Şimdi Ara

2012 BMW 520D izlenimlerim. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
98
Cevap
1
Favori
43.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: carman1tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: time is up

    yalnız f10 520d, e90 320d (2012) gecemiyor bizzat defalarca denedim, motor aynı yanılmıyorsam.

    Acep 120d ile durum ne olur??

    Bu su anlama gelir ozaman, ayni motor olursa kucuk kasa, buyuk kasayi yer. Yani 120d hem 320d'yi hem 520d'yi gecer. (Not:120d kullanmadim nasil gittigini bimiyorum) :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?

    Kafadan kopma egilimi mi var aracta? Ozellikle dusuk hizlarda dar virajlarda?

    Arkasindan ziyade onden sorun oldugunu dusunuyorum. Fazla zorlayamadim malesef ama kafa agir gibime geldi.

    aha kullanan bir arkadaş gelmiş söylediklerimi teyid etmiş. aynen dediğim gibi bilinen bmw yol tutuşu bu araçta yok üsttede yazdım. ayrıca eski kasaya göre çok daha konforlu, süspansiyonları yumuşak, nasıl sert demiş bende anlamadım. muhtemelen runflat lastik vardır, ama runflat olsa bile okadar fark etmez.

    Arkadaş eski kasaya göre değil kendi beklentisine göre sert süspansiyondan bahsetmiş..Siz yanlış anladınız herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    bence dsg ile bmw nin şanzımanını karşılaştırmak çok mantıksız
    bu işin üstadı bmw dir
    mercedes te bile otm. şanzumanlar sıkıntılı

    şaka yaptınız heralde değil mi?

    2002 den beri onno ustayı okurum biri yazmış 2009 model mercedes c180k
    aldım otm .vites arızalı çıktı
    diye şikayette bulunuyor du bende şaşırdım
    ama öyle mercedesin otm. leri arıza vrebiliyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    bence dsg ile bmw nin şanzımanını karşılaştırmak çok mantıksız
    bu işin üstadı bmw dir
    mercedes te bile otm. şanzumanlar sıkıntılı

    şaka yaptınız heralde değil mi?

    2002 den beri onno ustayı okurum biri yazmış 2009 model mercedes c180k
    aldım otm .vites arızalı çıktı
    diye şikayette bulunuyor du bende şaşırdım
    ama öyle mercedesin otm. leri arıza vrebiliyormuş

    Öncelikle Bmw-Audi'nin şanzımanlarını kendilerinin üretmediklerini bilelim ilk baştan. Bmw'de Audi'de kullanılan 8 ileri ZF firması tarafından üretiliyor.
    Bmw-Audi araçlarına monte ediyor..
    Mercedes ise kendi geliştirdiği üretimini kendisinin yaptığı 7-Gtronic kullanıyor.Tabi bir de giriş seviye araçlarında 5 ileri şanzıman da kullanıyor.

    Nesine şaşırdınız sıfır arabalarda dahi nice sorunlar çıkıyor otomobil firmaları geri çağırıyor servislerine sürekli.Sanki Mercedes'te yaşanıyor da Bmw Audi'de bişey çıkmıyor mu.Nihayetinde kul yapısı hepsi de elektronik.
    Biri de Merso'nun otomatikleri sıkıntılı demiş neye göre dediyse,dayanağı neyse artık.




  • BMW F10 kasa ile E segmentine noktayi koydu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diesotto -- 2 Haziran 2012; 19:12:09 >
  • F10 kasanin yol tutusu iyi diyen arkadaslar acaba kacla giriolar virajlara cok merak ediorum araba yol tutmuyo 1 senedir kullaniorum nerdeyse virajlarda yolda durmuyo araba en kisa zaman da 5.25 xdrive la degistirmeyi dusunuorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    bence dsg ile bmw nin şanzımanını karşılaştırmak çok mantıksız
    bu işin üstadı bmw dir
    mercedes te bile otm. şanzumanlar sıkıntılı


    [
    edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 4 Eylül 2012; 19:30:47 >
  • Herşey iyi olabilirde 0-100km 8s üstündeki bi araçda nasıl koltuğa yapışılıyor pek anlamış değilim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    Herşey iyi olabilirde 0-100km 8s üstündeki bi araçda nasıl koltuğa yapışılıyor pek anlamış değilim

    Turkiyedeki gelir durumu, arac fiyatlari, vergi sistemi gibi kriterler birlesince dusuk gucte araclar alinabiliyor.

    0-100'u 11sn olan 1.6 dizeller icin ucuyo kaciyo muhabbeti yapiliyor,normal olarak arac 8sn'de 100'e cikinca felc geciriyoruz alisik olmadigimiz icin.

    Yani size at arabasi hizinda giden gibi hissettiren araba, bizim icin cok hizli.

    Genel olarak durum boyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    bence dsg ile bmw nin şanzımanını karşılaştırmak çok mantıksız
    bu işin üstadı bmw dir
    mercedes te bile otm. şanzumanlar sıkıntılı


    [
    edit




    1 Temmuz 2011 tarihinde, eşime "sıfır " Mercedes C180 araç satın aldık. Aracı tercih etmemizdeki en önemli sebep; Mercedes gibi kendini kanıtlamış bir marka olması, yedi ileri otomatik şansımanın bu araçta kullanılmaya başlanması ve yakıt tüketimin aynı sınıfın bir önceki modellerine göre daha az olmasıydı.

    Ancak, bu iki konuda da maalesef araç bekleneni veremedi. 1.ve 2. vites geçişlerinde sorun yaşanıyor. Özellikle, trafikte, "dur-kalk" diye tabir ettiğimiz durumlarda şanzımandaki bu geçişler daha sert gerçekleşiyor. Trafikte, gaza basıp ayağınız çektiğinizde, gazı hemen kesiyor, dur-kalk sırasında şanzımandaki senkronizasyonun kaybolduğunu hissedebiliyorsunuz.

    Araçta yaşanan bu sorunu yetkili servisi ile iki kere paylaştım. Servisin ilgisine ve olumlu yaklaşımlarına rağmen sorun maalesef devam etmekte. İlk servise gittiğimde; yetkili servis aracı test ettiklerini; ancak bir sorun bulamadıklarını söyledi. İkincisinde ise, şanzıman yazılımının kontrol edildiğini; ancak yine bir sorun olmadığını ilettiler.

    1994 yılından beri Mercedes başta olmak üzere bir çok otomatik vites araç kullandım. Ancak, hiçbir araçta buna benzer bir sorun yaşamadım. Mercedes gibi bir marka bunu sorun olarak görmüyorsa ve bunu normalleştiriyorsa. Bu markanın itibarına yakışmadığını paylaşmak isterim.


    edit: 1997 den ebri araba dergilerini takip ederim
    son 3 seneden beri hiç okumadıysam mercedesin otm. vitesi ile alakalı 20ye yakın
    şorun okudum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    bence dsg ile bmw nin şanzımanını karşılaştırmak çok mantıksız
    bu işin üstadı bmw dir
    mercedes te bile otm. şanzumanlar sıkıntılı


    [
    edit



    işkembeden sallamak yok
    1997den beri sıklıkla araba dergilerini takip ederim sorun şikayet bölümlerini altını çize çize okurum
    şu son 3sene özellikle c180 lerin şanzumanlarından ciddi şikayetler var
    edit: kendi görüşüm tam ot. (tork konvektörlü sistemler)1 mercedes 2 diğerleri derim
    ama bu yeni nesil şanzımanda? ve bmw diyorum




  • Benim Vectra c bile 200 le giderken çizgisinden milim kipirdamiyor. Millet 5.20d te yol tutmuyor diyor hayret bizi yaaa. O devasa araç nasil yol tutmaz ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serisonu101 S kullanıcısına yanıt
    O yol tutmuyor diyen kişi günlük kullandığı araca bakmak lazım.

    Ben 525xd gibi yol tutan bir araca binmedim şu ana kadar
  • Arkadaslar 8 sene sonra yani 2022 yilinda 2012 model 520d almayi planliyorum. Bu kasanin hastasiyim. Fiyatlari cok düser mi sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018-2019 gibi

    Patlaticam bir tane 2012 5.20D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 sene sonra bıle ıyı bır bmw 520 d 100 bın tl den asagı olmaz gıbı...
  • Bi ben oyle dusunmuyorum demekki. Bi 8 10 sene sonra bende 520 almak istiyorum. Tabi o zamana ne olur bilinmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008 model 730LD mi 2012 520D mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2008 730LD ile 155 bine pazarlık ettim sıfır hata 90.000 km. 160 bine 42 binde 520d comfort pazarlığı ettim. 520d de beni cezbeden içinin modernliği ama arkadaşın 730LD sini kullandım son derece konforlu ve tank gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SzkOzdemir

    2008 730LD ile 155 bine pazarlık ettim sıfır hata 90.000 km. 160 bine 42 binde 520d comfort pazarlığı ettim. 520d de beni cezbeden içinin modernliği ama arkadaşın 730LD sini kullandım son derece konforlu ve tank gibi.

    Hocam bence ilk sorgulamanız gereken sey acaba 730L boyutunda bir arabaya ihtiyacınız var mı ? Bence 4 yas genc ve biraz daha kullanılabilir boyutta olan 520d yi alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.