Şimdi Ara

2013 CIVIC SEDAN(MAKYAJLI) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
316
Cevap
4
Favori
43.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Atmosferik motorlarla turbo beslemeli motorları kıyaslıyorlarya işte bunu anlayamıyorum.
    Sormak lazım Honda için eski motor diyen arkadaş önce japon ekolüyle avrupa ekolünü bir öğreniversin.

    Japon araçları sorunsuzluklarıyla meşhurdurlar.
    Siz civic'i ortalama 6500 devirde vites atarsanız motor ve şanzımanınıza bir problem olmaz ama
    turbo beslemeli otomatik şanzımanlı avrupa araçlarda aynı devirde vites attığınızda 100 binlerde sorun çıkarmadan gelebilecek mi?
    Bir turbo bozulunca "ki turbo beslemeli araçları kullanıpda sorun yaşamayan azdır" ne kadar paralara yenilendiğini bir araştırın.
    EDC idi DSG idi multitronik idi bir bakalım ne olacak. O şanzımanların kaç liraya değiştiğini bir araştırın.

    Atıyorum bir otomatik bir opel'in vites geçişlerine bakın birde hondanın vites geçişlerine bakın.
    Honda, toyota, subaru, mazda deyince sorunsuz araç akla gelir. Araçlar sizi yolda bırakmazlar.
    Bu firmalar yeni çıkan teknolojileri hemen araçlarına uyarlamazlar. Avrupa araçları bu konuda daha tez canlıdır.

    Şunu derseniz amenna.
    Honda dizel motor yapmıyor "1.6 dizel yaptı ama HB kasalarda çıkacak"

    Honda çok yakıyor. Doğrudur ama honda kullananlar az yaksın diye almıyorlar ki.
    Performans, motor sesi, vs.
    Az yaksın diyenler gitsin 1.3 dizel linea alsın.
    Honda demek yağını suyunu değiş uzun yıllar sorunsuz kullan demektir.
    Honda demek 180 le frene basmadan viraja gaz vererek girmek demek.
    Honda demek 6500 devirde sorunsuz vites değiştirmek demek.
    Honda demek turbolu araçları 140 dan sonra dikiz aynasında görmek demek.

    Otobanda çok kapışanı gördüm "focus, c4, c5, jetta, octavia, superb, i30" ama hepsinin sonu dikiz aynası oldu :)

    İşin kısası şayet motor sesinden hoşlanıyorsanız, arabamın yağını suyunu değişirim gerisi beni ırgalamaz ozaman honda derim.
    Benim derdim yakıt ekonomisi diyorsanız: focus, c4, c5, jetta, octavia, superb, i30, fluence"




  • 2 yılda makyaj. Hmm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buradaki çoğu arkadaşın eski kasanın hatırına beğendiğini düşünüyorum adı civic değilde başka bir şey olsaydı bu kadar beğeni alacağını hiç sanmıyorum.
  • Aracın bu kadar kısa sürede makyaj yemesi gelen tepkilerden olabilir.Makyajdan sonra daha alınabilir bir araç olmuş bence.. Ancak iç kısımında bir makyaja ihtiyacı var bence..
  • honda, civic modelini vahşi sportif havasından çıkartıp accord tarzı bi segmente çevirmiş son iki kasası bu dediklerim gibi. yazık ettiler güzelim civic'e bundan 2 kasa öncesi gibi olamaz hiçbiri... yönetim mi beyinsiz yoksa benim algılarım mı değişiyor valla hayretler içerisine düşüyorum arkadaş ya gece gece yine durduk yere dellendim :D
  • Honda Türkiye genel merkezi aradim,amerikadaki makyajli kasa ülkemize 2014de gelecek mis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kopkit değişse daha iyi
  • sağlam ve rahat bir araba civic.
    şahsi seçimin hep japon ağırlıklı olmaya meyilli, ama bazen avrupa araçlarda kullandık tabi.
    ama putlaştırmamak lazım.
  • @aspetonline
    Valla kapıştığınız araçların motorlarına bağlı, birkaç yıl önce memlekete giderken otobanda babamın 2007 model civic ini ben kullanıyordum, kuzende de jetta tsi vardı, kuzen rezil kepaze etmişti beni. Civicin üstünlük kurabileceği araçlar dizel araçlardır o da düz yolda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geliş tarihi hakkında net bilgisi olan varmı araba alacaz bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sp3cZ_ -- 30 Mart 2013; 12:38:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba ismim özgür aranıza yeni katıldım uzun bir sıfır araç arama periyodundan sonra (yaklaşık 2 ay:)) Honda Civik Elegance Eco Lpg li otomatik vites beyaz renk aldım ilk honda aracım oldu bundan önce 2010 wv polom vardı. Araç alırken en önemli kriterim otamatik vites ve sedan olmasıydı ilk hondaya gittim araçla test sürüşü yaptım test sürüşünde aracı gerçekten çok beğendim suspansiyonu, yol tutuşu, konforu üst seviyedeydi ve bana görede bu kasanın görüntüsü honda civik in en iyi görüntüsü bence alman arabasına benzemiş ve bu kasayı nasıl beğenmiyorlar anlamıyorum gayet yakışıklı bir kasa ve bence bu kadar eleştiriyi hak etmiyor ki gerçekten bu kadar kötü bir kasa olsa her köşe başında bu kadar yeni honda civik olmaz buna rağmen aracı almaktan vazgeçtim çünkü gerçekten iç mekanda kullanılan malzeme çok kalitesiz geldi sert plastik koltuk döşemeleri çok rahat ama çabuk yıpranacak imajı veriyordu (daha önce wv e binmiş birisi olarak bu kalite beni tatmin etmemişti) diğer markaları tek tek gezdim hepsiyle test sürüşü yaptım hyundai elentra,wv jetta,mazda 3,toyota corolla,renault fluence,yeni skoda octavia ama sonuç olarak konfor,donanım,motor kalitesi,otomatik şanzımanın sorunsuzluğunun denenmiş olması hondaya yönelmemde etken oldu ve en akıcı en keyifli en az sarsıntısız vites geçişli şansımanda hondanınkiydi bence otomatik ve sedan bir c segment araç alınacaksa sonuç honda civik olmalı şunuda da söyleyeyim aracımı 57.000 tl aldım park sensörünü ve trafik sigortasını hediye ettiler lpg dönüşümü dahil. Bu aracın fiyatı mayıs ayından önce en son 2013 model 55.000 tl ye forumda alan arkadaşlar vardı ve 2 mayısta zam yaptılar uzun pazarlıklar sonucu ise ancak bu fiyata alabildim ve önümüzdeki ay bu fiyata bile bırakamayacaklarını bu ay içinse en iyi fiyatı verdiklerini söylediler ne kadar doğru tartışılır ama benim görüşüm bu araç satılıyor yollara baktığınızda her yerde yeni honda civik var yani şunu söylemek gerekirse bu aracı bu konfor ve donanım ile birde yüksek malzeme kalitesi olsa fiyatı minimum 65000 olur ki o zamanda bu kadar satamaz yani ne kadar ekmek o kadar köfte :) sonuç olarak bu kararı vermemde en önemli etkenler aracın atmosferik motorunun lpg ye tam uyumlu olması , 6 yıl garantili olması ve sürüş keyfinin çok yüksek olması, konfor ve donanımın çok iyi olması ve lpg ile de yakıt tüketimi avantıjnın olması. saygılar sunuyorum araçtan çok memnunum sedan,otamatik,az yakan araç arayanlara tavsiye ederim özellikle sakin kullanımda çok az yakıyor:) (benzinliyle kıyaslamam bile eski aracım polo benzinliydi farkı fark ettiriyor gerçekten)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aspetonline

    Atmosferik motorlarla turbo beslemeli motorları kıyaslıyorlarya işte bunu anlayamıyorum.
    Sormak lazım Honda için eski motor diyen arkadaş önce japon ekolüyle avrupa ekolünü bir öğreniversin.

    Japon araçları sorunsuzluklarıyla meşhurdurlar.
    Siz civic'i ortalama 6500 devirde vites atarsanız motor ve şanzımanınıza bir problem olmaz ama
    turbo beslemeli otomatik şanzımanlı avrupa araçlarda aynı devirde vites attığınızda 100 binlerde sorun çıkarmadan gelebilecek mi?
    Bir turbo bozulunca "ki turbo beslemeli araçları kullanıpda sorun yaşamayan azdır" ne kadar paralara yenilendiğini bir araştırın.
    EDC idi DSG idi multitronik idi bir bakalım ne olacak. O şanzımanların kaç liraya değiştiğini bir araştırın.

    Atıyorum bir otomatik bir opel'in vites geçişlerine bakın birde hondanın vites geçişlerine bakın.
    Honda, toyota, subaru, mazda deyince sorunsuz araç akla gelir. Araçlar sizi yolda bırakmazlar.
    Bu firmalar yeni çıkan teknolojileri hemen araçlarına uyarlamazlar. Avrupa araçları bu konuda daha tez canlıdır.

    Şunu derseniz amenna.
    Honda dizel motor yapmıyor "1.6 dizel yaptı ama HB kasalarda çıkacak"

    Honda çok yakıyor. Doğrudur ama honda kullananlar az yaksın diye almıyorlar ki.
    Performans, motor sesi, vs.
    Az yaksın diyenler gitsin 1.3 dizel linea alsın.
    Honda demek yağını suyunu değiş uzun yıllar sorunsuz kullan demektir.
    Honda demek 180 le frene basmadan viraja gaz vererek girmek demek.
    Honda demek 6500 devirde sorunsuz vites değiştirmek demek.
    Honda demek turbolu araçları 140 dan sonra dikiz aynasında görmek demek.

    Otobanda çok kapışanı gördüm "focus, c4, c5, jetta, octavia, superb, i30" ama hepsinin sonu dikiz aynası oldu :)

    İşin kısası şayet motor sesinden hoşlanıyorsanız, arabamın yağını suyunu değişirim gerisi beni ırgalamaz ozaman honda derim.
    Benim derdim yakıt ekonomisi diyorsanız: focus, c4, c5, jetta, octavia, superb, i30, fluence"

    İyi güzel yazmışsınız da 180 le viraj kısmı kesinlikle imkansız çünkü Astra ve diğer alman araçlarına göre cidden çok daha az yola tutunuyor kayma eğilimi var araçta.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks


    quote:

    Orijinalden alıntı: aspetonline

    Atmosferik motorlarla turbo beslemeli motorları kıyaslıyorlarya işte bunu anlayamıyorum.
    Sormak lazım Honda için eski motor diyen arkadaş önce japon ekolüyle avrupa ekolünü bir öğreniversin.

    Japon araçları sorunsuzluklarıyla meşhurdurlar.
    Siz civic'i ortalama 6500 devirde vites atarsanız motor ve şanzımanınıza bir problem olmaz ama
    turbo beslemeli otomatik şanzımanlı avrupa araçlarda aynı devirde vites attığınızda 100 binlerde sorun çıkarmadan gelebilecek mi?
    Bir turbo bozulunca "ki turbo beslemeli araçları kullanıpda sorun yaşamayan azdır" ne kadar paralara yenilendiğini bir araştırın.
    EDC idi DSG idi multitronik idi bir bakalım ne olacak. O şanzımanların kaç liraya değiştiğini bir araştırın.

    Atıyorum bir otomatik bir opel'in vites geçişlerine bakın birde hondanın vites geçişlerine bakın.
    Honda, toyota, subaru, mazda deyince sorunsuz araç akla gelir. Araçlar sizi yolda bırakmazlar.
    Bu firmalar yeni çıkan teknolojileri hemen araçlarına uyarlamazlar. Avrupa araçları bu konuda daha tez canlıdır.

    Şunu derseniz amenna.
    Honda dizel motor yapmıyor "1.6 dizel yaptı ama HB kasalarda çıkacak"

    Honda çok yakıyor. Doğrudur ama honda kullananlar az yaksın diye almıyorlar ki.
    Performans, motor sesi, vs.
    Az yaksın diyenler gitsin 1.3 dizel linea alsın.
    Honda demek yağını suyunu değiş uzun yıllar sorunsuz kullan demektir.
    Honda demek 180 le frene basmadan viraja gaz vererek girmek demek.
    Honda demek 6500 devirde sorunsuz vites değiştirmek demek.
    Honda demek turbolu araçları 140 dan sonra dikiz aynasında görmek demek.

    Otobanda çok kapışanı gördüm "focus, c4, c5, jetta, octavia, superb, i30" ama hepsinin sonu dikiz aynası oldu :)

    İşin kısası şayet motor sesinden hoşlanıyorsanız, arabamın yağını suyunu değişirim gerisi beni ırgalamaz ozaman honda derim.
    Benim derdim yakıt ekonomisi diyorsanız: focus, c4, c5, jetta, octavia, superb, i30, fluence"

    İyi güzel yazmışsınız da 180 le viraj kısmı kesinlikle imkansız çünkü Astra ve diğer alman araçlarına göre cidden çok daha az yola tutunuyor kayma eğilimi var araçta.

    Tipik bir Honda kullanıcısı yol tutuşu sınıfında kötü sayılacak bir araçtan bahsediyor, okuyan Lambo filan gibi spor bir Araç kullanıyor sanacak.
    Tork konvertörlü bir şanzıman hemen hemen tüm markalarda sorunsuzdur zaten, Honda kadar performanstan çalanı yoktur çok daha başarılı sorunsuz klasik otomatikler var.
    Her araç gibi Honda da bozulur.
    İstatiksel olarak az olsa bile kusursuz demek değildir, biri kardeşimin olmaj üzere 100 km civarında şanzıman yaptıranları biliyorum.

    Arabayı alınca markayıda yanında vermişler gibi davranmayı bırakmadıkça biz asla bilinçli tüketici olamayacagız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkan74

    Kasada,Cıvıc'te budur!

     2013 CIVIC SEDAN(MAKYAJLI)


    Ne yalıtım var ne de yol tutuş.

    FD7 daha iyi yürüyor ve daha iyi yalıtıma sahip.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder46

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkan74

    Kasada,Cıvıc'te budur!

     2013 CIVIC SEDAN(MAKYAJLI)


    Ne yalıtım var ne de yol tutuş.

    FD7 daha iyi yürüyor ve daha iyi yalıtıma sahip.


    Doğruya doğru yol tutuşu güven vermiyor,yalıtımı zaten bildiğiniz üzere




  • çok güzel araba.honda civic leri her zaman beğenirim
  • yeni kasa çıkacak diye araba almadan bekleyip sonra ilk çıktığında nerdeyse kuyruk oluşturup civic alanların elinde patladı ya :S

    arabaya gelince yani önü mevcuda göre kesinlikle çok iyi olmuş. onun dışında çok da ekstra bişey göremedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aspetonline

    Honda demek yağını suyunu değiş uzun yıllar sorunsuz kullan demektir.
    Honda demek 180 le frene basmadan viraja gaz vererek girmek demek.
    Honda demek 6500 devirde sorunsuz vites değiştirmek demek.
    Honda demek turbolu araçları 140 dan sonra dikiz aynasında görmek demek.


    Bu zamana kadar 2 Fransız 1 alman araç kullandım ve şuanki aracım Honda bir daha honda'dan başka araç almıyacağım dedim. Sürüş keyfi devir çevirme istediği motor sesi bir çok şey sayabilirim inanın bunlar olduğundan yol sesini içeri felan alıyormuş dikkat bile etmedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: jdmworks


    quote:

    Orijinalden alıntı: aspetonline

    Atmosferik motorlarla turbo beslemeli motorları kıyaslıyorlarya işte bunu anlayamıyorum.
    Sormak lazım Honda için eski motor diyen arkadaş önce japon ekolüyle avrupa ekolünü bir öğreniversin.

    Japon araçları sorunsuzluklarıyla meşhurdurlar.
    Siz civic'i ortalama 6500 devirde vites atarsanız motor ve şanzımanınıza bir problem olmaz ama
    turbo beslemeli otomatik şanzımanlı avrupa araçlarda aynı devirde vites attığınızda 100 binlerde sorun çıkarmadan gelebilecek mi?
    Bir turbo bozulunca "ki turbo beslemeli araçları kullanıpda sorun yaşamayan azdır" ne kadar paralara yenilendiğini bir araştırın.
    EDC idi DSG idi multitronik idi bir bakalım ne olacak. O şanzımanların kaç liraya değiştiğini bir araştırın.

    Atıyorum bir otomatik bir opel'in vites geçişlerine bakın birde hondanın vites geçişlerine bakın.
    Honda, toyota, subaru, mazda deyince sorunsuz araç akla gelir. Araçlar sizi yolda bırakmazlar.
    Bu firmalar yeni çıkan teknolojileri hemen araçlarına uyarlamazlar. Avrupa araçları bu konuda daha tez canlıdır.

    Şunu derseniz amenna.
    Honda dizel motor yapmıyor "1.6 dizel yaptı ama HB kasalarda çıkacak"

    Honda çok yakıyor. Doğrudur ama honda kullananlar az yaksın diye almıyorlar ki.
    Performans, motor sesi, vs.
    Az yaksın diyenler gitsin 1.3 dizel linea alsın.
    Honda demek yağını suyunu değiş uzun yıllar sorunsuz kullan demektir.
    Honda demek 180 le frene basmadan viraja gaz vererek girmek demek.
    Honda demek 6500 devirde sorunsuz vites değiştirmek demek.
    Honda demek turbolu araçları 140 dan sonra dikiz aynasında görmek demek.

    Otobanda çok kapışanı gördüm "focus, c4, c5, jetta, octavia, superb, i30" ama hepsinin sonu dikiz aynası oldu :)

    İşin kısası şayet motor sesinden hoşlanıyorsanız, arabamın yağını suyunu değişirim gerisi beni ırgalamaz ozaman honda derim.
    Benim derdim yakıt ekonomisi diyorsanız: focus, c4, c5, jetta, octavia, superb, i30, fluence"

    İyi güzel yazmışsınız da 180 le viraj kısmı kesinlikle imkansız çünkü Astra ve diğer alman araçlarına göre cidden çok daha az yola tutunuyor kayma eğilimi var araçta.

    Tipik bir Honda kullanıcısı yol tutuşu sınıfında kötü sayılacak bir araçtan bahsediyor, okuyan Lambo filan gibi spor bir Araç kullanıyor sanacak.
    Tork konvertörlü bir şanzıman hemen hemen tüm markalarda sorunsuzdur zaten, Honda kadar performanstan çalanı yoktur çok daha başarılı sorunsuz klasik otomatikler var.
    Her araç gibi Honda da bozulur.
    İstatiksel olarak az olsa bile kusursuz demek değildir, biri kardeşimin olmaj üzere 100 km civarında şanzıman yaptıranları biliyorum.

    Arabayı alınca markayıda yanında vermişler gibi davranmayı bırakmadıkça biz asla bilinçli tüketici olamayacagız

    Honda kullanıcıların %99'u Peridiyodik bakım dışında masraf yapmaz ve bu yüzden o kadar hondacı vardır. Motoru iyi olmasaydı sence bu kadar kişi hondayı performansı yönünden övermiydi ? Yol sesi alması , Yol tutuşu vs kullanıcılarıda bunu belirtiyor aksini iddaa eden yok 180 ile virajada girilir açısı önemli



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_emre34 -- 26 Mayıs 2013; 18:29:18 >




  • ne performansı arkadaşım, Civic, Accord teknik verilerini bir getir bakalım neye kime göre iyi, Aracı bas bas bağırtmak, devir çevirmek demek değil performans,
    aktarma dahil beher ünite ve tüketimle üretilen gücün, başarılı bir aktarma ile yola iletilmesine diyoruz bir performans diye.

    Honda spesifik araçlarda başarılı olmuş olabilir ama ne bize sattığı 1.6, ne de 2.0 LT atmosferik motorlar ve tork konvertörlü şanzımanların performanla uzaktan yakından alakası yok.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.