Şimdi Ara

2012 BMW 520D izlenimlerim. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
1
Favori
43.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?

    Kafadan kopma egilimi mi var aracta? Ozellikle dusuk hizlarda dar virajlarda?

    Arkasindan ziyade onden sorun oldugunu dusunuyorum. Fazla zorlayamadim malesef ama kafa agir gibime geldi.

    aha kullanan bir arkadaş gelmiş söylediklerimi teyid etmiş. aynen dediğim gibi bilinen bmw yol tutuşu bu araçta yok üsttede yazdım. ayrıca eski kasaya göre çok daha konforlu, süspansiyonları yumuşak, nasıl sert demiş bende anlamadım. muhtemelen runflat lastik vardır, ama runflat olsa bile okadar fark etmez.




  • BMW nni kullandığı şanzıman nere, DSG nere .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Tesekkur ederiz.

    Ayrica forumda kimi kale alip almiycaginizi bilmiyor musunuz henuz? :)

    Dgs ye sadece sahipleri iyi der. İsi bilenler bmw ye en iyi der. :)

    Fantomu görmek ne büyük keyif .

    Senide işi bilenler kategorisine ekliyorum fantom .

    Punto ne alemde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    Merhaba arkadaşlar 2-3 gündür işlerden dolayı sürekli kuzenimle olduğum için sahip olduğu 2012 model 520D arabasını da yakından inceleme fırsatım oldu.

    Öncelikle araba müthiş bir performansa sahip, gerçekten gaza bastığınız anda torku hissediyorsunuz, koltuğa yapışmanız hiç de zor değil. Böyle bir arabanız varsa uzaktan yeşil ışığın saniyesini "3"te görüp gazı köklediğinizde yeşil ışık saniyesi "1"deyken geçebilirsiniz. Kendi arabamda denedim olmadı kırmızı ışığa yakalandım Sürüş dinamikleri ve sürüş zevki üst düzey.

    Testlerde, dergilerde BMW'nin kullandığı şanzımanı en iyi şanzıman ilan eden yorumlar görmüştüm ama foruma baktığımda en iyi şanzımanda DSG idi güya. Kesinlikle DSG'den daha iyi bence şanzımanı. Zaten sorunsuzluğu bile daha iyi olmasına yeter. Vites geçişleri hissedilmiyor, tamamen kararlı bir yapıda.

    İç mekan kalitesine diyecek sözüm dahi yok. Torpido dahil olmak üzere arabanın her yerinde yumuşak plastik ve deri kullanılmış. İç mekan %70 7 serisiyle ortak diye biliyordum zaten, bunu kendime ispatlamış oldum. Ses sistemi gayet iyi. Ayrıca i-drive sistemi oldukça kullanışlı ve basit. İlk bakışta gözüme zor gelmişti ama 10 saniyede kullanmaya alışıyorsunuz diyebilirim.

    Arkadaşımda 316i var e46 kasa, deri koltukları araba 10 dakika güneşte kalsın her yerinize yapışırken 520D'nin deri koltuklarında hiç böyle bir sorun yaşamadım. Deri koltuğa bakış açım değişti diyebilirim. Araba güneşte kalmasına rağmen sırtınıza, kolunuza yapışmıyor. Buradan BMW'nin kullandığı deri kalitesinin geliştiğini anlayabiliriz bence.

    Yalnız konforu beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Motor sesi ve rüzgar sesini neredeyse almıyor diyebilirim ama süspansiyonları sert bir araç bence. Kendi arabam olan Astra J ile arasında dağlar kadar fark yok diyebilirim tümsekleri-çukurları hissettirmesi konusunda. Ya da ben beklentilerimi çok yüksek tuttum. Bu da olabilir. Veya araba Spor mode da olabilir ona bakmadım ama sanmıyorum sürekli spor modeda kullanacağını

    Araç ön ve arka park sensörlerine sahip ama sensörler çok hassas. Yani yerdeki ufak bir taşa bile ötebiliyor. Geri görüş kamerası ise biraz alışma gerektiriyor. Çünkü oraya bakarak arkadaki arabayla aranızda 2 metre mesafe olduğunu sanabilirsiniz oysa yalnızca 20 cm mesafe var

    Arabanın arka koltukları da oldukça rahat, diz mesafesi çok iyi, tavan biraz basık ama benim boyum 1.78 tavana değmiyordu başım. Muhtemelen 1.90'a kadar rahat oturulabilir diye düşünüyorum.

    Ayrıca bunların hepsini 7.2LT/100km ortalama ile yapmak bu arabaya asıl aşık olma sebebiniz de olabilir..

    Şöyle bir görsel de koyalım da konu eksik kalmış gibi hissettim

     2012 BMW 520D izlenimlerim.




    5.35 D X-Drive için yazıyorum,

    Konfor yol tutuşu kalite olarak söylenecek söz yok,

    X-Drive harika bir şey, virajlar hiç bu kadar zevkli olmamıştı,

    Süspansiyonlar süper, bozuk yolları hissettirmiyor hiç,

    Geri görüş kamerası ve park sensörleri çok başarılı, özellikle ekranda direksiyonun yönüne göre manevra yaptığınızda aracın gideceği rotayı gösteren çizgiler harika.

    Hızlanma çok ama çok iyi,

    Yakıt ortalaması, şehir içinde araç çok sert kullanılmasına rağmen 8.0 litre.

    Tek olumsuz yanı, şehir içinde araç için uygun park yeri bulamamak,

    Görsel şuan ekleyemiyorum bu cumartesi konu hala ilk sayfalarda olur ve unutmazsam eklerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    520 normal kullanıcının başından aşar.
    uçak isteyen alır üst model versiyonlarını.
    yıllar önce 530d ye binmiştim aklımı almıştı araba yenisini düşünemiyorum.
    Ayrıca şunu da ekleyeyim bmw ye hakim olmak için çok iyi tanımak lazım inanılmaz güç var arabada.

    İnsan alisinca 450 beygir bile az geliyor... Kotu bir hastalik bu :)

    75 lik Punto aracından sonra ne aldında 450 beygire alıştın haberimiz olmadı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?

    Dediğim gibi araba sport mode da kalmış olabilir. Ona bakmak aklıma gelmedi. Resmi de temsili koymuştum ama akşam yeniden kuzenimin yanına gideceğim bakarım lastiklerine.

    Ses sisteminde de cızırtı duyamadım hiç. HQ Cd çalıyordu gerçi ama sesi bayağı açmama rağmen en ufak bir cızırtı duyamadım. Radyoda falan cızırtı yapabilir ama.

    Tabi ben aktif kullanıcısı değilim ama okuduğum/izlediğim testlerin neredeyse hepsinde bu kasanın e60'tan daha iyi bir yol tutuşa sahip olduğunu söylüyorlar. Nasıl efsane BMW yol tutuşu yok o konuda arada kaldım şu anda:) Hatta özellikle Sport Mode'da daha da artıyor yol tutuş ve güven hissi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?

    Kafadan kopma egilimi mi var aracta? Ozellikle dusuk hizlarda dar virajlarda?

    Arkasindan ziyade onden sorun oldugunu dusunuyorum. Fazla zorlayamadim malesef ama kafa agir gibime geldi.


    Yok hocam E60 başka kullanın göreceksiniz Açıkcası ben aracın yol tutuşunu beğenmiyorum lastiklerde çok yıprandı bununda payı var ama araç genel olarak konfor odaklı.Sport modda değişen sadece direksiyon tepkisi ve gaz tepkisi süspansiyon sertleşmez tabii kuzeniniz ekstra olarak M süspansiyon yada değişken süspansiyon almadıysa.(Bunu alan 520d kullanıcıları bir elin parmaklarını geçmez).Yani direksiyon sertleşsede araç yine kayıyor bu sefer sert tepkiyle kayıyor

    Aracın kafasının ağır olduğunu Arabam.com da söylüyor (http://www.arabam.com/Test/BMW-520d-M-Sport/Detay-291239).Şuan söyle bir durum var arka lastikler çok yıprandıgından servistekiler arka lastikleri öne takmışlar.Biraz araştırma yaptım arkadan itiş araçlarda ön lastikler yola tutunmazsa hiçbir şekilde tutunma sağlanmıyor deniliyor hakkatende doğru araç sert hamlede arkadan kayıyordu (bana göre) şimdi hem kafadan hem arkadan kayıyor.Lastik arayışına girdim artık berbat suan aracın durumu.Servistekilermi aptal benmi aptalım anlamadım.




  • @kara_eylul
    aracınız ne renk acaba ?resımde lacıvert gıbı duruyor
    Bende 525d xdrive imperıal blue dusunuyorum da acaba aynı mı o renk ıle??
  • bmw f10 konusunda eksperim diyecek kadar ham bir insan degilim, ancak alimini dusundugum icin cok inceledim..

    sanziman konusuna aynen katiliyorum.. dsg de cok iyi, ancak bu hem sorunsuz, hem iyi..

    performansi benim icin yeterli degil.. 170'den sonra cok nazli hizlaniyor.. 220'den sonra solugu iyice kesiliyor.. 1800 kg agirligin sonucu bu.. bu motor en iyi 1450kg agirlikli 3 serisinde is goruyor..

    aracin yumusakligi bana ideal geldi.. e60 kullanmadim, e60'dan daha yumusak ve onden kaymaya meyilli deniyor.. benim e90'dan daha yumusak ve konforlu.. ona vuruldum zaten..

    bmw f30'u da yumusatmis bu arada..

    ic mekan olarak ise cok cok guzel.. malzemeler son derece kaliteli, tuslarin hissi harika.. kendim kullanirken arka diz mesafesinden biraz sikayetciyim o kadar..

    yalniz, koltuk konforu olarak e serisi cok daha iyi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?

    Dediğim gibi araba sport mode da kalmış olabilir. Ona bakmak aklıma gelmedi. Resmi de temsili koymuştum ama akşam yeniden kuzenimin yanına gideceğim bakarım lastiklerine.

    Ses sisteminde de cızırtı duyamadım hiç. HQ Cd çalıyordu gerçi ama sesi bayağı açmama rağmen en ufak bir cızırtı duyamadım. Radyoda falan cızırtı yapabilir ama.

    Tabi ben aktif kullanıcısı değilim ama okuduğum/izlediğim testlerin neredeyse hepsinde bu kasanın e60'tan daha iyi bir yol tutuşa sahip olduğunu söylüyorlar. Nasıl efsane BMW yol tutuşu yok o konuda arada kaldım şu anda:) Hatta özellikle Sport Mode'da daha da artıyor yol tutuş ve güven hissi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?

    Kafadan kopma egilimi mi var aracta? Ozellikle dusuk hizlarda dar virajlarda?

    Arkasindan ziyade onden sorun oldugunu dusunuyorum. Fazla zorlayamadim malesef ama kafa agir gibime geldi.


    Yok hocam E60 başka kullanın göreceksiniz Açıkcası ben aracın yol tutuşunu beğenmiyorum lastiklerde çok yıprandı bununda payı var ama araç genel olarak konfor odaklı.Sport modda değişen sadece direksiyon tepkisi ve gaz tepkisi süspansiyon sertleşmez tabii kuzeniniz ekstra olarak M süspansiyon yada değişken süspansiyon almadıysa.(Bunu alan 520d kullanıcıları bir elin parmaklarını geçmez).Yani direksiyon sertleşsede araç yine kayıyor bu sefer sert tepkiyle kayıyor

    Aracın kafasının ağır olduğunu Arabam.com da söylüyor (http://www.arabam.com/Test/BMW-520d-M-Sport/Detay-291239).Şuan söyle bir durum var arka lastikler çok yıprandıgından servistekiler arka lastikleri öne takmışlar.Biraz araştırma yaptım arkadan itiş araçlarda ön lastikler yola tutunmazsa hiçbir şekilde tutunma sağlanmıyor deniliyor hakkatende doğru araç sert hamlede arkadan kayıyordu (bana göre) şimdi hem kafadan hem arkadan kayıyor.Lastik arayışına girdim artık berbat suan aracın durumu.Servistekilermi aptal benmi aptalım anlamadım.

    hep e60 diyorsunuz. bence vazgeçin. :)


    lastik içinse pirelli pzero ya da michelin pilot sport 3 öneririm.

    kısa mesafeli kullanıyorsanız ps3, pzero dan daha çabuk ısındığı için michelin tavsiye ederim. continental falan araştırmayın hiç. bu ikisinden birini alın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?

    Dediğim gibi araba sport mode da kalmış olabilir. Ona bakmak aklıma gelmedi. Resmi de temsili koymuştum ama akşam yeniden kuzenimin yanına gideceğim bakarım lastiklerine.

    Ses sisteminde de cızırtı duyamadım hiç. HQ Cd çalıyordu gerçi ama sesi bayağı açmama rağmen en ufak bir cızırtı duyamadım. Radyoda falan cızırtı yapabilir ama.

    Tabi ben aktif kullanıcısı değilim ama okuduğum/izlediğim testlerin neredeyse hepsinde bu kasanın e60'tan daha iyi bir yol tutuşa sahip olduğunu söylüyorlar. Nasıl efsane BMW yol tutuşu yok o konuda arada kaldım şu anda:) Hatta özellikle Sport Mode'da daha da artıyor yol tutuş ve güven hissi.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?

    Kafadan kopma egilimi mi var aracta? Ozellikle dusuk hizlarda dar virajlarda?

    Arkasindan ziyade onden sorun oldugunu dusunuyorum. Fazla zorlayamadim malesef ama kafa agir gibime geldi.


    Yok hocam E60 başka kullanın göreceksiniz Açıkcası ben aracın yol tutuşunu beğenmiyorum lastiklerde çok yıprandı bununda payı var ama araç genel olarak konfor odaklı.Sport modda değişen sadece direksiyon tepkisi ve gaz tepkisi süspansiyon sertleşmez tabii kuzeniniz ekstra olarak M süspansiyon yada değişken süspansiyon almadıysa.(Bunu alan 520d kullanıcıları bir elin parmaklarını geçmez).Yani direksiyon sertleşsede araç yine kayıyor bu sefer sert tepkiyle kayıyor

    Aracın kafasının ağır olduğunu Arabam.com da söylüyor (http://www.arabam.com/Test/BMW-520d-M-Sport/Detay-291239).Şuan söyle bir durum var arka lastikler çok yıprandıgından servistekiler arka lastikleri öne takmışlar.Biraz araştırma yaptım arkadan itiş araçlarda ön lastikler yola tutunmazsa hiçbir şekilde tutunma sağlanmıyor deniliyor hakkatende doğru araç sert hamlede arkadan kayıyordu (bana göre) şimdi hem kafadan hem arkadan kayıyor.Lastik arayışına girdim artık berbat suan aracın durumu.Servistekilermi aptal benmi aptalım anlamadım.

    hep e60 diyorsunuz. bence vazgeçin. :)


    lastik içinse pirelli pzero ya da michelin pilot sport 3 öneririm.

    kısa mesafeli kullanıyorsanız ps3, pzero dan daha çabuk ısındığı için michelin tavsiye ederim. continental falan araştırmayın hiç. bu ikisinden birini alın.

    Bu gidişle öyle olacak Pzero RFT bakıyorum genel olarak çok iyi deniliyor.Sizin dediğinizide bakayım RFT yoksa benim için sıkıntı olur çünkü araçta stepne yeri yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperdgn06

    BMW nni kullandığı şanzıman nere, DSG nere .

    Aynısını yazdığımda forumdaki VW sempatizanları beni linç etmişti. O yüzden ekledim yoksa DSG ile karşılaştırmak bile ayıp.

    @kara_eylül;

    Benim kuzen çaktırmadan spor yay-spor süspansiyon falan mı taktırdı acaba arabaya. Resmen pat-küt çukurları hissediyordum çünkü. Hani dediğim gibi 520D'den indim, aynı yolu Astra J ile gittim aynı yoldaki çukurlara Astra J ile girdim, tabii daha konforsuzdu, daha çok sarsıldım ama aman aman dağlar kadar bir fark da yoktu. Ben de şaşırdım açıkçası. Konforun diğer öğelerinde hiç sıkıntı yok çünkü, dışarıdan en ufak bir ses gelmiyor, en ufak bir motor sesi , rüzgar sesi rahatsız edici hiç bir şey yok. Tamamen izole edilmiş gibisiniz.

    Akşam lastik ve jant boyutlarına bakacağım.




  • Hamann,


    illa runflat almak zorunda degilsin ki. Patlarsa kal, cekici cagirirsin. :)

    O farka vercegin para cekicen fazla olur emin ol.

    Pilot sport 3 u degerlendir kesinlikle.

    Goodyear asy 2 yi de tavsiye etmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel inceleme olmuş elinize sağlık...


    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Tesekkur ederiz.

    Ayrica forumda kimi kale alip almiycaginizi bilmiyor musunuz henuz? :)

    Dgs ye sadece sahipleri iyi der. İsi bilenler bmw ye en iyi der. :)



    +1...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer
    Aynısını yazdığımda forumdaki VW sempatizanları beni linç etmişti. O yüzden ekledim yoksa DSG ile karşılaştırmak bile ayıp.

    Bmw nin bomboş arabasına volks un ağzına kadar dolu arabasını alıyorsunuz.
    dsg ile karşılaştırmak bile yersizliğin daniskası olur.
  • yalnız f10 520d, e90 320d (2012) gecemiyor bizzat defalarca denedim, motor aynı yanılmıyorsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time is up

    yalnız f10 520d, e90 320d (2012) gecemiyor bizzat defalarca denedim, motor aynı yanılmıyorsam.

    ağır oldugu ıcın olabılır mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time is up

    yalnız f10 520d, e90 320d (2012) gecemiyor bizzat defalarca denedim, motor aynı yanılmıyorsam.

    ağır oldugu ıcın olabılır mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: time is up

    yalnız f10 520d, e90 320d (2012) gecemiyor bizzat defalarca denedim, motor aynı yanılmıyorsam.

    ağır oldugu ıcın olabılır mı?

    olabilirde, f10 8 ileri ve daha hizli vites gecisleri, e90 6 ileri
  • 8 ileri şanzımanın performansa etkisi yok. f30 320d ile e90 320d nin hızlanmasıda aynı zaten . ikisindede 7,6 sn 0-100 .

    320d nin 520d yi geçmesi çok normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time is up

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: time is up

    yalnız f10 520d, e90 320d (2012) gecemiyor bizzat defalarca denedim, motor aynı yanılmıyorsam.

    ağır oldugu ıcın olabılır mı?

    olabilirde, f10 8 ileri ve daha hizli vites gecisleri, e90 6 ileri

    Tamam ben cevabi soyleyim agirlik/beygir oranindan dolayi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.