Şimdi Ara

2012 BMW 520D izlenimlerim. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
98
Cevap
1
Favori
43.607
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oozgur16


    quote:

    Orijinalden alıntı: SzkOzdemir

    2008 730LD ile 155 bine pazarlık ettim sıfır hata 90.000 km. 160 bine 42 binde 520d comfort pazarlığı ettim. 520d de beni cezbeden içinin modernliği ama arkadaşın 730LD sini kullandım son derece konforlu ve tank gibi.

    Hocam bence ilk sorgulamanız gereken sey acaba 730L boyutunda bir arabaya ihtiyacınız var mı ? Bence 4 yas genc ve biraz daha kullanılabilir boyutta olan 520d yi alın.

    Kullanmayan arkadaşlar hadi ordan demesinler ama evimizdeki arabalardan biri skoda superb ve o genişliğe alıştık. 3 çocuklu bir aile olarak genişlik önemli. Skodayı eşime verdim ve o da juke ile takas etti aracı. Şimdi kendime bakıyorum. 730 genişliği superbden biraz daha fazla ve o rahatlık cezbediyor. Tabi içi eski ve teknolojik değil. Bunun yanında 520d daha modern ve güncel daha derli toplu bir araba.

    Özetle geniş araç tabi ki senede 30 bin km uzun yol yapan ve 3 çocuklu bir aile için cezbedici ama eski bir araç.

    520d modern ve karizmatik. Yeni superb de kafamı kurcalıyor temmuzda gelecek ama bmw konforu ve karizması ne yaparsa yapsın skodada olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oozgur16


    quote:

    Orijinalden alıntı: SzkOzdemir

    2008 730LD ile 155 bine pazarlık ettim sıfır hata 90.000 km. 160 bine 42 binde 520d comfort pazarlığı ettim. 520d de beni cezbeden içinin modernliği ama arkadaşın 730LD sini kullandım son derece konforlu ve tank gibi.

    Hocam bence ilk sorgulamanız gereken sey acaba 730L boyutunda bir arabaya ihtiyacınız var mı ? Bence 4 yas genc ve biraz daha kullanılabilir boyutta olan 520d yi alın.

    Şunu da ekleyeyim benim gönlüm 520d ye daha yatkın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bahsettiğim 730ld


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SzkOzdemir

    Bahsettiğim 730ld



    F10 5 serisi Superb den daha buyuk bir araç hocam daha genc daha modern olmasi dolayısıyla ben 520d yi tercih ederdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2014 model 6200 km de 525d xdrive comfort + premium aldım gayet memnunum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bmw yakıt tuketımı sanzuman verımlılıgı v.s. cok ılerledı Mersedesıde solladı neredeyse atıklıgı olsun herseyı ıle Premıum 1 n umara bence..
  • Beamer kullanıcısına yanıt
    Çoğu kritere göre E segmentinde alınacak son arabadır.

    2014 520D , çok az kmde, ağzına kadar dolu bir BMW test ettim. E segmenti araç bakıyorduk. Tercihimizi A6 dan yana kullandık. Neden?

    Çünkü Audi ile kıyasladığın zaman konfor anlamında çok arkada kalıyor. Koltuğun yapısından kaynaklanıyor, insanı öyle çok rahat ettiremiyor , uzun yolda yoracakmış hissi verdi bana. Arka tarafı da çok daha rahat Audinin.(beni çok ilgilendirmiyor zaten.)

    Bir başka sebep malzeme kalitesi, siz çok kaliteli demişsiniz , ama neye göre kaliteli? Bir Audi veya Merso nun malzeme kalitesi yok. Ha Opelden daha kalitesizse zaten yak o arabayı. Sonuçta E segmenti Premium araç.

    Binildiğinde verdiği premium hissi, bana vermedi açıkçası. Audi ve merso bu konuda çok daha başarılı. Merso zaten bu konuyu aşmış durumda.

    Peki Audi ve Mersoya göre kıyaslarsak, performansı ikisinden de iyi. Ama böyle bir araçta A6 nın performansı da gayet yeterli. Hızlanması biraz daha yavaş olsa da max hız aynı. BMW yakıt olarak çok başarılı o da ayrı bir gerçek.(Audi 600 kmlik tamamen şehir içi testimde 11 litre yaktı, üstelik aracı sıkıştırmama hiç dikkat etmeme rağmen, yani Audi de fena değil.)

    Şekil kısmı göreceli bir durum ben 2011 den itibaren üretilen A6'nın C6 ve C7 nolu kasalarının tasarımını daha başarılı buluyorum, daha oturaklı, daha kalıplı duruyor bence. Bu konuda 2013 yılına kadar en başarısızı Mersoydu bence. Mersonun da makyajlı son hali BMW nin önüne geçse de A6 nın son tasarımı bence hepsini eziyor.

    Paramız yetseydi Merso alırdık. Yetmedi Audi aldık. BMW kesinlikle genç arabası. Sadece ben kullanacak olsam BMW alırdım. Ama yukarıdaki sebeplerden ve babam da kullanacağı için Audi yi tercih ettik.

    Bunlar benim kendi görüşlerim. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansencag

    5 Serisi bence E segmentindeki en iyi otomobil. Malzeme kalitesi ve tasarımı E class'ın önünde. Tasarımı çok hoşuma giden bir otomobil detayları iyi düşünülmüş ve çalışılmış bir araç.

    E60 5 Serisi'nden sonra çok iyi bir araç oldu. 7 Serisi'ne paralel bir otomobil ve E60'tan daha konforlu. İnceleme için teşekkürler.

    Malzeme kalitesi E classtan üstün mü ? Bunu başka yerde deme döverler adamı.Tasarım olarak birkaç yıl öncesine kadar bu dediğin belki doğru olabilirdi ama mercedes e son kasa ile müthiş bir sportif görünüme kavuştu.Şuan mercedes e serisi performans ve yakıt harici 5 serisinden kat be kat daha önde.
  • f10 serisi, bazılarına çok kaliteli gelebilir ama bence hiç de öyle abartılacak bir araba değil. 7 serisi ile 70% ortak parça kullanımı da çok iyi bir pazarlama taktiği. A6 özellikle iç malzeme kalitesi olarak daha önde. Makyajlı E'yi saymıyorum bile. F10 serisi bana 3 kasanın şişirilmişi gibi geliyor, malzemelerin altı boş ve hep bir uydurukluk hissi hakim. F30'un bile daha tok bir hissi var. Ayrıca E90 f30'dan daha da kaliteliydi. Mis gibi klasik BMW direksiyonu (hidrolik) vardı.

    Görüntüsü tamam iyi, ama diğer yönlerden bence biraz içi boş. BMW zaten çoğu marka gibi eskinin kaymağını yiyor. Bir E39'un tırnağı bile olamayacak kadar başarısız (bence) Forumdakiler VW grubunu çok haz etmediğimi bilir ama maalesef A6 bu konuda daha başarılı. Hele makyaj ile daha da iyi oldu. E Class zaten ayrı bir dünya, o da çok başarılı bir makyaj geçirmişti.

    Ben şahsen e segmentinde Volvo'dan s90 ile iyi bir çıkış bekliyorum. XC90 ortalığı kasıp kavuruyor tabiri caizse. Bıktık şımarık Almanlardan, ısıtıp ısıtıp aynı şeyleri sunuyorlar. 5 senedir f30'daki servo sorununu, bir o kadardır da DSG sorununu çözmeyen firmalardan bahsediyoruz. Hep sahtekar olmuşlar.

    Özetle, yıllar geçtikçe araçların kasaları büyüyüp, şişirilip içleri boşaltılıyor. Eskiden araçlar önce optimal değerlerde üretilir sonra maliyet hesabı yapılırdı, şimdi tam tersi.

    Umarım araç sahiplerini kırmadan anlatabilmişimdir. Selamlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 2 Mayıs 2015; 3:42:09 >




  • Daha önce babamda mercedes e kasa vardı sonra audi ye merak saldı ve q5 aldı. Audi tam bir hayal kırıklığı. Panaromik tavan sesini kesemediler 2 yıldır ve araç henüz 30 bin km.

    Mercedes E kasa, Bmw 5 kasaya göre daha konforlu ve işçilik kalitesi daha iyi. Bmw ilk defa kullanan biri olarak mercedesin ağır başlılığı bu arabada yok ve zıpır genç gibi. Bu bir eksi değil karakter değişik sadece. 2 markayı da Audi ile kıyaslamıyorum ç0nkü Audi tam bir fiyasko.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    f10 serisi, bazılarına çok kaliteli gelebilir ama bence hiç de öyle abartılacak bir araba değil. 7 serisi ile 70% ortak parça kullanımı da çok iyi bir pazarlama taktiği. A6 özellikle iç malzeme kalitesi olarak daha önde. Makyajlı E'yi saymıyorum bile. F10 serisi bana 3 kasanın şişirilmişi gibi geliyor, malzemelerin altı boş ve hep bir uydurukluk hissi hakim. F30'un bile daha tok bir hissi var. Ayrıca E90 f30'dan daha da kaliteliydi. Mis gibi klasik BMW direksiyonu (hidrolik) vardı.

    Görüntüsü tamam iyi, ama diğer yönlerden bence biraz içi boş. BMW zaten çoğu marka gibi eskinin kaymağını yiyor. Bir E39'un tırnağı bile olamayacak kadar başarısız (bence) Forumdakiler VW grubunu çok haz etmediğimi bilir ama maalesef A6 bu konuda daha başarılı. Hele makyaj ile daha da iyi oldu. E Class zaten ayrı bir dünya, o da çok başarılı bir makyaj geçirmişti.

    Ben şahsen e segmentinde Volvo'dan s90 ile iyi bir çıkış bekliyorum. XC90 ortalığı kasıp kavuruyor tabiri caizse. Bıktık şımarık Almanlardan, ısıtıp ısıtıp aynı şeyleri sunuyorlar. 5 senedir f30'daki servo sorununu, bir o kadardır da DSG sorununu çözmeyen firmalardan bahsediyoruz. Hep sahtekar olmuşlar.

    Özetle, yıllar geçtikçe araçların kasaları büyüyüp, şişirilip içleri boşaltılıyor. Eskiden araçlar önce optimal değerlerde üretilir sonra maliyet hesabı yapılırdı, şimdi tam tersi.

    Umarım araç sahiplerini kırmadan anlatabilmişimdir. Selamlar

    Ben de hemen hemen aynı düşünüyorum.. A6 nın içi süper ama süspansiyon çok sert.. 5 20d içi çok iyi değil, özellikle ıslak yolda kayıyor biraz.. e serisi içi hepsinden iyi bence, sürüşünü bilmiyorum, sürmedim.. Diğer ikisini sürdüm, hala arasıra kullanırım.. Tabi bunlar subjektif yorumlar ama 5 serisi resmen 3 20 dnin yarısı kadar yol tutmuyor gibi geldi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    f10 serisi, bazılarına çok kaliteli gelebilir ama bence hiç de öyle abartılacak bir araba değil. 7 serisi ile 70% ortak parça kullanımı da çok iyi bir pazarlama taktiği. A6 özellikle iç malzeme kalitesi olarak daha önde. Makyajlı E'yi saymıyorum bile. F10 serisi bana 3 kasanın şişirilmişi gibi geliyor, malzemelerin altı boş ve hep bir uydurukluk hissi hakim. F30'un bile daha tok bir hissi var. Ayrıca E90 f30'dan daha da kaliteliydi. Mis gibi klasik BMW direksiyonu (hidrolik) vardı.

    Görüntüsü tamam iyi, ama diğer yönlerden bence biraz içi boş. BMW zaten çoğu marka gibi eskinin kaymağını yiyor. Bir E39'un tırnağı bile olamayacak kadar başarısız (bence) Forumdakiler VW grubunu çok haz etmediğimi bilir ama maalesef A6 bu konuda daha başarılı. Hele makyaj ile daha da iyi oldu. E Class zaten ayrı bir dünya, o da çok başarılı bir makyaj geçirmişti.

    Ben şahsen e segmentinde Volvo'dan s90 ile iyi bir çıkış bekliyorum. XC90 ortalığı kasıp kavuruyor tabiri caizse. Bıktık şımarık Almanlardan, ısıtıp ısıtıp aynı şeyleri sunuyorlar. 5 senedir f30'daki servo sorununu, bir o kadardır da DSG sorununu çözmeyen firmalardan bahsediyoruz. Hep sahtekar olmuşlar.

    Özetle, yıllar geçtikçe araçların kasaları büyüyüp, şişirilip içleri boşaltılıyor. Eskiden araçlar önce optimal değerlerde üretilir sonra maliyet hesabı yapılırdı, şimdi tam tersi.

    Umarım araç sahiplerini kırmadan anlatabilmişimdir. Selamlar

    Dostum nasılsın yoksun ortalarda : )




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    İyiyim sağ ol :) Çok fazla çoluk çocuk doldu, fazla polemiğe girmemek için pek yazmıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    İyiyim sağ ol :) Çok fazla çoluk çocuk doldu, fazla polemiğe girmemek için pek yazmıyorum

    En azından geyik çevirmeye uğra arada yav.
  • E serisi fiyattada önde ama.
  • arkadaşlar ara ara bende 5.20 kullanıyorum. kendimce yorumlarım:

    ağır bakımları pahalı, yaptırmazsanız daha büyük bela açıyor

    parça konusunda bildiğiniz tanıdığınız varsa kazık yemezsiniz, neden öyle yazdım sol farın içindeki sinyal yanmadı, muayeneden geçmeyecek, kartı değişecek dediler 750 tl. bunun gib işler

    koltukların derisinden bahseden olmuş. evet kaliteli ama deri değil haberiniz olsun kaliteli vinyl

    motor gücü ve yakıt gayet iyi. 2000 motor bu kasaya cuk oturmuş ama performans iöin 5.30 daha evla

    iç trim kalitesi zamanla onarım istiyor kapının iç çekme kolu falan rezil bir şekilde aşınıyor. yapıyorlar ama pahalıya

    şu anda 150 bin e leşleri 200 bine mihrabı yerinde olanları satıyorlar. f/p yaparsak 200 bine alınır mı. alınır binilir.
  • Şu araç parasını hakeden ender araçlardan biridir bence. Saygılar.
  • 5.20 ıyı aracta arkadas yukarıdad yazmıs zaten bakımları hıc ama hıç aksatılmaya gelmıyor arac affetmez kalıtelı yakıt alınacak duzgun bır servıse gıtsın ozelde olsa farketetmez arkadan ıtısli arabanın masrafı herdaım daha fazladır yakıtı ıvırı zıvırı lakın dıfransıyelı var ek olarak dıger araclara
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.