Şimdi Ara

2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM. (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
603
Cevap
10
Favori
131.039
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: my_desertrose

    KUbilay Bey hayırlı ugurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.
    Benim bir tavsiyeye ihtiyacim var siz sevgili forum takipçilerinden ve ozellikle sizden Kubilay.
    Konu şu;2.el 2009 dynamic + otomatik 20.000 km. de. ancak bose system, deri koltuk ve haliyle isitma ve hafiza yok,keza sunroof da.(halbuki maza-tr.com da dynamic+ da var gibi algiladim ben).
    http://www.mazda-tr.com/showroom/mazda6/4door/specs/
    Bu haliyle maksimum kaca kadar cikmami tavsiye edersiniz?
    Sagolun simdiden


    Sayın my_desertrose sizin dediğiniz araç dynamic modeli, dynamic+ değil.
    Ben aracımı alırken dynamic modelini 2010 model opak renk (beyaz) 50.000,00 TL'sına bırakmışlardı. bu durumda 1 yıllık 20.000 km'deki bu araç için en fazla 40.000 TL. vermeniz lazım. Bu parayı da motor ve otomatik şanzımanda bir sorun yok ise ve kazası yok ise vermeniz gerekir diye düşünüyorum. Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubilay06 -- 27 Ocak 2010; 22:08:49 >




  • mazdaları bende cok begeniyorum...1.8 lantislerin cevremde delileri var...sorunsuzca biniyorlar....cook sık duruyor mazdalar gercekten....diğer markalar gercekten kazıklıyor bizi...bilinçli tüketici olmak lazım....sıfır arac almak kısmet olmadı uzun sürede olmayacak ama ikinci el düşünecem kesinlikle....hayırlı ugurlu olsun....
  • Tam bir fiyat/perf aracı parasını hakediyor bu fiyata bir volvo s40 alınabilir ama elinize geçecek olanları bi düşünmek lazım.
  • TÜrkiye için 2.0 motor biraz lüks diye düşünüyorum.Uzun yol yaptıgınız için mantıklı bir karar vermişsiniz.Keşke ülkemizdede mmotor hacmine göre vergilendirme olmasa.Herkes 2.0LPG li araçalara binerdi sanırım
  • Toplam otomobil pazarından zaten %10 kadar bile pay almayan D segmentinin içinde %3 bile sattığından şüpheli olduğum bir araç Mazda6..
    Evet, 2. eli çok zayıf.
    Evet, vergisi yüksek.
    vs. vs...
    Bunlar düşündürür belki, evet..
    Ama ne zamanki bir Mazda6 test-sürüşü yapılır ve hatta satın alınır, kullanılır..
    işte o zaman tüm bu yukarıda bahsedilenler birer istatistik olur sadece..!

    bende de siyah Mazda6 var..
    siyah renk saplantım yüzünden dynamic+ değil de dynamic pakete razı oldum (dynamic+ paket vardı ama lacivertti..orada durdum düşündüm, 2 saplantım var çünkü.. sunroof mu yoksa siyah mı, diye..saatlerce düşündüm..siyah kazandı..)

    bu satırları okuyan..
    ve satınalmayı düşünen..
    ve hayatında bırakın mazda kullanmayı bir mazdanın içine bile binmemiş ama her nasılsa çok bilenlerin değil de.. direkt kullanıcısının değerlendirmelerini merak eden biri varsa..
    TEREDDÜTSÜZ alsın..

    selamlar..




  • Arkadaşlar mazda 6 'nın son şehir içi yakıt tüketimini veriyorum. 100 km'de 10 litre. Ankara şehir içi, şehirdışı kullanım yok. Saygılar.
  • Arkadaşlar aracın son durumu: Araç 9.000 km'ye yaklaştı. Alman markalarından alışık olduğum tıkırtı, çıtırtı, ön göğüsten gelen zırıltı, kasislerden geçerken motor takozlarından gelen sesler vs. gibi sesler ortaya çıkmadı. En son ölçümüme göre depoyu doldurup ve tamamen şehir içi tüketim kaygısı olmaksızın ( ani kalkışlar, sollamalar. dip gazlar vs gibi agresif sürüş tarzıyla ) aracı kullandım. Tüketim 100 km'de 11,4 litre oldu. Halen tavsiye olunur. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubilay06

    Arkadaşlar aracın son durumu: Araç 9.000 km'ye yaklaştı. ALMAN MARKALARINDAN ALIŞIK OLDUĞUM TIKIRTI, ÇITIRTI, ÖN GÖĞÜSTEN GELEN ZIRILTI, KASİSLERDEN GEÇERKEN MOTOR TAKOZLARINDAN GELEN SESLER VS. gibi sesler ortaya çıkmadı. En son ölçümüme göre depoyu doldurup ve tamamen şehir içi tüketim kaygısı olmaksızın ( ani kalkışlar, sollamalar. dip gazlar vs gibi agresif sürüş tarzıyla ) aracı kullandım. Tüketim 100 km'de 11,4 litre oldu. Halen tavsiye olunur. Saygılar.

    Burada hangi Alman arabalarını kastediyorsunuz bindiğiniz araçların model yılları ve modellerini öğrenirsek merak ettim doğrusu
  • 2008 model astra h 20 ay kullandım en ufak bir tıkıtı, çıtırtı, ön gögüsten gelen zırıltı olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubilay06

    Arkadaşlar aracın son durumu: Araç 9.000 km'ye yaklaştı. Alman markalarından alışık olduğum tıkırtı, çıtırtı, ön göğüsten gelen zırıltı, kasislerden geçerken motor takozlarından gelen sesler vs. gibi sesler ortaya çıkmadı. En son ölçümüme göre depoyu doldurup ve tamamen şehir içi tüketim kaygısı olmaksızın ( ani kalkışlar, sollamalar. dip gazlar vs gibi agresif sürüş tarzıyla ) aracı kullandım. Tüketim 100 km'de 11,4 litre oldu. Halen tavsiye olunur. Saygılar.

    Arkadaş burada Almanlara laf atılmaz JAponcu değil Almancıyız,Merkelciyiz
    İşin şakası ;Aynı araba değil ama ben de 10bin kilometrelik Mazda3 maceramda aynen yazdıklarından çok çok şikayetciydim.Araştırdığımda Mazda3 den en çok tıkırtı,çıtırtılardan şikayet olduğunu öğrendim.Mazda6 da bunların olmamasına sevindim
    Bu arada açtığın bu konuyu yeni mesaj geldikçe takip ediyorum.İnsanların Mazda6 yı kullanıcı gözüyle görmeleri için faydalı bir konu Herhalde 10bin bakımı vardır,servise girdiğinde de bizleri bilgilendirirsen seviniriz..




  • Şahsen Burada safkan Alman deyip diğerlerine esip gürleyen arkadaşları görünce her ne kadar pek hazetmesemde bende de ister istemez Almanlardan tıkırtı çatırtı vs gelmez fikri oluşmadı desem yalan olur. Ancak bu arkadaş buraya yazınca merak ettim araştırdım birde ne göreyim maşallah vw de sürüsüne bereket bu sorunla uğraşan var. Aşağıda bir ton link var hepsini okumaya sabrınız yetermi bilmem ama sadece şunu söylüyorum lütfen bazı arkadaşlar burada esip gürlemeden önce kendilerinkine bir baksınlar alın linkler
    http://www.clubvwturk.com/archive/index.php/t-43545.html
    http://www.clubvwturk.com/showthread.php?t=53162
    http://www.clubvwturk.com/showthread.php?t=34418
    http://www.clubvwturk.com/showthread.php?t=26341
    http://www.vwturk.com/forum/showthread.php?t=18235
    http://www.vwturk.com/forum/showthread.php?t=19193
    http://www.vwturk.com/forum/showthread.php?t=40894
    http://www.vwtr.net/forum/golf-v/2004-golf-fsi-tikirti-sesi-t13582.0.html
    http://www.vwtr.net/forum/golf-v/golf-v-bazi-sorunlar-t12356.0.html
    http://www.vwtr.net/forum/polo-ve-lupo/debriyajdanmi-geliyor-t12237.0.html
    http://www.vwtr.net/forum/polo-ve-lupo/polo-direksiyon-kutusu-hakkinda-t5328.0.html

    başka linklerde var ama yeter utandım artık




  • Mazda 3'mde ilk defa geçen hafta tıkırtı duydum. Pürüzlü yolda orta konsolun tepesinden (amerikan versiyonlarında GPS sekranı olan yerden) hafif bir tıkırdama geliyor bazen. Araç 75000 km'de ve çok kötü kullandım aracı. En az 5 kez yolda çukura düştüm, bunların 3'ü 100 km üzerindeydi. Yanımdaki arkadaş yahu bu süratle araba kıçını lap diye atar küt diye gidersin dedi o cinsten. Sanki biri balyozla kafana vurmuşa dönüyorsun. Özellikle birinde çok sert geldi. Sonraki tarihlerde servis zamanı gelince meğer amortisör patlamışhafif sızdırıyori,herhalde o sert vuruştandı. Yatan polis denen yerlerde de anormal büyük değilse asla hız kesmem (yanlış anlaşılmasın hızlı girmiyorum onların bulunduğu sokaklara da millet gibi 2 km'ye düşüp de geçmiyorum, 30 la girdiysem 30 la geçiyorum zıplayarak).

    Bnlara rağmen 75000'de ilk tıkırtı. Mazda 3




  • Bu güne kadar kullandığım araçlar :
    1- Ford granada tek kapı, deri koltuk,sanroof, 2.0 v 6 motor 1972 model ilk aracım,
    2- VW polo klimasız 1997 model ikinci aracım (her yerinden ses geliyordu),
    3- Opel astra classic (g kasa ) 2004 model üçüncü aracım özellikle bu araçta ön göğüsten sesler daha 2000 km dolmadan başladı, sonra kasisden geçen gıcırtı sesleri (amortisör üst takozlarından geliyormuş) sonra arka yaylardan gelen sesler vs sesler çıktı ( bu aracın çoğu yerinden ses geliyordu),
    4- Opel vectra 2008 model c II kasa (makyajlısı) ön göğüsten sesler bu araçta da geliyordu (başka ses yoktu),
    5- Renault clio symbol 2001 model 1.4 75 beygir ( araçtan gelen ses pek yoktu, sedece satın aldığımda ön takımdan ses geliyordu rot başı kırılmış, değişim yapılınca ses kesilmişti tam bizim Ankaranın yollarına uygun bir arabaydı, ancak şehir dışında yakıt tüketimi 100 km'de 7 litreydi - mazda 6 dan fazla tüketiyordu), aracı babama verdim çok memnun
    6- Son aracım mazda 6 şu anda 9.300 km'de ilk bakım yaklaştı . Araçtan gelen ses yok. Sorun yok.
    Mazda 6 mı vectra c mi derseniz : Konfor olarak vectra c 2 kasa derim. Ancak aracı sattığım kişi araçtan yakıt olarak memnun değil. Mazda 6 aynı tüketimle çok daha performanslı, güçlü, daha sportif ve daha donanımlı. Ancak arada ki fiyat farkı çok fazla. Fiyat yüksekliği mazda 6 aleyhine. Ancak şu anda sıfır vectra c2 kasa bulmak imkansız.
    Günümüze dönersek sıfır olarak satın alınacak araçlar içerisinde ise en mantıklı seçim mazda 6 diyorum. Bu fikrimde ısrarcıyım.
    Kaldı ki bu aracı almadan önce insigniaya niyetlenmiştim. Ancak galeride görünce bu fikrim değişmişti. Vectradan daha dar ve basık gelmişti bana insignia. Bu nedenle forumumuzdaki insignia bölümünü de yakından takip ediyordum. İnsignia da yazılım sorunlarının olduğunu, astra ve vectradaki göğüsten gelen ses probleminin ortaya çıktığını, disklerin hatalı üretilmiş olduğunu vb. gibi insanı sıfır araçtan soğutan problemlerin ortaya çıktığını gördüm. Tabii bir de 180'lik insignianın düz vites olmasına rağmen yüksek yakıt tüketiminin de olduğunu gördüm. Benim aracımda bu tür sorunların hiçbirisi ortaya çıkmadı. Bir kere bile yazılım yüklenmedi. Ben tüm samimiyetimle bunları sizinle paylaşmak istedim. Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubilay06 -- 2 Nisan 2010; 23:48:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: raifkokten


    quote:

    Orijinalden alıntı: kubilay06

    Arkadaşlar aracın son durumu: Araç 9.000 km'ye yaklaştı. Alman markalarından alışık olduğum tıkırtı, çıtırtı, ön göğüsten gelen zırıltı, kasislerden geçerken motor takozlarından gelen sesler vs. gibi sesler ortaya çıkmadı. En son ölçümüme göre depoyu doldurup ve tamamen şehir içi tüketim kaygısı olmaksızın ( ani kalkışlar, sollamalar. dip gazlar vs gibi agresif sürüş tarzıyla ) aracı kullandım. Tüketim 100 km'de 11,4 litre oldu. Halen tavsiye olunur. Saygılar.

    Arkadaş burada Almanlara laf atılmaz JAponcu değil Almancıyız,Merkelciyiz
    İşin şakası ;Aynı araba değil ama ben de 10bin kilometrelik Mazda3 maceramda aynen yazdıklarından çok çok şikayetciydim.Araştırdığımda Mazda3 den en çok tıkırtı,çıtırtılardan şikayet olduğunu öğrendim.Mazda6 da bunların olmamasına sevindim
    Bu arada açtığın bu konuyu yeni mesaj geldikçe takip ediyorum.İnsanların Mazda6 yı kullanıcı gözüyle görmeleri için faydalı bir konu Herhalde 10bin bakımı vardır,servise girdiğinde de bizleri bilgilendirirsen seviniriz..



    Aracın 10.000 bakımı nisanın 20'si civarında olacak. Tabii ki bu konuda bilgi veririm. Aracın 2.000 motor olması kullanıcıları korkutmasın. Düz vitesli modelinin tüketimi benim araçtan daha düşük olacaktır. Zira parası olup da yakıtı düşünen arkadaşlara şunu söylüyorum " bu araç 1.6 motor araçlarla aynı tüketime hatta bazılarından daha düşük tüketime sahip ". Aracın emsallerine göre olan yakıt tüketimi ise vergi için ödenen farkı fazlasıyla karşılıyor zaten (yukarıda hesabını yapmıştım). Bu durumun artısı ise, size güç ve performans ( ben kısacası sürüş keyfi ve güvenliği diyorum) olarak size yansıyor. Saygılarımla.




  • geçde olsa hayırlı olsun diyorum


    açtığınız konuyu güncel tutmanız çok iyi olmuş sıfır araç alan diğer arkadaşlarda bu şekilde davransalar benim gibi araç alma aridfesindeki arkadaşlara çok faydalı olur .

    konuyu zaman ayırıp güncel tuttuğunuz için teşekkür ederim.
  • Konuyu biraz renklendirelim...

     2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM.

     2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM.

     2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM.

     2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM.

     2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM.

     2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM.

     2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM.

     2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM.

     2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM.

     2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM.

     2010 MODEL MAZDA 6 ALDIM (TAVSİYE EDERİM) ARAÇ İLE İLGİLİ SORULARINIZ VARSA CEVAPLAYABİLİRİM.




  • Bu arada Makyajlı Mazda6lar Almanyada satılmaya başlamış.
  • makyajlı mazda 6 lar şu andaki mazda 6 larla neredeyse aynı. Motorda bir değişiklik yok. Sis farları vs gibi dış görüntü değiştirilmiş, iç görüntü aynı gibi geldi bana.
  • Motor aynı 2.0 sıfırlık fakat yakıt tüketimi %10 falan düşürülmüş.İç mekanda da direksiyon mazda3lerinki gibi olmuş ve üst versiyonlarda piyano siyahı kaplamalı olmuş v.s.Bence eski mazda3ün Sport versiyonu daha güzel.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.