Şimdi Ara

## 2009 TOYOTA AVENSiS - ANA BAŞLIK ## (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.303
Cevap
17
Favori
292.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aya nın hırçınlığı üstünde. kimse kimseyi kırmasın. aya kardeş fazla bu şeylere kafa yorma senin arabanın 2. eli 3-4 seneye kadar avensisin ikinci elini alır artan parayla alım satım işlerini yapar ailece tatile çıkarsın
  • arkadaşlar tartışmalarınızı özel mesaj ile yaparsanız daha iyi olur, konunun tartışmalarla dolmasını hiçbirimiz istemeyiz galiba..
  • Fiyat konusunda bence fazla acımasız olmamak lazım. Zira bugün bi jetta bile 53-54 bin lira hatta jant kapaklı trendline passat bile 55 bin lira ve üst model olan 1.4 exlusive ise 65 bin lira. Bu açıdan bakarsak avensisin fiyatı gayet yerinde, ki 1.6 premium geldiğinde fiyatı 57 bin lira olsa bile passatın exlusive modelinden birçok üstün özelliği olacaktır. O açıdan fiyatı normal şu an için.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MuSoniC

    Fiyat konusunda bence fazla acımasız olmamak lazım. Zira bugün bi jetta bile 53-54 bin lira hatta jant kapaklı trendline passat bile 55 bin lira ve üst model olan 1.4 exlusive ise 65 bin lira. Bu açıdan bakarsak avensisin fiyatı gayet yerinde, ki 1.6 premium geldiğinde fiyatı 57 bin lira olsa bile passatın exlusive modelinden birçok üstün özelliği olacaktır. O açıdan fiyatı normal şu an için.



    çok doğru.rakip markaların fiyatlarıyla eşdeğer.adamların sıfır avensisi 40-45.000 TL ye verecek hali yokya.görünüş ve motor teknolojisi olarak da gayett güzel.
    auris çıktığı zaman da kim alır bu arabayı diyenler şimdi auris sahibi oldular.
  • birçok arkadaşta fiyattan ziyade opsiyon sınırlamasından doğan sepebleri dile getiriyor...üst donanımlısı geldiği zamanda fiyatta taraflı memnuniyet kampanyalarıyla orta noktada buluşulucaktır hrlde (bu arada sunroof yine koymicaklarsa elegantı düşünürüm veya başka markayı).......
    zaten vw stratejisini anlamakta mumkun deil...doğuş oto bomboş araçları cok fena ittiriyo...aracı yürütme maliyetleride cabası...bu arada passatın özellikle cc modeli a4 ün bile kalitesini çok aşmış a6 ile birebir...iç materyelleri sanki gerçek gümüş gibi...(yeni avensis teki elit görünmüyor).....

    bu arada bikaç yazıda toyota mühendisi avensisi tasarlamak için avrupada çalışma izni almış falan diye komik yazı okudum...koskoca toyota 1 kişimi görev dağılımı yapıyo koskoca avensis için...o zaman bu yorumlar sadece 1 baş mühendis içinmi!....zaten güncel(eski) kasa grup testlerinde genelde son veya sondan birinci....yani biraz daha efor gerekiyo kanısındayım.....eskilerde bir yazı okumuştum mercedes güncel SL kasayı tasarlamak için dünyanın 4 bir yanına onlarca mühendis göndermiş ve 3-4 yıl çalışmışlar....çalışmalar sonunda herbir done her bir kıtaya göre kullanıcıların yorumları zevkleri doğrultusunda araç şekillenmiş ve araç tasarlanmış...zaten bu zorlu piyasada 11 sene kasa değiştirmemekde böyle bir çalışmanın ürünü olsa gerek!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MuSoniC

    Fiyat konusunda bence fazla acımasız olmamak lazım. Zira bugün bi jetta bile 53-54 bin lira hatta jant kapaklı trendline passat bile 55 bin lira ve üst model olan 1.4 exlusive ise 65 bin lira. Bu açıdan bakarsak avensisin fiyatı gayet yerinde, ki 1.6 premium geldiğinde fiyatı 57 bin lira olsa bile passatın exlusive modelinden birçok üstün özelliği olacaktır. O açıdan fiyatı normal şu an için.

    acımasız olmak lazım.. zira sende diyorsun jant kapaklı Passat 55.000 TL civarı diye. tamam Toyota çok kaliteli bir marka tartışmasız ancak VW bir gömlek daha üstün bence.. 55.000 TL'ye gider Passat alırım en azından baz model olduğunu bilirim ve Passat'a biniyorum derim.. ama utkucay'ın dediği baz donanımda bi-xenon far yok deniliyor, sunroof yok (opsiyonel olarak da yok galiba öyle bir muhabbet geçmişti, yanılıyorsam düzeltin), navigasyonun zaten olmasını beklemiyorduk filan falan..

    kasanın görünümü %95 değişmiş, iç mekanın görünümü %25 değişmiş.. daha önceki mesajlarımda da belirttim.. bir otomobil aldıktan sonra onu kullanırken o otomobilin içinde vakit geçirilir ve iç mekan görünümü, iç mekandaki donanım seviyesi otomobil sahiplerini daha çok ilgilendirir.. iç mekanın değişmediğini göre göre sırf kasa değiştiği için 51.400 TL fazla diyorum..




  • bi-xenon far var öyle denmişti
    passat önce su jant kapaklarını değiştirsin.55 milyar para veriyorsun jantları kapaklı.ayrıca passatın daha üstün olduğuna inanmıyorum.iki aracıda defalrca kullanmış biri olarak söylüyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucegu60

    bi-xenon far var öyle denmişti
    passat önce su jant kapaklarını değiştirsin.55 milyar para veriyorsun jantları kapaklı.ayrıca passatın daha üstün olduğuna inanmıyorum.iki aracıda defalrca kullanmış biri olarak söylüyorum.

    ama bir arkadaşımız normal halojen far dedi..

    Passat mevzusuna gelince o zaman Avensis'in tek artısı kapaklı jantının olmaması mı? Passat'ın baz modeli 1.6 102bg Trendline.. fiyatı'da 46.500 TL.. yani Avensis ile aralarında 5.000 TL fark var ki o farkla da istediğin inçde en kral jant alınır zaten..

    işte benim kastetmek istedeğim şey bu.. Baz model diye sunuyorsan fiyat kesinlikle 50.000 YL'nin altında olmalı!

    ben dizel düşündüğüm için 2.0 D-4D'yi beklemek durumundayım.. utkucay'ın dediğine göre bu modelde 80.000TL seviyesinde olacak.. üstelik 120bg+ gücünde .. 80.000TL cebimden çıkacaksa 75.800 TL'ye Passat 2.0 TDI 140bg Comfortline var.. neden Avensis'e para vereyim.. ya da Opel Insignia alırım 2.0 CDTI full olur ki full modelinde navigasyon bile var!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 28 Ocak 2009; 17:17:35 >




  • galiba toyotasa tüm artı eksi özellikleriyle 2009 kasa avensise ve bu sınıfa 50 binden aşağıya bindirmem diyo(şimdilik)...bu arada jettaya 50-55 binler passat executive e 65 binler (yorum nasıl yapılabilirki! bi kere kasa eski duruyo(bence).....çok doğru tüm zamanın aracın içinde geçirildiği ve önemi...avensisin içinde fazla çalışılmadığı tamamen bir gerçek sürücüyle bütünlüğü yok....laguna 3 dynamic tamamen sürücüyo sarıyo ve ciddi anlamda sportif...eski bir laguna 2 kullanıcısı olarak ve binebze fanı olarak aracı kullanırkende bi takım problemleride bitmemişti o da ayrı...tüketici araç alırken kendi kriterlerince artıları fazla olan aracı seçmeli...bazen görsellik ve işlevsellikte biyere kadar oluyor
  • kasanın eski olması bence bir nebze kabul edilebilir bir şey.. hatta kendi adıma daha iyi diyebilirim.. çünkü sorunları, şikayetleri çoktan ortaya çıkmıştır ve ona göre alırsın ya da almazsın..
  • techzone arkadaşım dizel düşünüyorsan laguna 3 bakınılması gerekenlerin arasında olsun derim...hem fiyatı makul hemde 1.5 dci modelden 10 aydır kullananları takip ediyorum 1 şikayet yok.....toyotasa 2.0 lt de bile 120 bg liği getirmeyi uygun bulmuş bu kadar olmaz 150 ve 175 bg lik dururken 120 bg liğe 80 bin tl (düz vites!) no comment
  • quote:

    Orjinalden alıntı: egunns

    techzone arkadaşım dizel düşünüyorsan laguna 3 bakınılması gerekenlerin arasında olsun derim...hem fiyatı makul hemde 1.5 dci modelden 10 aydır kullananları takip ediyorum 1 şikayet yok.....toyotasa 2.0 lt de bile 120 bg liği getirmeyi uygun bulmuş bu kadar olmaz 150 ve 175 bg lik dururken 120 bg liğe 80 bin tl (düz vites!) no comment

    Laguna 3'ün dış görünümü çok kötü hele o ön farlar tam bir rezalet yaw.. hiç hoşuma gitmedi o yüzden hiç bakmadım fiyatına ama hadi hatrın için bi bakalım
  • 1.6 elegantta bi xenon far olmadığı utkucay ın verdiği donanım listesinde görülüyor. Ama kendisi mercek var dedi eğer bu şekildeyse far yıkama tertibatı da olduğuna göre kolayca bu donanım ekletilebilir.

    benim kabul edemediğim olay şu, 44 bin liraya sattığın eski kasa elegantta xenon far veriyorsun 51bin liraya sattığın yeni kasada vermiyorsun.

    corolla classta bile cruise control veriyorsunu d segmentindeki aracında vermiyorsun.

    corolla eleganta anahtarsız giriş sistemi koyuyorsun avensis eleganta koymuyorsun, satış politikası diyorsan bu arabaya elegant değil comfort ismi vereceksin diye düşünüyorum.

    navigasyon ve sunroof olmaması eksi tabi ancak navigasyon seçeneği piyasada bolca var.

    işin özü çok acil şekilde 1.6 premium adı altında yeni bir donanım seviyesi daha çıkartıp bu eksiklerin giderilmesi lazım, ama görülen o ki yakın zamanda böyle bir şey olmayacak. önce bir hazırda bekleyen müşterilerden işin kaymağını yiyelim zihniyetiyle yaklaşıyorlar sanırım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: furkan_

    1.6 elegantta bi xenon far olmadığı utkucay ın verdiği donanım listesinde görülüyor. Ama kendisi mercek var dedi eğer bu şekildeyse far yıkama tertibatı da olduğuna göre kolayca bu donanım ekletilebilir.

    benim kabul edemediğim olay şu, 44 bin liraya sattığın eski kasa elegantta xenon far veriyorsun 51bin liraya sattığın yeni kasada vermiyorsun.

    corolla classta bile cruise control veriyorsunu d segmentindeki aracında vermiyorsun.

    corolla eleganta anahtarsız giriş sistemi koyuyorsun avensis eleganta koymuyorsun, satış politikası diyorsan bu arabaya elegant değil comfort ismi vereceksin diye düşünüyorum.

    navigasyon ve sunroof olmaması eksi tabi ancak navigasyon seçeneği piyasada bolca var.

    işin özü çok acil şekilde 1.6 premium adı altında yeni bir donanım seviyesi daha çıkartıp bu eksiklerin giderilmesi lazım, ama görülen o ki yakın zamanda böyle bir şey olmayacak. önce bir hazırda bekleyen müşterilerden işin kaymağını yiyelim zihniyetiyle yaklaşıyorlar sanırım.

    işte tün bunlardan dolayı 51.400TL saçma diyorum ya bende... navigasyonu sunroof'u geçtim bende artık!

    @egunns: hocam laguna 3 pek sarmadı yaw




  • işte yazdım ya işin kaymağını yeme diye bir tabir vardır il etapta onu yapmak isteyeceklerdir ve haliyle değerinin üstünde satmaya çalışacaklar. ancak er yada geç hem donanım olarak daha tamin edici bir hale gelecektir hem de fiyat düşecektir.
  • hocam işin kaymağını yesinlerde, adam göz boyamak için bile ekstra donanım koyar.. atıorm derki baz model ama bi-xenon far standart der... o da yok.. ne akla hizmet yapılıyor bu türde bir donanım.. hayır o değil ben şimdi gitsem bayiye otursam avensis'in içine baksam radyo, koltuk, direksiyon, vites dışına baksam halojen far(dışta başka bişi yok ztn).... standart bir arabadan ne farkı var?? ben buna 51.400TL vereceğimde nesine verecem???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 28 Ocak 2009; 18:06:37 >
  • orası öyle tabi ama her türlü satacaklarını düşünüyorlar ki bu şekilde enteresan bir donanımla piyasaya giriyorlar. bence premium adı altında 2. bir donanımın aynı anda piyasaya sürülmüş olması lazımdı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: furkan_

    orası öyle tabi ama her türlü satacaklarını düşünüyorlar ki bu şekilde enteresan bir donanımla piyasaya giriyorlar. bence premium adı altında 2. bir donanımın aynı anda piyasaya sürülmüş olması lazımdı.

    Toyota bunu daha önce de yaptı. 2003 nisan ayında yeni çıkan Avensis'te 1.6 motor seçeneğinde sadece comfort donanımı getirdiler. Tabii daha başka donanım yok diye ekim ayında gidip bunu aldık. Daha sonra 2004 mart ayında 1.6 elegant donanımı getirdiler ve ben işte o zaman az küfür etmedim toyotasa'ya.
    Yani aynı stratejiyi şimdi de yapıyorlar gibi geliyor bana.

    Bu arada yeni avensis'te mercekli far var resim koydum orda görebilirsiniz. Ayrıca corolla class'ta cc yok sadece benzinli elegant donanımda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muss@ -- 28 Ocak 2009; 18:44:08 >




  • standart olarak yok ancak benzinli tüm corolla ve aurislere artık eklenebiliyor cc. ben 2. el almayı düşündüğüm için yeni bir donanım bekleyeceğimi sanmıyorum, farlar mercekli olduğuna göre xenon konusunda sıkıntı yok, orjinali takılabilir. cruise controlde sonradan takılabilirse benim için çok fazla engel kalmıyor ancak ne olursa olsun hala bir çok donanım eksik olarak piyasaya girmesi mantıksız. fiyat daha fazla olsaydı ama adam gibi donanımlar olsaydı diyorum ben.
  • arkadaşlar birde şu var ben corolla ile avensis donanımlarının birebir karşılaştırılmasını pey uygun bulmuyorum çünkü corolla compact ve dünyada en fazla satan sınıf..o kadar cok rekabet varki..bi kac fazla donanım ekleyerekten sürümden kazanıyolar...avensis sınıfı öyle değil..araç cok dolu olmasa bile bir kere d segmenti konforu var..adamlar bir kere bu konforu biraz daha pahalı satıyolar ve bizler gibi sık dokuyanda müşteri profili genelde yok...benım genelde eleştirilerim toyotasa ya zaten..hala bizleri aracdan anlamayan 3. dunya ulkesı bınıcısı sanıyolar....

    bu arada techzone arkadaşım yani benımde laguna 3 farlarını ahım sahım beendiğim sölenemez ama ki bunu kullanıcılarıda pek fazla kesayı begenmemelerine rağmen çok memnunlar....bilmiyorum belkşde benım biraz fanlıgımdan ileri geliyodur...zaten dizel düşünsem arabam belliydi :)...

    bu arada vw ve opel yürüyen aksam ve maliyetleri beni ürkütüyor açıkçası...insignia nın tasarımının muhtesem olması beni caydıramaz heralde...düşünsenize insignia 1.6 turba 180 nin turbosu bi bozulsa kafadan 3-4 bin tl...bu kadar da diken üstünde arac kullanılamaz heralde:)




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.