Şimdi Ara

2017 model Makyajlı Kasa Sandero/Sandero Stepway - Ana Konu (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
803
Cevap
21
Favori
105.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 0.9 turbo 90 bg easy-r aracimi bir kac saat once teslim aldim. Ilk izlenimlerim; aracin yuksekligi mukemmel sizi cok buyuk bir aracta gibi hissettirmesinin yani sira uzun boylu olmama ragmen gorus acisi cok iyi.lastik havalari her zamanki gibi cok fazla basilmisti 32 ye indirdim. Suspansiyonlar yumusak. Direksiyon elektro-hidrolige alisanlara gore biraz sert gelebilir. 3 silindir olmasinin karakteristik ozelligi olarak motor sesi cok tatmin edici(motor sesi ciğerden geliyor). Tork bekledigimden cok cok daha iyi. Motor sesiyle birlesince tadindan yenmiyo. Vitese gelicek olursak surekli soylenen 'sarsintili vites gecislerini' ben goremedim. Ayaginizi gaz pedalinda sabit tutuyorken puruzsuz sekilde geciyor. Eger aracin vites degistirme esnasinda gaza yuklenirseniz dogal olarak arac hafif bir yigilma yapiyor. Fakat rahatsiz edici değil. Gaza tam basar pozisyonda gitmek istediginizde yigilma var diyemem sadece 1 saniye kadar vites gecisi sirasinda bekleme var. Daha onceki aracim clio 4 - 1.2 joy benzinli. Clio ya gore performans konusunda beni cok daha tatmin etti diyebilirim. Her zaman duz vitesten taraf olmama ragmen eşimde kullanabilsin diye easy r aldim. Arabayi kullanmaya baslayinca butun onyargilarim ve kulagima gelen kotu yorumlar ucup gitti. Eşim sakin kullanan biri olarak vites gecislerini hissetmedi bile. Bense agresif kullanan biri olarak rahatsiz olmadim. Easy-r ın eski nesil siradan bir yari otomatik sanziman olmadigini anladim.start&stop gayet iyi calisiyor. Kirmizida durdugunuzda bosa atip el frenini cekseniz bile stop eder vaziyette bekliyor. Bu esnada motor haric aracin tum aksamlari calisir vaziyette oluyor(teyp,klima,farlar,resistans vs.)Yakit konusunda bisey diyemem daha test etmedim fakat bu aksam 300 km yapacagim yorumlarimi yazarim arkadaslar

    2017 model Makyajlı Kasa Sandero/Sandero Stepway - Ana Konu

    2017 model Makyajlı Kasa Sandero/Sandero Stepway - Ana Konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrterekli

    0.9 turbo 90 bg easy-r aracimi bir kac saat once teslim aldim. Ilk izlenimlerim; aracin yuksekligi mukemmel sizi cok buyuk bir aracta gibi hissettirmesinin yani sira uzun boylu olmama ragmen gorus acisi cok iyi.lastik havalari her zamanki gibi cok fazla basilmisti 32 ye indirdim. Suspansiyonlar yumusak. Direksiyon elektro-hidrolige alisanlara gore biraz sert gelebilir. 3 silindir olmasinin karakteristik ozelligi olarak motor sesi cok tatmin edici(motor sesi ciğerden geliyor). Tork bekledigimden cok cok daha iyi. Motor sesiyle birlesince tadindan yenmiyo. Vitese gelicek olursak surekli soylenen 'sarsintili vites gecislerini' ben goremedim. Ayaginizi gaz pedalinda sabit tutuyorken puruzsuz sekilde geciyor. Eger aracin vites degistirme esnasinda gaza yuklenirseniz dogal olarak arac hafif bir yigilma yapiyor. Fakat rahatsiz edici değil. Gaza tam basar pozisyonda gitmek istediginizde yigilma var diyemem sadece 1 saniye kadar vites gecisi sirasinda bekleme var. Daha onceki aracim clio 4 - 1.2 joy benzinli. Clio ya gore performans konusunda beni cok daha tatmin etti diyebilirim. Her zaman duz vitesten taraf olmama ragmen eşimde kullanabilsin diye easy r aldim. Arabayi kullanmaya baslayinca butun onyargilarim ve kulagima gelen kotu yorumlar ucup gitti. Eşim sakin kullanan biri olarak vites gecislerini hissetmedi bile. Bense agresif kullanan biri olarak rahatsiz olmadim. Easy-r ın eski nesil siradan bir yari otomatik sanziman olmadigini anladim.start&stop gayet iyi calisiyor. Kirmizida durdugunuzda bosa atip el frenini cekseniz bile stop eder vaziyette bekliyor. Bu esnada motor haric aracin tum aksamlari calisir vaziyette oluyor(teyp,klima,farlar,resistans vs.)Yakit konusunda bisey diyemem daha test etmedim fakat bu aksam 300 km yapacagim yorumlarimi yazarim arkadaslar

    2017 model Makyajlı Kasa Sandero/Sandero Stepway - Ana Konu

    2017 model Makyajlı Kasa Sandero/Sandero Stepway - Ana Konu

    ALLAH kaza bela vermesin güle güle kullanın...




  • mrb herkese geçtiğimiz cuma günü aracı teslım aldım 1.5 90 bg manuel daha önce hic reno grubu araç kullanmadım kısa mesafe tecrübelerım oldu tabi ama sahıbıne verırken bu nasıl araba dıye vermısımdır hep anahtarını. Sahibi olduğum araç modellerı ya opel oldu yada wolsvagen hatta 2014 1.3 95bg astra motorlu corsa aracım hala duruyor 4 bin fazla ödemiştiştim ikinci araç olarak aldım dacia yı beklentımde fiyatından vede markadan dolayı fazla deıldı ucuz etin yahnisi gibi ön yargı ıle aldım bıraz bu aracı, teslım aldığım günden berı zevk le bınıyorum, corsaya bınmez oldum şnu söliyim fiyatından fazlasını eder bence bu araba bende ki corsadan kullanışı daha zevklı daha konforlu, yol tutuş corsa ile aynı, en ufak taşı bıe hıssedıyorum corsada, hala arka camlar kolla yenı modellerde bile stepway de alınca yapılması gereken bazı seyler var tabi mesela alt zifleme mutlka yaptırmaya çalısın üzerinde gelen paspaslar saka gibi aracın koltuk kılıfları çok ince kaplatmak gerktıgını düşünüyorum servis özensiz mutlaka aracı almadan once aracın etrafında dolasın bakın eksık gedık hata varmı bunlar dışında araç bence çok başarılı almak ısteyen arkadaşlar varsa ımkanları hıc dusunmeden alın çekişi ile gaz tepkılerı ıle yol tutusu ıle başka araçlardan aşşagı kalır yanı yok 53400 e aldım verdıgım parayı helal ettım saygılar




  • ztyfnp kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim. bir önceki aracım peugeot 307 tam otomatikti. Yağ basıncı ile çalışan tork konvertörlü kavraması vardı. Bu yüzden fazla yakıt yakmaktaydı.Üstelik motor gücünü direk şanzımana aktaramıyordu. Bu şanzıman olayı sizin araçtan ne beklediğiniz ile de alakalı bir durum. Bence güç aktarımı bakımından her zaman mekanik kavrama daha iyidir. Performans açısından çift kavramalı otomatik vites idealdir ancak normal sürüş konforu için tek kavramalı otomatikler en idealidir (fiyat açısından). Ben stepwaydaki tek kavramalı şanzımanı çok beğendim. Gaza fazla basmadığınızda vites geçişleri neredeyse hissedilmiyor.
  • arkadaşlar ben de 0,9 90 bg manuel almak istiyorum alan arkadaşlar fiyat paylaşabilir mi 49bin liste fiyatı var kaça aldınız acaba easy r fayatlarını da görelim ona göre kara verelim teşekkürler
  • Sagol Allah razi olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dun aksam istanbul-Zonguldak Ereğli arasi 300 km yaptim. 6.5 lt ortalamasi var. Bana biraz fazla gibi geldi. Cunku nerdeyse hic gazlamadim. 90-120 arasi gittim (bi kac kere 150-160 haric) sık sık cruse control kullandim. Eco mod ve s&s acikti. Daha dusuk beklemistim acikcasi. Fakat aracin cekişi beni cok tatmin etti. Daglara tepelere tirmanirken bir an olsun bayilmak biyana bastikca tirmandi. Ozellikle uzun yolda vites gecisleri pek hissedilmiyor. Easy-r almak isteyip cekincesi olanlar,bence daha fazla dusunmesin kisa sure icinde insan alisiyor. Dag yollarinda virajlardan suzulusu hosuma gitti. Aractaki kimseyi rahatsiz etmeden ortalama hızın uzerinde guvenle viraj donebiliyor. Gelelim eksilerine. Arac yine yalitimdan bi haber. Yol sesi lastik sesi kaymak yolda yok gibi ama zemin puturluyse oldugu gibi icerde. Yaninizdan baska araclar gecerken cam acik zannedebilisiniz teyp,klima tuslari , gostergeler ve yol bilgisayari dahil heryer turuncu ışık. Insani kalitesiz bir arabada gibi hissettirebiliyor. Yol biglisayarini yoneten silecek kolu uzerindeki tus bi tane. Yani ortalama yakit tuketimi goruntulenirken bi kez basarsaniz ayni yere dönmek için listeyi bir tur atmaniz gerekiyor. Suan aklima gelenler bu kadar kullandikca yorum eklerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam hayirli olsun güle güle kullanın ama bendede biraz fazla yakiyor bu aralar iyice kafaya lpg işini sardım gibi böyle giderse taktiracam lpgli olan bizim araçlar dizelden bile az yakiyor inanki dur bakalim....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi galatasaray0101 -- 25 Ocak 2017; 16:53:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yurtdisindan bir renault sandero rs goruntusu

    2017 model Makyajlı Kasa Sandero/Sandero Stepway - Ana Konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yabanlı40 Y kullanıcısına yanıt
    0,90 benzinli easy-r 50.000 TL aldım. Parasını Aralıkta ödedim Ocak'ta aracı teslim aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrterekli

    Yurtdisindan bir renault sandero rs goruntusu

    2017 model Makyajlı Kasa Sandero/Sandero Stepway - Ana Konu

    gösterge güzel ama henüz bizde yok herhalde..
  • Maalesef bizde yok. Bildigim kadariyla renault sanderolarin hepsinde var. Turuncu isiklara ayar oluyorum zaten. Cokmu zor acaba beyaz isik koymak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: galatasaray0101

    Hocam hayirli olsun güle güle kullanın ama bendede biraz fazla yakiyor bu aralar iyice kafaya lpg işini sardım gibi böyle giderse taktiracam lpgli olan bizim araçlar dizelden bile az yakiyor inanki dur bakalim....

    Sagol tesekkur ederim.

    2009 yilinda 0km sandero 1.4 aldim. Hemen lpg taktirdim. Arac benzine oranla ciddi anlamda az yakti evet. Fakat lpgyi taktirmak,muayene,ruhsata isletme,arada yapilan gaz ayarlari,muayenelere giderken yapilan sizdirmazlik testi ucreti ve testten gecmek icin yapilan bakim,genel olarak gaz sistemi bakimi ve arizalarina harcadigim paralari dusununce cok pisman olmustum. Otoparklara almama sacmaligi ve tupun yer kaplamasida cabasi. Suanda duyduguma gore 0.9 sanderolara uyumlu gaz sistemini 3-4 bin civarinda veriyorlarmis. Ben bu masraflardansa fazla gazlamadan benzinde kullanmayi tercih ediyorum. Birde arac benzinde calisip isininca gaza gecmesi var. Kisa mesafelerde arac hemen isinamadigindan benzinle gidiyorsunuz. Gazin yaninda surekli benzin alacaginizida unutmayin derim. Tabiki kisisel yorumum herkes kendi ihtiyaci doğrultusunda karar vermeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim 0.9 motor stepwayim 5.5 litre yakıyor 27.5krş çok memnunum asla lpg düşünmüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk aldığımda depoyu fulledim. 750 km yol yaptım. Daha üstünü beklemeyin. Az yaksın diyorsanız dizelini alın. 10 bin farkı göze alarak ama bu araca LPG taktirip mahvetmeyin motru. 3 silindirli araçta Alüminyum blok kullanılmış ağırlıktan kurtulmak için. Siz LPG nin sıcaklığı ile yaz aylarında alırsınız elinize alüminyum gövdeli motoru. Bu arada araç eco mod şehir içi daha fazla yakıyor. Eko gaza hunharca abanan ve ben araç kullanıyorum (!) havasında olan insanlar için yapılmış. Sakin kullananlar için normal modda daha az yakıyor.
  • Şuna emin olun dizel Logan da var bizde. 1 depo 5 kişi bagaj ağzına kadar dolu tam 1400 km yol yaptı. Dizel motorlar dacia renaultlarda aynı biliyorsunuz (1.5 dCi). Yani benzinli dizelin tamı tamına 2 katı yakıyor. 270 TL ye 750 km yol yaparsınız benzinli ile. Dizelle 230 TL ye 1400 km. Tabi 10 bin fiyat farkının yegane temeli budur. Bu araçla yılllık 10 bin kmyi geçmemeye özen gösterin bende de var aynısı 4 ay önce aldım makyajsız kasa yaklaşık şu anki fiyatından 5000 TL daha uyguna aldım. Asla lpg taktırmayı düşünmüyorum. Karar tabiki yine sizin. Bu arada dizeli 6 ileri otomatik olduğu için manüel dizelden daha da az yakıyor. Aldığım için pişman mıyım hayır tabikide :)
  • mrterekli kullanıcısına yanıt
    Zor değil aslında. Hatta Dacia mühendislerine, tasarımcılarına sorsanız onlar da bu durumdan memnun değildir muhtemelen. Sadece Renault, Dacia'nın marka algısını yükseltmemek/düşük tutmak için bunu özellikle yapıyor.

    Mesela Renault/Dacia ortak üretimi araçlarına bakarsanız hep bu tür arabaların Renault versiyonlaronda aydınlatmalar daha kaliteli, şık ve daha az göz alıcıdır. Onun dışında bu araçların Renault modelinde bulunan dijital klima, sesli komut gibi özellikler Dacia'da bulunmaz. Keza havalandırma menfezleri, kadranlar Renault modellerinde Dacia'ya göre daha şıktır, aynı arabanın Renault modelinde kapı kolları gövde rengindeyken Dacia modelinde düz siyah renktedir, vb.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sametykcll -- 25 Ocak 2017; 23:40:7 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar,

    Bende dün aracımın siparişini verdim, kısmetse önümüzdeki salı yada çarşamba teslim alacağım. 0.9 manuel aldım. Bir arkadaş easy r ve mauel için fiyat sormuş. Ben easy r 49200 manuel için 47200 fiyat aldım. Ama fiyatlar il il değişmekte. Yeni araç alan herkese hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin...
  • Herkese merhaba 0.9 turbo benzinli otomatik vites araç aldım daha önce araçla ilgili yazmıştım aracım 19 ocakta geldi o tarihten bu güne 700 km yaptım bunun 450 kmsi uzun yolda uzun yolda araç bi hayli atak yokuslarda falan acayip asılıyor cruise modunda kullandım 120km hıza sabitledim gazı elden kullandım bazı durumlarda gazı elden kestim tekrar yapıştırdım aracın masallahı var bi ara 160 km hıza bile ulaştım ancak cruise da bu hıza ulaşması zaman alıyor pedalı köklemelisiniz bunu motor açılsın diye bir kaç dakikalık yaptım 4. viteste 130km hızda gidiyor 150 km hızda 5e aldı şanzıman normal kulllanımda 80 km hızda 5e atıyor. Araba suana kadar iyi otomatik oluşu normalden biraz fazla yaktırıyor 2500 3000 devir bandında kullanılırsa bence koklar. eco modunu falan daha hiç kullanmadım ancak su gibi içiyor suana kadar benzını bunuda motorun tam performansına 1000 kmden sonra ulaşacağını dusunerek onemsemıyorum uzun yolda 120km hızla yol bilgisayarı 5lt ile 8 lt arasında geziniyor o da daha tam ne yaktığını anlamamış gibi salak çalışıyor ancak 90 km hızda 5 lt civar gözteriyor saatte 70 km hızda ise 4lt gösteriyor bence daha zamana ihtiyacı var start stop iyi çalışıyor yokuşta start stop devrede olursa ayağınızı frenden kaldırdınığınızda yarım saniyelik bir kaydırma var yokuşlarda ancak star stop devre dışı iken herhangi bir kaydırma hissetmezsiniz koltuğu yükseltip kulandığınızda bir suw gibi hissedeceksiniz koltuğu indirin hacback konforunda kolçak falanda rahatlık ileride bir problem olma riskini bilemem tabi de garantisi biterken elden çıkarılabilir. lastikler continental bu arada. Tek şeritli yolda sollama yaparken devriniz düşük 5. viteste gidiyorsanız ani hızlanamayada tepkiler iyi ya gaza fazla yuklenın kendı 4e alıp asılsın yada triptoniğe geçin vites düşürün herşeyin formülü var ve iyi genel olarak fiyat performans olarak özellik olarak iyi şimdilik yakıtı biraz fazla oda düzelecektir sakın lpg taktırmayın arıza yapma şansı artıyor aracların yazık olur bu arabaya lgp ayrıca garanti dısıda kalıyor bunuda bilin. sorunuz olursa yazarım.
    Bu arada gözlemlediğim en kötü şey direksiyondaki tuşların ışıksız olması gece yolculugunda crusei da + yı - yi reset i bulmanız zaman alıyor birde bagaj açma düğmesi böyle olmamalıydı bence dacia bagaj açma düğmesine bir çözüm bulup araçları tek tek geri çağarmalı yeni fazlar için söylüyorum.
    son olarak bluetooth telefon eşleştirme telefonla konusma mükemmel çalışıyor ön taraftaki kabinler iyi ancak arka kapıdaki kabinler kurbağa gibi bilginiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi clio45 -- 27 Ocak 2017; 12:39:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrterekli

    Maalesef bizde yok. Bildigim kadariyla renault sanderolarin hepsinde var. Turuncu isiklara ayar oluyorum zaten. Cokmu zor acaba beyaz isik koymak?

    Renault sandero lar dediğin gibi göstergeler çok daha güzel
    Burda ışığı falan değişmezmi:)
    http://www.caradisiac.com/Salon-de-Moscou-2014-Renault-lancera-sa-Sandero-en-Russie-96843.htm

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.