Şimdi Ara

2010 astra classic 3 (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.931
Cevap
7
Favori
272.823
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erk.ozan

    aynen yazdıklarınıza katılıyorum araştırmalarım şu andan itibaren başladı =)) kendi kullandığınız yada tavsi ettiğiniz marka model var mı lpg kiti olarak usta faktörüde önemli deniyor..

    bi kaç sorum daha var şuan 220 km oldu astra motorlarının uymsuzluğu varmı lpg ile yoksa...motor uyumsağlıyor mu lpg ye
    araçta gaz kokusu meydana geliyor mu acaba bazı araçlar leş gibi gaz kokuyor giderkende içerisi de kokuyor
    çekiş ne kadar etkiler acaba merak ettiğim diğer bi konuda bu tork ve bg gücünü hissedilir düşüş getirir mi??


    Ben atiker taktırdım şu an memnunum ama her gaz aynı olmuyor bende mesela aygaz dan alırsam çok yakıyor nedense. Shell gaz alıyorum gaz bitmiyor maşallah. BRC kullanan arkadaşlara soruyorum böyle bi sıkıntıları yok. Sanırım şu sıra en iyisi BRC tabi bu benim fikrim.

    Benim araç Astra G uyum problemi yaşamadım atikerde. İster brc, ister kme, ister zavoli, istersen atiker taktır uyum problemi olacağını sanmıyorum.
    Gaz kokusu olayı lpg kitini takan ustanın beceriksizliğinden kaynaklanıyordur diye düşünüyorum. Öyle bişey olsa bile söylediğin anda düzeltirler zaten.

    Çekiş konusu sana bağlı. Nasıl ayarlattırırsan öyle olur. Yani çok az yaksın dersen ona göre ayarlarlar ama çekiş de bir düşme olur. Benim aracın şehir dışı kilometreye 9,5 krş yaktığı oldu. Ancak araba 110 geçmiyordu :). Tabi ayarlayan dangalaktan kaynaklı bi durumdu hemen düzelttirdim. Şimdi şehir dışı kilometreye 14 - 15 krş civarı yakıyor ve çekiş benzinle neredeyse aynı diyebilirim. 180-190 çıkmadım hiç Allah var ama 160 bastım gayet rahat bi şekilde.




  • @ erk.ozan

    Ehh be arkadaşım madem bu kadar kullanıyorsun aracını neden dizel almadın ki ? Şimdi LPG kiti + Ruhsat masrafları falan 2.000 TL gibi bir rakkam çıkıcak cebinden, 1000 TL e Atiker falan var kalitesi için ben kullanmadığımdan bişey diyemem. Keşke daha iyi bi araştırma yapsaydın aracını almadan önce. Benim önceki aracımda benzinli idi gerçekten 1 ay benzin ile gezebildim hemen Tartarini marka LPG taktırdım. %40 civarında bir tasarrufun oluyor belki daha az kullanıma bağlı uzun yolda gerçekten karlı 1.4 dizel araçla hemen hemen aynı yakıyordum, şu dizelin fiyatı arttırdıklarında. Gerçi eski aracım Fiat Stilo idi yakıt konusunda da maşallahı vardı ;) LPG taktırdığında simit tank taktıracaksın stepne kullanmayacaksın uzun yola çıkarken mecburen alacaksın belli bir miktarda bagaj kaybın olacak bunu hesaba kat, kim ne derse desin aracının orjinalliği bozulacak en ufak bi arıza çıktığında ilk bahane bulacakları şey LPG olacak, belli bir miktarda yine benzin tüketeceksin hatta kışın daha fazla. Sıralı sistem taktıracağın için benzin ile çalışıp belli bir süre sonra LPG e geçecek. Ben 2-3 ay önce LPG alırken 80~82 TL doluyordu LPG deposu üzerine de 100 TL tamamlansın diye 18~20 TL lik benzin koydurtuyordum, o benzinde hemen hemen o LPG deposu ile bitiyordu, daha az yakan araçta o benzin 2 LPG deposu da bitirtebilir bişey diyemem ama benzin sarfiyatının da olacağı bi kesin. Bu açıdan baktığında benim aracımda kar oranım %30~35 lerde falan idi çünkü benim şehirdışı kullanımım azdı ve aracımın kat ettiği mesafeler kısaydı. Birde geçenlerde araba araçtırırken LPI diye yeni bir sistem gözüme çarptı, direk emme manifoltunun oraya montaj yapılıyormuş ve LPG sıvı halde tüketiliyormuş zarar vermiyormuş motora daha detaylı bilgiyihttp://forum.donanimhaber.com/m_25863416/mpage_1/key_lpi/tm.htm den okuyabilirsin, faydası olacağını düşünüyorum. Ama ben benzinden ağzı yanmış biri olarak p.tesi günü gitti 2010 Astra Clasic III HB KP Easytronic siparişi verdim, benim aradığım kriterler için fiyat/performans olarak alınabilecek tek araçtı. Bu araç ile ilgili de bazı sorunlardan bahsediliyor onları da okudum ama hangi araçta sıfır hata var ki ? Varsa öyle bişey bizde ondan alalım. Herkes işte dizel araç ile benzinli arasında bu kadar fiyat farkı var ne kadar zamanda çıkaracaksın diyor ama kimse satarken dizel aracı daha pahalıya ve rahat satabileceğini hesaba katmıyor. Neyse arkadaşım bunlar benim naciizane fikirlerim yardımcı olabildiysem sevinirim. LPG taktırıcam dersen de BRC öneririm




  • Aracım 2000 km ye yaklaştı. Genelde Yüksek devirli kullanıyorum. 9 lt/100 km civarı yaktım. Lakin sakin kullanımla 8 lt/100 km şehir içi/şehir dışı karışık tüketim yakalanabiliyor.

    Bu arada araç

    Astra Essentia Classic HB 1.6 KP
    Metro Mavi
  • Araç garantiliyse Brc falan hikaye kalır. Yetkili servisler garantiyi bozmadan Landi Renzo takıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enclave

    @ erk.ozan

    Ehh be arkadaşım madem bu kadar kullanıyorsun aracını neden dizel almadın ki ? Şimdi LPG kiti + Ruhsat masrafları falan 2.000 TL gibi bir rakkam çıkıcak cebinden, 1000 TL e Atiker falan var kalitesi için ben kullanmadığımdan bişey diyemem. Keşke daha iyi bi araştırma yapsaydın aracını almadan önce. Benim önceki aracımda benzinli idi gerçekten 1 ay benzin ile gezebildim hemen Tartarini marka LPG taktırdım. %40 civarında bir tasarrufun oluyor belki daha az kullanıma bağlı uzun yolda gerçekten karlı 1.4 dizel araçla hemen hemen aynı yakıyordum, şu dizelin fiyatı arttırdıklarında. Gerçi eski aracım Fiat Stilo idi yakıt konusunda da maşallahı vardı ;) LPG taktırdığında simit tank taktıracaksın stepne kullanmayacaksın uzun yola çıkarken mecburen alacaksın belli bir miktarda bagaj kaybın olacak bunu hesaba kat, kim ne derse desin aracının orjinalliği bozulacak en ufak bi arıza çıktığında ilk bahane bulacakları şey LPG olacak, belli bir miktarda yine benzin tüketeceksin hatta kışın daha fazla. Sıralı sistem taktıracağın için benzin ile çalışıp belli bir süre sonra LPG e geçecek. Ben 2-3 ay önce LPG alırken 80~82 TL doluyordu LPG deposu üzerine de 100 TL tamamlansın diye 18~20 TL lik benzin koydurtuyordum, o benzinde hemen hemen o LPG deposu ile bitiyordu, daha az yakan araçta o benzin 2 LPG deposu da bitirtebilir bişey diyemem ama benzin sarfiyatının da olacağı bi kesin. Bu açıdan baktığında benim aracımda kar oranım %30~35 lerde falan idi çünkü benim şehirdışı kullanımım azdı ve aracımın kat ettiği mesafeler kısaydı. Birde geçenlerde araba araçtırırken LPI diye yeni bir sistem gözüme çarptı, direk emme manifoltunun oraya montaj yapılıyormuş ve LPG sıvı halde tüketiliyormuş zarar vermiyormuş motora daha detaylı bilgiyihttp://forum.donanimhaber.com/m_25863416/mpage_1/key_lpi/tm.htm den okuyabilirsin, faydası olacağını düşünüyorum. Ama ben benzinden ağzı yanmış biri olarak p.tesi günü gitti 2010 Astra Clasic III HB KP Easytronic siparişi verdim, benim aradığım kriterler için fiyat/performans olarak alınabilecek tek araçtı. Bu araç ile ilgili de bazı sorunlardan bahsediliyor onları da okudum ama hangi araçta sıfır hata var ki ? Varsa öyle bişey bizde ondan alalım. Herkes işte dizel araç ile benzinli arasında bu kadar fiyat farkı var ne kadar zamanda çıkaracaksın diyor ama kimse satarken dizel aracı daha pahalıya ve rahat satabileceğini hesaba katmıyor. Neyse arkadaşım bunlar benim naciizane fikirlerim yardımcı olabildiysem sevinirim. LPG taktırıcam dersen de BRC öneririm



    Dizel düşünüyorsan yeni fiat bravolara da bi bak derim. Özellikle 1.6 multijet 120 bg olanlar + 6 vites insanı cezbediyor. Tabi 1.3 lere göre biraz fazla yakacaktır ancak çok birşey fark edeceğini sanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FOREVERFORYOU

    Dizel düşünüyorsan yeni fiat bravolara da bi bak derim. Özellikle 1.6 multijet 120 bg olanlar + 6 vites insanı cezbediyor. Tabi 1.3 lere göre biraz fazla yakacaktır ancak çok birşey fark edeceğini sanmıyorum.


    Eski bir FIAT kullanıcısı olarak bir daha FIAT alacağımı sanmıyorum.. Dediğin modele de baktım ama almış olduğum Opel Astra 1.3 CDTI Easytronic + Konfor Paketi donanımına eş değeri enaz 7 - 8000 TL daha pahalı oluyor motor farkı var o kabulümdür. Tabiiki bu motor farkı performans getirdiği gibi yakıt ve vergi artışı da getiriyor. Araç araştırırken donanım ve ekonomi benim için ön plandaydı, o yüzden fiyat/performans olarak bana en uygun araç Opel di. Bunlar benim kriterlerim, inşallah herkes kendi kullanım amacına en uygun aracı en uygun fiyata bulup alır...




  • Bu arada Opel de 6 ileri vites...
  • Eyvallah bende sadece fikir olarak söyledim ilgini çekebileceği düşüncesiyle. İnşallah istediğin arabayı alır keyifle pişman olmadan binersin.
  • astra 1.3 kullanıcı yorumları kısmına yazmıştım şubat ayı sonlarında ama resim felan fazla ekleyememiştim. şimdilik dış cepheden bir kaç resim ekliyorum. araçtan yakıt ve yol tutuşu güvenliği konusunda çok memnunum. :)

     2010 astra classic 3

     2010 astra classic 3

     2010 astra classic 3

     2010 astra classic 3

     2010 astra classic 3

     2010 astra classic 3




  • allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin arkadaşım griside çok yakışmış
  • amin herkese nasib olur inşallah. aracın sağlamlığı, yakıtı ve yol tutuşu bana güven veriyor. yan kapı çıtaları yok, bu şekilde gelmişti, bana sanki biraz çıplak gibi geliyordu başta ama 3-4 ay geçti alıştım artık. kendi servisinde 400 ytl e takılıyor ama orjini bozulmasın diye de taktırmak istemiyorum. onun dışında 5/5.

    sizlerden bir ricam olacak. müsait yol ortamında düz yolda tabiki (eğim olmayacak) e5'de giderken 4. vitesde 2000-2250 devir arası hız sabitleyiciye alın ve 1-2 dk öyle gidin, ne kadar yakıyor bir bakar mısınız? :) misal ben tarsus -adana arası e5 gidiyorum ve 4. viteste o devir aralığında baya az yakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonsuzuncu -- 5 Haziran 2010; 19:28:44 >
  • Hayırlı olsun Kazasız belasız binersin inşallah yanlız orası E5 değil zannımca E90
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FOREVERFORYOU

    Hayırlı olsun Kazasız belasız binersin inşallah yanlız orası E5 değil zannımca E90


    teşekkür ederim. e90 otoban oluyor sanırım, ben e5 demeyeyim d400 olsun. tarsus-yenice-adana eski karayolundan bahsediyorum.

    tekrardan yazayım;
    sizlerden bir ricam olacak. müsait yol ortamında düz yolda tabiki (eğim olmayacak) giderken 4. vitesde 2000-2250 devir arası hız sabitleyiciye alın ve 1-2 dk öyle gidin, ne kadar yakıyor bir bakar mısınız? :) misal ben tarsus -yenice-adana arası d400 yolundan gidiyorum ve 4. viteste o devir aralığında baya az yakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sonsuzuncu -- 5 Haziran 2010; 20:18:55 >




  • Merhaba arkadaşlar benim de 36.000 tl nakitim var fakat c segment de dizel astrayla aynı özellikleri taşıyan araçlar 40.000 tl den aşağı yok. Renk olarak ne tavsiye edersiniz? Bu konu hakkında düşücülerinizi paylaşırsanız sevinirim. Ve vw golf 2010 1.6 tredline göre nasıl değerlendiriyorsunuz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubidik15 -- 6 Haziran 2010; 0:56:04 >
  • Bence en güzel metalik siyah oluyor astra ya. Ama tabi güneş altında aracın içi kavrulma durumu var. Dolayısıyla metalik gri daha mantıklı geliyor. Vw golf kalitesi belli bir otomobil. En baz modelinden bahsediyorsun onda bile donanım baya iyi. Özellikle vw markasının güvenlik konusunda en baz modelde bile pek kısıntı yapmaması takdir edilecek bi durum. Ancak golf düşünüyorsan lpg taktırman şart gibi duruyor. Lpg düşünmüyorsan dizel astra daha mantıklı olur.
  • astraya renk itibari ile
    teknik gri
    safir siyah
    beyaz
    yakışıyo, bu nedenle de 3 arasında kararsızım :D

    Trendline gelince, sırf kalite diye boş bi arabaya da o kadar para verilmez.

    Golf standartlarını yükseltene kadar beklemek lazım ki 1-2 yıl içinde olacağını düşünüyorum.
    çünkü 1.6 Highline 58bin bence boş bir araba
    1.3 astra IV 55bin, sunduğu donanım özellikleriyle ön plana çıkıyor.
  • kazasız belasız kullanın renkde en çok yakışan iki renkten biri gri
    diğeride beyaz
  • fakat golf ile astranın çok donanım farkı var. Kasa değişmiş olmasından bi sıkıntım yok çünkü 4 sene daha üretilcekmiş astra 3 classic olarak. Sıfır arabaya lpg de pek mantıklı gelmiyor bu yüzden hala kararsızım
  • yarın benim teknik grinin yeni fotograflarını yollayacağım, fikir vermesi açısından göz atarsınız...
  • quote:


    tekrardan yazayım;
    sizlerden bir ricam olacak. müsait yol ortamında düz yolda tabiki (eğim olmayacak) giderken 4. vitesde 2000-2250 devir arası hız sabitleyiciye alın ve 1-2 dk öyle gidin, ne kadar yakıyor bir bakar mısınız? :) misal ben tarsus -yenice-adana arası d400 yolundan gidiyorum ve 4. viteste o devir aralığında baya az yakıyor.


    hızı sabitleyince vites sabitleniyo mu ki atıyorum 80 km ile giderken bile 6. vitese geçmiyor mu araç?
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.