Şimdi Ara

2013 Mercedes E180 CGI FL ELITE 156hp (55. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.315
Cevap
26
Favori
199.943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cok tesekkur ederim iyi dilekleriniz icin. Benim jantlar 17 lastik ebatlari 245 55 17 neredeyse havada suzulerek gidiyormus hissi veriyo. ilk teslim aldigimda iceri yol sesi giriyorsu biraz. sonra farkettimki bayi asiri sisiriyo lastikleri. onler 235 arkalar 265 en ideali bence. hem yakit hem ses ve konfor acisindan optimum. 16 inc ve konfor suap. nasil olur bilmiyorum. ama ben bunlardan cok memnun kaldim. daha once buna benzer bir araca sahip olmadigim icin bunun herseyi bana ultra luks geliyo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun arabanız gerçekten cok iyi bir araba ama 1.6 156 ps yeterlimi sorusuna bişey diyemicem
  • hiç hesapta yokken bir anlık bi kararla 2013 model 17000 km de mkayajlı mercedes e180 araç aldım cam tavana kadar dolu bir araç 145.000 tl ye maloldu bana araca bindiğim anda 2004 model w211 kasaya 220 cdı ve 2006 model cls ye göre kaliteden aşırı derecede ödün verilmiş hissettim eski kasa mercedeslerdeki o sağlamlık kalite hissi kesinlikle yok derilerinden tutunda plastik aksamına kadar basitleşmiş 1.6 lt motor kalkışlarda ağır kalmasına karşın yeterli özellikle şehir içinde gerekli performansı veriyor fakat elektronik anlamda yine sıkıntılar var her çalıştırdığınızda lastik basıncıyla ilgili hata veriyor 2 kez servise gitti bilgisayarda siliyolar 500 mt re gitmeden tekrar yanıyor start-stop bazen çalışmayı unutuyor özellikle yol tutuş konusunda gerçekten eski kasaya göre çok daha zayıf şanzıman bmw nin f10 kasadakinden sonra baya eski geldi bazen vites değişimlerini hiç hissetmezken bazen ciddi anlamda sarsıyor özellikle radyosu resmen işkence otomatik olarak arayamıyorum * a basıp radyo frekansı girmekten bıktım (bunu büyük ihtimalle ben yapamıyorum bilen varsa tarif etsin lütfen ) ilk defa bi mercedesin koltukları gerçekten hoşuma gitti rahatlığına laf yok ama görüntü olarak beğenmiyodum diğerlerini bu gerçekten güzel olmuş ayrıca kasa daha bi genç gösteriyo artık farlar gerçekten çok güzel duruyo ama ne olursa olsun bi hissizlik var araçta sonunda günsonunda yanında duran e46 çok daha çekici geliyo bana (yanlışlıkla c180 sayfasına yazmışım :)) )




  • Değerli arkadaşım, öncelikle aracınızı iyi günlerde kullanın.
    Bir minik eleştiri, dolu dediğiniz araç E180 baz versiyon+cam tavan+artico suni deri+güneş koruma paketi yani perdeler
    Görebildiğim kadarı ile başka hiçbir paket yok.
    Konfor, yol tutuş lüx biraz göreceli biraz da akçeli kavramlar.
    W210, W211, W212 ve FL versiyonlarını gerek kendim gerekse de işi üzerime yıkan aile efradı için hep ben aldım.
    En iyi konfor W212 FL diyeceğim, bu birinci görüş. Benim aldıklarımda ise W210 diyeceğim çünkü airmatic vardı. O apayrı bir dünya.
    Yada sizin beğendiğiniz koltuklar. Gerçekten güzeller.Aktif koltuk paketli bir W212 FL alınca arada dağlar kadar fark olduğunu gördüm. Lütfen deneyin, sizde farkı göreceksiniz. Bu beğendiğiniz koltuğu beğenmiyeceksiniz.
    Kısacası olay neyi neyle karşılaştırdığına bakıyor.

    Edir: İlave yaptım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhansen -- 6 Kasım 2014; 1:49:15 >
  • felakettin kullanıcısına yanıt
    Her durdugunuzda araciniz stop edecek diye bir kaide yok. Start-stop'un akusu sarj olduktan sonra gorevini yapar. Bu durum her aracta boyledir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansen

    Değerli arkadaşım, öncelikle aracınızı iyi günlerde kullanın.
    Bir minik eleştiri, dolu dediğiniz araç E180 baz versiyon+cam tavan+artico suni deri+güneş koruma paketi yani perdeler
    Görebildiğim kadarı ile başka hiçbir paket yok.
    Konfor, yol tutuş lüx biraz göreceli biraz da akçeli kavramlar.
    W210, W211, W212 ve FL versiyonlarını gerek kendim gerekse de işi üzerime yıkan aile efradı için hep ben aldım.
    En iyi konfor W212 FL diyeceğim, bu birinci görüş. Benim aldıklarımda ise W210 diyeceğim çünkü airmatic vardı. O apayrı bir dünya.
    Yada sizin beğendiğiniz koltuklar. Gerçekten güzeller.Aktif koltuk paketli bir W212 FL alınca arada dağlar kadar fark olduğunu gördüm. Lütfen deneyin, sizde farkı göreceksiniz. Bu beğendiğiniz koltuğu beğenmiyeceksiniz.
    Kısacası olay neyi neyle karşılaştırdığına bakıyor.

    Edir: İlave yaptım

    öncelikle teşekkürler mutlaka daha dolu paketler vardır zaten dediğim gibi aracı istediğim yada uzun süre kullanacağım için almadım denk geldi fiyat uygundu aldım yol tutuş bana ciddi anlamda eski neslden kötü geldi bana ama dediğiniz gibi göreceli olabilir ayrıce dediğiniz gibi ben daha önceki bindiklerimle karşılaştırdım zaten binmediğim araç hakkında yorum yapmak pek hoş olmaz neticede ama yinede eski mercedeslerdeki kaliteyi baz versiyonda olsa göremiyorum ucuzlatma politikaları pek hoş sonuçlar vermiyort bu sınıf araçlar için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Her durdugunuzda araciniz stop edecek diye bir kaide yok. Start-stop'un akusu sarj olduktan sonra gorevini yapar. Bu durum her aracta boyledir.

    servis öyle bi cvp vermedi direk bağlayalım bilgisayara bakalım dediler bi arızada vermedi haklı olabilirsiniz öyleyse sorunda yoktur sadece can sıkan lastik basıncı hatası sanırım sensörler değişecek gibi bakalım pazartesi yine götürcem servise
  • quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Her durdugunuzda araciniz stop edecek diye bir kaide yok. Start-stop'un akusu sarj olduktan sonra gorevini yapar. Bu durum her aracta boyledir.

    servis öyle bi cvp vermedi direk bağlayalım bilgisayara bakalım dediler bi arızada vermedi haklı olabilirsiniz öyleyse sorunda yoktur sadece can sıkan lastik basıncı hatası sanırım sensörler değişecek gibi bakalım pazartesi yine götürcem servise

    İzninizle birkaç şey daha ilave edeyim
    Araçta klima düşük sıcaklık ve hızlı fan konumunda ayarlı ise konforu sağlayana kadar start-stop çalışmıyor. Bugün İzmir sabahtan 27 derece.Bugün bende de çalışmadı. Yada motor fanı açıksa. Evim Manisa yolu cıvarı. Bütün gün çalışşan start stop eve giderken çalışmıyor. Ş unu söyleyeyim, bir süre sonra sıkılıp binince kapatacaksınız. Hele sıkışık trafikte hiç çekilecek bir özellik değil. Ama para verdiniz, son derece haklısınız, kontrol etsinler, gerekirse siz iptal edin.
    Siz hem lastik basınıc uyarısından şikayet ediyorsunuz hemde yol tutuştan. Bizde 3 tane W212 FL var. Yol tutuş iyi, hemde W212 den sonra nerede ise kıyas kabul etmez. Servisle birlikte birazda zorlayarak bir deneme sürüşü yaptınız mı?. Yada test aracını da kullanma şanınız oldu mu?.
    Ve son olarak zaten siz biliyorsunuz ama hatırlatmış olayım, servise gittiğinizde yazılımları güncellettiniz mi?.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhansen

    quote:

    Orijinalden alıntı: felakettin

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    Her durdugunuzda araciniz stop edecek diye bir kaide yok. Start-stop'un akusu sarj olduktan sonra gorevini yapar. Bu durum her aracta boyledir.

    servis öyle bi cvp vermedi direk bağlayalım bilgisayara bakalım dediler bi arızada vermedi haklı olabilirsiniz öyleyse sorunda yoktur sadece can sıkan lastik basıncı hatası sanırım sensörler değişecek gibi bakalım pazartesi yine götürcem servise

    İzninizle birkaç şey daha ilave edeyim
    Araçta klima düşük sıcaklık ve hızlı fan konumunda ayarlı ise konforu sağlayana kadar start-stop çalışmıyor. Bugün İzmir sabahtan 27 derece.Bugün bende de çalışmadı. Yada motor fanı açıksa. Evim Manisa yolu cıvarı. Bütün gün çalışşan start stop eve giderken çalışmıyor. Ş unu söyleyeyim, bir süre sonra sıkılıp binince kapatacaksınız. Hele sıkışık trafikte hiç çekilecek bir özellik değil. Ama para verdiniz, son derece haklısınız, kontrol etsinler, gerekirse siz iptal edin.
    Siz hem lastik basınıc uyarısından şikayet ediyorsunuz hemde yol tutuştan. Bizde 3 tane W212 FL var. Yol tutuş iyi, hemde W212 den sonra nerede ise kıyas kabul etmez. Servisle birlikte birazda zorlayarak bir deneme sürüşü yaptınız mı?. Yada test aracını da kullanma şanınız oldu mu?.
    Ve son olarak zaten siz biliyorsunuz ama hatırlatmış olayım, servise gittiğinizde yazılımları güncellettiniz mi?.


    aslında dediğiniz gibi çok gerekli bişey değil kapalı konumda tutmak daha mantıklı toplamda bana sağladığı fayda belki yarım lt dir ama yinede bunun birde satış bölümü var satarken bu niye çalışmıyor denmemesi lazım belkide bizim bilmediğimiz bir sürü ayar vardır haklısınız ordada benim kıyaslamam belkide önceki serilerden sonra bi yapaylık hissettirmesi de olabilir yazılımla ilgili bişey yapılmadı ama pazartesi servise gittiğinde yine hatırlatırım ayrıca çokta fazla kafaya takmamak daha iyi sonuçta binmek için aldığım bir araç değil amaç uygun geldi fiyat satıp kar etmek ki şu anda aldığımdan 20000 tl fazlasını gördü araç 1 hafta için çok iyi para




  • Beyler merhaba

    Yaklaşık 3 ay önce aldığımız araçta 160 km'yi geçince araç (özellikle arkası) beşik gibi sallanmaya başlıyor. Yüksek hızda güven vermiyor. Başına gelen var mı?

    Bilgi verirseniz memnun olurum...
  • felakettin kullanıcısına yanıt
    Hemde nasıl iyi para. Bir haftada %15.
    Sattınız mı diyeceğim, yazdığınıza göre satmadınız herhalde.
    Siz satmak için almıştınız. Hayırlı, bol kazançlı satış olmasını dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhansen -- 7 Kasım 2014; 1:11:40 >
  • orhansen O kullanıcısına yanıt
    yok daha satmadım ama taliplisi çok bugün yarın gider aklımdaki rakam 175000 altına vermeyi düşünmüyorum bakalım hayırlısı olsun teşekkürler
  • Premium paketlisini 179 a anlaştım ve kapora ödedim. 0,59 oran bence dayanılmaz bir oran. şahsen niyetlendiğimde % 50 peşinat yaparım diyordum ama sanırım 150 limitin hepsine kullanacam krediyi. şirket adına alındığı da düşünülürse kredi 0,52 lere filan geliyor. diğer yandanbakıyorum araba komşu ülkelerde 100 bin lira altında bizim ülkemizde 174 den başlamasını sadece vergi sistemimizle ilişkilendirmemek gerek. zira TR de vergisiz hali bile 107 bin liraya geliyor. yani o ülkelerdeki anahtar teslimi fiyattan TR deki vergisiz fiyatı daha pahalı. sonuçta orada da vergi var.

    bunun da bir tek açıklaması var "keriz silkeleme"
    amin olun keriz olmak isteme ben cc passat veya cc alırım diye arabaya niyetlendim. derken ccye birkaç özellik yüklüyorsun (e180 deki standart özellikler) araç fiyatı 140 bin lere yaklaşıyor derken gözüm yeni c serisine kaydı. araca bindim. içinde mercedes ferahlığı yok. dar duruyor. derken e serissine gözüm kaydı. ve kararı verdik hayırlısıyla bakalım. dar taşrada ilçede yağıyorum biraz göze batacak ama hayırlısı olsun diyelim. yaşımız genç şimdi olmayanı napalım.




  • cilalibo C kullanıcısına yanıt
    Selamlar,
    Gule gule kullanın aracınızı. Evet bu kredi oranını Mercedes takip ettigim kadarıyla her yıl sonu yapıyor ve ellerindeki araçları bitiriyor. Ben de kredi cazibesi ile C coupe aldım. Allah ödeme kolaylığı versin herkese.
    Hayırlı günler dilerim.
    Bu arada siz aracınıza boya koruma vs işlem yaptırıyor musunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah razı olsun.
    size de Allah ödeme kolaylığı versin. Araç hazır da önümüzdeki hafta teslim alacağım. şirket kurup onun üzerine alacağımdan işlem uzadı birde ocak çıkışlı olsun istedim. fatura bu ay kesilecek ama ruhsat tarihi ocak olur sanırım. boya vs koruma işlemlerini sanırım yaptırırım.

    ben birde peşin alırsam ticaret adamıyız bir fırsat vs oluyor hemen satıveriyoruz. o yüzden max limit kredi aldımki ha diyince kapatıp aracı satmayı göze almayım diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cilalibo

    Premium paketlisini 179 a anlaştım ve kapora ödedim. 0,59 oran bence dayanılmaz bir oran. şahsen niyetlendiğimde % 50 peşinat yaparım diyordum ama sanırım 150 limitin hepsine kullanacam krediyi. şirket adına alındığı da düşünülürse kredi 0,52 lere filan geliyor. diğer yandanbakıyorum araba komşu ülkelerde 100 bin lira altında bizim ülkemizde 174 den başlamasını sadece vergi sistemimizle ilişkilendirmemek gerek. zira TR de vergisiz hali bile 107 bin liraya geliyor. yani o ülkelerdeki anahtar teslimi fiyattan TR deki vergisiz fiyatı daha pahalı. sonuçta orada da vergi var.

    bunun da bir tek açıklaması var "keriz silkeleme"
    amin olun keriz olmak isteme ben cc passat veya cc alırım diye arabaya niyetlendim. derken ccye birkaç özellik yüklüyorsun (e180 deki standart özellikler) araç fiyatı 140 bin lere yaklaşıyor derken gözüm yeni c serisine kaydı. araca bindim. içinde mercedes ferahlığı yok. dar duruyor. derken e serissine gözüm kaydı. ve kararı verdik hayırlısıyla bakalım. dar taşrada ilçede yağıyorum biraz göze batacak ama hayırlısı olsun diyelim. yaşımız genç şimdi olmayanı napalım.

    Hayırlısı olsun, güle güle kullanın.

    Siz premium paketlisini aldım demişsiniz. Fiyat Listesinde Elite diyor.

    Sizin pakette neler var, Elit farklı bir sınıfmı. Nasıldır ?




  • kemalb K kullanıcısına yanıt
    Evet premium elit paketin üstüne opsiyonel olarak veriliyor. Standart paket özelliklerinde 0,00 yazıyor. ilave özelliklerde fiyatı yazıyor.

    MB PKW Tip E 180 FL Elite
    Model: 212.040.1 TR1
    TRY
    Üretici fabrika çıkışlı temel donanımda araç 103 565,17
    Boya: 149 Kutup Beyazı 0,00
    Döşeme: 115 İpek Beji ARTICO Deri 0,00 (suni deri nappa derinin 6 bin gibi bir farkı varmış ayrıca koku yaptığı için öok tercih edilmiyormuş.)

    Özel donanım
    211 Direct-Steer sistemi 0,00
    235 Aktif Park Yardımcısı 0,00
    258 Çarpışma Önleme Yardımcısı 0,00
    279 Direksiyon kolonunda DIRECT SELECT vites kolu 0,00
    291 Basen hava yastığı 0,00
    294 Sürücü diz hava yastığı 0,00
    301 Sigara Donanımı 0,00
    413 Panoramik Sunroof 0,00
    428 Direksiyon arkasında vites değiştirme kulakçıkları 0,00
    475 Lastik Basınç Kontrol Sistemi 0,00
    481 Motor Altı Koruması 0,00
    55U Bej Tavan Döşemesi 0,00
    580 THERMATIC İki Bölgeli Otomatik Klima Sistemi 0,00
    628 Adaptif Uzun Far Yardımcısı 0,00
    642 Dinamik LED Farlar 0,00
    669 Acil Durum Yedek Lastiği 0,00
    670 Otomatik klima REST fonksiyonu 0,00
    682 Yangın söndürücü 0,00
    873 Isıtmalı ön koltuklar 0,00
    887 Bagaj Vale Kilidi 0,00
    919 Soğutma kapasitesi güçlendirici paket 0,00
    927 Euro 6 emisyon sınıfı 0,00
    954 Avantgarde Tasarım Konsepti 0,00
    427 7 ileri oranlı otomatik şanzıman 0,00
    44R 17 inç, 5 çift kollu hafif alaşım jantlar 0,00
    4U4 Entegre Mercedes-Benz yıldızına sahip radyatör ızgarası 0,00
    677 DIRECT CONTROL spor süspansiyon 0,00
    989 Ön camda yazılı şasi numarası 0,00
    B03 ECO Start/Stop Fonksiyonu 0,00
    B12 Lastik Değişim Kiti 0,00
    B16 Köşeli çıkışlara sahip görünür egzoz çıkışları 0,00
    D54 Üretim yılı 2014 0,00
    DA4 Premium Paket İçeriği (U09 kodsuz) 7 448,16
    275 Ön koltuk hafıza paketi 0,00
    510 Audio 20 CD, 6'lı CD değiştirici ile 0,00
    518 Medya arabirimi 0,00
    P09 Güneş Koruma Paketi 0,00
    P17 KEYLESS-GO Paketi 0,00
    H14 Kahverengi ceviz ağacından parlak ahşap süslemeler 532,00
    K11 Adaptif fren lambaları 0,00
    P49 Ayna Paketi 0,00
    249 Otomatik kararan sol dış ve iç dikiz aynaları 0,00
    500 Elektrikli katlanan dış dikiz aynaları 0,00
    R01 Yaz lastikleri 0,00
    U01 Arka koltuklar için emniyet kemeri göstergesi 0,00
    U12 Kadife Paspaslar 266,00
    U60 Aktif motor kaputu 0,00

    Genel toplam 111 811,33

    artı ÖTV 50 315,10
    artı ciro vergisi 29 182,76

    Genel toplam (vergiler dahil) 191 309,19


    internete bakıyorum 30 bini görmüş araçlar bu fiyat. mantıklı bir alışveriş oldu diye umuyorum.




  • sekme çıkmamış. opsiyonel kısmı aşağıda


    DA4 Premium Paket İçeriği (U09 kodsuz) 7 448,16
    275 Ön koltuk hafıza paketi 0,00
    510 Audio 20 CD, 6'lı CD değiştirici ile 0,00
    518 Medya arabirimi 0,00
    P09 Güneş Koruma Paketi 0,00
    P17 KEYLESS-GO Paketi 0,00
    H14 Kahverengi ceviz ağacından parlak ahşap süslemeler 532,00



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cilalibo -- 19 Aralık 2014; 10:56:09 >
  • Kozyatağı - Başakşehir gidiş dönüş , trafik belirli noktalarda vardı genel olarak akıcıydı. Az yakması için çaba göstermedim dönüşte dikkatimi çekti sadece
    Makyajlı C180 1.8cgi ile min. 7.2 görebilmiştim
  • #felakettin

    tüm yorumlarınıza katılıyorum.
    gelişen teknoloji ile ucuza alternatif üretim çeşitleri arttığından sadece araba değil tüm ürünlerde o "taş gibi" diyebileceğimiz şeyler artık çok nadir.
    Bunun için imkan varsa markayı marka yapan ürünü kullanacaksın.Nerde o 115,116,124,126 kasalardaki mercedes ruhu,stili,sağlamlığı.
  • 
Sayfa: önceki 5354555657
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.