Şimdi Ara

2015 CRV 1.6 Dizel 160hp ZF9 otomatik Geldi... (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.270
Cevap
52
Favori
188.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Getirsinler artık ta alalım, hep gemide diyorlar, ne gelmez gemi imiş. Bazen geldi de Gebze'de tutuyorlar mı diye paranoya yapıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Selam
    Füme ayırtmıştım.Meğerse içi bejmiş.....Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim:)
    Beyaz aklımı çeliyor.Bugün Tekrar bej rengini merak ettim bir daha baktım gidip.Sonra Mengerler e uğrayıp c200 e baktım.Marka tamam ama iç kullanılan malzemede 173bin lira verecek bir fark göremedim açıkçası.Sadece piano black kumandalı orta konsoldan başka albenisi olan,ben mercedes im diyen bir farkını hissedemedim.Kararımın doğruluğuna tekrar vardım....
    Delilik diyenlere ....''Evet ben bir deliyim'':)

    Hocam sen Crv ile c180 nin malzeme kalitesi Arasında fark görmüyorsan düşünmen bile hata hemen Crv için alım işlemlerini başlat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    2004'den beri Honda Civic 1.6 VTEC kullanıcısı ve Honda sorunsuzluğunun hayranıyım.
    2009'dan beri de SUZUKI Grand Vitara 1.9 DDiS 4x4 (sürekli 4-çeker) kullanıyorum. 1900 cc, 129 BG, 300 nM tork.

    2015 CR-V'nin, 1.6 i-DTEC motor değerlerini (1600cc, 160 BG, 350 nM tork) görünce süper iş çıkarmış Honda

    Ben de donanım özellikleri ile birlikte 4x4 özelliklerini merak ediyorum.
    ACABA:
    Torku ön ve arka akslar arasında %50-%50 sabitleyen kilit sistemi,
    Derin kar ve zor şartlarda aynı devirde 2 kat tork üreten Low-range gibi
    şanzıman özellikleri var mı

    EDİT:
    Düz vitesli model de 4x4 mü?
    Hiçbir yerde bu konuda bilgi bulamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 22 Haziran 2015; 11:38:31 >




  • BRAVEHEART11 kullanıcısına yanıt
    düz vitesler 4*2 olarak devam ediyor.. düz viteslerin hiçbirinde 4*4 yok...
  • Cevap için teşekkürler.
    4x4 otomatik şanzımanda ACABA:
    Torku ön ve arka akslar arasında %50-%50 sabitleyen kilit sistemi,
    Derin kar ve zor şartlarda aynı devirde 2 kat tork üreten Low-range gibi
    şanzıman özellikleri var mı
  • BRAVEHEART11 kullanıcısına yanıt
    4*4 sadece otomatik şanzımanda var doğru
    bahsettiğin diğer konularda bilgim yok
    yetkili bayilerdeki servis danışmanlarından bilgi almanı tavsiye ederim yada honda türkiyeye yaz arıyolar hemen aktarırlar bilgi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Selam
    Füme ayırtmıştım.Meğerse içi bejmiş.....Sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim:)
    Beyaz aklımı çeliyor.Bugün Tekrar bej rengini merak ettim bir daha baktım gidip.Sonra Mengerler e uğrayıp c200 e baktım.Marka tamam ama iç kullanılan malzemede 173bin lira verecek bir fark göremedim açıkçası.Sadece piano black kumandalı orta konsoldan başka albenisi olan,ben mercedes im diyen bir farkını hissedemedim.Kararımın doğruluğuna tekrar vardım....
    Delilik diyenlere ....''Evet ben bir deliyim'':)

    yuh diyorum başka birşey demiyorum
    C180'in malzemesi crv ile aynıymış sen malzeme kalitesi diye nereye baktın acaba
    Arabadan anlamadığını kendi ağzınla söylemiş oldun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Honda genel müdürlüğe defalarca yazdım hiç bir zaman dönüş olmadı, en son dayanamadım ben ısrarla aradım, CRV'nin alt yüksekliğini, bir de mümkünse yaklaşma ve uzaklaşma açılarını öğrenmek istiyorum dediğimde beni yine bayiyi yönlendiriyor. Bayilerin bu konuda hiç bilgisi yok. Bayiyi sıkıştırdığımda ise "lifte aldığımızda bir ölçeyim dedi" Neyse ki onları beklemedim ve halende bilgi gelmedi. Benim ölçümüme göre 21 cm. ancak daha alçak yeri var ise onu bilemiyorum, çok detaylı inceleyemedim.

    4x4 sistemi ise %50 - %50 şeklinde ön tekerlekler çeyrek tur boşa döndüğünde arkaları devreye sokuyor. ön sol arka sağ veya ön sağ arka sol şeklinde çalışıyor. low veya high gibi bir seçim veya otomatik değişim yok. yoğun karda muhtemelen yolda kalacak gibi duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErdincD

    Honda genel müdürlüğe defalarca yazdım hiç bir zaman dönüş olmadı, en son dayanamadım ben ısrarla aradım, CRV'nin alt yüksekliğini, bir de mümkünse yaklaşma ve uzaklaşma açılarını öğrenmek istiyorum dediğimde beni yine bayiyi yönlendiriyor. Bayilerin bu konuda hiç bilgisi yok. Bayiyi sıkıştırdığımda ise "lifte aldığımızda bir ölçeyim dedi" Neyse ki onları beklemedim ve halende bilgi gelmedi. Benim ölçümüme göre 21 cm. ancak daha alçak yeri var ise onu bilemiyorum, çok detaylı inceleyemedim.

    4x4 sistemi ise %50 - %50 şeklinde ön tekerlekler çeyrek tur boşa döndüğünde arkaları devreye sokuyor. ön sol arka sağ veya ön sağ arka sol şeklinde çalışıyor. low veya high gibi bir seçim veya otomatik değişim yok. yoğun karda muhtemelen yolda kalacak gibi duruyor.

    Civicin 4x4 sistemi var diyen arkadaslara tam da bundan bahsediyordum. Her dort ceker iyi performans verecek karda kista kopup gidecek diye bir durum yok. Sunu bir izleyin dort cekerden dort cekere ne kadar fark var siz bakin.


    YouTube
    Top Gear - 14x07 - BMW X6 Off Road Test
    https://youtu.be/f8-NNEK1kGo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • a_r_k A kullanıcısına yanıt
    4X4 çok geniş bir alan, sanılan gibi 4x4'e alayım her yere gideyim gibi bir durum her sistem için geçerli değil, araç diyemiyorum sistem olarak nitelendire biliyorum. Çünkü Grand Cherooke'nin bile (4x4 sağlam yapısı ve arazi canavarı) 5 adet farklı 4x4 sistemi bulunuyor, bırakın markayı aynı modelde sistem farklıları içeriyor.
  • ErdincD E kullanıcısına yanıt
    tamam dostum biliyorum. işte crvyi 4x4 için tercih ederken onun ne performans göstereceğini iyi incelemek gerekir diyorum. yani yüksek beklentiyle yüksek fiyat verip de pişman olmamak için iyi araştırmak lazım özellikle bu konuyu da. hatta bayi ile arası iyi bir arkadaş varsa aracı videodaki gibi bir parkura sürebilir. xtraili tarlalra sürmüştüm ama honda bayi ile tanışmışlığım yok burada.
  • ErdincD E kullanıcısına yanıt
    valla ben ne zaman çıkacak diye ne zaman yazsam hep geri döndüler :)
    teknik konuda geri dönüş yapmıyorlar sanırım bayilerdeki servis danışmanlarıda zamanla bilgi sahibi olacaklardır..
    ülkemizdeki bir sorunda bu kimse doğru dürüst bilgi sahibi değil üstün körü araç satışa çıkıyor maalesef...

    benim bildiğim sürekli dört çeke rdeğil ön tekerlerde çekiş yetersiz kaldığında ve boşa çıktığında arka tekerlerede güç aktarıp 4 çeker olmakta.. ne kadar sağlıklı bilmiyorum ama sürekli bir dört çekere göre kış koşullarında çok sağlıklı olmayacaktır...
  • Aynen dediğin gibi, yukarıda da belirtmiştim, ön tekerlekler çeyrek tur boşa döndüğünde arkaları devreye sokuyor.
  • ErdincD E kullanıcısına yanıt
    Peki kendi isteğimizle; torku %50-%50 ön-arka akslarda sabit olacak şekilde kilitleyebileceğimiz bir düğme, tuş, vb var mı?
    Bu bile yoksa; 4x4 ? ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Peki kendi isteğimizle; torku %50-%50 ön-arka akslarda sabit olacak şekilde kilitleyebileceğimiz bir düğme, tuş, vb var mı?
    Bu bile yoksa; 4x4 ? ?

    Olduğunu sanmıyorum. Bunlar hayalinizdeki gibi arazi araçları değil. Öncelikleri şehir kullanımı. Hafif arazi koşullarında tabiki artıları var. Ama bir PRADO performansı beklemeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253


    quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Peki kendi isteğimizle; torku %50-%50 ön-arka akslarda sabit olacak şekilde kilitleyebileceğimiz bir düğme, tuş, vb var mı?
    Bu bile yoksa; 4x4 ? ?

    Olduğunu sanmıyorum. Bunlar hayalinizdeki gibi arazi araçları değil. Öncelikleri şehir kullanımı. Hafif arazi koşullarında tabiki artıları var. Ama bir PRADO performansı beklemeyin

    Çok fazla bir beklentim yok da; sözünü ettiğim kilit sistemi de yoksa, bırakın hafif araziyi, hatta orman patikasını, şöyle 10 cm karla kaplı asfalt bir rampada bile su koyuvermesinden endişe ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 22 Haziran 2015; 19:23:30 >




  • BRAVEHEART11 kullanıcısına yanıt
    x6 yi o halde gordukten sonra bir sey beklememek gerekir diye dusunuyorum. Kilitli difransiyel low range vs. X6 dahi yokmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • a_r_k A kullanıcısına yanıt
    Low range'den vazgeçtim, eğer ön-arka %50-%50 kilitleme düğmesi/tuşu vb yok ise X6'dan da 4x4 bağlamında bir beklentim olmaz zaten
  • X5-x6 için kullanım kılavuzunda arazide kullanmayın DİE bir ibare olduğunu duymuştum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Low range'den vazgeçtim, eğer ön-arka %50-%50 kilitleme düğmesi/tuşu vb yok ise X6'dan da 4x4 bağlamında bir beklentim olmaz zaten

    Sayın @BRAVEHEART11,

    Sizinle, GV forumunda bir kaç yıl önce yazıştık diye hatırlıyorum. Hatta, gezenbilirde de yazışmış olabiliriz.

    Bu araç asvalt suvu! Öyle H, L, 4wd, 2wd , lsd falan yok. Uludağda bir futbolcu Q7 ile kayıp kaza yapmıştı.

    Kaydktan sonra dörtçekere geçen sistem var! :)

    Ben 2011 de sıfır captiva almıştım. Garantisi dolduktan sonra, bir düğme ile yada manüelde dörtçekere geçmesi için çalışmalarımı yaptım. Chevroletin çekilme kararından sonra aracı sattığım için uygulama imkanı bulamadım.

    Bu aracı incelemedim, fakat farklı olacağını sanmiyorum.

    Benzer çözüm üretilebilir.

    Saygılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.