Şimdi Ara

2013-2016 Honda Civic HB Ana Konu (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.347
Cevap
35
Favori
250.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün telefonla ford bayini aradım düz vites 1.6tdci titanyum ne olur diye sordum (pazarlık bile etmedim) 60.000 oluyormuş. Şu anda şehir dışında olduğum için fazla kurcalamadım ama bir iki bağlantı ve pazarlık ile titanyumx paketi ile bu fiyata indiririm gibi görünüyor.
    Honda civic hb için donanımlar bir açıklansın da o zaman daha net bir görüntü ortaya çıkar.
    benim fikrim ise 64.000 verecek arkadaşlar bile ford style paketinden daha iyi bir donanım elde edemeyecek.
    6 senedir honda araç kullanan birisi olarak hondanın 2008 yılından sonra donanım ve fiyat konusundaki bu aymazlığını (veya umursamazlığını)
    anlayamadım.
    Özellikle piyasadaki yeni seat leon, toyota auris v.s. modelleri inceledikçe bu saatten sonra 64.000 verip honda almak kendime hakaret olacak gibi hissediyorum.
    bu araçların ingiltere, amerika ve avrupa pazarındaki fiyat farkları bukadar farklımıdır acaba. bilen varsa bize bunun ile ilgili bir bilgilendirme yaparsa durumumuzu
    daha net görebileceğiz sanırım.




  • Sport Düz Vites 1.6 Dizel 64.000

    Sport Düz Vites 1.4 Benzin 51.900

    Comfort Düz Vites 1.4 Benzinli 48.900

    Comfort Düz Vites 1.6 Dizel 61.000



    Paketler Paket İçeriği Fiyat
    Stil Paketi Spor ön panjur, krom ön sis farı , krom bagaj kaplaması, krom yan ayna, krom depo kapağı 1.975 TL

    Spor Paketi (boyasız) Işıklı kapı eşik nikelajı, ön tampon köşe koruma, arka difüzör, yan marşbiyel, arka spoyler 3.988 TL

    Konfor Paketi Kapı eşik nikelajı, yan koruyucu çıta, paçalık set, bagaj havuzu 1.091 TL

    Aero Paket (boyasız) Gövde rengi ön tampon, arka difüzör 2.380 TL

    Aero TR Paket (boyasız) Gövde rengi ön tampon, arka spoyler 2.007 TL

    Dış Koruma Paketi Ön, arka ve yan koruma çıtaları 804 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurD7 -- 17 Nisan 2013; 17:29:46 >




  • OOOOooohhhhoooo
    kafa karıştırmaktan başka bi şey değil
  • Aracın donanım özellikleri:

     2013-2016 Honda Civic HB Ana Konu
  • Bunlar da teknik özellikler:

     2013-2016 Honda Civic HB Ana Konu
  • keşke 55 ve 61 olsa idi fiyatlar ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 17 Nisan 2013; 23:12:06 >
  • bir jazz kullanıcısı ve bir hondasever olarak civic hb'i olumlu bir bakış açısıyla ve hasretle bekledim. 1.6 dizel'in uygun fiyatlarla efsane olabileceğini düşündüm. forumda da bu konuda -beklemek ve görmek amacıyla- özellikle hiç birşey yazmadım ve aracı bekledim.

    geldi ve gördük; bence hayal kırıklığı.

    böyle dememin de temel sebepleri şu:

    1) 61.000 tl, honda gibi satışları hep "eh işte" seviyesinde giden bir firma için korkutucu olmuş. insanlar golf'e sıvanırken fiyat olarak honda'nın "ohooo siz daha beni görün" dercesine bir fiyat politikasına girmesi ayağına kurşun sıkmak bence.

    2) dashboard. artık yıl oldu 2013 ve senin getirdiğin teyp ve sistem tek kelimeyle "adam kerizleme" politikası. peugeot ve renault gibi markalar 2013 araçlarında akıllı arayüzleri olan dokunmatik ekranlar, navigation sistemler sunarken sen tek satırlı ekranı bile olmayan "rezalet" dashboard anlayışını bir daha bize sunuyorsun. hayır göstergeler çok güzel o konuda honda çok iyi ama yan tarafta acayip şeyler olmuş. 2012 civic gibi honda tarihinin en kötü kararı olduğu artık somut olarak kanıtlanmış (abd mevzusunu biliyoruz, türkiye'de satışta olan mevcut kasa artık eldekileri ittirme politikası sınırlarına girdi.) bir aracın en çok eleştiri almış kısmı olan kokpitini siz aynen ittiriyor, sonra da çok matah birşey yapmış gibi 61.000 tl istiyorsunuz. hep kıyaslanan vw grubunun 310-510 kodlu teypleri bile honda'nın mevcut iteleme sistemine kıyasla daha üst durumda.

    3) benzinliler. jazz'ın 1339 cc'lik 1.4 görünümlü 1.3 motoru turbolu da değil ve sport donanım adı altında bile satılmaya çalışılıyor. yahu sizin 1.6'nız var siz neden gerizekalı olmak adına sarsılmaz bir tutuma bağımlısınız? eski kasaydı dönemdi neyse ama hataları görmemek ve mevcutlara böyle bağlanmak rezalet. otur sıfır!!!

    4)otomatik şanzıman. cvt şanzımanı audi dahil pek çok firma kullanıyor ve tork mevzusuyla başedebilmek artık görüldüğü kadar da zor değil. honda gibi bir firma bu konuda çözüm üretemiyor ama düz vitese 61.000 çekiyor. hatta 64.000 bile diyebiliyor. e kusura bakmasınlar ama golf alanlara da bundan sonra laf etmez kimse.

    şahsen 61.000 tl'ye bir araç alacaksam (ya da 64.000'e) giderim qashqai alırım valla. farklı segment de olsa, performans açısından çok tatmin etmese de iş 61.000 tl'ye vardıysa o paraya honda civic hatchback alınmaz. türkiye'de karbon emisyonlarına göre vergilendirme de yok. bir vergi avantajı olsa ne ala. yok yani nerden baksan mantıksız. c sınıfı hback alacaksam her türlü i30, golf, ceed filan kovalarım. hatta ne gerek var yahu, gider 1.6 dizel alfa romeo giulietta alırım. havada karada başkasını alırım. honda almam.

    ben ki gerçek bir honda fanıyım; honda civic 2006 gibi bir araca tapınırcasına sevgi beslerim, civic'i de accord'u da çok severim. jazz kullanıcısıyım. honda'yı sevmiş biri olarak bu araçla lanet okudum honda türkiye'ye.

    satarlar, çok satarlar. oldu tabii.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biased

    bir jazz kullanıcısı ve bir hondasever olarak civic hb'i olumlu bir bakış açısıyla ve hasretle bekledim. 1.6 dizel'in uygun fiyatlarla efsane olabileceğini düşündüm. forumda da bu konuda -beklemek ve görmek amacıyla- özellikle hiç birşey yazmadım ve aracı bekledim.

    geldi ve gördük; bence hayal kırıklığı.

    böyle dememin de temel sebepleri şu:

    1) 61.000 tl, honda gibi satışları hep "eh işte" seviyesinde giden bir firma için korkutucu olmuş. insanlar golf'e sıvanırken fiyat olarak honda'nın "ohooo siz daha beni görün" dercesine bir fiyat politikasına girmesi ayağına kurşun sıkmak bence.

    2) dashboard. artık yıl oldu 2013 ve senin getirdiğin teyp ve sistem tek kelimeyle "adam kerizleme" politikası. peugeot ve renault gibi markalar 2013 araçlarında akıllı arayüzleri olan dokunmatik ekranlar, navigation sistemler sunarken sen tek satırlı ekranı bile olmayan "rezalet" dashboard anlayışını bir daha bize sunuyorsun. hayır göstergeler çok güzel o konuda honda çok iyi ama yan tarafta acayip şeyler olmuş. 2012 civic gibi honda tarihinin en kötü kararı olduğu artık somut olarak kanıtlanmış (abd mevzusunu biliyoruz, türkiye'de satışta olan mevcut kasa artık eldekileri ittirme politikası sınırlarına girdi.) bir aracın en çok eleştiri almış kısmı olan kokpitini siz aynen ittiriyor, sonra da çok matah birşey yapmış gibi 61.000 tl istiyorsunuz. hep kıyaslanan vw grubunun 310-510 kodlu teypleri bile honda'nın mevcut iteleme sistemine kıyasla daha üst durumda.

    3) benzinliler. jazz'ın 1339 cc'lik 1.4 görünümlü 1.3 motoru turbolu da değil ve sport donanım adı altında bile satılmaya çalışılıyor. yahu sizin 1.6'nız var siz neden gerizekalı olmak adına sarsılmaz bir tutuma bağımlısınız? eski kasaydı dönemdi neyse ama hataları görmemek ve mevcutlara böyle bağlanmak rezalet. otur sıfır!!!

    4)otomatik şanzıman. cvt şanzımanı audi dahil pek çok firma kullanıyor ve tork mevzusuyla başedebilmek artık görüldüğü kadar da zor değil. honda gibi bir firma bu konuda çözüm üretemiyor ama düz vitese 61.000 çekiyor. hatta 64.000 bile diyebiliyor. e kusura bakmasınlar ama golf alanlara da bundan sonra laf etmez kimse.

    şahsen 61.000 tl'ye bir araç alacaksam (ya da 64.000'e) giderim qashqai alırım valla. farklı segment de olsa, performans açısından çok tatmin etmese de iş 61.000 tl'ye vardıysa o paraya honda civic hatchback alınmaz. türkiye'de karbon emisyonlarına göre vergilendirme de yok. bir vergi avantajı olsa ne ala. yok yani nerden baksan mantıksız. c sınıfı hback alacaksam her türlü i30, golf, ceed filan kovalarım. hatta ne gerek var yahu, gider 1.6 dizel alfa romeo giulietta alırım. havada karada başkasını alırım. honda almam.

    ben ki gerçek bir honda fanıyım; honda civic 2006 gibi bir araca tapınırcasına sevgi beslerim, civic'i de accord'u da çok severim. jazz kullanıcısıyım. honda'yı sevmiş biri olarak bu araçla lanet okudum honda türkiye'ye.

    satarlar, çok satarlar. oldu tabii.

    +1
    honda bu kafayla mazda gibi olacak ileride
    fiyata bak bide dizayna nerde eski accordlar nerde bu cin yapımı gibi duran hb civic




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biased

    bir jazz kullanıcısı ve bir hondasever olarak civic hb'i olumlu bir bakış açısıyla ve hasretle bekledim. 1.6 dizel'in uygun fiyatlarla efsane olabileceğini düşündüm. forumda da bu konuda -beklemek ve görmek amacıyla- özellikle hiç birşey yazmadım ve aracı bekledim.

    geldi ve gördük; bence hayal kırıklığı.

    böyle dememin de temel sebepleri şu:

    1) 61.000 tl, honda gibi satışları hep "eh işte" seviyesinde giden bir firma için korkutucu olmuş. insanlar golf'e sıvanırken fiyat olarak honda'nın "ohooo siz daha beni görün" dercesine bir fiyat politikasına girmesi ayağına kurşun sıkmak bence.

    2) dashboard. artık yıl oldu 2013 ve senin getirdiğin teyp ve sistem tek kelimeyle "adam kerizleme" politikası. peugeot ve renault gibi markalar 2013 araçlarında akıllı arayüzleri olan dokunmatik ekranlar, navigation sistemler sunarken sen tek satırlı ekranı bile olmayan "rezalet" dashboard anlayışını bir daha bize sunuyorsun. hayır göstergeler çok güzel o konuda honda çok iyi ama yan tarafta acayip şeyler olmuş. 2012 civic gibi honda tarihinin en kötü kararı olduğu artık somut olarak kanıtlanmış (abd mevzusunu biliyoruz, türkiye'de satışta olan mevcut kasa artık eldekileri ittirme politikası sınırlarına girdi.) bir aracın en çok eleştiri almış kısmı olan kokpitini siz aynen ittiriyor, sonra da çok matah birşey yapmış gibi 61.000 tl istiyorsunuz. hep kıyaslanan vw grubunun 310-510 kodlu teypleri bile honda'nın mevcut iteleme sistemine kıyasla daha üst durumda.

    3) benzinliler. jazz'ın 1339 cc'lik 1.4 görünümlü 1.3 motoru turbolu da değil ve sport donanım adı altında bile satılmaya çalışılıyor. yahu sizin 1.6'nız var siz neden gerizekalı olmak adına sarsılmaz bir tutuma bağımlısınız? eski kasaydı dönemdi neyse ama hataları görmemek ve mevcutlara böyle bağlanmak rezalet. otur sıfır!!!

    4)otomatik şanzıman. cvt şanzımanı audi dahil pek çok firma kullanıyor ve tork mevzusuyla başedebilmek artık görüldüğü kadar da zor değil. honda gibi bir firma bu konuda çözüm üretemiyor ama düz vitese 61.000 çekiyor. hatta 64.000 bile diyebiliyor. e kusura bakmasınlar ama golf alanlara da bundan sonra laf etmez kimse.

    şahsen 61.000 tl'ye bir araç alacaksam (ya da 64.000'e) giderim qashqai alırım valla. farklı segment de olsa, performans açısından çok tatmin etmese de iş 61.000 tl'ye vardıysa o paraya honda civic hatchback alınmaz. türkiye'de karbon emisyonlarına göre vergilendirme de yok. bir vergi avantajı olsa ne ala. yok yani nerden baksan mantıksız. c sınıfı hback alacaksam her türlü i30, golf, ceed filan kovalarım. hatta ne gerek var yahu, gider 1.6 dizel alfa romeo giulietta alırım. havada karada başkasını alırım. honda almam.

    ben ki gerçek bir honda fanıyım; honda civic 2006 gibi bir araca tapınırcasına sevgi beslerim, civic'i de accord'u da çok severim. jazz kullanıcısıyım. honda'yı sevmiş biri olarak bu araçla lanet okudum honda türkiye'ye.

    satarlar, çok satarlar. oldu tabii.

    yorumlarına aynen katılıyorum

    vw gurubuna gider leonumu alırım.hem dizel hem otomatik.ekstra 2 yıl garantiyide uzatırsın.
    hiç bir sıkıntı olmadan biner gidersin.hemde 64000tlye dopdolu bir araçla.

    çocukluğumun hayali honda yerin dibine girdi benimde...




  • fiyat gerçekten yüksek.
    ama mutlaka alanlar olur.
    belki bizde 1-2 yıl sonra ikinci elini alırız.
    bu fiyata bulunabilirse passat dizel almak daha mantıklı.
    bence tabiki.
    sonuçta d sınıfı bir araç
  • Honda web sitesinde Dizel Sport modelin donanımına baktım... Kendiliğinden kararan dikiz aynası, ön-arka park sensörleri, ön-arka koltuklar için kemer ikazı, lastik basınç göstergesi donanım listesinde yok olarak gözüküyor. Web sitesinde yanlış mı yazılmış yoksa gerçekten böyle mi? Eğer doğruysa çok büyük eksiklik ve ayıp. Bunları standart olarak koymayan marka mı kaldı yahu? Hem de en üst donanım versiyonuna... Yani 64 kağıt bayılacaksın ve bu özellikler olmayacak... Cam tavan da yok üstelik! Hayal kırıklığı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarriorSoul

    Honda web sitesinde Dizel Sport modelin donanımına baktım... Kendiliğinden kararan dikiz aynası, ön-arka park sensörleri, ön-arka koltuklar için kemer ikazı, lastik basınç göstergesi donanım listesinde yok olarak gözüküyor. Web sitesinde yanlış mı yazılmış yoksa gerçekten böyle mi? Eğer doğruysa çok büyük eksiklik ve ayıp. Bunları standart olarak koymayan marka mı kaldı yahu? Hem de en üst donanım versiyonuna... Yani 64 kağıt bayılacaksın ve bu özellikler olmayacak... Cam tavan da yok üstelik! Hayal kırıklığı.

    al benden de o kadar,

    çok üzdü beni, hem bu fiyata hem de ahım şahım bir özellik yok... anlaşılan biz civice tüp taktırıp devam edecez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biased

    bir jazz kullanıcısı ve bir hondasever olarak civic hb'i olumlu bir bakış açısıyla ve hasretle bekledim. 1.6 dizel'in uygun fiyatlarla efsane olabileceğini düşündüm. forumda da bu konuda -beklemek ve görmek amacıyla- özellikle hiç birşey yazmadım ve aracı bekledim.

    geldi ve gördük; bence hayal kırıklığı.

    böyle dememin de temel sebepleri şu:

    1) 61.000 tl, honda gibi satışları hep "eh işte" seviyesinde giden bir firma için korkutucu olmuş. insanlar golf'e sıvanırken fiyat olarak honda'nın "ohooo siz daha beni görün" dercesine bir fiyat politikasına girmesi ayağına kurşun sıkmak bence.

    2) dashboard. artık yıl oldu 2013 ve senin getirdiğin teyp ve sistem tek kelimeyle "adam kerizleme" politikası. peugeot ve renault gibi markalar 2013 araçlarında akıllı arayüzleri olan dokunmatik ekranlar, navigation sistemler sunarken sen tek satırlı ekranı bile olmayan "rezalet" dashboard anlayışını bir daha bize sunuyorsun. hayır göstergeler çok güzel o konuda honda çok iyi ama yan tarafta acayip şeyler olmuş. 2012 civic gibi honda tarihinin en kötü kararı olduğu artık somut olarak kanıtlanmış (abd mevzusunu biliyoruz, türkiye'de satışta olan mevcut kasa artık eldekileri ittirme politikası sınırlarına girdi.) bir aracın en çok eleştiri almış kısmı olan kokpitini siz aynen ittiriyor, sonra da çok matah birşey yapmış gibi 61.000 tl istiyorsunuz. hep kıyaslanan vw grubunun 310-510 kodlu teypleri bile honda'nın mevcut iteleme sistemine kıyasla daha üst durumda.

    3) benzinliler. jazz'ın 1339 cc'lik 1.4 görünümlü 1.3 motoru turbolu da değil ve sport donanım adı altında bile satılmaya çalışılıyor. yahu sizin 1.6'nız var siz neden gerizekalı olmak adına sarsılmaz bir tutuma bağımlısınız? eski kasaydı dönemdi neyse ama hataları görmemek ve mevcutlara böyle bağlanmak rezalet. otur sıfır!!!

    4)otomatik şanzıman. cvt şanzımanı audi dahil pek çok firma kullanıyor ve tork mevzusuyla başedebilmek artık görüldüğü kadar da zor değil. honda gibi bir firma bu konuda çözüm üretemiyor ama düz vitese 61.000 çekiyor. hatta 64.000 bile diyebiliyor. e kusura bakmasınlar ama golf alanlara da bundan sonra laf etmez kimse.

    şahsen 61.000 tl'ye bir araç alacaksam (ya da 64.000'e) giderim qashqai alırım valla. farklı segment de olsa, performans açısından çok tatmin etmese de iş 61.000 tl'ye vardıysa o paraya honda civic hatchback alınmaz. türkiye'de karbon emisyonlarına göre vergilendirme de yok. bir vergi avantajı olsa ne ala. yok yani nerden baksan mantıksız. c sınıfı hback alacaksam her türlü i30, golf, ceed filan kovalarım. hatta ne gerek var yahu, gider 1.6 dizel alfa romeo giulietta alırım. havada karada başkasını alırım. honda almam.

    ben ki gerçek bir honda fanıyım; honda civic 2006 gibi bir araca tapınırcasına sevgi beslerim, civic'i de accord'u da çok severim. jazz kullanıcısıyım. honda'yı sevmiş biri olarak bu araçla lanet okudum honda türkiye'ye.

    satarlar, çok satarlar. oldu tabii.



    eline koluna sağlık; hislerime tercüman olmuşsun. cityi satıp full dizelini almayı planlıyordum ama bu fiyatlara imkansız. 64.000 sport modelinde cc ve park sensörü gözükmüyor.




  • kia, hyundai, vw, alfayı
    honda gibi sorunsuzluk abidesi ile kıyaslıyorsunuz ya
    bravo vallahi

    hondalı 7 yılındayım
    önce jazz cvt elite, şimdi civic 2012
    bu kyfi dğer araçlarla bulamıyacağımı biliyorum

    daha öncede hyundai vardı o bir parça daha önde
    ama qashqai demişsiniz ya bittim
    geçen ay izmir bozdoğan 3 saat gibi git gel yolculuk yaptım
    3 gün kendime gelemedim
    nerde bizim hondanın yumuşaklığı ve komforu

    neyse

    dizeli sevmem ama bu kadarda çamur sürmeyin HB e
    gidin görün sürün öyle yazın


    CIVIC HB 1.4

    gelmiş, depoda gttik baktık
    ben beğendim.
    şimdilik 1.4 gelmiş, ayın 20 sindeki kokteyle kadar diğer dizelde gelir dediler

    işte izmirin ilk HB lerinden fotolar.

     2013-2016 Honda Civic HB Ana Konu


     2013-2016 Honda Civic HB Ana Konu


     2013-2016 Honda Civic HB Ana Konu


     2013-2016 Honda Civic HB Ana Konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 18 Nisan 2013; 21:53:53 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mimleon ne anlıyorsunuz böyle fanatik olmaktan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • millet şunu anlamıyor hondayı yerdiğimiz yok aslında.
    buradaki herkes honda istiyor hatta bakmadan alır hondayı o derece güveniyor.
    ama biraz kendini geliştir be arkadaş.rakipleri tasarımda,donanımda ilerliyor.
    honda hep eski mantık ve araba satmayla hiç ilgisi yok neredeyse.
    fiyat araca göre çok abartı.yoksa yine söylüyorum çocukluk hayalim honda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    kia, hyundai, vw, alfayı
    honda gibi sorunsuzluk abidesi ile kıyaslıyorsunuz ya
    bravo vallahi

    hondalı 7 yılındayım
    önce jazz cvt elite, şimdi civic 2012
    bu kyfi dğer araçlarla bulamıyacağımı biliyorum

    daha öncede hyundai vardı o bir parça daha önde
    ama qashqai demişsiniz ya bittim
    geçen ay izmir bozdoğan 3 saat gibi git gel yolculuk yaptım
    3 gün kendime gelemedim
    nerde bizim hondanın yumuşaklığı ve komforu

    neyse

    dizeli sevmem ama bu kadarda çamur sürmeyin HB e
    gidin görün sürün öyle yazın


    CIVIC HB 1.4

    gelmiş, depoda gttik baktık
    ben beğendim.
    şimdilik 1.4 gelmiş, ayın 20 sindeki kokteyle kadar diğer dizelde gelir dediler

    işte izmirin ilk HB lerinden fotolar.



     2013-2016 Honda Civic HB Ana Konu




    aurise baya bir bok attılar ama allah için şu arka nedir abi ya insan bir önceki kasayı geliştireceğine neden içine eder?!

     2013-2016 Honda Civic HB Ana Konu

    hastaydım şu egzost çıkışlarına..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 19 Nisan 2013; 0:23:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emekkk

    aurise baya bir bok attılar ama allah için şu arka nedir abi ya insan bir önceki kasayı geliştireceğine neden içine eder?!


    Olabilecek en kötü açılardan birisi denkgelmiş fotoda. :)

     2013-2016 Honda Civic HB Ana Konu

    Bu kasa BTCC yarışlarında 1 yıldır falan yarıştığından eski kasa bana "eski" geliyor artık.


    Bu aracı yollarda görmeye başladıktan kısa bir süre sonra gözünüz alışacak ve hatta çok da sever hale geleceksiniz diye düşünüyorum.

    BTCC 2012 sezonunun son yarışı:



    Not: Geçen sezon Honda 1. ve 2. oldu.




  • Türkiye de dizelde yakıt ekonomiktir diye alınır. Yeni HB de dizel ile benzinli arasındaki fiyat farkı 12100 TL. Ortalama 100km de verilen yakıt değerlerinden dizel ile benzinli arasında bir hesap yapıldığında bu fiyat farkını kapatmak için 150000 km yapmak gerekiyor. Dizelin rutin bakım masraflarının fazlalığını da katmadım daha. 2010 Civic HB var bende, dizel ile değiştiririm diye düşünüyordum, bu donanımla Honda dan bile soğudum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizilsultan

    Mimleon ne anlıyorsunuz böyle fanatik olmaktan?

    Fanatik değilim,
    sürücüyüm,
    31 senedir araç kullanırım,
    sorunsuz ve komforlu diye tabir ettiğim 2-3 araçtan biridir honda

    özellikle alman-fransız araçlarla kıyaslamıyorlarmı,
    hayret ediyorum.

    evet bende aksesuar bol araçlara bayılıyorum,
    ancak,
    aracınız sorunlu ise ve yolda problem çıkarsa,
    Aksesuar dediğiniz sizi yolda kurtarmaz

    ayrıca
    bir arkadaşımız qashqaı ile kıyaslamış,
    gider onu alırım demiş.
    üşenmedim akşam nissan sitesinde araştırdım.
    en alt modeli 68.000den başlıyor, ve benzinli,
    dizeller 72.000 den başlıyor 110 a kadar çıkıyor.
    aksesuar ise ona keza,
    alt model boş.

    neyse civic 2012 ler i,çinde ilk başlarda atılmadık bok kalmamıştı,
    şimdi hayranlıkla onu izliyorlar,
    ancak laflarını yememk için şimdi de donanım kısıtlamasını bahane ediyorlar.

    ilk çıkışta 47500 aldığım premium ile şimdiki 52.000 lik eksik donanımlı premium hoş değil,
    ancak
    satıcılar bas bas bağırmışdı
    " bu fiyatlar lansman fiyatı, aracın değeri 55000 gittikçe artarak buraya çıkacak alacaksanız alın" diye

    neyse uzatmayalım,
    bu sayfada en çok yazanlar honda sahipleri değil,
    DİĞERLERİ





  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.