Şimdi Ara

2016 SIFIR B8 KASA 1.6 TDİ DSG PASSAT NASILDIR ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
1
Favori
6.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2016 YILININ HEMEN BAŞLARINDA SIFIR ŞEKİLDE B8 KASA 1.6 TDİ DSG'Lİ SUNROOF'LU DERİ DÖŞEME'Lİ HİGLİNE PASSAT ALMAYA KESİN KARAR VERDİK FAKAT BU ARACI ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİZ VE BU ARACIN KIRONİK HERHANGİ BİR SORUNU VARMIDIR ?

    2012 PEUGEOT 508 1.6 E-HDİ DÜŞÜNÜYORDUK İKİNCİ ELDEKİ RİSKLER VE TEMİZ ARAÇ BULAMADIĞIMIZDAN DOLAYI CÜZDANIN AĞZINI AÇARAK PASSAT'TA KESİN KARAR VERDİK YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN SAOLUN ARKADAŞLAR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3A7BE226C -- 20 Ağustos 2015; 22:19:30 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >



  • Öncelikle nacizane fikirlerimizle sana yadımcı olamadık ama yeni alacaklara yardımcı olmak dileğyle;
    Highline alıcam yazmışsın zaten söylemen gerekeni söylemişsin Highline Passat / Segmentinde en iyi opsiyonlara sahip olan araçtır. En iyi dedim çünkü Paketin içinde Standart olan donanımları diğer markalarla kıyasladığınızda Maliyet açısından çok düşük meblaglara sahip olursunuz.
    + Gösterişlidir
    + Yakıt tasarrufu azdır
    + Komforu üst seviyededir
    + 2016 'larda Standart hale getirilen Hayalet Gösterge , Koltuk Ayarlama ; Katlanır Ayna ve birok fonskiyon segmentinde ki diğer araçlara kıyasla uygun maliyetli hale getirilmiştir.


    - Türk Halkının mantığı olan 150 bin bir passaya verilmez mantığıdır.(+Halbuki 2. elde de segmentinin pazar payının yarısı PASSAT'ındır)
    - Rüzgar sorunu (+ Müzik kapalı ve özellikle duymak istemedikten büyümeyecek Rüzgar Sesi)
    - Bana göre en büyük sorunu , Diğer paketler olan / Comfortline - Trendline / ile arasında ki fiyat farkı çok fazladır. Ödeyeceğiniz paraya karşılık değer mi ?
    - "Açılır Cam Tavanı" opsiyonel olarak sunması ve şuan ki ücretle 3.500 tl fark alması .


    &&&


    Bunların dışında daha birçok artı ve eksi bulabilirsiniz benimki sadece anlık belirtmedir. Alanlara hayırlı olsun alacaklara Kazasız & Belasız Kullanılması Dileklerimle




  • Bende 1.6 tdi higline variant dsg passat var suan 38 bin kmde benim görüşlerimi yazayım

    - Öncelikle C_many arkadaş konforlu yazmıs ama özellikle higline için konusuyorum konfor beklemeyin araba biraz sert (fransız veya japon arabaları kadar saçma sapan bir süspansiyon yok yeterli seviyede fakat bi tık daha yumusak olabilirdi)
    + ama yol tutus b7 kasa ile kıyaslanmaz bile.
    = rüzgar sesi sorunu beni çok etkilemedi açıkcası zaten kaymak gibi bir asfalt bulmak zor rüzgar sesini duymak zor.
    + aracın 1.6 tdi için konusuyorum motor sesi çok fazla ve yalıtım iyi olsa bile bu sesi engelleyemiyor içeride oldukça fazla ses var.
    = araç bir talisman veya mondeo gibi değil daha üst seviye oldugunu belli ediyor ama bir 3 serisi ve c serisi kadarda tok değil arada kalmıs biraz (full donanımlı 1.4 tsi a4lerin 250 bin tllere yaklastıgı düşünülünce normal)
    - Start stop yavas çalışıyor sinir bozucu olabiliyor.
    - auto hold (araç dururken frene basmamamızı saglayan özellik) biraz fazla tutuyor aracı özellikle düz yolda kalkarken gaza basıyosunuz ama o sizi tutuyor hatta ekranda araç dururken gaza basmayın uyarısı cıkıyor.
    - Bende ekstra donanımlar var dynaudio, şerit takip, discover pro, ekstra hava yastıkları, elektrikli bagaj, panaromik cam tavan aklıma gelmeyen bikaç özellik daha var ve araç 170 bini geçiyor özellik ekledikce.
    + aracın içindeki malzeme kalitesi özellikle higline için oldukca yeterli
    - direksiyon simidi biraz daha kalın olsa daha güzel olurdu b7 kasaya göre biraz küçülmüş güzel olmus ama çok ince duruyor.
    - dsg üzerinden manuel vites değiştiriken benim mantıgıma göre vitesi arttırmak için geri çekmeniz mantıklıdır fakat vw grubunde vi,tes arttırmak için ileri itiyosunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ay61n

    Bende 1.6 tdi higline variant dsg passat var suan 38 bin kmde benim görüşlerimi yazayım

    - Öncelikle C_many arkadaş konforlu yazmıs ama özellikle higline için konusuyorum konfor beklemeyin araba biraz sert (fransız veya japon arabaları kadar saçma sapan bir süspansiyon yok yeterli seviyede fakat bi tık daha yumusak olabilirdi)
    + ama yol tutus b7 kasa ile kıyaslanmaz bile.
    = rüzgar sesi sorunu beni çok etkilemedi açıkcası zaten kaymak gibi bir asfalt bulmak zor rüzgar sesini duymak zor.
    + aracın 1.6 tdi için konusuyorum motor sesi çok fazla ve yalıtım iyi olsa bile bu sesi engelleyemiyor içeride oldukça fazla ses var.
    = araç bir talisman veya mondeo gibi değil daha üst seviye oldugunu belli ediyor ama bir 3 serisi ve c serisi kadarda tok değil arada kalmıs biraz (full donanımlı 1.4 tsi a4lerin 250 bin tllere yaklastıgı düşünülünce normal)
    - Start stop yavas çalışıyor sinir bozucu olabiliyor.
    - auto hold (araç dururken frene basmamamızı saglayan özellik) biraz fazla tutuyor aracı özellikle düz yolda kalkarken gaza basıyosunuz ama o sizi tutuyor hatta ekranda araç dururken gaza basmayın uyarısı cıkıyor.
    - Bende ekstra donanımlar var dynaudio, şerit takip, discover pro, ekstra hava yastıkları, elektrikli bagaj, panaromik cam tavan aklıma gelmeyen bikaç özellik daha var ve araç 170 bini geçiyor özellik ekledikce.
    + aracın içindeki malzeme kalitesi özellikle higline için oldukca yeterli
    - direksiyon simidi biraz daha kalın olsa daha güzel olurdu b7 kasaya göre biraz küçülmüş güzel olmus ama çok ince duruyor.
    - dsg üzerinden manuel vites değiştiriken benim mantıgıma göre vitesi arttırmak için geri çekmeniz mantıklıdır fakat vw grubunde vi,tes arttırmak için ileri itiyosunuz.









    Dostum selamlar.Siz bilgi icin tam aradigim insansiniz.Bugunlerde aracimizi degistirmeye karar verdik.Ben hem d sinifi olmasi hem de tasarimini ve kalitesini begendigim icin dizel dsg highline variant`i cok begendim.Esim ise su an kullandigimiz scenic ile benzer boyutlarda oldugu icin Bmw 2 active tourer`i cok istiyor.Malumunuz passat biraz uzun ve gozunu korkutuyor.Ben baska bir forumda yazilan sikayetleri gormek icin gectigimiz haftalarda sedan passat kiraladim.Arac 5 aylik ve 13bin km`deydi.Bahsedilen 100km`den sonraki ruzgar/islik sesini,cam tavandan gelen garc gurc sesleri(yagsiz gibiydi) ve plastik/trim seslerini gozlemleme sansim oldu.Su an kullandigim otomobil c sinifi oldugu icin bunlar beni cok rahatsiz etmedi ama yine de sinifinda referans gosterilen bir araba icin hos degil tabi.Bunun yaninda Bmw`yi kisa bir sure test sirasinda kullandim.Oyle premium sinifa ait etkileyici bir havasi yoktu.Tasarimi sinifina gore gayet guzel.Kompakt oldugu icin ozellikle esim cok daha rahat eder.Bir de sorunsuz tam otomatik bir sanzimani var. Su an buyuk kararsizlik yasiyorum.Her iki aracta da guvenlik ve keyif opsiyonlari iceren sizinkisiyle hemem hemen ayni hatta birkac kalem fazlasi olan opsiyon listesi bulunacagindan bugunku kurla 160bin TL civari ozel siparis olacak.Aralik ayi icerisindeki kampanya/indirimleri kacirmamak icin de bu hafta kaporayi vermek istiyorum. Siz ne tavsiye edersiniz?Tesekkurler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    Dostum selamlar.Siz bilgi icin tam aradigim insansiniz.Bugunlerde aracimizi degistirmeye karar verdik.Ben hem d sinifi olmasi hem de tasarimini ve kalitesini begendigim icin dizel dsg highline variant`i cok begendim.Esim ise su an kullandigimiz scenic ile benzer boyutlarda oldugu icin Bmw 2 active tourer`i cok istiyor.Malumunuz passat biraz uzun ve gozunu korkutuyor.Ben baska bir forumda yazilan sikayetleri gormek icin gectigimiz haftalarda sedan passat kiraladim.Arac 5 aylik ve 13bin km`deydi.Bahsedilen 100km`den sonraki ruzgar/islik sesini,cam tavandan gelen garc gurc sesleri(yagsiz gibiydi) ve plastik/trim seslerini gozlemleme sansim oldu.Su an kullandigim otomobil c sinifi oldugu icin bunlar beni cok rahatsiz etmedi ama yine de sinifinda referans gosterilen bir araba icin hos degil tabi.Bunun yaninda Bmw`yi kisa bir sure test sirasinda kullandim.Oyle premium sinifa ait etkileyici bir havasi yoktu.Tasarimi sinifina gore gayet guzel.Kompakt oldugu icin ozellikle esim cok daha rahat eder.Bir de sorunsuz tam otomatik bir sanzimani var. Su an buyuk kararsizlik yasiyorum.Her iki aracta da guvenlik ve keyif opsiyonlari iceren sizinkisiyle hemem hemen ayni hatta birkac kalem fazlasi olan opsiyon listesi bulunacagindan bugunku kurla 160bin TL civari ozel siparis olacak.Aralik ayi icerisindeki kampanya/indirimleri kacirmamak icin de bu hafta kaporayi vermek istiyorum. Siz ne tavsiye edersiniz?Tesekkurler.

    Başka başlıkta da yazmıştık biz de aynı durumdayız. Active tourer için her 10binde bakıma götürmeniz gerektiği detayını atlamayın bence, ne kadar kullanacaksınız bilmiyorum ama. Biz o yüzden direkt eledik (yılda ortalama 3 kere bakıma götürmemiz gerekecekti, ilk bakım bin lira civarı :))




  • palm P kullanıcısına yanıt
    O konuda haklisiniz.10/12bin(ne demekse? )km`de servis bakimi gerekiyormus. Biz sizin kadar olmasada yilda 16/17bin km yapiyoruz. Kabaca 5 sene kullanirsak ciddi bir bakim masrafi cikiyor. Iki arabada cok guzel. Siz test edebildinizmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sierre34

    O konuda haklisiniz.10/12bin(ne demekse? )km`de servis bakimi gerekiyormus. Biz sizin kadar olmasada yilda 16/17bin km yapiyoruz. Kabaca 5 sene kullanirsak ciddi bir bakim masrafi cikiyor. Iki arabada cok guzel. Siz test edebildinizmi?


    Test sürüşü yaptık ama trafik olduğu için çok da iyi bir test sayılmaz. Ben BMW'de hayal kırıklığı yaşadım açıkçası. Hızlanması pek iyi değildi. Hem sıfırdan çıkarken hem de mesela 80 den 100e çıkarken. Zaten bakım işini de duyunca vazgeçtik. B180d denedik. O fena değildi. Bagajı yeterli olur mu emin olamadık. Şu an son kararımız Variant. DSG tereddütümüz var ama şu anki aracımız da DSGli ve hiç sorun yaşamadık. Ben sadece buradan okudum sorun çıkaranları (2012 ve üzeri için).
  • pazartesi 2015 tdı+otm+cam tava comfortline araç alacağım ,a3 sedan ambition aracımdan sonra ,rüzgar-motor-cam tavan sesi gibi sıkıntılar yaşama olasılığım nedir. a3 ü umarım aratmaz
  • A3 zayıf bir araç. A4 olsaydı kesinlikle passata geçilmez derdim. A3 olduğu için sınıf atlamış gibi olacaksınız. A3 sedanın full + full olanı 135.000 TL ye satıldığı zamanlarda passat 190.000 TL. idi. Buradan da bir sonuç çıkarılabilir.

    Audi markasında A4 ten aşağı araç alınmaz. Hayırlı olsun. İyi günler dilerim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.