişti bu olay Avensisde de var mı yoksa o kulakçıkları kullanmak için illa manuelemi almak gerekiyor?????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exantric

    Şimdi avensis F1 Vitesli CVT şanzımanlı araç kullananlara bir sorum olacak. Subaru legacy froumunda okumuştum o araçta CVT ve F1 vitesli bir araç. Orada kullanıcının biri demiştiki F1 ile ilgili en güzel özelliklerden biri vitesi manuele almadan bile F1 kulakçıkları çalışıyor demişti bu olay Avensisde de var mı yoksa o kulakçıkları kullanmak için illa manuelemi almak gerekiyor?????

    Manuel'e almadanda F1 kulakciklari ile vites artirip azaltabiliyorsunuz. Otomatik modda F1 kulakciklari ile aracinizi kullanirken bir sure kulakciklari kullanmadiginizda veya durdugunuzda tekrar otomatige donuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    quote:

    Orijinalden alıntı: exantric

    Şimdi avensis F1 Vitesli CVT şanzımanlı araç kullananlara bir sorum olacak. Subaru legacy froumunda okumuştum o araçta CVT ve F1 vitesli bir araç. Orada kullanıcının biri demiştiki F1 ile ilgili en güzel özelliklerden biri vitesi manuele almadan bile F1 kulakçıkları çalışıyor demişti bu olay Avensisde de var mı yoksa o kulakçıkları kullanmak için illa manuelemi almak gerekiyor?????

    Manuel'e almadanda F1 kulakciklari ile vites artirip azaltabiliyorsunuz. Otomatik modda F1 kulakciklari ile aracinizi kullanirken bir sure kulakciklari kullanmadiginizda veya durdugunuzda tekrar otomatige donuyor.

    2. el almayı düşünüyorum bu arabadan Mersinde de 2 tane satılık var şu an biri sizin mi yoksa ya da sahiplerini vs tanırmısınız??

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sifir-ayarinda-2012-toyota-avensis-1.8-multi-drive-102853248/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-ilk-sahibinden-sifir-ayarinda-toyota-avensis-93154056/detay

    araçların biri 11 biri 12 model ikisi de elegant extra acaba bu 2 model arasında yıl haricinde bi fark var mı donanım,özellik ya da makyaj olarak??

    Bi de sizin düşünceniz nedir bu 2 ilan için??

    Teşekkürler şimdiden.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exantric

    2. el almayı düşünüyorum bu arabadan Mersinde de 2 tane satılık var şu an biri sizin mi yoksa ya da sahiplerini vs tanırmısınız??

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sifir-ayarinda-2012-toyota-avensis-1.8-multi-drive-102853248/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-ilk-sahibinden-sifir-ayarinda-toyota-avensis-93154056/detay

    araçların biri 11 biri 12 model ikisi de elegant extra acaba bu 2 model arasında yıl haricinde bi fark var mı donanım,özellik ya da makyaj olarak??

    Bi de sizin düşünceniz nedir bu 2 ilan için??

    Teşekkürler şimdiden.



    Ilandaki araclar arasinda model yili disinda hicbir fark yoktur. Her ikisi de makyajsiz kasadir. Zaten 1.8 CVT Avensis makyajli kasa olarak hic satilmadi.
    Sonradan 1.8 CVT makyajli olarak geldi ama onlarinda Elegant Extra olanlari 89500 TL'den satiliyor.

    Ben Mersinli'yim ama Istanbul Avrupa yakasinda yasiyorum. Benim arac Gumus Gri renkli. Bu ilanlardaki araclarin sahiplerini de tanimiyorum.

    Her iki aracta gayet guzel gorunuyor. Sadece ilk aracta Start & Stop'tan kastedilen sey akilli calistirma. Yani anahtarsiz buton ile calistirma. Yoksa fren'e basinca motoru stop edip gaza basinca motoru calistirma ozelligi degil.

    Aracla ilgili olarak genel anlamda cok memnunum. Yani tek arac alip arac olayina noktayi koymam gerekseydi 60 - 63 kusurlu rakamlara bende herhalde 2. el yine bu araci alirdim. Motor cok sessiz. Yalitim gayet basarili. Konforu hissediyorsunuz. CVT sanziman mukemmel. Bana birazda spor geliyor jantlardan oturu. Ne bileyim tok bir gorunumu var aracin bunu cok seviyorum. Bagaji 510 lt.

    Motor gucu yeterli, gayet atak. 7 ileri vites. Opel Corsa'nin 1.4 Enjoy tam otomatik modelinden daha az tuketimi var. Ort. 8 - 9 lt arasi tuketimi var.

    Ama herseye ragmen zaman zaman degistirsem mi acaba diye dusunmuyor degilim. Sanirim bunun sebebi cabuk sıkılan bir kisiligimin olmasi.

    Gerci araci degistirsem herhalde 2012 BMW 3.20d den asagisi kesmez o da 126K demek. Bir arac parasi daha vermek. Yok yok sanirim ben uzun sure Avensis'imle kalirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    quote:

    Orijinalden alıntı: exantric

    2. el almayı düşünüyorum bu arabadan Mersinde de 2 tane satılık var şu an biri sizin mi yoksa ya da sahiplerini vs tanırmısınız??

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sifir-ayarinda-2012-toyota-avensis-1.8-multi-drive-102853248/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-ilk-sahibinden-sifir-ayarinda-toyota-avensis-93154056/detay

    araçların biri 11 biri 12 model ikisi de elegant extra acaba bu 2 model arasında yıl haricinde bi fark var mı donanım,özellik ya da makyaj olarak??

    Bi de sizin düşünceniz nedir bu 2 ilan için??

    Teşekkürler şimdiden.



    Ilandaki araclar arasinda model yili disinda hicbir fark yoktur. Her ikisi de makyajsiz kasadir. Zaten 1.8 CVT Avensis makyajli kasa olarak hic satilmadi.
    Sonradan 1.8 CVT makyajli olarak geldi ama onlarinda Elegant Extra olanlari 89500 TL'den satiliyor.

    Ben Mersinli'yim ama Istanbul Avrupa yakasinda yasiyorum. Benim arac Gumus Gri renkli. Bu ilanlardaki araclarin sahiplerini de tanimiyorum.

    Her iki aracta gayet guzel gorunuyor. Sadece ilk aracta Start & Stop'tan kastedilen sey akilli calistirma. Yani anahtarsiz buton ile calistirma. Yoksa fren'e basinca motoru stop edip gaza basinca motoru calistirma ozelligi degil.

    Aracla ilgili olarak genel anlamda cok memnunum. Yani tek arac alip arac olayina noktayi koymam gerekseydi 60 - 63 kusurlu rakamlara bende herhalde 2. el yine bu araci alirdim. Motor cok sessiz. Yalitim gayet basarili. Konforu hissediyorsunuz. CVT sanziman mukemmel. Bana birazda spor geliyor jantlardan oturu. Ne bileyim tok bir gorunumu var aracin bunu cok seviyorum. Bagaji 510 lt.

    Motor gucu yeterli, gayet atak. 7 ileri vites. Opel Corsa'nin 1.4 Enjoy tam otomatik modelinden daha az tuketimi var. Ort. 8 - 9 lt arasi tuketimi var.

    Ama herseye ragmen zaman zaman degistirsem mi acaba diye dusunmuyor degilim. Sanirim bunun sebebi cabuk sıkılan bir kisiligimin olmasi.

    Gerci araci degistirsem herhalde 2012 BMW 3.20d den asagisi kesmez o da 126K demek. Bir arac parasi daha vermek. Yok yok sanirim ben uzun sure Avensis'imle kalirim.

    Tekrar teşekkürler hocam walla ben bu aracı 3 aydır takip ediyorum. Dizel otomatik alacam diye çıktığım yolda manuel benzinliye geldim. Bu da bu aracın tabii ki başarısı. Şu ana kadar incelediğim aşağı yukarı 20 araç modeli içerisinde seçeneklerimi 2. el 1,8 avensis, sıfır 1,6 avensis ya da 2. el 2.0 subaru legacy e kadar indirdim.

    Avensisler bir yana Subaru Legacy bir yana o da CVT F1 bir araba ama onu almaya bayaa korkuttular beni elinde kalır, bozulursa yapamazlar yapsalarda göçertirler bütçeni diye...

    eğer merak ettiyseniz onun da linki şu

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-sahibinden-hatasiz-beyaz-inci-100346581/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exantric
    Tekrar teşekkürler hocam walla ben bu aracı 3 aydır takip ediyorum. Dizel otomatik alacam diye çıktığım yolda manuel benzinliye geldim. Bu da bu aracın tabii ki başarısı. Şu ana kadar incelediğim aşağı yukarı 20 araç modeli içerisinde seçeneklerimi 2. el 1,8 avensis, sıfır 1,6 avensis ya da 2. el 2.0 subaru legacy e kadar indirdim.

    Avensisler bir yana Subaru Legacy bir yana o da CVT F1 bir araba ama onu almaya bayaa korkuttular beni elinde kalır, bozulursa yapamazlar yapsalarda göçertirler bütçeni diye...

    eğer merak ettiyseniz onun da linki şu

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-sahibinden-hatasiz-beyaz-inci-100346581/detay

    Rica ederim arkadasim. Bu arada 2 yilda 5. arac degistirmis ve sabah aksam forumlarda baska araclarla ilgili konulari okuyan biri olarak sunu net soyleyebilirim. Subaru Legacy yakit tuketimi anlaminda cidden insani uzer.

    Fabrika verisi olarak s.ici tuketim degeri 10.8 lt diyor. Ki size garanti verebilirim. Bu arac s.ici 12 lt'nin altina zor iner. Onun disinda Subaru'da ne yazikki SUV-Jeep degilse araciniz ikinci elde cok deger kaybeder. Buna ek olarak 2.0 motor oldugundan yillik 700 tl daha vergisi var.

    Toyota varken ve bu kadar tutulurken Subaru olu bir yatirim olur.

    Aslinda bende Avensis'imi almadan once sizin gibi aylarca bayi bayi gezdim. Passat, Insignia, Citroen C5 vb bir dunya araca baktim. Dizel otomatik dusunuyordum bende. Ama bayide Avensis'in 1.8 CVT'sinin geldigini gorunce zaten kasasida cok hosuma gittigi icin direkt gidip aldim.

    Takdir tabiki sizin ama benim onerim sifir 1.6 Avensis yerine 2. elde olsa temiz 1.8 CVT olan modeldir. 15 ps daha guclu motor ve CVT sanziman. Sifiri artik ulasilmaz oldu zaten.

    Not: Bu arada halen 2. arac olarak dizel otomatik bir arac bakiyorum. Aklimdaki tek model multi mode bile olsa tuketimininden oturu Auris.




  • Avensis 1.8 CVT; (9 yıldır HONDA Civic 1.6 VTEC kullanıcısı ve Japon araç-sever olarak) bir dönem benim de almayı aklımdan geçirdiğim bir araç olmasına rağmen CVT şanzımanı dışında, gücü ve torku açısından 1.6'ya göre (motor gücü, torku, ÖTV, MTV açısından) yeterince avantajlı bulmadığımdan ve alınca -ALLAH kaza, bela, ceza vermesin, göstermesin- uzun süre (en az 10 yıl) kullanmayı düşündüğümden, az satılmasından dolayı, motoruyla ilgili 5-6 yıl sonra yetkili servis olsun yan sanayi olsun yedek parça sıkıntısı yaşama riskini yüksek bulup vazgeçtim.

    AYRICA; beygir gücü ve tork kavramlarının, atmosferik motorlu araçlarda çok fazla anlam ifade etmediğini, biraz aldatmaca olduğunu düşünürüm. ŞÖYLE Kİ;
    örn Avensis 1.8 CVT'nin motor gücü ne kadar->147 HP.
    Peki bu gücü ne zaman sağlıyor->6600 rpm'de.
    Bunu bir tarafa bırakalım,
    maksimum torkunu ne zaman sağlıyor->4400 rpm'de.
    Bu devirlere rutin kullanımımızda kaç kere çıkıyoruz-> HİÇ
    BENCE ve benim için; aracı en çok kullandığımız 2000 - 3000 rpm devir aralığında sağladığı güç ve tork daha önemli.
    Bunun için de motorun rpm vs HP & tork eğrisine bakmak gerekiyor.
    Buna bakınca da; 1.6 ve 1.8 atmosferik motorlar arasında, alırken ödenecek ÖTV + her yıl da MTV farkına değen,
    bir fark olmadığını görüyoruz 2000-3000 rpm'de sundukları HP ve tork yönünden.

    Müşterisi için CVT veya bazı donanım özellikleri çok daha önemlidir ve 1.8 CVT tercih eder, saygı duyarım...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aylardan beri hayalini kurduğum Beyaz Avensis Elagant Extra için kaporayı bugün yatırdım.Arabayı çarşamba veya perşembe teslim edecekler izlenimlerimi sizlerle payşamak umuduyla...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ersöz

    Aylardan beri hayalini kurduğum Beyaz Avensis Elagant Extra için kaporayı bugün yatırdım.Arabayı çarşamba veya perşembe teslim edecekler izlenimlerimi sizlerle payşamak umuduyla...

    Hayirli olsun arkadasim. Bir an once teslim alip mutlu mesut keyifle kullanman dilegiyle.

    Arac 1.6 mi? Bir de sakincasi yoksa sana kaca maal oldu? Toyota dan baska bir arac almak uzereyim. Liste fiyati uzerinden max. ne kadar indirim yapiyorlar onu anlamaya calisiyorum.

    Sevgiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok teşekkür ederim.Aracı almam esnasında siz forum üyelerininde katkılarının olduğunu da özellikle belirtmek isterim.Araç 1.6 Elegant Extra 57.000 TL'ye anlaştık.(Kasko hariç her şey dahil) Şu anda araba almak çok cazip ama beklerim derseniz Aralık ortalarını beklemenizi öneririm.Toyota bu aralar hareketli Corolla ve Auris çok satılıyor halbuki bu arabalar kasa değiştirecekler bunu da anlamak mümkün değil.Yetkili ile görüştüğümde herkes yeni kasaları böyle ucuz alamayacaklarını bilyor dedi.Mesela ben arabamı alma esnasında 2 corolla dizel 1 tanede Auris sattılar.Saygılarımla...
  • Bence 2013 ve 2014 yılları motor ve yakıt türevleri yönünden belirleyici yıllar olacaktır. Renault Fluence ZE ile TR pazarına elektrikli seçenek virüsü bulaştırılmış oldu bir kere. Artık tüketici fikirlerinde geri dönüş olmayacaktır. Bu sebeple Toyota makul fiyatlı Yaris Hybrid ile piyasa tepkilerini ölçme yoluna gitti.

    Renault, Fluence ZE ile her ne kadar kısa menzili sebebiyle piyasaya sembolik bir giriş yapmış olsa da, eminim menzili 1 yıl içinde en az 2 katına çıkaracaklardır. Bu da tüketici için gayet yeterli bir tercih olacağından;

    Eğer ekonomide bir kriz olmaz ise 2013-2014 arasında Toyota tarafından ZE ile gerçekten sıkı bir rekabete girebilecek alternatif araç seçeneği sunulacaktır. Muhtemelen bu araç ilk başta hybrit, sonra elektrik ağırlıklı olacaktır.

    Toyota'nın satış yaptığı en büyük pazar USA olduğundan...
    USA'da yakıt konusu Avrupa ve TR'deki kadar önemsenmediğinden...
    Firmanin genel üretim felsefesi, dayanıklılık = uzun ömür + az masraf olduğundan...

    Toyota özellikle ürün gamında benzinli ve benzinli+hybrit motorları tercih etmektedir.

    Bu mantık, dizel motor seçeneklerindeki yetersizlik ve alternatif gam üretiminde isteksiz davranma politikasını açıklamaktadır.

    Delilleri;
    1- TR'deki yolların yeteri kadar düzgün olmadığı bahanesi ile iç piyasaya sunroof'lu araç satmamaları. (pire için yorgan yakmak buna denir herhalde)
    2- İzolasyon keçelerini tedarik eden firmadan aldığım bir bilgi ise, TR'deki tüm araç üreticilerine izolasyon keçeleri ürettikleri, ancak içlerinde sadece Toyota'nın kalite kontroluna ürün kabul ettirebilme noktasında sıkıntı yaşadıklarını, yüksek derecede seçici ve titiz davrandıklarını kendilerinden bizzat dinledim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ersöz

    çok teşekkür ederim.Aracı almam esnasında siz forum üyelerininde katkılarının olduğunu da özellikle belirtmek isterim.Araç 1.6 Elegant Extra 57.000 TL'ye anlaştık.(Kasko hariç her şey dahil) Şu anda araba almak çok cazip ama beklerim derseniz Aralık ortalarını beklemenizi öneririm.Toyota bu aralar hareketli Corolla ve Auris çok satılıyor halbuki bu arabalar kasa değiştirecekler bunu da anlamak mümkün değil.Yetkili ile görüştüğümde herkes yeni kasaları böyle ucuz alamayacaklarını bilyor dedi.Mesela ben arabamı alma esnasında 2 corolla dizel 1 tanede Auris sattılar.Saygılarımla...

    Ben de yeni kasayi bu fiyatlara alamayacagini dusunup Auris Dizel multimode comfort plus almaya calisanlardanim. Yalniz dediginiz gibi 1 Auris'in mevcut kasa icin uretimi durdu. Eldeki stoklari satiyor bayiler. 2 Millet hucum ediyor bu ara dolayisi ile anormal indirimler soz konusu degil.

    Ben sansimi denemek pahasina da olsa bir muddet daha bekleyecegim. Sonrasinda sifir bulabilirsem ne ala. Bulamazsam da artik 2. elde satilik olup birkac bin km de olan araclardan alirim.




  • Aslına bakarsanız eğer yıllarca binecekseniz kasa değişiminin bir önemi yok, zaten bu işin sonuda yok, ama bu işin ticaretini yapan insanlar kasa değişiminde mutlaka zarar ederler onuda kabul etmek lazım.Benim araba aldığım Toyota servisinde bir sürü Auris vardı bunları Ocak'a kadar bir şekilde satacaklar çünkü yeni kasa geliyor.Ellerinde kalanlarını da nasıl elden çıkaracaklar onu siz takdir edin. Bir şekilde fiyat indirimine gidecekler beklemekte fayda var.
  • Arkadaşlar arabanın uzun olması ve park sensörünün olmaması arka ve önden park edişlerde oldukça sorun oluyor.Arkada kameranın olması işe yarıyor bundan dolayı ön içinde aynı eklentiyi dusundum ve int bir kaç aplıkasyon cesidi gördüm sizlerlede paylaşmak istedim.Kamera öndeki toyota logosuna takılıyor delme,vidalama yok gibi gözüküyor aramızda yaptıranlar varsa bilgilerini paylaşabilir.Kameranın görüntüsüde anladıgım kadarıyla touchın aux girişine giriliyor.Bunlarda resimleri;









  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    quote:

    Orijinalden alıntı: exantric
    Tekrar teşekkürler hocam walla ben bu aracı 3 aydır takip ediyorum. Dizel otomatik alacam diye çıktığım yolda manuel benzinliye geldim. Bu da bu aracın tabii ki başarısı. Şu ana kadar incelediğim aşağı yukarı 20 araç modeli içerisinde seçeneklerimi 2. el 1,8 avensis, sıfır 1,6 avensis ya da 2. el 2.0 subaru legacy e kadar indirdim.

    Avensisler bir yana Subaru Legacy bir yana o da CVT F1 bir araba ama onu almaya bayaa korkuttular beni elinde kalır, bozulursa yapamazlar yapsalarda göçertirler bütçeni diye...

    eğer merak ettiyseniz onun da linki şu

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-sahibinden-hatasiz-beyaz-inci-100346581/detay

    Rica ederim arkadasim. Bu arada 2 yilda 5. arac degistirmis ve sabah aksam forumlarda baska araclarla ilgili konulari okuyan biri olarak sunu net soyleyebilirim. Subaru Legacy yakit tuketimi anlaminda cidden insani uzer.

    Fabrika verisi olarak s.ici tuketim degeri 10.8 lt diyor. Ki size garanti verebilirim. Bu arac s.ici 12 lt'nin altina zor iner. Onun disinda Subaru'da ne yazikki SUV-Jeep degilse araciniz ikinci elde cok deger kaybeder. Buna ek olarak 2.0 motor oldugundan yillik 700 tl daha vergisi var.

    Toyota varken ve bu kadar tutulurken Subaru olu bir yatirim olur.

    Aslinda bende Avensis'imi almadan once sizin gibi aylarca bayi bayi gezdim. Passat, Insignia, Citroen C5 vb bir dunya araca baktim. Dizel otomatik dusunuyordum bende. Ama bayide Avensis'in 1.8 CVT'sinin geldigini gorunce zaten kasasida cok hosuma gittigi icin direkt gidip aldim.

    Takdir tabiki sizin ama benim onerim sifir 1.6 Avensis yerine 2. elde olsa temiz 1.8 CVT olan modeldir. 15 ps daha guclu motor ve CVT sanziman. Sifiri artik ulasilmaz oldu zaten.

    Not: Bu arada halen 2. arac olarak dizel otomatik bir arac bakiyorum. Aklimdaki tek model multi mode bile olsa tuketimininden oturu Auris.



    Tekrar merhaba yeni bir soru daha takıldı aklıma. Şimdi bu 2. el aldığımız makyajsız ve ekransız 1.8 CVT araçlara sıfır 1,6 elegant extra da olan Toyota touch ya da touch & go (geri görüş kamerasıyla beraber) orjinal olarak takılabiliyormu yoksa yan sanayii sistemler mi takılıyor?

    Eğer yan sanayii sistemler takılıyorsa onlarda orjinali ile aynı öelliklere mi sahip oluyor?

    Şimdiden teşekkürler tekrar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exantric

    quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    quote:

    Orijinalden alıntı: exantric
    Tekrar teşekkürler hocam walla ben bu aracı 3 aydır takip ediyorum. Dizel otomatik alacam diye çıktığım yolda manuel benzinliye geldim. Bu da bu aracın tabii ki başarısı. Şu ana kadar incelediğim aşağı yukarı 20 araç modeli içerisinde seçeneklerimi 2. el 1,8 avensis, sıfır 1,6 avensis ya da 2. el 2.0 subaru legacy e kadar indirdim.

    Avensisler bir yana Subaru Legacy bir yana o da CVT F1 bir araba ama onu almaya bayaa korkuttular beni elinde kalır, bozulursa yapamazlar yapsalarda göçertirler bütçeni diye...

    eğer merak ettiyseniz onun da linki şu

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-sahibinden-hatasiz-beyaz-inci-100346581/detay

    Rica ederim arkadasim. Bu arada 2 yilda 5. arac degistirmis ve sabah aksam forumlarda baska araclarla ilgili konulari okuyan biri olarak sunu net soyleyebilirim. Subaru Legacy yakit tuketimi anlaminda cidden insani uzer.

    Fabrika verisi olarak s.ici tuketim degeri 10.8 lt diyor. Ki size garanti verebilirim. Bu arac s.ici 12 lt'nin altina zor iner. Onun disinda Subaru'da ne yazikki SUV-Jeep degilse araciniz ikinci elde cok deger kaybeder. Buna ek olarak 2.0 motor oldugundan yillik 700 tl daha vergisi var.

    Toyota varken ve bu kadar tutulurken Subaru olu bir yatirim olur.

    Aslinda bende Avensis'imi almadan once sizin gibi aylarca bayi bayi gezdim. Passat, Insignia, Citroen C5 vb bir dunya araca baktim. Dizel otomatik dusunuyordum bende. Ama bayide Avensis'in 1.8 CVT'sinin geldigini gorunce zaten kasasida cok hosuma gittigi icin direkt gidip aldim.

    Takdir tabiki sizin ama benim onerim sifir 1.6 Avensis yerine 2. elde olsa temiz 1.8 CVT olan modeldir. 15 ps daha guclu motor ve CVT sanziman. Sifiri artik ulasilmaz oldu zaten.

    Not: Bu arada halen 2. arac olarak dizel otomatik bir arac bakiyorum. Aklimdaki tek model multi mode bile olsa tuketimininden oturu Auris.



    Tekrar merhaba yeni bir soru daha takıldı aklıma. Şimdi bu 2. el aldığımız makyajsız ve ekransız 1.8 CVT araçlara sıfır 1,6 elegant extra da olan Toyota touch ya da touch & go (geri görüş kamerasıyla beraber) orjinal olarak takılabiliyormu yoksa yan sanayii sistemler mi takılıyor?

    Eğer yan sanayii sistemler takılıyorsa onlarda orjinali ile aynı öelliklere mi sahip oluyor?

    Şimdiden teşekkürler tekrar

    navtech sattığı 1400 tl lik navigasyonda içeren full paket toyota dan daha iyi
    toyota 6 inch navtech : 8 inch
    toyotada pek çok özellik yok diğer yan sanayi ürüne göre

    http://www.navitech.com.tr/products.asp?id=51&pid=444




  • herkese merhabalar,
    Beyaz Avensis Elegant Ekstramı bugün teslim ettiler.Arabamı almam esnasında tüm sorduğum sorulara samimiyetle cevap veren,beni her konuda aydınlatan siz forum arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim.Saygılarımla,
  • 
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.