Şimdi Ara

2015 mercedes c coupe ana konu (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
368
Cevap
14
Favori
26.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lone_star kullanıcısına yanıt
    Keyless go konfor paketinde anahtar cepte iken kapıları dokunarak açabiliyorsun
    bagaj da yine anahtar cepte ise açılıyor.ama ayağını altına koyunca mı yada biryere dokununca mı onu bilmiyorum
    içine girince ise start stop düğmesi ile çalışıyor.almanya fiyatı 1071 euro

    keyless go ise anahtar cepte kapılar açılıyor start stop ile çalışıyor.almanya fiyatı 773,50 euro

    keyles go start ise anahrın tutacak yerinde start stop düğmesi var.onu anahtar yerine takınca
    arabayı oradan çalıştırıyorsun .kapıları normal anahtardaki komuta ile açıyorsun,
    ama eğer örneğin hırsız camı kırıp arabaya girerse düğmeye basınca çalışırsa hiç güvenli olmaz,
    hırsızlığa davetiye çıkarılır.servise gidince sorayım bunu.almanya fiyatı 119 euro
  • lone_star kullanıcısına yanıt
    O zaman düzeltiyorum, ben göremedim demek ki. Ancak her ikisinde de keyless go konfor opsiyonel.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mtutun -- 6 Ocak 2016; 14:37:06 >
  • djstardust D kullanıcısına yanıt
    Anladıgım kadarı ile sonuncu yazdıgınız donanım AMG paketinde standard olan, aslında güvenli sayılır aynı sistem BMW'lerdede var, anahtar arabanın içindeyse start dügmesi ile calıstırabiliyorsunuz, anahtar uzakta olsa bile kapıyı bir şekilde acsanız calısmıyor yani benim denediğim...
  • djstardust D kullanıcısına yanıt
    İstanbul HAS oto yu aradıgımda, araçların bayii de henüz olmadıgını ama sipariş verirseniz MART sonu gibi teslim olacagını söylediler.. Aracı görmeden sipariş vermek pek mantıklı gelmiyor bana ama nerede göreceğiz? Siz İstanbul'damı gördünüz bayide?
  • lone_star kullanıcısına yanıt
    Sistem güvensiz değil de, aracı açmak için anahtarı cebimden ya da çantamdan çıkardıktan sonra kontağa takıp, çalıştırmak zaten zor gelmiyor ki bana. Benim 3.20i aracımda bu start'a denk gelen sistem var. Çok anlamlı bulmuyorum...

    Ancak C180 Coupe'de ise keyless go var. Kapı kolunu tutunca açılıyor, anahtarsız çalışıyor ve kapı kolu üzerine dokununca kilitliyor. Yani tüm işlemi anahtarsız yapıyorsunuz. Bu bir konfor gerçekten...

    Eşimin aracında buna ek olarak, kilitlemek için kapı koluna da dokunmanıza gerek yok, araçtan bir iki metre uzaklaşınca kendi kilitliyor. Bu da çok iyi bir özellik, kapı koluna dokunmayı unutmanız halinde dahi otomatik kilitleniyor.

    W205 ve C205 yeni kasalardaki keyless go konfor'da ise bunlara ek olarak bagaj da anahtarsız (ayak hareketi ile) açılabiliyor.
  • lone_star kullanıcısına yanıt
    Arkadaşımız Kıbrıs'ta. Türkiye'de bayilere sanırım Şubat ikinci yarısı gibi gelecek...
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Evet haklısınız, eşimin 3.16i sizdeki 320i gibi, cok mantıklı degil ama en azından standard özellik oldugu için zarar vermiyor :) sanırım Mercedes'de de standard olan bu şekilde, en azından araç anahtarsız calıstırılabiliyor...

    mercedesdeki ise dediğiniz donanım KEYLESS GO KONFOR yaklasık 4000TL (bagaj ve anahtarsız giriş dahil olan) KEYLESS GO ise 3.336 TL, bu fiyatlara değmez gibime geliyor, yani o kadar fark vermeye değmez benim düşünceme göre...
  • lone_star kullanıcısına yanıt
    Demek istediğim aslında buydu. Belki biliyorsunuz bende 2015 C180 Coupe AMG Plus var. Şimdi benim araçta akıllı ışık sistemi ve Keyless Go standart. Yeni kasa AMG versiyonda bunların opsiyonel olması garip geliyor.

    Aynen E90 LCI 3 serisinde LED arka farlar standartken, bir sonraki jenerasyon F30'da bunun geri alınması gibi. Her yeni jenerasyonda veya makyajda kazanımların sabit kalması ve üzerine bir iki yenilik gelmesi bana daha mantıklı geliyor.

    Sanırım sonuç olarak benim esas taktiğe geliyoruz. Bir otomobilin en mantıklı alım zamanı hayatının son 2 yılı içinde oluyor. Bu zaman diliminde aracın hem teknik sıkıntı hem de beğenilmeyen dizayn unsurları optimize edilmiş, giderilmiş oluyor. Ayrıca fiyat veya 'makyajda ne yapacağız?' kaygılarıyla bekletilen, çıkartılan donanımlar eklenmiş oluyor. Araç teknik olarak en sorunsuz, donanım olarak en ful dönemine geliyor, buna rağmen de yeni rakipler karşısında rekabet edebilmek için de fiyatı çok daha uygun oluyor. Kaç yıl olacağını bilemem ama bir süre sonra Sport versiyonu C-Edition gibi bir isimle AMG donanımı seviyesine gelir. Üzerine de AMG Plus versiyonu daha zengin bir donanım ve yeni görsel efektlerle çıkar.

    Benim bu taktikteki en büyük sıkıntı Almanların kasa ömürlerinin 7 yıl olması, bu biraz uzun. Sürekli aynı dönemi yakalamak için 7 yıl beklemek gerekiyor. Japonlar gibi 5 yıl olsaydı, daha iyiydi...




  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Harika tespitler bir kez daha :) BMW konularından da sizi takip ediyorum ve her paylaşımınız referans niteliğinde...

    Benim hatırladıgım F30 larda ilk geldiğinde xenon suz bluetootsuz olarak standard gelmişlerdi, dediginiz gibi 2014 Kasım'da eşime aldığımız 316i'de tabiri caiz se standard olarak aradıgımız herşey vardı.. Bayiiler uyanıklık yapıp şişkin fiyata boş araçları satıyorlar (bizim gibi donanıma az meraklı adamlardanda zaten ekstra yüklü fiyat alıp satıyorlar) daha sonrasında makyaj yaklaştıgında dolu araçları getiriyorlar fiyat avantajları ile (bmw 3 serisi 40.yıl en iyi örnektir bence)

    Ben uzun süredir araç degisikliği için modellere bakıyorum, yılbaşından önce az kalsın 418i GC alıyordum son anda kendi aracımı satmaktan vazgeçtiğim için almadım (hep aklımda C Coupe vardı) simdi C Coupe aklıma daha cok yatmaya başladı ama bakalım araçlar bir gelsin görelim en azından gerçekte nasıl duruyor (video ve resimlere bakarak araç siparişi vermek cok mantıklı gelmiyor bana)




  • konfigüratör nihayet açılmış ama rakamlar yükselmiş 147 bin lira idi amg plus paket. Kendi düşüncelerime göre bir tane c180 tasarladım sonuçlar vahim

    c180 amg 178 bin lira Sürüş Yardım Paketi PLUS 10 bin lira metalik boya 4 bin lira Kızılcık Kırmızısı Deri, siyah konsol, ek ücret 7.391,52 TL Otomatik kemer yardımcısı 1.129,26 TL LED akıllı ışık sistemi 3.002,81 TL

    bunlarla birlikte araç 203 bin liraya geliyor ve bence bu fiyat çok yüksek keşke araç 147 den başlasaydı
  • Madem rakiplerde 1.6 motor yok, o zaman neden daha fazla kar etmeyelimki demişler sanırım. Fiyatlar çılgın olmuş,

    Yanlış hesaplamadıysam,

    STYLE vergisiz fiyatı 94,000TL (161.000/1.711)
    AMG vergisiz fiyatı 104,000TL (178.000/1.711)


    karşılaştırma için.

    BMW 4.20d başlangıç fiyatı 30850 euro. 3.09 sabit kurdan 95,000TL
    Audi A5 2.0tdi başlangıç fiyatı 95,000TL

    Mercedes'ten bakarsak
    E250 Coupe AMG vergisiz fiyatı 112,000TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Madem rakiplerde 1.6 motor yok, o zaman neden daha fazla kar etmeyelimki demişler sanırım. Fiyatlar çılgın olmuş,

    Yanlış hesaplamadıysam,

    STYLE vergisiz fiyatı 94,000TL (161.000/1.711)
    AMG vergisiz fiyatı 104,000TL (178.000/1.711)


    karşılaştırma için.

    BMW 4.20d başlangıç fiyatı 30850 euro. 3.09 sabit kurdan 95,000TL
    Audi A5 2.0tdi başlangıç fiyatı 95,000TL

    Mercedes'ten bakarsak
    E250 Coupe AMG vergisiz fiyatı 112,000TL




    Bmw 4.18i vergisiz fiyatı 30.550€ yani c180 coupeden daha pahalı .4.20d fiyatı vermeniz yanıltıcı olmuş.
  • Hocam 4.18i coupe araç yok ki, ben coupe araçların fiyatlarını koydum.

    bir de e250 coupe ile c180 coupe fiyatlarını karşılaştırmakta yeterli bence vehameti görmek için. Almanya fiyatlarında 12000 euro var aralarında. Almanya vergi sisteminden emin değilim ama satın alımda ötv vs. gibi değişken bir vergi oranı yok sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenGiDeR -- 8 Ocak 2016; 10:31:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C coupenin arka koltukları eskiye göre daha dar olmuş,yan camlar daha küçük,eski ile yeninin boyutlarına baktım,arka tarafta koltuk boyu daraltılmış,ön koltuk ile arası 5 cm daralmış,ön koltuklar da birkaç cm daralmış, arka tarafta tavan mesafesi 0,5 cm kadar artmış,iç genişlik de 4 cm artmış,
    Sonuç olarak dar hissettiriyor
    Ön konsol üzeri pütürlü bir gri tahta ile kaplı,ben çok beğenmedim ama sedandaki siyah kaplama parmak izi bırakıyormuş diye beğenilmemiş dedi satıcı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Hocam 4.18i coupe araç yok ki, ben coupe araçların fiyatlarını koydum.

    bir de e250 coupe ile c180 coupe fiyatlarını karşılaştırmakta yeterli bence vehameti görmek için. Almanya fiyatlarında 12000 euro var aralarında. Almanya vergi sisteminden emin değilim ama satın alımda ötv vs. gibi değişken bir vergi oranı yok sanırım.

    Tüm markalarda Türkiyede liste fiyatı 2.0-1.6 arasında çok az farklar var bunun sebebi büyük ihtimal firmaların pazar payı kapmak için küçük kar marjlarıyla araba getirmesi.Mesela bmw 3.20d 25.800€,3.18i 25.500,3.20ied 27.500€ liste fiyatı.
  • resimler çekmiştim ama ekleyemiyorum.

    sanırım e coupe ile sınıf farkını vurgulamak için aracın içi daraltıldı.biliyorsunuz e coupe c204 üstüne yapıldı

    c205in eskiye göre dışı daha büyük , içi daha küçük
    birde coupe orantıları daha iyi olmuş diyorlar .ben pek belirgin bir şey görmedi
  • Oberyn kullanıcısına yanıt
    Bana sanki tam tersi bir durum varmış gibi geliyor hocam. Yani yüksek motorlu araçları çok düşük karla sattıklarını değil de küçük motorlu araçları çok yüksek karlı sattıklarını düşünüyorum. Yoksa atıyorum E180 satmak yerine neden gidip karlarından taviz vererek E250 satmaya çalışsınlarki? Bunu sadece Mercedes için demiyorum tüm firmalar aynısını yapıyor.

    C sedanda az da olsa rekabet var, BMW 3.18i, 3.20ied, Yeni A4 1.4tfsi gibi. Fakat C coupe'de şu an rakip yok. Ne 4 coupe'de ne de A5'de 1.4 seçeneği yok o yüzden bu fırsatı iyi değerlendirmişler bence. Yoksa bu fiyatların bir mantığı olduğu sanmıyorum. 2-3 ekstralı C180 coupe 200,000 liraya dayanıyor.
  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    Üstadım selamla,
    Karşılaştırmalarınız yerinde olmuş. Geçen yıl tavsiyenizle C204 aldım ve o zaman da siz çok karlı bir alişveriş olduğunu söylemiştiniz. Şimdi, fiyatları ve araçla ilgili ilk gelen izlenimleri gördüğümde (iç hacmin eski kasaya göre dar gözükmesi, performans kaybı vb) gerçekten tam 12 den hedefi tutturduğumu anlıyorum.
    Bu kapsamda da size tekrar şükranlarımı iletiyorum.
    İyi ki bu forumdasınız ve bana yol gösterdiniz.
    İstanbul da yaşasaydım sizinle yüz yüze de görüşmek ve sohbet etmeyi isterdim açıkçası.
    İyi akşamlar.

    Forum bu yüzden var ve kullanıcıların tercihlerinden dolayı alaycı bir şekilde eleştirip forumdan soğutan kişilere karşı admin müdahalesi de bu sebeple elzem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meceng M kullanıcısına yanıt
    Sağol dostum, iyi ki sen de varsın. Sen ve senin gibi değerli üyeler sayesinde forum keyifli bir yer oluyor.

    Eğer yolun buralara düşerse, mutlaka beklerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • c204 c coupe ile e207 e coupe'nin iç boyutları ayni.
    c205 içi bariz bir şekilde daralmış.
    baş ve diz mesafesi a serisinden bile daha dar.
    olmuş.inanılır gibi değil.
     2015 mercedes c coupe ana konu 2015 mercedes c coupe ana konu 2015 mercedes c coupe ana konu 2015 mercedes c coupe ana konu 2015 mercedes c coupe ana konu 2015 mercedes c coupe ana konu 2015 mercedes c coupe ana konu




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.