Şimdi Ara

2009 YENİ HONDA CITY (36. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
819
Cevap
3
Favori
187.860
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: qwertylion

    yeni city es otm. uzun yoldaki izlenimlerim;

    1- ankaradan alanyaya giderken depoyu fulledim vitesin s modunda hız sabitleyiciyi 90 a ayarlayıp klima açmadım 505 km sonra kontağı kapattığımda trip 5,0 ı gösteriyordu ( babama söyledim inanamadı mercedes b 150 ile aynı yolda klima açık 90 km ile 7,7 yaktı)
    2-alanyadan ankaraya dönüşte depoyu tekrar fulledim vitesin d modunda klimanın 1 decesine getirdim yine hız sabitleyicisini 90 a ayarladım bu sefer trip 5,7 yi gösteriyordu.
    3-araç s modunda daha az yakarken vitesi (benim tespitim) daha geç düşürüyor. yani 5. viteste giderken araç biraz zorlanmaya başladığında çok çabuk 4 e geçmiyor ama d modunda aynı nitelikteki bir yokuşta 3. vitese bile düşebiliyor.
    4-s modunda araç devrini daha geç devrini bulurken d modunda bazen 2 alt vitese bile düştüğünden daha çabuk hızlanıyor.
    5-araç ne d modunda nede s modunda yokuş yukarı örneğin bir kamyonun arkasına takıldıktan sonra mesala 60,70 km süratle giderken kesinlikle hızlanmıyor. kendimi tır kullanır gibi hissettim. yokuş yukarı 80 ile giden şahini zor solladım.
    6-araçın frenleri (daha önceki arabam polo abs siz idi) bana oldukça tatminkar geldi
    7-aracın yol tutuşu bana çok iyi yol tutuyormuş gibi gelmedi. seydişehir alanya arasında toroslardan alanyaya inen bölümde sanki arkayı bırakacakmış gibi bir his verdi.
    8-hız sabitliyiciyi ilk defa kullandım süper bir şeymiş bide araba otomatik olunca sadece direksiyonu tutuyorsunuz valla büyük keyif idi


    sonuç uzun yol için es otomatik çok iyi bir araba değil ancak senede ancak 1 defa bilemediniz en fazla 2 defa uzun yola çıkıyorum. ankara gelince keçiören trafiğini görünce arabanın rahatlığının tekrar farkına varıyorsunuz. adı üstünde "city".



    Değerleriniz çok iyi bence. CVT'de S modu daha çabuk hızlanma sağlıyor. S vites yeni City'de farklı çalışıyor demek.
    Bu arada kulakçık ile vites düşürüp artırma var mı? Varsa denediniz mi?
    Bir de kick down süresi nasıl aracın?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sofokles


    Değerleriniz çok iyi bence. CVT'de S modu daha çabuk hızlanma sağlıyor. S vites yeni City'de farklı çalışıyor demek.
    Bu arada kulakçık ile vites düşürüp artırma var mı? Varsa denediniz mi?
    Bir de kick down süresi nasıl aracın?



    Ben denedim yanlız dönüşlerde direksiyonu çevirirken kulakçıkları kullanmak biraz zor geldi ama sık kullanıldıkça alışılır zannedersem. 6500 den sonra devir kesici devreye girdi.Hızlanması da bana iyi gibi geldi en azından bana yeter
  • S modu spor mod demek.Nasıl daha az yaktırıyor? Ayrıca D modundayken S ye göre nası daha iyi hızlanıyor??

    Benim Civic'te S moduna alınca,hani bisikleti 24. vitese takarsın ya, o biçim hızlanmaya başlıyor.
  • s modu spor mod değil maalesef. eski nesil otomatik araçlarda bulunan s modu vitesi örneğin astrada ( yanlış hatırlamıyorsam) 6000 devirde vitesi bir üst vitesle değiştirirken bizim citylerde s modunda araba bir üst vitese kendisi geçirmiyor.yani ibre 6000 deviri geçtiği halde araç aynı viteste devam ediyor ayrıca kullanım kılavuzunda araçın s modunda direksyonun yanında bulunan kulakçıklar vasıtasıyla vitesin değişirilmesini ve devir göstergesinin kırmızı bölümüne gelmeden derhal vitesin değiştirilmesi gerektiğini yazıyor. kısaca citylerdeki s modu aracı tiptronik vites olarak kullanabileceğimiz bir mod. ayrıca s modunda şöyle bir ayrıntıda var örneğin 90 ile giderken bir rampaya geldiğinde ve araç biraz zorlandığında (hemen değil) vitesi 4 atıyor , rampa kısa ve araç kendini toparlamaya başladığında kendisi 5. vitese kendisi atıyor. bu sırada aracın hangi viteste gittiğini gösteren göstergede vites hep 5 olarak gözüküyor. diğer bi durumda rampa uzun ve araç kendini toparlayamıyorsa o zaman vitesi 4 atıyor ve göstrgede vites 4. vites olarak gözüküyor. bu durumda yani göstergede vites 4. olarak gözüktüğünde ne kadar basarsanız basın ibre 7000 (kırmızı bölüm) devirlerede ulaşşsada siz kulakçıklardan vitesi büyütmediğiniz takdirde 5. vitese araç geçmiyor.




  • Sahiden CVT'deki gibi S modunda daha çabuk hızlanması gerekmez mi?
  • quote:

    s modu spor mod değil maalesef. eski nesil otomatik araçlarda bulunan s modu vitesi örneğin astrada ( yanlış hatırlamıyorsam) 6000 devirde vitesi bir üst vitesle değiştirirken bizim citylerde s modunda araba bir üst vitese kendisi geçirmiyor.yani ibre 6000 deviri geçtiği halde araç aynı viteste devam ediyor ayrıca kullanım kılavuzunda araçın s modunda direksyonun yanında bulunan kulakçıklar vasıtasıyla vitesin değişirilmesini ve devir göstergesinin kırmızı bölümüne gelmeden derhal vitesin değiştirilmesi gerektiğini yazıyor. kısaca citylerdeki s modu aracı tiptronik vites olarak kullanabileceğimiz bir mod. ayrıca s modunda şöyle bir ayrıntıda var örneğin 90 ile giderken bir rampaya geldiğinde ve araç biraz zorlandığında (hemen değil) vitesi 4 atıyor , rampa kısa ve araç kendini toparlamaya başladığında kendisi 5. vitese kendisi atıyor. bu sırada aracın hangi viteste gittiğini gösteren göstergede vites hep 5 olarak gözüküyor. diğer bi durumda rampa uzun ve araç kendini toparlayamıyorsa o zaman vitesi 4 atıyor ve göstrgede vites 4. vites olarak gözüküyor. bu durumda yani göstergede vites 4. olarak gözüktüğünde ne kadar basarsanız basın ibre 7000 (kırmızı bölüm) devirlerede ulaşşsada siz kulakçıklardan vitesi büyütmediğiniz takdirde 5. vitese araç geçmiyor


    Yanlışın var hocam. S modundayken kulakçıklara dokunmazsan araç kendisi vites değiştiriyor 5500 devir gibi.
    Ama kulakçığa bir kez dokunursan artık müdahale etmiyor ve kontrolü sana bırakıyor.

    Ayrıca kaf_kaftr nin dediği gibi S modunda daha iyi hızlanıyor ve daha çok yakıyor. Ben D de 160 ı geçemezken S de 180 yaptım hatta forumda 190 yapanlar olmuş.




  • Arkadaşlar ben de yeni kasa es otomatik kullanıcısıyım. Aracımı mayıs ortasında aldım. henüz 600 km.de. Daha önce 2007 elite düz vardı ve 2,5 yıl severek beğenerek keyifle kullandım. Herkesin aksine ben eski kasayı da görüntü olarak seviyordum. Evet yüksek hızlarda yolda tutunamama savrulma sorunu vardı ama zaten benim için şehir içinde 90-100 km. maksimum hızlardaki durumu önemli idi. Neyse eski kasa maalesef gerilerde kaldı. Severek ayrıldık, anlaşmalı bir ayrılık değildi hala birbirimizi seviyoruz. Hala yollarda eski kasa hele gümüş rengi bir city gördüğümde anılarım canlanıyor eşim ve çocuklarımla güzel zamanlar geçirmiştik. Ama dediğim gibi artık ayrıldık. Sevsem de onu iki dakkada takasa vererek adeta ihanet edercesine honda bayine verdim ve yeni kasa es otomatik ve siyah, hatta simsiyah yeni kasayı aldım. Anlatışımdaki ifadelerden sanırım citye olan tutkumu ve ilgimi anlıyorsunuzdur. Ve şu kadarını söyleyeyim yeni kasanın çıkması bizim gibi eski kasa kullanmış olanlara haksızlık diye düşünüyorum. 3 senede kasa mı değişir? Neyse....
    Gelelim yeni kasa hakkındaki görüşlerime. Bir kere son derece karizmatik. Benim olduğu için söylemiyorum civicten hatta accorddan dahi güzel bir görünümü var. Çiftkurtlardan 34.500 e aldım 15 mayısta. Evet parası emsallerine göre biraz fazla 31.000 maksimum olmalı idi. Ama dedim tya benimki kara sevda 3-4000 fazlanın ne önemi var. Şu kadarını söyleyeyim bin TL daha fazla vererek civic(dream) alabilirdim. Ama bir an bile düşünmedim. Aracı seviyorum. Uzun yolda ve yüksek hızlarda şimdilik denemedim. Alış amacım istanbul trafiğinde dur kalklarla kullanmak olduğu için şehir içi performansı ve yakıt tüketimi beni ilgilendiriyor. Senede 15-20 gün il dışına gideceğim 4,3 yaksa nolur 5,6 yaksa nolur. Önemli olan şehir içinde az yakması. Şimdilik çok yakıyor(9,0'ın altına inmedi. Ama daha altıyüz km de ve çok kısa mesafelerde kullandım (7-8 km.lik yollarda) zamanla düşecektir. Rodaj dönemini bi aşsın bakalım. Belki tatilde 2000 km yol yaparsam kendine gelir. Aracın dizaynı ve özellikleri güzel. Artıları çok ama eksileri de var tabii. İnsan bu kasar para verince birsürü borca girince her şeyi süper bekliyor. Ama onun için de mercedes almak gerekiyor.
    Otomatik viteslerin hantal olacağı söylenir ama bana hiç de öyle gelmedi. Gayet seri ve ivmeli ve fuleli atak yapıyor. Elbette performans bekleyenler, gaza basmaktan, limitleri zorlamaktan hoşlananlar için uygun olmayabilir. Ben eşim ve çocuklarımla yasal sınırlar içerisinde ve sakin araç kullanmayı seven aracı çok zorlamaktan ve hırpalamaktan hoşlanmayan biri olarah Yeni Kasa Honda City benim için biçilmiş kaftan. 34.500 Tl ödedim ama bence değdi. 1000 Tl daha ödeyerek civic dream elbette alabilirdim ama bir an olsun bunu düşünmedim. Ben bir Cıty severim. Elbette bir kaç eksiği dile getirmek istiyorum. Bir önceki modelde(elitlerde) bulunan elektrikli katlanır yan aynaların bu araçta bulunmamasını çok yadırgadım. Zevkle kullandığım bir özellikti. Radyosunda kanal isimlerinin yazma özelliği( bu özelliğe ne deniyordu unuttum ) olmaması beni şaşırttı. Bagajda stepnenin üstünde kullanılan kontrplak o kadar ince ki kırıldı kırılacak gibi duruyor. Hâlbuki eski kasadaki gerçekten çok kalın ve ağır malzemeden yapılmıştı. Yine bagajda kullanılan halımsı kaplama malzemesi berbat bi şey. Neden böyle derli toplu bir araca böyle adi bi malzeme kullanırlar anlamam. Paspasların kötülüğünü hiç söylemek istemiyorum( neyseki paspas işi para ile çözülebiliyor, diğerlerinde olmuyor) Düşünen arkadaşlara bir fikir verebilir miyim diye bunları yazdım.umarım istifade edilir. Saygılarımla...


    Arkadaşlar daha önceki yazdıklarıma ilaveten yeni kasa için bir iki şey daha ekleyeyim. Çünkü kullandıkça tanıyorum aracı. Öncelikle eski kasayı da kullanan biri olarak söylemem lazım ki sanki araç bir üst sekmente terfi etmiş. Otomatik vitesteki geçişler diğer kullandığım bir kaç araçla mukayese edemeyecek kadar güzel ve keyifli. Önceki kasa 120 den sonra güven vermezken yeni kasa o güveni veriyor, yola yapıştığını hissediyorsunuz. Önceki kasada ön camın görüş alanı son derece dar idi. sol direk insanın görüşünü resmen engelliyordu, yeni kasada görüş alanı çok daha fazla.araç farkettiyseniz civiclerden daha yüksek böylece de altı da değme tümseklerde sürtmüyor. Süspansiyonu da güzel tümseklerde yaylanması güzel. Virajlarda dengeyi kaybetmiyor, şerit çizgilerinden ayrılmıyor. Ön sürücü koltuğunu ayarlamak daha fonksiyonlu, hem öne arkaya hem de yukarı aşağı ayarlamak mümkün. Benzin kapağı eski kasalarda içten koltuk yanından açılırdı. Bunda ise kol koymamışlar. Depo kapağına tıklamak gerekiyor. Tabi benzin alabilmeniz için yani depo kapağını açabilmeniz için şoför kapısının açık olması gerekiyor....ilginç bir güvenlik önlemi.Dijital klima da hoşuma gitti... eski kasa hemen soğutmazdı ve manueldi. Bu hem çok güçlü hem de elektronik olması güzel. Honda radyonun kanal adı yazma özelliğini bozmuş ama müzik sistemine USB Bellek takabilme özelliğini koymuş ki bu çok güzel olmuş.... 4 GB lık USB yi taktım 1000 e yakın MP3 yükledim ve anında gördü ve okudu. Araçta bellek kullanabilmek CD lere mahkum olmaktan kurtulmak çok güzel oldu. Ayrıca Aux girişi de var. Ancak hondacı arkadaşlara bi diyeceğim var jazz, city lerden daha ucuz olmasına rağmen ( aralarında 1.000 TL fark var) jazzda panoramik tavan, yağmur sensörü,gece sensörü soğutmalı torpida gibi ek özelllikler var. Neden daha pahalı ve gösterişli olan city e bu özellikler konmuyor anlamıyorum. Bu haksızlık. Şimdilik bu kadar... kullandıkça ve aklıma geldikçe yazacağım..... Saygılar ... İstanbul dan ...yaş 42 öğretmenim.




  • hocam aracınız hayırlı olsun; eski kasa satıştayken bu forumda en çok konuştuğumuz şey bu aracı alanların gerçekten "okumuş" bir kitleyi temsil ettikleriydi; okumuş ama emeğinin karşılığını zar zor alan bir kitle özellikle (öğretmen; mesleğinin başlarındaki doktor; mühendis; öğretim görevlisi; devlet memuru vb...); haliyle bizim için verdiğimiz para sonucu "alacağımız özellikler" önemliydi; "aracın dışardan nasıl göründüğü" değil; e pek çoğumuz o yüzden "fiziki özelliklerine rağmen" aldık bu aracı; ve aracın tipini kullananlar gerçekten sevdiler; ama bu sevgi aracın fiyatını "gerçekten hakettiğini" farketmemizden kaynaklandı; sırf "dışı" güzel diye (ki estetik anlayışı ve güzellik baktığınız şeye yüklediğiniz anlamla o kadar orantılı ki...) city'de standart olan özelliklerin konulmadığı; donanım-performans özürlü üstelik sorun çıkarma ihtimali yüksek araçlara para vermemiş olmak yeterince sevdiriciydi aracı bize; yazdıklarınızı okuyunca eski günlere gittim yendien; bu foruma ilk geldiğimde bulduğum "benim gibi" insanları hatırladım; onların yazdıklarını okuyunca benden birşeyler bulduğum eski forum kullanıcıları geldi aklıma (belki hepsi aklıma gelmeyecek ama aracını daha alır almaz başına talihsiz bir kaza gelen diablo71; maniavolkan; muallim35; kadoo; sarıkanaryam; city35; gokalq; ılgaz; mavci123... ve pek çok arkadaş); yazdıklarınız; yazma tarzınız; yazdıklarınızın bende bıraktığı izlenim sanki o dönemi hatırlattı bana; hayatta bazı seçimleri herkes yapabilir; ama herkesin yapmadığı seçimlere yürürken çevrenize baktığınızda size daha yakın insanlar görürsünüz; city alanlar da böyleydi sanki; "farklıydı" demiyorum; "bana yakındı"...

    yalnız aracın estetiği bu kadar değişip fiyatlar da bu kadar yukarı seviyeye çekilince alıcı kitle değişiyor haliyle; artık bu aracı alanlar çok sıradan insanlar demiyorum; honda bu satış stratejisi-bu fiyat politikasıyla aracı bizim gibi gerçekten belki de ömrü boyunca aracın yeni modelini alacak; bu araç kendini yeniledikçe otomobilini yenileyecek; bu aracın eksilerini "artılarının çokluğu yüzünden görmeyecek" bir kitleyi üzdü/zora soktu veya kaybetti... eski kasa city hakkında konuşanlar tipi hakkında görerek; yol tutuşu hakkında belki de hiç kullanmayarak atıp tuttular-yorumlarda bulundular ama biz kim ne derse desin bu arabayı biliyor ve seviyorduk; ve "honda" benim gözümde "değerini bilene hitap eden" "müşterisinin kıymetini bilen" ve "müşterisine hakettiğini sunan"; kısaca müşterisiyle bütünleşen ve müşterisinin gözünde büyüdükçe büyüyen bir firmaydı; ama hem civic fiyatlarındaki bu "anlamsız" yükseltme sevdası;hem city fiyatlarındaki "fahiş" artış; hem aracın fiyatının aslında ederine göre değil kafadaki değişik planlara göre şekillendiğinin en güzel göstergesi olarak city-jazz fiyat tutarsızlığı (eskiden jazz'ın city den pahalı olması; şimdi city'nin jazz'dan pahalı olmasına rağmen jazz'ın daha çok özellikle donatılması... vb gibi belki birilerince "efendim şöyle şöyle oluyor; ondan böyle" diye çok mantıklı açıklamalar yapılabilecek olsa da) gibi nedenler yüzünden honda benim için "2. bir doğuş grubu-vw projesi" olma yolunda ilerleyen bir firma haline geldi (ki hepimiz göreceğiz; honda eskiden "ederini" istediği araçlarına sırf prestij kazandırmak için "ederinden çok yüksek fiyatlar" isteyecek); ve city maalesef ki "bu fiyatlara" artık alınabilecek bir araç bile değil...

    quote:

    Orjinalden alıntı: bahcerun

    Arkadaşlar ben de yeni kasa es otomatik kullanıcısıyım. Aracımı mayıs ortasında aldım. henüz 600 km.de. Daha önce 2007 elite düz vardı ve 2,5 yıl severek beğenerek keyifle kullandım. Herkesin aksine ben eski kasayı da görüntü olarak seviyordum. Evet yüksek hızlarda yolda tutunamama savrulma sorunu vardı ama zaten benim için şehir içinde 90-100 km. maksimum hızlardaki durumu önemli idi. Neyse eski kasa maalesef gerilerde kaldı. Severek ayrıldık, anlaşmalı bir ayrılık değildi hala birbirimizi seviyoruz. Hala yollarda eski kasa hele gümüş rengi bir city gördüğümde anılarım canlanıyor eşim ve çocuklarımla güzel zamanlar geçirmiştik. Ama dediğim gibi artık ayrıldık. Sevsem de onu iki dakkada takasa vererek adeta ihanet edercesine honda bayine verdim ve yeni kasa es otomatik ve siyah, hatta simsiyah yeni kasayı aldım. Anlatışımdaki ifadelerden sanırım citye olan tutkumu ve ilgimi anlıyorsunuzdur. Ve şu kadarını söyleyeyim yeni kasanın çıkması bizim gibi eski kasa kullanmış olanlara haksızlık diye düşünüyorum. 3 senede kasa mı değişir? Neyse....
    Gelelim yeni kasa hakkındaki görüşlerime. Bir kere son derece karizmatik. Benim olduğu için söylemiyorum civicten hatta accorddan dahi güzel bir görünümü var. Çiftkurtlardan 34.500 e aldım 15 mayısta. Evet parası emsallerine göre biraz fazla 31.000 maksimum olmalı idi. Ama dedim tya benimki kara sevda 3-4000 fazlanın ne önemi var. Şu kadarını söyleyeyim bin TL daha fazla vererek civic(dream) alabilirdim. Ama bir an bile düşünmedim. Aracı seviyorum. Uzun yolda ve yüksek hızlarda şimdilik denemedim. Alış amacım istanbul trafiğinde dur kalklarla kullanmak olduğu için şehir içi performansı ve yakıt tüketimi beni ilgilendiriyor. Senede 15-20 gün il dışına gideceğim 4,3 yaksa nolur 5,6 yaksa nolur. Önemli olan şehir içinde az yakması. Şimdilik çok yakıyor(9,0'ın altına inmedi. Ama daha altıyüz km de ve çok kısa mesafelerde kullandım (7-8 km.lik yollarda) zamanla düşecektir. Rodaj dönemini bi aşsın bakalım. Belki tatilde 2000 km yol yaparsam kendine gelir. Aracın dizaynı ve özellikleri güzel. Artıları çok ama eksileri de var tabii. İnsan bu kasar para verince birsürü borca girince her şeyi süper bekliyor. Ama onun için de mercedes almak gerekiyor.
    Otomatik viteslerin hantal olacağı söylenir ama bana hiç de öyle gelmedi. Gayet seri ve ivmeli ve fuleli atak yapıyor. Elbette performans bekleyenler, gaza basmaktan, limitleri zorlamaktan hoşlananlar için uygun olmayabilir. Ben eşim ve çocuklarımla yasal sınırlar içerisinde ve sakin araç kullanmayı seven aracı çok zorlamaktan ve hırpalamaktan hoşlanmayan biri olarah Yeni Kasa Honda City benim için biçilmiş kaftan. 34.500 Tl ödedim ama bence değdi. 1000 Tl daha ödeyerek civic dream elbette alabilirdim ama bir an olsun bunu düşünmedim. Ben bir Cıty severim. Elbette bir kaç eksiği dile getirmek istiyorum. Bir önceki modelde(elitlerde) bulunan elektrikli katlanır yan aynaların bu araçta bulunmamasını çok yadırgadım. Zevkle kullandığım bir özellikti. Radyosunda kanal isimlerinin yazma özelliği( bu özelliğe ne deniyordu unuttum ) olmaması beni şaşırttı. Bagajda stepnenin üstünde kullanılan kontrplak o kadar ince ki kırıldı kırılacak gibi duruyor. Hâlbuki eski kasadaki gerçekten çok kalın ve ağır malzemeden yapılmıştı. Yine bagajda kullanılan halımsı kaplama malzemesi berbat bi şey. Neden böyle derli toplu bir araca böyle adi bi malzeme kullanırlar anlamam. Paspasların kötülüğünü hiç söylemek istemiyorum( neyseki paspas işi para ile çözülebiliyor, diğerlerinde olmuyor) Düşünen arkadaşlara bir fikir verebilir miyim diye bunları yazdım.umarım istifade edilir. Saygılarımla...


    Arkadaşlar daha önceki yazdıklarıma ilaveten yeni kasa için bir iki şey daha ekleyeyim. Çünkü kullandıkça tanıyorum aracı. Öncelikle eski kasayı da kullanan biri olarak söylemem lazım ki sanki araç bir üst sekmente terfi etmiş. Otomatik vitesteki geçişler diğer kullandığım bir kaç araçla mukayese edemeyecek kadar güzel ve keyifli. Önceki kasa 120 den sonra güven vermezken yeni kasa o güveni veriyor, yola yapıştığını hissediyorsunuz. Önceki kasada ön camın görüş alanı son derece dar idi. sol direk insanın görüşünü resmen engelliyordu, yeni kasada görüş alanı çok daha fazla.araç farkettiyseniz civiclerden daha yüksek böylece de altı da değme tümseklerde sürtmüyor. Süspansiyonu da güzel tümseklerde yaylanması güzel. Virajlarda dengeyi kaybetmiyor, şerit çizgilerinden ayrılmıyor. Ön sürücü koltuğunu ayarlamak daha fonksiyonlu, hem öne arkaya hem de yukarı aşağı ayarlamak mümkün. Benzin kapağı eski kasalarda içten koltuk yanından açılırdı. Bunda ise kol koymamışlar. Depo kapağına tıklamak gerekiyor. Tabi benzin alabilmeniz için yani depo kapağını açabilmeniz için şoför kapısının açık olması gerekiyor....ilginç bir güvenlik önlemi.Dijital klima da hoşuma gitti... eski kasa hemen soğutmazdı ve manueldi. Bu hem çok güçlü hem de elektronik olması güzel. Honda radyonun kanal adı yazma özelliğini bozmuş ama müzik sistemine USB Bellek takabilme özelliğini koymuş ki bu çok güzel olmuş.... 4 GB lık USB yi taktım 1000 e yakın MP3 yükledim ve anında gördü ve okudu. Araçta bellek kullanabilmek CD lere mahkum olmaktan kurtulmak çok güzel oldu. Ayrıca Aux girişi de var. Ancak hondacı arkadaşlara bi diyeceğim var jazz, city lerden daha ucuz olmasına rağmen ( aralarında 1.000 TL fark var) jazzda panoramik tavan, yağmur sensörü,gece sensörü soğutmalı torpida gibi ek özelllikler var. Neden daha pahalı ve gösterişli olan city e bu özellikler konmuyor anlamıyorum. Bu haksızlık. Şimdilik bu kadar... kullandıkça ve aklıma geldikçe yazacağım..... Saygılar ... İstanbul dan ...yaş 42 öğretmenim.





  • Sevgili yüzbaşı, tabi ben bu formu yeni farkettim ve yeni yeni yazıyorum. Bilgisayarın başında çok vakit geçiremiyorum. Bir öğretmen olarak city alarak ekonomik olmasını arzulamış , 1400 motorun verdiği güç ve yakıt tüketimindeki düşük seviye nedeniyle hoşlanmıştım. Çünkü 1600 cc lik 120 hp lik bir aracın sarfiyatına güç yetiremeyebilirdim. Tabii 2007 elite düz ile geçirdiğimiz 2,5 yıllık beraberlik, araçtan beklentilerimi % 100 oranında karşılaması, tüm öğretmen arkadaşlarımın "nereden buldun bu garip görünüşlü aracı "demelerine rağmen bir an dahi yanlış bir şey yaptığımı düşünmedim. Çünkü bir araçtan ne beklediğimi biliyordum ve city de fazlası ile vardı. Lakin yeni kasaların çıkması canımı çok sıktı. Bir alt versiyonu kullanıyor olmak hoşuma gitmedi ve yeni kasaların artı özellikleri açıkcası beni cezbetti. Henüz diğer aracın borcu yeni bitmişken 2. city macerasına girmek zorunda durumunda mecburiyetinde hissettim kendimi ve borca girerek aldım yeni kasayı. Şimdilik pişman olacağımı sanmıyorum. Kargaya yavrusu şahin gözükür hesabı bu kasayı da çok sevdim. Ne de olsa city. hem de otomatik ve siyah. Saygılar




  • o paraya civic te alabilirdin hocam, ama almışsın artık , neyse geçmiş olsun , güle güle kullan, kazasız belasız
  • Merhaba arkadaşlar
    Yeni city alan bütün arkadalara arabaları hayırlı olsun, allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.(tabi herkesede)
    26 mayısta bende yeni city aldım es modelini bende fikirlerimi burada sizinle paylaşmak istedim.
    Bence ülkemizde araba piyasasında en önemli faktör dış görünüş ve city harika tek kelimeyle harika
    nasıl aldım arabayı biliyomusunuz benzin almak için durmuştum yanında honda bayi vardı bi bakalım dedik
    akşam üstü arabayı aldık çıktık. dış görünüşü hakkikaten büyüleyici. Ama honda bayileri için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
    Onlarda rezalet.
    arabanın kullanımı insana zevk veriyor hakkaten. ama eksikleri de yok değil tabi.
    Ya allah aşkına o arabadaki istedme ne öyle ya yakışıyomu hondaya bu rezalet
    bi arkadaşımızın söylediği gibi ses sistemi usb girişi cd çaları çok hızlı ve kaliteli hiç sorun yaşatmıyor.
    Arkadaşlar benim arabam siyah ve araba çok kolay çiziliyor boyası adimidir nedir arkadaşlar biri sormuş herhalde
    su bazlı falan demişler mazeret değil bide siyah olunca emin olun çizik can yakıyo.
    Arkadaşlar birde bana yokuş performansı düşük gibi geldi ne dersiniz?
    birde ufaktefek teferruat mesela camları kilitleyince şöför tarafındanda açılmıyor
    cam kaldırma modülü, alarm eksiklikleri bence.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: barkodd

    hocam aracınız hayırlı olsun; eski kasa satıştayken bu forumda en çok konuştuğumuz şey bu aracı alanların gerçekten "okumuş" bir kitleyi temsil ettikleriydi; okumuş ama emeğinin karşılığını zar zor alan bir kitle özellikle (öğretmen; mesleğinin başlarındaki doktor; mühendis; öğretim görevlisi; devlet memuru vb...); haliyle bizim için verdiğimiz para sonucu "alacağımız özellikler" önemliydi; "aracın dışardan nasıl göründüğü" değil; e pek çoğumuz o yüzden "fiziki özelliklerine rağmen" aldık bu aracı; ve aracın tipini kullananlar gerçekten sevdiler; ama bu sevgi aracın fiyatını "gerçekten hakettiğini" farketmemizden kaynaklandı; sırf "dışı" güzel diye (ki estetik anlayışı ve güzellik baktığınız şeye yüklediğiniz anlamla o kadar orantılı ki...) city'de standart olan özelliklerin konulmadığı; donanım-performans özürlü üstelik sorun çıkarma ihtimali yüksek araçlara para vermemiş olmak yeterince sevdiriciydi aracı bize; yazdıklarınızı okuyunca eski günlere gittim yendien; bu foruma ilk geldiğimde bulduğum "benim gibi" insanları hatırladım; onların yazdıklarını okuyunca benden birşeyler bulduğum eski forum kullanıcıları geldi aklıma (belki hepsi aklıma gelmeyecek ama aracını daha alır almaz başına talihsiz bir kaza gelen diablo71; maniavolkan; muallim35; kadoo; sarıkanaryam; city35; gokalq; ılgaz; mavci123... ve pek çok arkadaş); yazdıklarınız; yazma tarzınız; yazdıklarınızın bende bıraktığı izlenim sanki o dönemi hatırlattı bana; hayatta bazı seçimleri herkes yapabilir; ama herkesin yapmadığı seçimlere yürürken çevrenize baktığınızda size daha yakın insanlar görürsünüz; city alanlar da böyleydi sanki; "farklıydı" demiyorum; "bana yakındı"...

    yalnız aracın estetiği bu kadar değişip fiyatlar da bu kadar yukarı seviyeye çekilince alıcı kitle değişiyor haliyle; artık bu aracı alanlar çok sıradan insanlar demiyorum; honda bu satış stratejisi-bu fiyat politikasıyla aracı bizim gibi gerçekten belki de ömrü boyunca aracın yeni modelini alacak; bu araç kendini yeniledikçe otomobilini yenileyecek; bu aracın eksilerini "artılarının çokluğu yüzünden görmeyecek" bir kitleyi üzdü/zora soktu veya kaybetti... eski kasa city hakkında konuşanlar tipi hakkında görerek; yol tutuşu hakkında belki de hiç kullanmayarak atıp tuttular-yorumlarda bulundular ama biz kim ne derse desin bu arabayı biliyor ve seviyorduk; ve "honda" benim gözümde "değerini bilene hitap eden" "müşterisinin kıymetini bilen" ve "müşterisine hakettiğini sunan"; kısaca müşterisiyle bütünleşen ve müşterisinin gözünde büyüdükçe büyüyen bir firmaydı; ama hem civic fiyatlarındaki bu "anlamsız" yükseltme sevdası;hem city fiyatlarındaki "fahiş" artış; hem aracın fiyatının aslında ederine göre değil kafadaki değişik planlara göre şekillendiğinin en güzel göstergesi olarak city-jazz fiyat tutarsızlığı (eskiden jazz'ın city den pahalı olması; şimdi city'nin jazz'dan pahalı olmasına rağmen jazz'ın daha çok özellikle donatılması... vb gibi belki birilerince "efendim şöyle şöyle oluyor; ondan böyle" diye çok mantıklı açıklamalar yapılabilecek olsa da) gibi nedenler yüzünden honda benim için "2. bir doğuş grubu-vw projesi" olma yolunda ilerleyen bir firma haline geldi (ki hepimiz göreceğiz; honda eskiden "ederini" istediği araçlarına sırf prestij kazandırmak için "ederinden çok yüksek fiyatlar" isteyecek); ve city maalesef ki "bu fiyatlara" artık alınabilecek bir araç bile değil...




    sayın barkodd raslantı sonucu bu yazınızı gördüm. geçmişi yâd etmişsiniz ki edilmeyecek gibide değildi , internet ortamında göremeyeceğim aile ortamını burada gördüm birçokları gibi.

    Söylemedende geçemiyeceğim ozamanlardan bu zamanlara çok şeyler değişti belki ancak sizin yazı ve yorum üslübunuz hiç değişmemiş oturup 5 Sayfa yazı yazın soluksuz okurum bu yazıyıda barkodd yazmış diye altına imzayıda çakarım




  • önceden 190 km hız yaptığımı söylemiştim ve yol tutuşuda hoşuma gitmişti en son otobana çıkışımda dışarıdaki rüzgardan çok etkilendi 150 km yi geçince resmen asfalt arabanın altından kayıyodu sağa sola gidip geliyodu hızı artıkça zor zaptediliyo,arabanın ağırlığından dolayı böle bişe olmayacağını düşünmüştüm ama rüzgardan çok etkileniyo sanki.
    sonra rampalarda arkadan gaza yüklenip çıkmazsanız hızlanmaktan vazgeçtim aynı hızı bile koruyamıyosunuz direk ibre aşağı düşüyo ,düzlikte 140 la giderken bi albeayı geçtim rampaya yukarı benim hız 100 km ye düştü albea bayağı rahat geldi geçti çok canım sıkıldı . 4 viteste arabanın canına okursanız rampada 100 km yapıyo . az değil ama otobanda diğer araçların yanın da insanı tamin etmiyo .
    Düz yolda süper 3. viteste bi tırı geçerken gaza biraz yüklendim 70 km den bi anda 100 e çıktı hemen sorunsuz geçiyorsunuz ama rampalar hala canımı sıkıyo.




  • Selamlar,

    Accord, Jazz ve Civic HB'in Euro NCAP sonuçları açıklanmış (Honda Türkiye sitesinde gördüm) ve 5* almışlar, ben açıkçası City'nin ne alacağını çok merak ediyorum. Üşenmezseniz aşağıdaki linke tıklayıp City için talepte bulunun lütfen, belki işe yarar da bizim arabaların kaç yıldız alacağını görmüş oluruz...

    http://www.euroncap.com/cantfindyourcar.aspx

    Eyvallah!!!
  • Geçen gün beyaz rengini gördüm, gerçekten çok güzel duruyor bu yeni city'de. Beyaz rengini çok beğendim
  • Çok düz mantıkla: Jazz platformuyla aynı olduğu için Jazz'ın sonuçları belki gösterge alınabilir şimdilik.
  • Nisan ayında sıfır aracıma kasko yaptırırken araç fiyatını bilerek yüksek yazmışlardı, şimdi baktım da Nisan ayından bugünün liste fiyatını kuruşu kuruşuna bilmişler, ilginç dimi...
  • Honda City LS düz vites - 3.5 aylık kullanımın ardından en çarpıcı noktaları paylaşmak istiyorum.

    + lar : Yakıt Tüketimi, Bagaj Genişliği, Dış Görünüm, mp3 lü müzik sistemi

    - ler: Sert süspansiyonların çukur ve bozuk yollarda rahatsızlık vermesi. Rampalarda düşük tork nedeniyle aracın zorlanması. Vites geçişlerinin sertliği. Viyadüklerde rüzgarlı havalarda Yol tutuşu.

    Sizler de tecrübelerinizi (ve varsa çözüm yöntemlerinizi) paylaşırsanız faydalı olabilir diye düşünüyorum.
  • yeni cıty ye LPG taktıran varmıı?ben arastırdım ıstanbul ızmır ankara honda servıslerını aradım lpg takmadıklarını.takıldıgında 6 yıllık garantı ıptal olacagını konustuk.arastıran ve ılgılenen varsa cevapları beklıyorum.taktırıpta kullanan arkadas varsa yorumları beklıyoruzzz..sevgılerleee...........
  • Eski model City sahibiyim ve aracımdan çok memnunum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinan_i -- 31 Ağustos 2009; 17:59:12 >
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.