Şimdi Ara

## 2009 TOYOTA AVENSiS - ANA BAŞLIK ## (152. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.303
Cevap
17
Favori
292.100
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ersöz

    Sayın KASOS,çok doğru söylemişsiniz aradığınız her şey bu arabada mevcuttur.Bu arada performans arasaydım demişsiniz,aramanıza hiç gerek yok o unsurda Avensiste fazlasıyla var.

    Hocam performans fazlasiyla Yetecektir Bana suphem yok o Konuda :) 2 sorum Var,bulamadim.

    1. Hangi yillar Arasindakilerde hava yastigi hatasi vardi ? Cagrildi ya Bi Ara topluca.

    2.kol dayama mevcut Degil Mi avensiste ? Donanim Listesinde goremedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KASOS K kullanıcısına yanıt
    1.sorunuz hakkında bir bilgim yok,ancak kol dayama elegant ve elegant extrada standart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ersöz

    1.sorunuz hakkında bir bilgim yok,ancak kol dayama elegant ve elegant extrada standart.

    Toyota donanimdan bile Saymiyor Demek Ki,kol dayama Mi ? O da Ne biz zaten otomobilin Ayrilmaz Bir parcasi hepsinde standart Diyor Demek Ki ;) tesekkur Ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KASOS K kullanıcısına yanıt
    http://www.haberler.com/japon-araclari-hava-yastigi-yuzunden-toplaniyor-4515282-haberi/
    .
    KÜÇÜK SINIF ARAÇLARDAKİ GİBİ ileri-geri veya YÜKSEKLİK AYARI OLAN , GERİYE KALDIRILABİLEN BİR KOL DAYAMA DEĞİL,
    iptal edilen klasik el freninin yerine konumlandırılan eşya gözünün üzerini kapatan bir kapak dersek daha doğru olur,
    ileri-geri veya yükseklik ayarı vs yok.
    kısa boylular için çok geride bile kalıyor denilebilir. ama bu sınıf araçların hemen hemen hepsi böyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    http://www.haberler.com/japon-araclari-hava-yastigi-yuzunden-toplaniyor-4515282-haberi/
    .
    KÜÇÜK SINIF ARAÇLARDAKİ GİBİ ileri-geri veya YÜKSEKLİK AYARI OLAN , GERİYE KALDIRILABİLEN BİR KOL DAYAMA DEĞİL,
    iptal edilen klasik el freninin yerine konumlandırılan eşya gözünün üzerini kapatan bir kapak dersek daha doğru olur,
    ileri-geri veya yükseklik ayarı vs yok.
    kısa boylular için çok geride bile kalıyor denilebilir. ama bu sınıf araçların hemen hemen hepsi böyle.


    ANLADIM YANİ ŞİMDİKİLERDE SIKINTI YOK ÖZELLİKLE İNŞ. GÜVENLİK ZAAFİYETİ OLMASINDA KAFİ.




  • Bugun toyota dumankayada test sürüşü Yaptim, mest etti Araba beni,binip sürüp Inceleyince hayranligim Bi Okadar Artti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    Bugun toyota dumankayada test sürüşü Yaptim, mest etti Araba beni,binip sürüp Inceleyince hayranligim Bi Okadar Artti.

    motor, yani performansı dışında dört dörtlük bir araç. bu fiyata bundan daha iyisini alamazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: absolutevanilla

    quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    Bugun toyota dumankayada test sürüşü Yaptim, mest etti Araba beni,binip sürüp Inceleyince hayranligim Bi Okadar Artti.

    motor, yani performansı dışında dört dörtlük bir araç. bu fiyata bundan daha iyisini alamazsınız.

    Hocam araç on numara buna lafım yok ki hala number one benim için. sadece 1. ve 2. vites biraz garip geldi bana ki devir tork ilişkisinden ötürü oda normal. 1. vitesde gaza bastım 2500 devirden sonra koltuğa beni biraz yapıştırdı, sevindim doğrusu :) ses yoktu ama cam açıkken dahi bağırmadı araba bu etkileyici lakin 3000 devirde 2 ye attım artık sonrası malum trafik var max 4 . vitese kadar çıktım. tekrar bayiye geldiğimizde 45 derecelik 5 m lik bi bayır vardı, 5 km/sa hızla 2. vitesle çıkayım dedim baktım çıkmıyor ! gaza yüklenmedim ama bunuda belirteyim direkt durdum 1 e attım çıktım. sadece orda bi hayal kırıklığı yaşadım tekrardan aynısı denemek isterim ki içimde kurt kalmasın. onun haricinde atmosferik motor için harika ki sağlamlığı konforu kalitesi ile number one benim için :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KASOS -- 8 Temmuz 2013; 9:41:19 >




  • KASOS K kullanıcısına yanıt
    tekrar denemenize gerek yok,
    45 lik yokuşu 5 km/s hız ile 2. viteste çıkmaz, çıkmaya da çalışmayın zaten.
    hatta düz yolda bile o hız ile zor gidersiniz. araç gitsem mi gitmesem mi der.
    olması gerektiği gibi 20 km/s hız ile muhakkak çıkar.
  • Haklisiniz Cikmaz heyecanla beklentilerimi Biraz yuksek tutmusum Belliki,ustelik gazada yuklenmedim Bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avensis Multidrive S kullananlar acaba bilgi verebilirmi?

    CVT şanzıman hızlanırken her vites atışında devir saati ibresi devir düşüşünü gösteriyormu?

    Yoksa motorsiklet gibi sabit motor devrinde hız ibresi sürekli yükselerekmi hızlanıyor?
  • Toyota değil belki ama CVT izlenimlerim şöyle;
    CVT'de vites (kademeleri) olmadığı için vites büyültme yada küçültme diye bir şey yok (Manuele almadıysanız; ki manuel de aslında sonsuz sayıdaki vitesten oluşan şanzumanda sanal olarak belli kademeler koyuyar).
    CVT de devir hızdan bağımsız olarak artar veya azalır. motor devrini (ibrenin inip kalkmasını) sizin sürüş karakteriniz belirliyor. performans isteklerinde hızlanırken motor devri artabileceği gibi, sakin kullanımda araç hızlanırken motor devrinin düşmesi mümkün.
    Mühim olanı motor devrinin manuel araçlarda olduğu gibi aniden artıp eksilmesi (kesinti 3000den 2000'e gibi) olmuyor. motor devri ibresi tıpkı hız ibresi gibi kesintisiz hareket ediyor (3000, 2999, 2998, gibi).
    Bilmem belki de bunları biliyorsunuz, Multidrive nasıl olduğunu merak ettiğiniz için sordunuz. Son söz multidrive da mantık aynı sonuçta.
  • GAYRI kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, CVT çalışma mantığını biliyorum ancak Multidrive S araçlardaki CVT acaba aynımıdır diye kullanıcısından öğrenmek istedim.
  • özellikle 2009 model sonrası için soruyorum, avensislerde beğenemediğiniz hoşunuza gitmeyen hiç bir şey var mı ? basit yada komplex , geçici yada kronik sorunlar var mı ?
  • KASOS K kullanıcısına yanıt
    e.extra
    radio frekansı hışırtılanınca; frekansı otomatik düzeltemiyor, yada ben bilmiyorum.
    .
    şoför koltuğu oturma minderinin arka tarafını kaldırıp indiremiyorsunuz,
    sabit bir açı ile komple koltuk aşağı yukarı ayarlanabiliyor.. mindere müdahale edemiyorsunuz.
    fusion da bile ayarlanabiliyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 15 Temmuz 2013; 0:27:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    e.extra
    radio frekansı hışırtılanınca; frekansı otomatik düzeltemiyor, yada ben bilmiyorum.
    .
    şoför koltuğu oturma minderinin arka tarafını kaldırıp indiremiyorsunuz,
    sabit bir açı ile komple koltuk aşağı yukarı ayarlanabiliyor.. mindere müdahale edemiyorsunuz.
    fusion da bile ayarlanabiliyordu.

    Koltuk cok rahat geldi bana aslinda ama o sekilde olmasi kotu olmus cidden
    Bej koltuklar 2012 modellerden itibaren var sanirim, ilanlara bakiyorum cogu 2012 yazanlarda o eski siyah koltuklar var. Aslinda 2011 makyajsiz model olup trafige 2012 diye cikanlar sairim degil mi,yaniliyor muyum ? Zira bej koltuklu satilan sahibinden.com da nerdeyse yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar izmirden, yeni kasa 1.6 Elegant yada Elegant Extra dusuk km ve temiz araç bakıyorum. Satmayı düşünen fiyatı abartilmamis araçlarla ilgilenebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KASOS K kullanıcısına yanıt
    yeni kasa extralar bej fakat aynı şekilde bunlarda da koltuk minderi ayarlanamıyor.
    koltuk çok rahat zaten, sadece debriyaja tam basarken sol baldırınız koltuk minderinin ön ucuna değiyor,
    tam debriyaja basarken koltuktan biraz yilkinmeniz gerekiyor.
    aslında sık debriyaja basmak gerektiği için şehiriçi kullanımından kaynaklanıyor, şehir dışı kullanımlarında hiç rahatsızlık yok.
    bu sorun ancak fusion daki gibi koltuk minderinin arkasını ön sabit kalacak şekilde biraz yükseltmekle giderilebilirdi,
    seyyar bir minder ayarlamayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    yeni kasa extralar bej fakat aynı şekilde bunlarda da koltuk minderi ayarlanamıyor.
    koltuk çok rahat zaten, sadece debriyaja tam basarken sol baldırınız koltuk minderinin ön ucuna değiyor,
    tam debriyaja basarken koltuktan biraz yilkinmeniz gerekiyor.
    aslında sık debriyaja basmak gerektiği için şehiriçi kullanımından kaynaklanıyor, şehir dışı kullanımlarında hiç rahatsızlık yok.
    bu sorun ancak fusion daki gibi koltuk minderinin arkasını ön sabit kalacak şekilde biraz yükseltmekle giderilebilirdi,
    seyyar bir minder ayarlamayı düşünüyorum.

    Bu rahatsizliginizi tez vakitte giderirsiniz ins hocam, yeni kasalarda da bu problemi duzeltirler umarim, avensis gibi D sinifi bi araca hic yakismamis. baska sorun duydunuz mu peki hocam ? Yurur aksamindan elektronigine vs ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KASOS K kullanıcısına yanıt
    başka sorun ile karşılaşmadım,
    kapsamlı 40 bin bakımına yeni girdik, yaklaşık 30 kalem check-up yapıldı.herhangi birşey çıkmadı.
    lpg ye uyumlu avensis - exeo - mondeo dan başka seçenek yok zaten.
    45bin km de 33500 tl ye exeo style sürmüştüm, çok ama çok kaliteliydi fakat 102 beygir 1. viteslerde çok yetersiz.
    avensis çok iyi tercih, memnuniyetsiz değilim. anahtarsız çalıştırma çok kullanışlı.
    şu anda çoğunlukla şehiriçi benzin 7.9 litre gösteriyor.
    lpg de 1 litre ile 10 km gidiyor.
    .
    avensis de arka kapısı vakumlu değil, yeni aurislerde vakumluydu galiba,
    yani ön kapılar gibi kapıyı kapatırken kendisi çekemiyor.
    yeni kasalarda durum nedir bilmiyorum.




  • 
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.