Şimdi Ara

2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi (30. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
652
Cevap
9
Favori
42.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Kendine güveniyorsan video koy diyorum ama sanmıyorum cesaret edebileceğini. Tüketim verilerin ayrı komik zaten. Şehir içi 2.8 yakıyorsun, şehir dışı 3

    Dikmen yokuşundan arabayı salıp bize şehiriçi diyemi yutturuyor napıyor acaba

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomotiv dünyasında teknik veriler kişilere göre duruma göre değil optimum verilere göre oluşturulur.
    0-100 Kmh akselerasyon değeri 14.5 Sn olan bir araç için kullanıcının aynı hıza 11 Sn de çıktım demesi komiktir.

    D4D motor ekonomi odaklı bir motor, performans talepleri ikinci öncelik olarak gözüküyor. Bu nedenle de şanzıman olarak robotize yarım otomatik bir şanzıman ile kullanılıyor.

    Yarım otomatik şanzımana sahip otomotiv dünyasındaki tüm araçlarda performans kriterleri ikinci önceliktir.PUG grubundaki Mcp ve Auto6R şanzımanlar da aynı şekilde ekonomi odaklı olduğundan ilk öncelik düşük yakıt tüketimidir.

    Ancak Pug grubu araçların D4D motora göre avantajı motorlarının yüksek performanslı bir HDI motor teknolojisi olmasıdır.
    112 Hp lik motorları ile hem düşük yakıt tüketimi hemde hatırı sayılır bir performans sunmaktadır.

    Uzun süreler farklı araçlarda D4D motor ve MM şanzıman kombinasyonlarını kullandım. Muadil C sınıfı Dizel Otomatik (Çift Kavrama/Yarım otomatik ) araçlara göre yakıt tüketimi avantajı olabilir ancak performans konusunda berbat şekilde arkalarında kalacaktır.

    Öyle basınca uçsun kaçsın , sırtını yapıştırdın gözlerin şaşı baksın vs hiçbir varyete yapılmasının objektif olarak bakıldığında imkanı bulunmuyor maalesef...


    Bu konu zaten DH in efsane konularından olmaya aday durumda bence... Öyle bir propaganda var ki , hani bizim bu zamana kadar kullandığımız D4D motor , Malzemec 'in kullandığı araç D 4,5D sanırım. Ya da onun araçta farklı bir Hybrid sistem var 90 Hp dizel motor + 50 Hp lik bir elektrik motoru var ki , öyle basınca uçuyor kaçıyor...


    Yarım otomatik şanzımanlar vites değişimlerinde seri değildir. Örneğin Peugeot'un Auto6R şanzımanında 1 den 2 ye geçerken sürücü ve yanındaki mecburen selam verir... Çünkü iki vites geçişi arasında araç öne doğru bi yığılır ve sonra tekrar toparlar sizde bu sırada bi baş selamı vermek zorunda kalırsınız.
    Bunu engellemek için aracın vites değiştireceği deviri zamanla öğrenip tam bu sırada gaz pedalından ayağınızı çekerseniz bu iler geri durumuna engel olabiliyorsunuz...

    Ayrıca bakım maliyetlerine bakarsanız çift kavramaları şanzımanlara göre baskı balata değişimleri ucuz olmasına karşılık , klasik düz şanzımanlara göre ortalama 2 katı pahalıdır. Bunun yanında iyi bir ustasını da bulmanız gerekiyor ki kalibrasyon sorunu yaşamayın...




  • sene olmuş 2017 hala 15 snde 100'e çıkan,şehir içi yada sıkıntılı yol şartlarında araç markası ne olursa olsun bin bir türlü kararsızlık yaşatan yarı otomatik denilen garabet şanzımanı üstüne en az 10 küsür senedir sorunsuz da olsa geliştirilmemiş 1,4 dizel motorlu 90 hp bir aracı 100 küsür binlerden başlayan fiyatlarla savunmak için ya satış temsilcisi olmak lazım yada akıl fukarası.
    böyle berbat bir sistem ve bu fiyatlar ile markası toyota olmuş en çok satan corolla olmuş dünyada çok satıyormuş vs.vs. isterse cadillac olsa ne farkeder, toyotanın bu fiyatlar ile 10 yıllık motoru ve hala geliştiremediği yarı otomatik şanzımanı ile araç satması bence tüketiciye hakarettir.ama alana para sizin seçim sizin siz memnun iseniz Allah kazasız huzurlu yollar nasip etsin.
  • D4D motor ve MM kombinasyonu ile İstanbul şehir içinde normal bir trafikte ( Ortalama hız 15-25 <Kmh) 3 - 4 Lt tüketim değerlerine ulaşmanın imkanı yoktur arkadaşlar... Kimse hikaye anlatmasın burada...

    Her gün İstanbul trafiğinin içindeyiz , böyle değerlere Hybrid araçlar bile ulaşamıyor kim nerede yakacakmış 3 Lt ortalama...

    Heee kendini tatmin için çıkarsın E-5 e.... Hiiiç trafik olmayan , gecenin köründe veya sabahın beşinde ortalama hız 45-50 Kmh ile aheste aheste gidersen o zaman yol bilgisayarı 4 Lt yi gösterir...

    Normal İstanbul şehir içi trafiğinde 3,5- 4 Lt yakacak adam daha gelmedi dünyaya...
  • baha_81 kullanıcısına yanıt
    Ne akıl fukarasıyım nede satış temsilcisiyim ,

    Bilakis zehir gibi Toyota kullanıcısıyım,

    Aklın yolu Toyota dan geçer,

    Uzun süre dizel kullananlar bilir,

    Dizel araç maliyeti yüksektir, hele birde DPF tıkanırsa , değişim gerekebilir . Mazot filtresi, yağı v. B. Malzemeleri benzinli araçlardan yüksektir,

    Zira Toyota kullanıcıları için bu benzinli araçlar ile yakın maliyetlerdedir.

    Motor ve şanzıman da makyajlı kasa da güncellenmiş yazılım vardır,

    Sırtınızı koltuğa yapıştırır ,

    Şehir içinde her araçla kapışırsınız, isterse 3.20 d olsun,

    C sınıfı araçların kralıdır ,

    Her yönü ile saf kan bir aile sedanıdır ,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 13 Haziran 2017; 19:17:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Ortalama hız: 70 km/ saat lerde,

    Tüketim de 3 lt,

    Galiba aradığınız BABAYİĞİT benim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi

    Biximan, kardeşimize atfedilmiştir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam mesajıma dikkat edersen "İstanbul şehir içinde normal bir trafikte ( Ortalama hız 15-25 <Kmh) 3 - 4 Lt tüketim değerlerine ulaşmanın imkanı yoktur " diye belirtmişim...

    Sen ortalama değerlerini vermişin , ama o değerlerde C sınıfı dizel araçların çoğu o değerlere ulaşır...
    Ortalama hız 70 Kmh demek , şehirlerarası yolda 5 veya 6. viteste 90 Kmh hızı geçmeden gitmek demektir. İşte bu değerler ile otomobil fabrikalarının araçlar için verdikleri teknik verilerdeki şehir dışı tüketim değerlerine ulaşmak çok zor değildir.

    Hele bi sen şu meşhur özel üretim Totoya'n ile bi İstanbul şehir içi trafiğine gir bakalım...
    Şöyle bir yol bilgisayarını sıfırla bi.....
    Sonra 40-50 kilometre yol git istabul trafiğinde... bu yol güzergahın sırasında ortalama hızın 20-25 Kmh yi ancak göstersin...
    Ondan sonra ortalama tüketim değerinin fotoğrafını çek bi gönder bakalım neler olacak....

    Ben 110 u geçmeden 2007 model E60 kasa 530İ ile İst-Ankara arası 5.4 Lt ortalama tutturdum geçen sene ki 304 Binde bakımları bile doğru düzgün yapılmayan hürda derecesinde bir araçtı.....

    Senin verdiğin değerler öyle amannnn amannn şeyler değil ...70Kmh ortalama ma hız ile her araba optimum tüketim değerlerini yakalar...




  • Gaza basinca koltuk öne geliyor galiba baska bir açıklaması yok cunki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar sakin olun. Olay klasik bir toyota hastaligi. Yıllardır forumda ara ara boyle hastalar gorduk. Ismi gizli beygirler sendromu. Arac sahipleri kendi araçlarının olmasi gerekenden cok iyi olduğunu düşünmeye basliyor.

    Yillar once fun club bile acilmisti.

    https://forum.donanimhaber.com/gizli-beygirler-fan-club--39330244

    Ilk mesaja bakarsaniz belirtiler ayni. Kataloglarda bahsedilmeyen durumlari hissederek basliyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkma -- 13 Haziran 2017; 23:27:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liebermann

    https://www.youtube.com/watch?v=0i2bcpmjm8A
    https://www.youtube.com/watch?v=fftHf3jlins

    bu arkadaşlar da beygirlerine hükmedemeyen test sürücüleri..

    120'den sonra biten motorun hazin videolarını çekmişler..

    benzinli , 1.0lt , 1.2lt fındık motor diye bahsedilen yeni teknoloji motorlar bu araca nal toplatır..

    Yalnız bişey dikkatimi çekti.2 aracında ortalaması 7 litre üstünde. Konu sahibi arkadaş 1/2 yakan corollayı kıskanıyorsunuz diyordu da kendiside geçtim diğer araçları aynı model Corolla'ların bile 1/2'si yakıyor.

    Çünkü aracında gizli beygirler var.
    2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi
    Birde insan şu kaputa bi hidrolik koyar ya tel maşa var orda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkma -- 14 Haziran 2017; 1:22:45 >




  • Astra k farketmiyor falan denmis :) surada auris 2.2 dizel 177hp ile astra k 136 nin karsilastirmasi var, varin d4d 1.4 corolla ile ne kadar farkedip etmedigini siz hesaplayin...



    http://www.zeperfs.com/en/duel5983-3093.htm



    Yine de corolla genis hacimli pratik bir arac, ulasim amacli binicisini kesinlikle uzmez. Fakat motor ve sanzimani cok ucuza mal oldugu icin istenen ucret cok fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Ne akıl fukarasıyım nede satış temsilcisiyim ,

    Bilakis zehir gibi Toyota kullanıcısıyım,

    Aklın yolu Toyota dan geçer,

    Uzun süre dizel kullananlar bilir,

    Dizel araç maliyeti yüksektir, hele birde DPF tıkanırsa , değişim gerekebilir . Mazot filtresi, yağı v. B. Malzemeleri benzinli araçlardan yüksektir,

    Zira Toyota kullanıcıları için bu benzinli araçlar ile yakın maliyetlerdedir.

    Motor ve şanzıman da makyajlı kasa da güncellenmiş yazılım vardır,

    Sırtınızı koltuğa yapıştırır ,

    Şehir içinde her araçla kapışırsınız, isterse 3.20 d olsun,

    C sınıfı araçların kralıdır ,

    Her yönü ile saf kan bir aile sedanıdır ,





    Şuan ailede bir auris bir corolla bir avensis var öncede eski kasa corolla vardı. Japonu severim toyotayı severim, ama yazdıklarınızdan beynim yandı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar propaganda yapıyor , abartıyor demişsiniz,

    Ben araçtaki Power Security' yi ortaya çıkarmışım,

    Bir çok insan teknik verilerin üzerinde yakıt sarf ederken ben 2.5/2,8/ ve 3 lt/100 km leri ispatlamışım

    Araç kullanana göre az yada çok yakar,

    Ve 0 -100 değeri değişkenlik gösterebilir .

    Bir arkadaşımız 16 sn de 0-100 yapmış,

    Buna inanıyorsunuzda 11 sn ye inanmıyorsunuz ;

    Tıp sizi incelese , rahatsızlığın kaynağını bulamaz ,

    Ama ben söyliyeyim : Corolla sendromu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ara ara foruma Toyotacılar dadanıyor, eğlenceli oluyor :))

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu başlığı mizah/eğlence bölümüne taşımak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    O Fındık'ımı ceviz mi bilmem ama ,

    TSI motorların nasıl yağ yaktığını bir araştır istersen



    Yeni nesil makyajlı kasa Polo 1.2 tsı 90 hp aracım da var eşim kullanıyor ,

    15 bin km de bir bakımları var , zira 7/8 bin de bir yarım lt den biraz fazla yağ ekliyorum ,

    Araç daha 18 bin km de motor Yen'i yani...





    benim yazımın hiç bir yerine TSI yazmıyor.. lütfen çarpıtmayalım
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    yukarda 3,0 lt idi, şimdi 2,5'lar falan..

    ufak ufak ısındırıyorsun bizi, alışıyoruz böyle böyle bak güzel taktik :)

    devam eden sayfada daha da düşürme sakın, zira rolantide 1 lt yakıyor dizel motor.. dikkat et..
  • liebermann L kullanıcısına yanıt
    Verdiğiniz araç örnekleri TSI MOTORLU...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • liebermann L kullanıcısına yanıt
    Taktik maktik değil , HAKİKAT, bunlar.

    Siz araca fazla yaktırıyorsanız , ben size n yapayım

    Araca abanırsanız , yakar, 7-8 lt leri görürsünüz,

    Benim gibi ,

    Gaz pedalına okşar gibi basıp,

    Vitesleri zamanında değiştirirseniz ,

    Gereksiz gaz ve frenden kaçınırsanız ,

    İstanbul'un yoğun trafiğinde 4 lt lerde gezebilirsiniz ,

    2.5/3/3,3/ ve 3.5 lt /100 km tüketimlerim ya uzun yolda yada sakin trafikte elde ettiğim değerlerdir...

    Zira sizlerin önyargılarınızın kırılması , atomun kırılmasından daha zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.