Şimdi Ara

2011 opel astra hb mi, peugeot 308 mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
7.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • kriterler; otomotik vites olmalı, dizel olmalı, artı eksi 40 bin olmalı. tavsiyelerinize şimdiden tşkler.

    astra nın eksisi, easytronik şanzuman ve eski kasaya sahip olması

    peugeot hiç kullanmadım, çevremde duyduğum kadarıyla çok sorun çıkarıyor.



  • eski kasa derken anlıyamadım ben
     2011 opel astra hb mi, peugeot 308 mi?
    bu değil ?
    eğer buysa bence 308 ile uzaktan yakından kıyaslamam ben bunu hızlanması hariç geri kalan her açıdan daha kaliteli bir araba bu..
  • hızlanmadan kastım dizellerden yana idi benzinli hakkında konuşursak onda da astra..
  • Sadece Astranın eski kasa olması ve Easytronik vites olması bile 308 i tercih etmen için yeterli sebeb.

    Ayrıca 308 sasırtıcı derecede iyi araba. Konfor, ekonomi, performans, sorunsuzluk

    Test etmeni tavsiye ederim
  • 2011 astra hb'nin malesef otomatik dizeli yok..2011 astra hb'nin 38 bine 1.4 benzinli 100 hp active select olarak adlandırdığı şanzumanı bulunuyor.(debriyajsız manuel kullanım ve bilindik otomatik vites kombinasyonu)

    2011 Astra hb 1.6 115 HP 6 ileri manuel Active Select fiyatı ise 42 bin.. Bunları Seçebilirsiniz Ancak Maalesef benzinli.. Astranın dizelinin otomatiği yok ..

    Aşagıda Teknik Özellikleri Ve Fiyat Listesi Mevcut..

    http://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/01_Vehicles/01_PassengerCars/New_Astra_Hatchback/01_ModelOverview/04_Pdf/Astra_NG_Specsheet_112009.pdf

    http://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/13_Tools/General%20MotorsT%C3%BCrkiye%20-%20agustos.pdf

    Eğer 308'i Sıfır Düşünürseniz 1.6 hdi 112 hp auto6r otomatik sanzumana 43 bin tlye sahip olabilirsiniz..




  • dizel diyorsanız 308 kesinlikle opelin o motoru kullanması ayıp be 0-100 km 15 sn mi ne bide otomatik olsa çay demlersin 100 km çıkana kadar
  • 308 1.6 HDİ Auto6r hakkında..

    **Kısa bir süre önce Antalya-İstanbul arasında 64 km/s hızla 1393 kmyol yapan ve sadece 48.16 litreyakıt tüketen bu otomobil herkesi heyecanlandırmıştı. 100 km/de 3.45 litreyakıt tüketimi nasıl heyecan vermezdi ki?

    Tabii ki bu bir rekor denemesiydi ve 64 km/s gibi son derece düşük bir hızda gerçekleşmişti. Aslında fabrika verilerine göre şehir dışında 4.1 litremotorin tüketen bu otomobil bazı manuel vitesli araçları bile geride bırakacak kadar başarılı. Tabii biz test yaparken bir rekor denemesi yapmadık. Normal kullanım koşullarında, klimamız açık bir şekilde ve çoğunluğu da şehir içinde geçen bir test yaptık.

    Bu otomobilin iddiası 6 ileri otomatikleştirilmiş şanzımandan geliyor. Olayın yakıt ekonomisine kısmına geçmeden önce şanzımanın çalışma karakterine değinelim. Öncelikle bu otomobili kullanmak için direksiyonuna geçen sürücü otomatik bir şanzımanın başarısını bekliyorsa yanılır. Çünkü yarı-otomatik şanzıman çok sarsıntılı geçişler yapıyor, bazen de vites değişimlerinde şaşkınlık yaşıyor! Direksiyonun iki yanındaki kulakçıklarla kumanda edilen manuel vites değişim sistemi de çok fazla başarılı değil. Yani fikir iyi ama mükemmelden çok uzak! Eğer bu handikapları biliyor ve kabullenmiş iseniz bir sorun yok. Hem yoğun trafikte debriyaja basmaktan kurtuluyorsunuz hem de normal bir otomatik şanzımanın yüksek yakıt tüketimi şikâyetinden…

    İşin yakıt ekonomisi kısmına gelecek olursak iş biraz daha renkli hale geliyor. Öncelikle bu otomobili yakıt tüketimini düşünerek kullanırsanız fabrika verilerinde olduğu gibi 4.7 lt/100 km ortalama motorin tüketimini yakalamanız mümkün. Tabii bunun için 100 km/s hızı kesinlikle geçmemek ve ani hareketlerden kaçınmak gerekiyor. Biz testimiz esnasında bunlara çok fazla dikkat etmeden yoğun trafikte İstanbul yollarını arşınladık. Sonuç; 6.5 lt/100 km motorin tüketimi… Açıkçası bu son zamanlarda test ettiğimiz aynı hacimdeki motora sahip manuel vitesli dizel araçların çoğunu zorlayacak bir rakam, bir de yakıt tasarrufu yapmayı denesek sonuç çok daha mükemmel olacaktı! Böyle bir yakıt tüketimin yanına otomatik vitesin -özellikle yoğun trafikte- verdiği rahatlığı eklersek yarı otomatik şanzımanın sarsıntılı geçişlerini ortalama bir sürücünün göz ardı edebileceğini düşünüyoruz.


    08’in en önemli artısı ise otomatikleştirilmiş şanzımanı destekleyen ve dahi onun açıklarını zaman zaman kapatan 1.6 litrelik dizel motor oluyor. 4000 d/d’de 110 HP güç üreten bu motorun 1750 d/d’den itibaren sunduğu 240 Nm (Overboost ile 260 Nm )tork ise en önemli silahı. Yüksek torku sayesinde performans isteyenleri bile zaman zaman memnun edebilir.

    Sürüş açısından beklendiği gibi çok başarılı olan 308’in sert süspansiyonları görevini fazlasıyla yapıyor. Her ne kadar birçok marka aynı süspansiyonları kullansa da iş doğru ayarları yapmaya gelince birçok marka sınıfta kalıyor. Peugeot, 308’de bunu gerçekten başarı ile uygulamış. Otomobil limitler zorlandığında bile virajlarda çok fazla kayma eğilimi göstermiyor, böyle bir durum olduğunda da ESP hemen devreye girerek sürücüsünü bu sıkıntıdan kurtarıyor. Daha önce benzinli ve dizel olmak üzere iki versiyonunu daha test ettiğimiz 308’in direksiyon sisteminin çok net olmadığını ve alışana kadar sürücüsünü çok zor durumda bıraktığını hatırlatmadan geçmeyelim. 308’in fren sistemi ise bizden oldukça yüksek puan alıyor. Güvenlik mesafesinin altında rahatlıkla durabilen 308, duruş esnasında sağa sola çok fazla yalpa da yapmıyor.

    308’in tasarım özelliklerine bundan önceki testlerimizde çok fazla değindiğimiz için bu satırlarda yer vermeyeceğiz. Fakat tek kelimeyle “Fransızlar bu işi biliyor” diyebiliriz.

    Ülkemizde comfort ve premium olmak üzere iki donanım paketiyle satılan 308 1.6 HDi Auto6R, 39.520 YTL’den başlayan fiyat etiketiyle dikkat çekiyor. Bir başka ifade ile manuel versiyondan sadece 1590 YTL daha pahalı. İlave donanımlarla fiyatı arttırmak istiyorsanız takdir size kalmış ama amacınız yakıt ekonomisi yapmaksa comfort donanımın da sizin için yeterli olacağını söyleyebiliriz. Her ne kadar yarı-otomatik şanzımana methiyeler düzecek çok fazla bir şey bulunmasa da otomatik vitesin özellikle şehir içi kullanımda ‘bu rahatlığa değer’ dedirtecek avantajlarını da gözden kaçırmamalı!../



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TaNeR.61 -- 7 Eylül 2010; 22:55:19 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    opel astra mi ford focus mu
    10 yıl önce açıldı
    Peugeot 308 mi Vw Golf7 mi ?
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Astra eski kasaysa 308 derim kesinlikle.Hatta yeni kasada olsa dizel olduğu için yine 308 derim.1.3 dizel motor 0-100 14.7 sn.100' e çıkana kadar bi nescafe yaparım herhalde kendime
  • yorumlar için tşk ederim arkadaşlar. astra haliyle eski kasa olucak. dizel ve otomatik vites olan farklı markaları da değerlendirebilirim.
  • aynı ikili arasında kalıp 308 i tercih ettim.gayet memnunum..
  • peugeot 308 le ılgılı sıkınıtısı olan bır arkadasımın actıgı konu seni 308 konusunda biraz aydınlatır umarım....
    http://forum.donanimhaber.com/m_42999105/tm.htm
  • Peugeot Söylenildiği Gibi Sorunlu Bi Araç Değil Kullanmayanların Kulaktan DOlma Bilgilerler Uydurdukları Birşey.Uzun Süreler Peugeot Araç'lar Kullandım Ciddi Sıkıntılarla Karşı Karşıya Kalmadım.?Astra Eski Kasa Olucaksa 308 Alın Derim.
  • Bence Fransız arabasından uzak dur Alman kalitesinden vazgecme
  • Easytronic ve Auto6R ikisi de aynı sistem, otomatik debriyaj bulunan, otomotikleştirilmiş düz şanzumanlar. bence her ikisi de kötüdür.

    ancak baktığınızda eski kasa yerine yeni kasaya yönelmek daha mantıklı. ayrıca 1.6 hdi motoru 1.3 cdti' ya rahat rahat tercih edilir.

    308 ağır basar bu seçimde.
  • Katiliyorum Bora sana, ayrica 1,3 veya 1,6 motor otomatik arabalar icin 0-100 km/sn degerlendirmesini insanlarin dikkat kesilmesini anlayamiyorum. Nedir bu hiz meraki?!..
  • 308 daha iyi bir seçim olur motoru daha güçlü ve daha ekonomik
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.