Şimdi Ara

2015 CRV 1.6 Dizel 160hp ZF9 otomatik Geldi... (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.270
Cevap
52
Favori
188.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mesut4.bahtiyar kullanıcısına yanıt
    Sayın Mesut Bey,
    Evet, Donanımhaber veya Gezenbilir forumunda yazıştığımızı hatırlıyorum
    CR-V'nin arazi aracı sayılamayacağını biliyorum. Ama asfalt konforu da çoğu arazi aracından daha yüksek olacaktır; malum arazi aracı denince, her türlü engele-çukura dayanıklı süspansiyonları da sert oluyor, asfalta gelince konfor nispeten azalıyor. Asfalt veya hafif engebeli patika yollarda kullanıma uygun olsa da insan hiç değilse bir %50-%50 ön-arka aks tork dağıtım kilidi istiyor. En azından ben isterim. 2012'de showroomda incelediğim RAV4'de bile vardı (güncel modelde var mıdır bilmiyorum).

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam parasının yeteceği araç alma peşinde,
    ama nedense,
    parasının yetmediği aracı itin kulağına sokuyor,
    sonra gelmiş, bırakın aynı sınıfı, tamamen zıt kullanıcı profiline sahip araçla kıyaslıyor.

    pesssss.

    daha ne denir?

    neyse, 116 ile crv fotolarını yan yana koyacaktım ama mobilden zor oluyor, siz gözünüzde canlandırın.....

    Bir başka konuda, AWD deyiminin, Paris/Dakar rallisine katılacak araç olarak algılanması.
    Arkadaşlar, karda, buzda, patikada, velhasıl zorlu arazi koşullarında araç kullanacaksanız alacağınız araçları başka yerlerde arayacaksınız.
    CRV, Qashqai, Cx5, Rav4 bunlar sadece 4 çeker binek araçlardır...
    hatta arkadaşımdaki mercedes e350 fourmatic awd de 4 çeker ama onunlada araziye çıkamazsın,
    keza audi quadro da öyle,
    bunlar arazi için değil,
    dört çekerin yol tutuşu ve stabil sürüş özelliği için üretilmiştir.

    CRV alacaklar bu bilgiyi unutmasın,
    fazla beklentisi olmasın,
    yoksa büyük hayal kırıklığı yaşarsınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • a_r_k A kullanıcısına yanıt
    sevgili a_r_k,

    xtrail'deki cam tavan perde sesi, aracın test aracı olmasından dolayı kaynaklanıyor olabilir mi?

    bu arada, ben de yeni insignia 1.6 otomatik dizeli bekliyorum, bayilere ne zaman geleceği konusunda fikrin var mı?

    selamlar,
  • ganeja kullanıcısına yanıt
    sevgili guneja,

    xtrail'deki kronik cvt ve klima problemi nedir? kısaca açıklarsan sevinirim.

    selamlar,
  • Sayın @BRAVEHEART11,

    Çok haklısınız, konfor ile arazi ters orantılı.

    Dörtçeker kilidi için captivada epey araştırma yapmıştım. Yeterli teknik doküman, kablo ve program bulunursa, bu aracın da istendiğinde 4x4 olması sağlanabilir, çok zor bir şey değil.

    Kontrolörün, arka aks kavramasından aldığı feedback önemli. İncelenerek, ya bypas edilir ya da bir kaç parametre ile oynanır, veyahut bir iki satır ilave edilir.

    Araç piyasaya bir çıksın, kullanıcı yorumlarını görelim.

    Bu arada, suzuki oto grubu olarak, tr piyasasından çekileceği dedikoduları var. Sizin bir bilginiz var mı?

    Yeni GV güzele benziyordu, kataloglara mahkum kalmayalım.

    Saygılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • VAy be amma amatör türemiş ben yokken:)
    Yahu kendi bmw sini alkışlatacak diye adam yedi bitiridi kendini.Canlarım benim siz sanırım bu arabayı 120 bin lira civarında gelir diye tahmin edip elinizde ki passat ya da civicleri satıp üzerine kredi ile alırız kafasında iken.
    Honda Türkiye sanırım sizin beklemediğiniz fiyattan çıkartınca adamları itin kulagına sokmaya çalışıyorsunuz...
    Vallahi göreceksiniz bu arabanın satış grafiğini:)
    Grafik yukarı çıkmasada fark etmez:)
    Ama 1 serisini ve c serisini burada bana bmw,mercedes diye anlatmaya çalışan......yani gaflete düşenler.....Yahu forumlarda okumuyormusunuz ? Yorumları reno notorunun verdiği hataları? Bmw 1.5 dizelin yrt dışı yorumlarını.
    Ama yazmayacağım çünkü size ceza olsun.....alın ,alın :)
    Size diyecek bir şey bulamıyorum:)
    Yahu benim arabadan anlamadığımı söylüorsunuz.Yahu haytaınız boyunca kaç araba kullandınız:)
    Yaşınızdan fazla araç değiştirdim:)
    Ben alıyorum,biraz rahat verin siz gidin bmw ,mercedes forumlarına katkınız bulunsun.....
    Arkadaş ne derdiniz var honda ile hala anlayamadım?

    PM: Orada ki forumlarda da varım,yaklaşık 6 yıldır bu forumdayım:) Kurtuluş yok yani......Ben o yolları geçeli çok olduğundan:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 22 Haziran 2015; 23:30:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    bmw 1 ile crv arasında kalmak nasıl bir histir merak ettim.
    crv yi beğenmemek olabilir,
    ama erkek aracı almayıp hondadan çıkıp, bmw y gidip bayan arabası almak garip olmalı.

    hayrlı olsun, ne diyelim.....

    bence kadın aracı crv, kia sportage, x1 q3 falan... trafikte iri arabaya ihtiyaç duyuyorlar ve yakışıyor da

    ha jeep modası 5.9 cheeroke ile çıktı, range falan, sonra da bu ucuzlar çıktı, onlara özenip öle satıyorlar işin aslı, yoksa kimse bir hondaya bu fiyatı vermez. ucuz 4 çeker görünümlülerin de ortalama müşteri profili de 3 aşağı 5 yukarı belli, bilen bilir, ha dev gibi range e binen de özünde öle, avrupada sövüyorlar bunlara

    yine söylüyorum, en azından 4x4 koymuş, 2 çeker olanlar yokuşta hafif yağmurda bile komik görünüyor

    arabaları kategorize etmek yanlış, ama 1 bence genç arabasıdır.

    erkek arabası denecek son arabadalardan biri hona crv bence, tamamen kadın açısından elverişli, hele bir de çocuklu falansa... yoksa yanlaması, virajı falan her normal araba daha erkeksi zevklere hitap eder, 4x4 alacak adam da landdi, g ydi, x serileriydi, parası yetiyorsa alır, çok offroada gidiyorsa eskisini alır. hondanın hatları tipi bile ortadayken erkek arabası diye övmek tam komedi olmuş. bi arabayı zaten erkek arabası, bayaaan arabası diye ayırmak hamşoluk da, ayrılacaksa crv bayaaan denecek ilk 5-10 araçtan biridir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakay2015

    sevgili guneja,

    xtrail'deki kronik cvt ve klima problemi nedir? kısaca açıklarsan sevinirim.

    selamlar,

    Maalesef bunlar bence kronik arıza... İç ısıyı ölçen sensörlerde Problem var.. Klima özellikle yazın duruyor araç servislik oluyor
    Esas sorun CVT de.. yazılımla da düzelmiyor.. Ve araç değişime kadar gidiyor.. Epey bu sorunu yaşayan var.. Kendi konusunda ve facebook grubunda ddetaylar mevcut..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • YENİ HONDA CR V ALMAK İÇİN SIRA YAZDIRIP BURADAKİ BAZI YORUMCU ARKADAŞLARIN; HONDA TÜRKİYE MÜŞTERİLERİNİ ACAYİP KAZIKLIYOR DEMELERİNİN ETKİSİNDE KALMIŞTIM. AZ DATA ÇOK YORUMDAN ÖTE İNGİLTEREDEKİ ARAÇ FİYATLARINI KARŞILAŞTIRMIŞTIM. BUGÜN DE ALMANYADAKİ ARAÇ FİYATLARINA BİR GÖZ GEZDİRDİM. HER İKİ ÜLKEDEKİ FİYAT KIYASLAMALARINI BİRKAÇ MODELDE VERİYORUM.

    İNGİLTERE:

    YENİ CR V 1.6 DİZEL OTOMATİK EXECUTIVE: 34.670 STERLIN YANİ 148.000 TL (BİZDE 140.000TL) FARK= BİZDE 8.000 TL UCUZ
    YENİ CR V 2.0 BENZİNLİ OTOMATİK EXECUTIVE 32.490 STERLIN YANİ 139.000 TL (BİZDE 139.500) FARK = BİZDE 500 TL PAHALI (1.6 ARAÇ ONLARDA DAHA PAHALI)
    LAND ROVER EVOQUE 2.0 DİZEL OTOMATİK EN FULL DONANIM: 48.500 STERLİN YANİ 207.000 (BİZDE 341.748 TL) FARK= BİZDE 135.000 TL PAHALI
    BMW 5.20 DİZEL OTOMATİK BAZ FİYATI 34.160 STERLİN YANİ 146.000 TL (BİZDE 244.377 TL) FARK= BİZDE 98.000 TL PAHALI
    NISSAN X-TRAIL 1.6 DİZEL OTOMATİK EN FUL DONANIM: 32.345 STERLIN YANİ 138.000 TL) BİZDE 139.000 TL FARK= BİZDE 1.000 TL PAHALI

    ALMANYA:

    YENİ CR V 1.6 DİZEL OTOMATİK EXECUTIVE: 42.000 EURO YANİ 130.000 TL (BİZDE 140.000 TL) FARK= BİZDE 10.000 TL PAHALI
    YENİ CR V 2.0 BENZİNLİ OTOMATİK EXECUTIVE: 39.150 EURO YANİ 121.000 TL (BİZDE 139.500 TL) FARK= BİZDE 18.500 TL PAHALI
    LAND ROVER EVOQUE 2.0 DİZEL OTOMATİK EN FULL DONANIM: 53.100 EURO YANİ 164.00 TL (BİZDE 341.748 TL) FARK= BİZDE 178.000 TL PAHALI
    BMW 5.20 DİZEL OTOMATİK BAZ BİYAT: 45.300 EURO YANİ 140.000 TL (BİZDE 244.377) FARK= BİZDE 105.000 TL PAHALI
    BMW 1.16 DİZEL OTOMATİK BAZ FİYAT: 28.300 EURO YANİ 87.500 TL (BİZDE 103.624) FARK= BİZDE 16.000 TL PAHALI
    NISSAN X-TRAIL 1.6 DİZEL OTOMATİK EN FUL DONANIM:39.300 EURO YANİ 122.000 TL (BİZDE 139.000 TL) FARK= BİZDE 17.000 TL PAHALI

    BENİM ÇIKARTTIĞIM SONUÇ:
    1) 2.0 BENZİNLİ MOTOR FİYATI ONLARDA BİZDEKİNDEN DE UCUZ. NASIL 1.6 MOTORU 2.0 MOTORLA AYNI FİYATA SATIYORLAR TÜRKİYE'DE FİKRİ ÇÖKMÜŞ OLDU.
    2) HONDANIN TÜRKLERE ÖZEL ATTIĞI BİR KAZIK YOK. İNGİLTEREDE, ALMANYADA BMW 5.20 DİZEL OTOMATİK FİYATINA HONDA CR V SATILIYOR. ORADA BMW 5.20 BİZDEKİNDEN 100.000 TL UCUZA SATILIYORKEN, ZANNETMİYORUM Kİ ORADAKİ İNSANLAR; CR V ALANLARA GERİ ZEKALI MUAMELESİ YAPSIN.
    3) HONDA'NIN AVRUPADAKİ İMAJI BİZDEKİNDEN DAHA YÜKSEK.

    SELAMETLE...




  • HONDA AWD SİSTEMİNİ İNTERNETTE KISA SÜRELİ BİR ARAŞTIRMIŞTIM; NİYE İSTEĞE BAĞLI DEVREYE ALINAMIYOR DİYE. DİFERANSİYEL KİLİDİ UZUN SÜRELİ DEVREDE KALDIĞINDA DİFERANSİYELİN ISINDIĞINA DAİR BİR BİLGİ HATIRLIYORUM. SADECE İHTİYAÇ DUYULDUĞUNDA SİSTEM DEVREYE GİRİYOR VE SONRASINDA TEKRAR ÖNDEN 2 ÇEKER DEVAM EDİYOR. İNTERNETTE HONDANIN BU SİSTEMİNE YAPILAN VE SİSTEMİN ÇALIŞMADIĞINI GÖSTEREN BİR DENEME VAR. BUNA HONDANIN CEVABI; NORMAL SÜRÜŞ KOŞULLARINDA TESTTEKİ GİBİ BİR DURUMUN OLMA İHTİMALİNİN NEREDEYSE YOK DENECEK KADAR AZ OLDUĞUDUR. AMERİKADA YAPILAN GERÇEK DOĞA KOŞULLARINDAKİ YOL TESTİ BENİ DAHA ÇOK İKNA ETTİ. BU TESTTE, ARACIN YAPABİLDİKLERİ VE YAPAMADIKLARI DAHA RAHAT GÖRÜLÜYOR. SONUÇ OLARAK BU ARAÇ TAM ANLAMIYLA BİR ARAZİ ARACI DEĞİL AMA 2 ÇEKER BİR ARACA GÖRE BÜYÜK AVANTAJLARI VAR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coachesco

    HONDA AWD SİSTEMİNİ İNTERNETTE KISA SÜRELİ BİR ARAŞTIRMIŞTIM; NİYE İSTEĞE BAĞLI DEVREYE ALINAMIYOR DİYE. DİFERANSİYEL KİLİDİ UZUN SÜRELİ DEVREDE KALDIĞINDA DİFERANSİYELİN ISINDIĞINA DAİR BİR BİLGİ HATIRLIYORUM. SADECE İHTİYAÇ DUYULDUĞUNDA SİSTEM DEVREYE GİRİYOR VE SONRASINDA TEKRAR ÖNDEN 2 ÇEKER DEVAM EDİYOR. İNTERNETTE HONDANIN BU SİSTEMİNE YAPILAN VE SİSTEMİN ÇALIŞMADIĞINI GÖSTEREN BİR DENEME VAR. BUNA HONDANIN CEVABI; NORMAL SÜRÜŞ KOŞULLARINDA TESTTEKİ GİBİ BİR DURUMUN OLMA İHTİMALİNİN NEREDEYSE YOK DENECEK KADAR AZ OLDUĞUDUR. AMERİKADA YAPILAN GERÇEK DOĞA KOŞULLARINDAKİ YOL TESTİ BENİ DAHA ÇOK İKNA ETTİ. BU TESTTE, ARACIN YAPABİLDİKLERİ VE YAPAMADIKLARI DAHA RAHAT GÖRÜLÜYOR. SONUÇ OLARAK BU ARAÇ TAM ANLAMIYLA BİR ARAZİ ARACI DEĞİL AMA 2 ÇEKER BİR ARACA GÖRE BÜYÜK AVANTAJLARI VAR.

    Test linkleri var mıdır ???

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • fiyatlar aslinda son ötv ve dolar artisindan bu hale gelince millete fazla geliyor ancak piyasaya göre normal 2007 cicic 43 binken crv 80-95 arasydi suan 85 bin lira cry ise 125-140 fiyat farki ayni 125 cok ise illa 4x4 dusunuluorsa nissan qq yada cx3 ki ozellikle cx3 cok sik ve malzeme kalitesi iyi tam doku paketi 100 bin baz ise 85 makul alternatif ozellikle x1yerine dusunulebilir para biraz daha cepte kalir ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tgezer kullanıcısına yanıt
    Amerikada yapılan off road testi. Farklı motor seçeneği fakat aynı 4 çeker sistemi (awd).

    https://www.youtube.com/watch?v=P488eAJ6eGA
    https://www.youtube.com/watch?v=iolnHJOntsk
  • ErdincD E kullanıcısına yanıt
    6.8 inch diye geçiyor. (6,8)x(2,54)=17,3 cm diye geçiyordu videoda
  • 2014 yılında yapılmış olsa da HONDA CR-V, Toyota RAV4, Ford Escape (Kuga ?), ve Subaru Forester için kaygan rampada sürüş testi.
    Sadece bir fikir vermesi açısından...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 23 Haziran 2015; 9:52:58 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayni sistem ancak sadece forester basarili acaba neden ? (:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: a_r_k


    quote:

    Orijinalden alıntı: ErdincD

    Honda genel müdürlüğe defalarca yazdım hiç bir zaman dönüş olmadı, en son dayanamadım ben ısrarla aradım, CRV'nin alt yüksekliğini, bir de mümkünse yaklaşma ve uzaklaşma açılarını öğrenmek istiyorum dediğimde beni yine bayiyi yönlendiriyor. Bayilerin bu konuda hiç bilgisi yok. Bayiyi sıkıştırdığımda ise "lifte aldığımızda bir ölçeyim dedi" Neyse ki onları beklemedim ve halende bilgi gelmedi. Benim ölçümüme göre 21 cm. ancak daha alçak yeri var ise onu bilemiyorum, çok detaylı inceleyemedim.

    4x4 sistemi ise %50 - %50 şeklinde ön tekerlekler çeyrek tur boşa döndüğünde arkaları devreye sokuyor. ön sol arka sağ veya ön sağ arka sol şeklinde çalışıyor. low veya high gibi bir seçim veya otomatik değişim yok. yoğun karda muhtemelen yolda kalacak gibi duruyor.

    Civicin 4x4 sistemi var diyen arkadaslara tam da bundan bahsediyordum. Her dort ceker iyi performans verecek karda kista kopup gidecek diye bir durum yok. Sunu bir izleyin dort cekerden dort cekere ne kadar fark var siz bakin.


    https://youtu.be/f8-NNEK1kGo

    Burada X6 biraz haksızlığa uğratılmış gibi. Çim zeminde eğimi daha yüksek yerden X6 çıkmaya çalışıyor, eğimin daha az olduğu yerden Range geçiyor. Daha büyük etken ise lastiklerin 4 mevsim bile olmayıp, yazlık lastik kullanılması. Bu arada mart ayında aynı şekilde aracıyla çim zeminde bir gezinmeyi bence herkes denemeli, yerde buz var gibi çimenlerin üzerinde kayıyor araçlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sokcuuuuu

    ayni sistem ancak sadece forester basarili acaba neden ? (:

    Foresterda hem ön hem arka difransiyel sistemleri normal 4x4 araçlardan faklı. Foresterda boşa düşen lastiğe giden güç kesiliyor, o anda yük binen lastiğe daha fazla güç aktarılıyor bu sayede sorunsuzca ilerliyor. Bu sistem sadece subaruda mevcut. Çok çok hayran olduğum bir araç ancak CVT şanzumanlı olması ve vergi dilimi farkı nedeniyle alımkar olamıyorum.
  • ErdincD E kullanıcısına yanıt
    honda mühendisleri icin cok zor bi durummudurki bunu kullanmiyorlar neyse dediginiz gibi 1 arti 2 eksisi var crv de ise durumu kurtarir bi awd 1 eksi 1.6 otomatik 2 arti :) @ErdincD

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesut4.bahtiyar
    Sayın BRAVEHEART11,
    Çok haklısınız, konfor ile arazi ters orantılı.
    Bu arada, SUZUKI oto grubu olarak, tr piyasasından çekileceği dedikoduları var. Sizin bir bilginiz var mı?
    Yeni GV güzele benziyordu, kataloglara mahkum kalmayalım.
    Saygılar.

    Sayın Mesut Bey,
    SUZUKI'nin Türkiye piyasasından çekileceğine dair ben birşey duymadım okumadım
    AMA
    Grand Vitara 5K modelleri (2.0, 2.4 benzinli ve 1.9 DDiS) 2012 yılından beri web sitesinin fiyat listesinde yer almıyor. Sadece özellikleri yazıyor.
    Bu yıl yurt dışında piyasaya sürülen model de sadece "Vitara" adıyla çıktı, "Grand Vitara" DEĞİL. 4x4 özellikleri hakkında da ayrıntılı bilgi bulamadım.
    Youtube'daki inceleme-test videolarından anladığım kadarıyla SX4 Cross (veya 3K GV) modelindeki gibi sürekli 4WD ancak kilit ve Low range YOK.
    Yine GV'nın Japonya ve diğer bazı Asya ülkelerindeki diğer adı olan Escudo için de yeni bir kasa göremedim.
    Saygılar...

    Yeni CR-V ile de Ocak ayında 2 tane Grand Vitara peş peşe, karlı orman yolunda yaptığımız geziyi yapabilsek, yeter.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 23 Haziran 2015; 10:50:19 >




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.