< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
2016 MODEL YENİ KASA TİGUAN =ANA KONU= (720. sayfa)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
bence en azından highline 18jant ve lastik bakın.malum sarı sitede bolca var. 17 jant lastik tiguana küçük kalıyor.
-
Merhaba arkadaşlar. 2023 tiguanlarda (life) serbest sürüş modunda bir değişiklik oldu mu? Daha önce 2021 model aracımda uygun koşullar sağlandı mı devreye alabiliyordum. Hatta devreye girmezse gaza bas çek yapınca devreye giriyordu.
şu an 2023 model bir araç kullanıyorum. Belki 300 km olmuştur fakat bir türlü devreye girmedi. Ekrandaki menüden devreye alınacak bir sayfa da bulamadım. Benzer durumu yaşayanınız var mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Evet aynı sorunu bende yaşıyorum. Daha önce konuya yazmıştım fakat cevap alamadım. 2021 ve 2022 olarak iki adet aracımız var 2022 de devreye girmiyor. Servise sordum 1-2 gün aracın kalıp incelenmesi lazım dedi. Baştan savma yani. Zaten servistekilerde bi haber. 2 silindir moduna geçince ekranda eco yazısını gösteriyor. Zor anlattım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bu arada model farklı yıllara ait olunca maliyet azaltma çalışmaları çok net gözüküyor. 2021 makyajlıdaki motor koruma kapağı 2022 de yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Güncel şanzımanlarla gelen bir özellikti. Yazılımsal bir müdahale yapıyor olmalı. Kaldırmış olmalarına anlam veremiyorum. Bakalım 1-2 güne tekrar servise soracağım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Serbes sürüş (Sailing) geçtim, 2 silindir moduna geçtiğini de daha göremedim ben :) Genelde şehir içi kullandığım için, bu 2 özellik uzun yol ve belirli bir km/h üzerinde devreye giriyorlardır diye düşünüyordum.
-
2020 comfortline paket aracımda, sehir ici nerdeyse her sürüşümde 2 silindir de serbest sürüş de devreye giriyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şehiriçi durumlarınız farklı olabilir. Biriniz dur kalklı trafiktedir, biriniz çevreyolu gibi serbest sürüşlü bir güzergahta. Sürüş stili farkettirebilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2 silindir modu 2. Viteste dahi devreye giren bir şey aslında. Özellikle dur kalk trafikte gaza daha yumuşak bastığınız için bir gözünüz ekranda olursa mutlaka göreceksiniz.
onun dışında 80-90 km/sa hızlara kadar düz yolda gaza hafif bastığınız durumlarda da devreye giriyor. Hatta rampa aşağı saldığınızda 0 lt/100km yazdığı an bile bazen 2 silindir yazıyor.
serbest sürüşte ise ben 2021 model aracımda gerek çevreyolu/otoban gerekse şehir içi hızlarımda sürekli devreye sokabiliyordum. Kendi kendine devreye girmezse gaza bir kes anlık bas-çek yaptığımda devreye girerdi.
2023 aracımda bir kere bile serbest sürüşe girmedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Serbest sürüş modu olan 3 araç kullandım. Tiguan 2021 mevcut, leon 1.5 eco tsi, audi a4 1.4tfsi. Silindir kapama devreye giriyor ama 10.000km oldu aracım serbest sürüş modu devreye girmedi. 2021 sonrası kesinlikle ne akla hizmetse kaldırdıklarını düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2015 model önceki kasa tiguanımda serbest sürüş modu vardı hatta menüden açılıp kapatılabiliyordu. Şuanki aracım 2017 tiguanda bu özellik yok, silindir kapama teknolojisi devreye giriyor.quote:
Orijinalden alıntı: sprinters03
Serbest sürüş modu olan 3 araç kullandım. Tiguan 2021 mevcut, leon 1.5 eco tsi, audi a4 1.4tfsi. Silindir kapama devreye giriyor ama 10.000km oldu aracım serbest sürüş modu devreye girmedi. 2021 sonrası kesinlikle ne akla hizmetse kaldırdıklarını düşünüyorum.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sizin etikette öyle ise doğru yapıyorsunuz, tabi lastik soğukken ayarlıyorsanız.
i olan konfor değeri. Şehir içinde çok sorun olmaz ama uzun yolda tavsiye etmem. Bir de ayda bir basınç takibi yapılmıyorsa bu değerin de altında kullanım olacaktır.
-
2021 olan aracımın 2. Yıllık bakımını nisan sonunda 5967₺ ye yaptırmıştım. Açılır tavan bakımı ve fren hidroliği değişimi de içinde.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aracın lastikleri değiştireceğim arkadaşlar, 19"
19" goodyear eagle f1 asymmetric 3 suv , Falken Azenis FK520 seçeneklerim.
kriter sırası sessizlik ve konfor, sonra yol tutuşu .
Asymmetric 3 suv baya eski bir lastik aslında, Asymmetric 5 veya 6 sını bulunmuyor. Falken'de yeni model gözüküyor.
Yaklaşık 2023 üretimler için adet fiyatlar ,Goodyear 4000 Tl, Falken 3300 Tl .
Bu 2'si arasından ne dersiniz , başka bir seçenek düşünmüyorum.
-
Goodyear asymmetric3 zamanında bayağı tutulmuştu, fiyat performans olarak. Diğeri hakkında bilgim yok. Üretim tarihi yeniyse Goodyear alınabilir bence...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
desibel konusu da karışık, kimi label 68 kim label 70db gösteriyor Goodyear için.
Falken 17" yıllarca kullandım çok memnundum, 19" gelince emin olamadım.
-
19 olunca tabi lastiğin yapısıda önemli tabi, yanak düştüğünden konfor açısından. 68 desibel çok iyi bir değer, ama michelin bazı modelleri gibi yanak yumuşaksa kasis vs balon yapma riski olabilir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba,
Benzer fiyatla Asym. 5 olsaydı Goodyear derdim ama 3 dediğiniz gibi eski bir lastik, stok bugün mevcuttur ama bir problem anında da bulunabilir olması gerekir.
Falken FK520 için yorumlar olumlu, hatta kullananların %93’ü anketi ‘tekrar alırım’ diye cevaplamış.
FK520 kuru zeminde başarılı, ıslak zeminde vasat görünüyor. İki lastik de konfor ve ses açısından birbirine yakın.
Fiyat konusu ise ibreyi Falken’e çeviriyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X