Şimdi Ara

2015 connect vs 2015 caddy hangisi alınmalı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
2.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar babamın yıllardır connect doblo caddy partner tarzı hafif ticarilere sevgisi var. Bende gönlü hoş olsun bu yazda onun istediğini yapayım diye gittim 2.0T5 2006 premium S60ımı sattım ve bu iki hafif ticariye kadar azalttım seçenekleri. Ne denli kafaya koyduğumu anlayın yani s60ı çok sevmeme rağmen sattım... Yaş 24 o yüzden courier fiorino felan sana uyar illa ticari istiyorsan dediler ama ne bileyim ısınamadım o tüy siklet ticarilere

    Şimdi asıl soruma geleyim siz olsaydınız 70bin bütçe ile connect mi alırdınız caddy mi alırdınız ?
    3-5 ay binip satacağım için 0 almayacağım şöyle 10bini devirmemiş 0 ayarında bişey almayı düşünüyorum.
    Connect olursa beyaz renk 1.6TDCI manuel 115bg titanium + cam tavan olacak. Caddy olursa beyaz renk 1.6TDI manuel 102bg en fullünden olacak.
    Bakıyorum connect caddyi ağlatmış morartmış harika iş çıkarmış görünüyor. Cam tavan felan süper. Donanım güvenlik yol tutuş motor performans kalite fiyat hepsinde caddyden önde ancak bu güzelliğin bir kusuru var mı yoksa caddynin kalbi mi temiz :) Kısaca gönlüm connectte ama ford bayii bile caddy al dedi kafam karıştı.

    Bi yardım istiyorum arkadaşlar. Siz olsanız hangisini niçin alırdınız veya hangisini niçin almazdınız ?

    Not: 1.6 115bg cam tavanlı peugeot partner tepee zenith mi ne zımbırtıysa en en dolu beyaz renk olanınıda önerdiler. Hatta jipler gibi grip control şeyleri var daha bi kullanışlı dediler ama bildiğim kadarıyla öyle full + full zenith . . .. .. olanlarda o özellik yok.







  • Hocam caddyi seçerseniz neden 2.0 Tdi 140 bg seçmiyorsunuz aralarındaki vergi miktarı az ve 2.ci el fiyatları çok yakın.

    Aralarında tercihim partner olur nedeni ise piyasada uzun zamandır var ve 2.ci eli canlı connect yeni çıktığı için daha piyasası oluşmadı caddy de ise fiyatının aracı değil bana kalırsa
  • Binek amaçlı kullanacaksanız Cady, ticari amaçlı kullanacaksanız Connect.

    Otomobil tarzına ve sürüş karakterine en yakın araç Caddy. Sürüş zevki yüksek olan Connect.

    Sağlam olsun, dağ-taş, yayla gezeyim, yük de taşıyayım derseniz Connect.

    Kişisel tercihim Caddy olurdu.
  • Otomobilden sonra hafif ticarinin konforu sizi çok üzer.

    Ayırdığınız bütçe ile 0km hafif ticari yerine 2.el mpv çok rahat alabilirsiniz.

    Konfor,güvenlik,hız sınırı,her yıl muayene,ilk 6 yıl verginin sabit olması,

    gibi sıkıntılarınız olmaz

    Hafif ticari görünümü ile skoda yeti düşünebilirsiniz mesela.
  • Meitu1 kullanıcısına yanıt
    partner güzel ama sürüşü güzel değil direksiyonu felan ben basit bi arabayım diye bağırıyor pek cezbetmiyor caddynin 2.0 iyi aslında ama 3-5 ay sonra beni zarar ettirir diye düşünüyorum sonuçta zevk vermeyecek s60tan sonra hiçbi ticari
  • nıghtman kullanıcısına yanıt
    fakir + fukara line istemiyorum araç düşük olsun ama full olsun kafasındayım. Yetinin elegance modelinin sadece 1.6tdi dsg si var saatli bomba gözüyle bakıyorum ve seçeneklere alamıyorum ne yazıkki
  • Ford bayi neden connect alma da caddy al diyor??Bir sey varsa bilelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Connect açık ara her kulvarda ezer geçer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Binek amaçlı kullanacaksanız Cady, ticari amaçlı kullanacaksanız Connect.

    Otomobil tarzına ve sürüş karakterine en yakın araç Caddy. Sürüş zevki yüksek olan Connect.

    Sağlam olsun, dağ-taş, yayla gezeyim, yük de taşıyayım derseniz Connect.

    Kişisel tercihim Caddy olurdu.



    Binek kullanacaksan caddy al devri bitti şu an sınıf lideri connect, full paket connect bindiniz mi ?

    1- connect

    2- caddy

    3- doblo

    4- kangoo

    5- partner-berlingo
  • Dobloda bakabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayii adı vermeyeyim. gittim bol hoşgeldinizli merhabalı bir karşılamadan sonra showroomda connect göremedim. connect yoktu showroomda. herneyse teferruatları geçeyim görmüş gibi anlattılar connecti ve en son sizin 70bin nakitiniz olsa connect mi alırdınız caddy mi alırdınız ? hiç tereddüt etmeden caddy dedi ve neden diye sorduğumda peki burada neden yok ? diye sordu ve ben teşekkürler deyip ayrıldım oradan...
  • aynen öyle hocam. en basitinden küçük enişte beyfendi 1.9tdi 105bg full + full caddyden inip 1.8tdcı 75bg tek sürgü yukarı açılan bagaj kapaklı fakir + fukara line connectte bindi bütün connectleri öyle sanıyordu birgün hırs ettim zorla götürüp 1.8tdcı 110bg glx plus test ettirdim şuan fındık kahve 110ps glx plus connecti var. her konusu açıldığındada dua eder...

    doblo desen dandik kango desen dandik parner-berlingo elden bitik..

    connect artık sadece yük değil konforuda veriyor...
  • Caddy kaç yıldır aynı tasarım pişirip pişirip koyuyorlar. Connect derim kesinlikle çok iyi bir araç yapmışlar. Gidin test edin sizde göreceksiniz.
  • İç mekanın genişliği sizin için o kadar önemli değilse 2015 Fiorino' lara bakabilirsiniz. Multijet motor gerçekten hakkını veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: different0606

    fakir + fukara line istemiyorum araç düşük olsun ama full olsun kafasındayım. Yetinin elegance modelinin sadece 1.6tdi dsg si var saatli bomba gözüyle bakıyorum ve seçeneklere alamıyorum ne yazıkki

    Skoda fanatiği falan değilim sadece size örnek olması açısından söyledim

    Ayrıca boş line terimi artık eskilerde kaldı.

    Manuel vites 1.6 dize full yeti 73.500 liste fiyatı var,hiç bir ticaride olmayan donanım ile.

    Tabi ki tercih sizin.
  • different0606 D kullanıcısına yanıt
    Ironi mi yapiyolar anlamadim.Bayidekilerin kafadan zorlari olsa gerek.Bence connect alin o bayiye de ugramayin bir daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence kesinlikle connect,caddy tasarımı yıllardır aynı içinde 2 plastik parçayı dışında da far+arka stopu değiştirip yeni diye sürüyorlar piyasaya.

    Connect yepyeni bir araba ve Connect şu anda Amerikada satılıyor ve Amerikada satılabilecek kalitede bir araç. Caddy Amerikanın kapısından giremez.
  • Bizim ekip araçlarımız connect. Yolları aşırı bozuk bir ilçede polis olarak görev yapıyorum. Şuna emin ol ki sağlamlık olarak doblo+kangoo+caddy yi toplasan bir connect etmez. Acayip sağlam. Benim dayım Ford ticari araçların süspansiyon takımını tasarlayan ekipten. Kendi anlattığına göre bir yılda binlerce connect banttan iniyormuş. Ama o kadar araç için fabrikaya geçilen alt süspansiyon yedek parça sayısı 10 tane olmuyormuş. Hatta yeni bir yedek parça siparişi geçildiğinde "ulan arabayı nerede kullandı bu adam acaba" diye konuşma geçiyormuş. Tüm bunlara rağmen aracın en sorunlu yerinin kayar kapıları olduğunu da belirmek lazım. Bunu kendim de gözledim. Araçlarımızın ilk bozulan yeri hep kapıları oluyor. Uzun oldu ama umarım işine yarar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Caddy bakma bence, neden dersen arka süspansiyonlar bağımsız değil. Connect de durum nasıldıe bilmiyorum ama Doblo da bakabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ticari amaçlı connect diyen birisi yeni connecti görmemiştir bile.tekrar connectin caddy e göre avantajlarını yazıyorum

    quote:

    "9 sene caddy kullandıktan sonra yeni connecte geçiş yaptık. Araç ispanya üretimi 2014 te türkiyeye çok az sayıda geldi. Bizde olan 2015 titanium versiyonu.Caddy yerine bunu tercih etmemizin birçok sebebi var,saymak gerekirse

    6 ileri vites (dsg 140 lık olan ile kıyas etmeyin)
    açılabilen elektrikli camlar.dört camda çift kademeli ve sıkışma önleyicili
    komple cam tavan
    arkalar makas değil
    ön cam resistans
    50 kmh hıza kadar otomatik frenleme sistemi
    katlanır aynalar

    buraya kadar ayıran özellikleri yazdım hatırladığım kadar ile.ek olarak
    ön arka park sensörü
    geri görüş kamerası
    hız sabitleme
    yokuş kalkış
    direksiyonun döndüğü yönde yanan sisler
    çift bölgeli dijital klima
    bagajın üst kısmındaki gözler gibi birçok özellik var.

    şuan yakıt 6,5-7 civarı ilerde düşebilir. içi çok ferah. ön cam büyük ve komple cam tavan olması bunda büyük etken.kokpit komple sert plastik.direksiyon kaplaması harika.kol dayama ayarlanmıyor ve çok geride kalıyor. gözlerin altı sünger kaplı değil.arka koltuklar tamamen sökülebiliyor.yol sesi çok rahatsız etmiyor.ruhsat kamyonet.aklıma ilk gelenler ve izlenimlerim bunlar.bu haliyle araç 66 bin lira civarı "




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.