Şimdi Ara

2012 BMW 520D izlenimlerim. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
1
Favori
43.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Önceki nesil 5 serisinide kullandım, F10'da kullandım. "Yol tutuşu sıkıntılı" diyen biri var yukarda, bu lafı demek için McLaren'den felan inmek gerek bu kadar net. Standart araçlara göre oldukça iyi yol tutuşu mevcut, E60 biraz daha sıkıydı o kadar, ki m paket F10'larda böyle bir şeyin söz konusu bile olacağını sanmıyorum.
  • inceleme için teşekkürler :)

    aracı bu kadar beğenmeniz ''5.25d xdrive'' hakkındaki merakımı daha da arttırdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AO

    520d de iyi makinadır ama beş kasayı esas 530d gidiyor. Gerçek bir makina 530d, pedala dokunmak yetiyor arkadaki araç bir anda aynada kayboluyor.

    Kesinlikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M3.

    Önceki nesil 5 serisinide kullandım, F10'da kullandım. "Yol tutuşu sıkıntılı" diyen biri var yukarda, bu lafı demek için McLaren'den felan inmek gerek bu kadar net. Standart araçlara göre oldukça iyi yol tutuşu mevcut, E60 biraz daha sıkıydı o kadar, ki m paket F10'larda böyle bir şeyin söz konusu bile olacağını sanmıyorum.

    Katiliyorum yol tutusu cok iyi, ben begeniyorum ki, Mpaket icin daha iyisi olamaz diyorum, (kendi sinifinda) muazzam viraj kabileyeti var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dikkat edin "Zinhar biri Bmw 5 ile Astra J'nin konfor konusunda farkı yok demiş biriiii"
    Nidalarıyla "Marka Hayraniyiz.biz Team" basabilir burayı her an.
    Dar görüşlülük parayla değil çünkü.

    Değerlendirmeler için teşekkür ederim şahsım adına.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Dikkat edin "Zinhar biri Bmw 5 ile Astra J'nin konfor konusunda farkı yok demiş biriiii"
    Nidalarıyla "Marka Hayraniyiz.biz Team" basabilir burayı her an.
    Dar görüşlülük parayla değil çünkü.

    Değerlendirmeler için teşekkür ederim şahsım adına.




    Suspansiyon absorbesi olarak ayni demis. Dogru. Ikisi de orta sert ayarli.


    Sen niye goygoyculuk yapiyorsun her konuda?

    Faydan olcak mi bu foruma?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Göreceli bir inceleme...Bu incelemeyi s class süren birisi yapsa neler yazardı acaba ???

    S klass ile 5 serisi ne alaka?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dupp

    Yolarda diğer toplam BMW sayısından fazla 2012 520d görüyorum

    sorma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Göreceli bir inceleme...Bu incelemeyi s class süren birisi yapsa neler yazardı acaba ???

    S klass ile 5 serisi ne alaka?

    Adam S ile 5 serisini mi karşılaştırmış; yoksa S serisine binen insanın yorumları ne olurdu mu demiş? Astra'ya binen adama güzel gelmiş 520d, S'e binene de odun gibi gelebilir haliyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Göreceli bir inceleme...Bu incelemeyi s class süren birisi yapsa neler yazardı acaba ???

    S klass ile 5 serisi ne alaka?

    Adam S ile 5 serisini mi karşılaştırmış; yoksa S serisine binen insanın yorumları ne olurdu mu demiş? Astra'ya binen adama güzel gelmiş 520d, S'e binene de odun gibi gelebilir haliyle.

    Farklı bir bakış açısı.




  • F10 kasanın 10-15 yıl önce tasarlanıp arşivde bekletildiğini biliyormuydunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time is up

    yalnız f10 520d, e90 320d (2012) gecemiyor bizzat defalarca denedim, motor aynı yanılmıyorsam.

    Acep 120d ile durum ne olur??

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence dsg ile bmw nin şanzımanını karşılaştırmak çok mantıksız
    bu işin üstadı bmw dir
    mercedes te bile otm. şanzumanlar sıkıntılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Dikkat edin "Zinhar biri Bmw 5 ile Astra J'nin konfor konusunda farkı yok demiş biriiii"
    Nidalarıyla "Marka Hayraniyiz.biz Team" basabilir burayı her an.
    Dar görüşlülük parayla değil çünkü.

    Değerlendirmeler için teşekkür ederim şahsım adına.




    Suspansiyon absorbesi olarak ayni demis. Dogru. Ikisi de orta sert ayarli.


    Sen niye goygoyculuk yapiyorsun her konuda?

    Faydan olcak mi bu foruma?

    Olcak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Dikkat edin "Zinhar biri Bmw 5 ile Astra J'nin konfor konusunda farkı yok demiş biriiii"
    Nidalarıyla "Marka Hayraniyiz.biz Team" basabilir burayı her an.
    Dar görüşlülük parayla değil çünkü.

    Değerlendirmeler için teşekkür ederim şahsım adına.




    Yalnız ufak bir detayı düzeltmek istiyorum; "farkı yok" demedim, "çok da farkı yok" dedim küçük bir ayrıntı ama anlamı tamamen değiştiriyor.

    Hem de konfor için değil onu yalnızca darbe emme konusu için söyledim. Yoksa motor ve ses yalıtımı, koltuk rahatlığı konusunda 5 serisi ile karşılaştırılamaz bile.

    Son olarak da rica ederim




  • 5 serisi olsun yeter her türlü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence konu feyk...

    arkadaş "boyum 1.78" demiş..

    ben forumda 1.87 nin altı yok diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    Dikkat edin "Zinhar biri Bmw 5 ile Astra J'nin konfor konusunda farkı yok demiş biriiii"
    Nidalarıyla "Marka Hayraniyiz.biz Team" basabilir burayı her an.
    Dar görüşlülük parayla değil çünkü.

    Değerlendirmeler için teşekkür ederim şahsım adına.




    Yalnız ufak bir detayı düzeltmek istiyorum; "farkı yok" demedim, "çok da farkı yok" dedim küçük bir ayrıntı ama anlamı tamamen değiştiriyor.

    Hem de konfor için değil onu yalnızca darbe emme konusu için söyledim. Yoksa motor ve ses yalıtımı, koltuk rahatlığı konusunda 5 serisi ile karşılaştırılamaz bile.

    Son olarak da rica ederim

    Kesinlikle ne demek istediğinizi anladım, sıkıntı yok.
    İroni yapmak istedim sadece bu şekilde faydalı olabilecek onlarca konu kaynadı gitti çünkü.
    Forumda hemen her konuda geniş bir perspektiften yazılıp çizilen yorumlar pek kaldırılamadığı için,
    genelde liseli, feyk filan diye karışıklığa filan getirilir.
    Fiilen o kadar insanla tanıştım ettim forumdan,
    hemen her konuda yazıp çizen adamlar bile bir iki gün önce liseli, okuldan sonra yazıyor filan gibi laflar edince artık
    buralarda kendi egolarının hegemonyasını kurmak isteyen bir grup olduğuna kesinlikle karar verdim.
    Herneyse bunlar konuyla ilgili değil.
    Az önceki sanal yetkili arkadaş gibi hesap soracak kadar hadsizlik etmiyeyim ben konu bölünmesin.

    Dönersek konuya.
    Tabiki spor süspansiyon, ince yanaklı lastik gibi unsurlar her ne kadar,
    araç yalıtımından malzeme kalitesine kadar çok iyi olsa bile o ağırlıklı olarak konfor
    yönünde beklentileri olanları biraz hayal kırıklığına uğratıyor.

    Bu duyguyu Bmw 3'de hissetmiştim ben, bu kadar konforsuz olabileceğini kesinlikle beklemiyordum.
    Konfor odaklı düşünen biri için bu bir handikap.
    Ama olaya tersinden bakarsak,
    kullandığım C W203 aşırı yumuşak süspansiyonları ve yüksek yapısından
    dolayı sert rüzgarlarda ve virajlarda inanılmaz sıkıntı yapıyor.
    Mercedes diye düşünerek harika bir yol tutuş bekleyenleri de bu durum hayal kırıklığına uğratabilir.
    İlk defa uzun yolda kullandığımda aracı sert rüzgarlı bir gündü ve inanılmaz derecede araç kendini sağa sola çekiyordu.
    Sanırım bir problem var diye İstanbul'a geldiğimde servise götürdüm ama, aksamlarda hiç bir problem olmadığını
    bu kasada normal bir durum olduğunu söyledi şaşırdım açıkcası çünkü Focusla bile kesinlikle böyle bi durum yaşamamıştım aynı yollarda.

    Yani bir şeyi isterken diğer bir istediğimizden bir miktar fedakarlık yapıyoruz.
    Hangi terchimiz ağır basıyorsa o bizi sürüklüyor ama aldıktan sonra esiri olmamak, objektifliği yitirmemek en doğrusu.
    Örneğin ben uzun yolu sevdiğim için, bir dahaki aracımı seçerken spor sürüşe ve yol tutuşa karşı daha hassas bir araç seçmeyi düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 2 Haziran 2012; 1:25:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnkrsln

    bence dsg ile bmw nin şanzımanını karşılaştırmak çok mantıksız
    bu işin üstadı bmw dir
    mercedes te bile otm. şanzumanlar sıkıntılı

    şaka yaptınız heralde değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    bence konu feyk...

    arkadaş "boyum 1.78" demiş..

    ben forumda 1.87 nin altı yok diye biliyorum.

    Ahh ne zaman biri gelip anlayacak diye bekliyordum ince yakalamışsın hocam


    @EnginAKB

    aynen. Astranın da süspansiyonlarının yumuşak olduğunu düşünüyorum. Focus ile 160-170'de üstelik rüzgarlı bir havada bir gram çekme yaşamazken, Astra ile rüzgarda tedirgin oluyorum.

    Aynı şekilde ben de sizin gibi servise gittim bir sorun var sanıp aynı şeyleri söylediler. Hatta teste çıktık rüzgar yoktu ve 140-150 hiç bir şey olmadı ama rüzgar olunca çok tedirgin oluyorum. Uzun yola gitmedim ama sıkıntı yaratabilir.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.