Şimdi Ara

2012 BMW 520D izlenimlerim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
1
Favori
43.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 2-3 gündür işlerden dolayı sürekli kuzenimle olduğum için sahip olduğu 2012 model 520D arabasını da yakından inceleme fırsatım oldu.

    Öncelikle araba müthiş bir performansa sahip, gerçekten gaza bastığınız anda torku hissediyorsunuz, koltuğa yapışmanız hiç de zor değil. Böyle bir arabanız varsa uzaktan yeşil ışığın saniyesini "3"te görüp gazı köklediğinizde yeşil ışık saniyesi "1"deyken geçebilirsiniz. Kendi arabamda denedim olmadı kırmızı ışığa yakalandım Sürüş dinamikleri ve sürüş zevki üst düzey.

    Testlerde, dergilerde BMW'nin kullandığı şanzımanı en iyi şanzıman ilan eden yorumlar görmüştüm ama foruma baktığımda en iyi şanzımanda DSG idi güya. Kesinlikle DSG'den daha iyi bence şanzımanı. Zaten sorunsuzluğu bile daha iyi olmasına yeter. Vites geçişleri hissedilmiyor, tamamen kararlı bir yapıda.

    İç mekan kalitesine diyecek sözüm dahi yok. Torpido dahil olmak üzere arabanın her yerinde yumuşak plastik ve deri kullanılmış. İç mekan %70 7 serisiyle ortak diye biliyordum zaten, bunu kendime ispatlamış oldum. Ses sistemi gayet iyi. Ayrıca i-drive sistemi oldukça kullanışlı ve basit. İlk bakışta gözüme zor gelmişti ama 10 saniyede kullanmaya alışıyorsunuz diyebilirim.

    Arkadaşımda 316i var e46 kasa, deri koltukları araba 10 dakika güneşte kalsın her yerinize yapışırken 520D'nin deri koltuklarında hiç böyle bir sorun yaşamadım. Deri koltuğa bakış açım değişti diyebilirim. Araba güneşte kalmasına rağmen sırtınıza, kolunuza yapışmıyor. Buradan BMW'nin kullandığı deri kalitesinin geliştiğini anlayabiliriz bence.

    Yalnız konforu beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Motor sesi ve rüzgar sesini neredeyse almıyor diyebilirim ama süspansiyonları sert bir araç bence. Kendi arabam olan Astra J ile arasında dağlar kadar fark yok diyebilirim tümsekleri-çukurları hissettirmesi konusunda. Ya da ben beklentilerimi çok yüksek tuttum. Bu da olabilir. Veya araba Spor mode da olabilir ona bakmadım ama sanmıyorum sürekli spor modeda kullanacağını

    Araç ön ve arka park sensörlerine sahip ama sensörler çok hassas. Yani yerdeki ufak bir taşa bile ötebiliyor. Geri görüş kamerası ise biraz alışma gerektiriyor. Çünkü oraya bakarak arkadaki arabayla aranızda 2 metre mesafe olduğunu sanabilirsiniz oysa yalnızca 20 cm mesafe var

    Arabanın arka koltukları da oldukça rahat, diz mesafesi çok iyi, tavan biraz basık ama benim boyum 1.78 tavana değmiyordu başım. Muhtemelen 1.90'a kadar rahat oturulabilir diye düşünüyorum.

    Ayrıca bunların hepsini 7.2LT/100km ortalama ile yapmak bu arabaya asıl aşık olma sebebiniz de olabilir..

    Şöyle bir görsel de koyalım da konu eksik kalmış gibi hissettim

     2012 BMW 520D izlenimlerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Beamer -- 31 Mayıs 2012; 14:08:48 >







  • 520d de iyi makinadır ama beş kasayı esas 530d gidiyor. Gerçek bir makina 530d, pedala dokunmak yetiyor arkadaki araç bir anda aynada kayboluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    520d de iyi makinadır ama beş kasayı esas 530d gidiyor. Gerçek bir makina 530d, pedala dokunmak yetiyor arkadaki araç bir anda aynada kayboluyor.

    BMW nin 2000cc dizel motorları hem ekonomi hem performansı bir arada sunduğu için bu kadar tercih ediliyor.

    Yoksa 5 kasaya esas 550D gider bence 520D, 530D böyleyse 550D nasıl olur gerçekten tecrübe etmek isterdim.




  • 5 serisi ayri bir dunya zaten. İnsallah birgun alabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    520d de iyi makinadır ama beş kasayı esas 530d gidiyor. Gerçek bir makina 530d, pedala dokunmak yetiyor arkadaki araç bir anda aynada kayboluyor.

    BMW nin 2000cc dizel motorları hem ekonomi hem performansı bir arada sunduğu için bu kadar tercih ediliyor.

    Yoksa 5 kasaya esas 550D gider bence 520D, 530D böyleyse 550D nasıl olur gerçekten tecrübe etmek isterdim.

    Alıntıları Göster
    Yolarda diğer toplam BMW sayısından fazla 2012 520d görüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    520d de iyi makinadır ama beş kasayı esas 530d gidiyor. Gerçek bir makina 530d, pedala dokunmak yetiyor arkadaki araç bir anda aynada kayboluyor.
    5 Serisi bence E segmentindeki en iyi otomobil. Malzeme kalitesi ve tasarımı E class'ın önünde. Tasarımı çok hoşuma giden bir otomobil detayları iyi düşünülmüş ve çalışılmış bir araç.

    E60 5 Serisi'nden sonra çok iyi bir araç oldu. 7 Serisi'ne paralel bir otomobil ve E60'tan daha konforlu. İnceleme için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dupp

    Yolarda diğer toplam BMW sayısından fazla 2012 520d görüyorum

    Ben de
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dupp

    Yolarda diğer toplam BMW sayısından fazla 2012 520d görüyorum

    Ben de

    Alıntıları Göster
    Neden bukadar çok satıldığını sizde anlamışsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Neden bukadar çok satıldığını sizde anlamışsınız

    Alıntıları Göster
    Daha iyisi 525xd
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Neden bukadar çok satıldığını sizde anlamışsınız

    Alıntıları Göster
    Bende bu makınenın 5.25 GT modeline hastayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczman2000

    Daha iyisi 525xd

    Alıntıları Göster
    Allah bize de nasip etsin. Ağzım açık okudum yazıyı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keremersoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dupp

    Yolarda diğer toplam BMW sayısından fazla 2012 520d görüyorum

    Ben de

    Alıntıları Göster
    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?




  • Tesekkur ederiz.

    Ayrica forumda kimi kale alip almiycaginizi bilmiyor musunuz henuz? :)

    Dgs ye sadece sahipleri iyi der. İsi bilenler bmw ye en iyi der. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Tesekkur ederiz.

    Ayrica forumda kimi kale alip almiycaginizi bilmiyor musunuz henuz? :)

    Dgs ye sadece sahipleri iyi der. İsi bilenler bmw ye en iyi der. :)
    520 normal kullanıcının başından aşar.
    uçak isteyen alır üst model versiyonlarını.
    yıllar önce 530d ye binmiştim aklımı almıştı araba yenisini düşünemiyorum.
    Ayrıca şunu da ekleyeyim bmw ye hakim olmak için çok iyi tanımak lazım inanılmaz güç var arabada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?

    Dediğim gibi araba sport mode da kalmış olabilir. Ona bakmak aklıma gelmedi. Resmi de temsili koymuştum ama akşam yeniden kuzenimin yanına gideceğim bakarım lastiklerine.

    Ses sisteminde de cızırtı duyamadım hiç. HQ Cd çalıyordu gerçi ama sesi bayağı açmama rağmen en ufak bir cızırtı duyamadım. Radyoda falan cızırtı yapabilir ama.

    Tabi ben aktif kullanıcısı değilim ama okuduğum/izlediğim testlerin neredeyse hepsinde bu kasanın e60'tan daha iyi bir yol tutuşa sahip olduğunu söylüyorlar. Nasıl efsane BMW yol tutuşu yok o konuda arada kaldım şu anda:) Hatta özellikle Sport Mode'da daha da artıyor yol tutuş ve güven hissi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?

    Dediğim gibi araba sport mode da kalmış olabilir. Ona bakmak aklıma gelmedi. Resmi de temsili koymuştum ama akşam yeniden kuzenimin yanına gideceğim bakarım lastiklerine.

    Ses sisteminde de cızırtı duyamadım hiç. HQ Cd çalıyordu gerçi ama sesi bayağı açmama rağmen en ufak bir cızırtı duyamadım. Radyoda falan cızırtı yapabilir ama.

    Tabi ben aktif kullanıcısı değilim ama okuduğum/izlediğim testlerin neredeyse hepsinde bu kasanın e60'tan daha iyi bir yol tutuşa sahip olduğunu söylüyorlar. Nasıl efsane BMW yol tutuşu yok o konuda arada kaldım şu anda:) Hatta özellikle Sport Mode'da daha da artıyor yol tutuş ve güven hissi.

    Alıntıları Göster
    hocam sürüş dinamiklerinin bmw seviyesini düşününce f10 da pek iyi olmadığını düşünüyorum ama siz baya övmüssünüz.

    yol tutuşu kesinlikle eski kasaya göre daha zayıf. yol tutuş olarak f10 dan rahatsız olan, virajlarda sorun yaşayanlar var.

    sizce yol tutuşu nasıldı, eğer 3 serisi veya eski kasa 5 serisi kullandıysanız aradaki farkı daha iyi anlarsınız..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    520 normal kullanıcının başından aşar.
    uçak isteyen alır üst model versiyonlarını.
    yıllar önce 530d ye binmiştim aklımı almıştı araba yenisini düşünemiyorum.
    Ayrıca şunu da ekleyeyim bmw ye hakim olmak için çok iyi tanımak lazım inanılmaz güç var arabada.

    İnsan alisinca 450 beygir bile az geliyor... Kotu bir hastalik bu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    hocam sürüş dinamiklerinin bmw seviyesini düşününce f10 da pek iyi olmadığını düşünüyorum ama siz baya övmüssünüz.

    yol tutuşu kesinlikle eski kasaya göre daha zayıf. yol tutuş olarak f10 dan rahatsız olan, virajlarda sorun yaşayanlar var.

    sizce yol tutuşu nasıldı, eğer 3 serisi veya eski kasa 5 serisi kullandıysanız aradaki farkı daha iyi anlarsınız..

    Dediğim gibi izlediğim testlerde hatta şu an tekrar izledim kaçırdığım bir şey var mı diye,

    Süspansiyonları önceki kasalara göre biraz daha yumuşak demişler ama yol tutuş konusunda hala çok çok çok iyi olduğunu da söylemeden geçmemişler.

    Eski kasa 3 serisi kullandım ama 5 serisi kullanmadım üzgünüm. Bu arada şu an kendimden şüphe ettim ben f10'un süspansiyonlarını sert bulduysam acaba e60 hakkında ne düşünürdüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaManN.

    Bende F10 520d kullanıyorum şu konuda söylediklerinize katılmıyorum.Aracın süspansiyonları sert felan değil aksine çok yumuşak.Bu nedenle efsane BMW yol tutuşu bu araçta yok.Ses sistemi standart ise nasıl beğendiniz anlamadım sesi biraz fazla açtığınızda cızırtı başlıyor.Diğer konularda söylediklerinize katılıyorum.Motoru,şekli,yakıt tüketimi,sağlamlığı,kalitesi üst sınıf.

    Size süspansiyonların sert gelmesinin nedeni Runflat lastikler diyeceğim fakat resimde standart lastikleri görmüyorum hangi lastikleri kullanıyor kuzeniniz öğrenebilirmisiniz?

    Kafadan kopma egilimi mi var aracta? Ozellikle dusuk hizlarda dar virajlarda?

    Arkasindan ziyade onden sorun oldugunu dusunuyorum. Fazla zorlayamadim malesef ama kafa agir gibime geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: donnaiolo

    hocam sürüş dinamiklerinin bmw seviyesini düşününce f10 da pek iyi olmadığını düşünüyorum ama siz baya övmüssünüz.

    yol tutuşu kesinlikle eski kasaya göre daha zayıf. yol tutuş olarak f10 dan rahatsız olan, virajlarda sorun yaşayanlar var.

    sizce yol tutuşu nasıldı, eğer 3 serisi veya eski kasa 5 serisi kullandıysanız aradaki farkı daha iyi anlarsınız..

    Dediğim gibi izlediğim testlerde hatta şu an tekrar izledim kaçırdığım bir şey var mı diye,

    Süspansiyonları önceki kasalara göre biraz daha yumuşak demişler ama yol tutuş konusunda hala çok çok çok iyi olduğunu da söylemeden geçmemişler.

    Eski kasa 3 serisi kullandım ama 5 serisi kullanmadım üzgünüm. Bu arada şu an kendimden şüphe ettim ben f10'un süspansiyonlarını sert bulduysam acaba e60 hakkında ne düşünürdüm.

    e60 ın süspansiyonları daha sert, f10 daha yumuşaktır. f10 daha konforlu ama yol tutuş olarak kayma olayı var araçta.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.