Şimdi Ara

2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
652
Cevap
9
Favori
42.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    başka 1.2 motor yok mu dünyada?

    1.2 puretech 130 hp?

    1.2 tce renault?
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    yani ciddiyetle devam edebiliyorsun..

    helal olsun sana..

    2.5 nedir üstad? 3 nedir? sen fabrika verisinin altında değer elde etmeyi ne zannediyorsun, nasıl yapılır bilirmisin?

    vallahi bak çok enteresan yorumlar, bakış açıları okuyorum senin sayende..

    bu mübarek günde Allah senden razı olsun.. neler öğrendik neler(!)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Arkadaşlar propaganda yapıyor , abartıyor demişsiniz,

    Ben araçtaki Power Security' yi ortaya çıkarmışım,

    Bir çok insan teknik verilerin üzerinde yakıt sarf ederken ben 2.5/2,8/ ve 3 lt/100 km leri ispatlamışım

    Araç kullanana göre az yada çok yakar,

    Ve 0 -100 değeri değişkenlik gösterebilir .

    Bir arkadaşımız 16 sn de 0-100 yapmış,

    Buna inanıyorsunuzda 11 sn ye inanmıyorsunuz ;

    Tıp sizi incelese , rahatsızlığın kaynağını bulamaz ,

    Ama ben söyliyeyim : Corolla sendromu

    Otomobillerde 0-100 akselerasyon değerleri fabrikar verilerinde belirtilen değerlerden pozitif yönde değil negatif yönde değişkenlik gösterir...
    Otomobil firmasının XYZ modeli için belirttiği 15 Sn'lik akselerasyon değeri ,yokuş aşağı bir parkur , arkadan şiddetli rüzgar vs gibi değişkenler olmadığı takdirde 15 Sn nin altına inemez... Aracı kullanan sürüünün maharetsizliğine bağlı olarak bu akselerasyon değeri 17 Sn ye de olabilir 20 Sn ye de olabilir..

    Debriyajı kaçırır, vites yolunu bulamaz, fazla patinaj a düşürür, devir kesiciye girer vs vs olur akselerasyon uzar , ama Carlos Sainz' de otursun o aracın başına 15 Sn olan bir akselerasyon 11 Sn de tamamlanmaz...

    Otomotiv sektörü rakamlar üzerine kuruludur. Alım satım yaparken para birimi olarak rakam , Üretim sırasında güç/ağırlık vs için rakam... Ve bu rakamsal değerler maalesef ki kişilere göre değişmez... Yani 90 Hp motor ücü olan aracın gideceği uçacağı kaçacağı durum bellidir... X kişisinin Auris'i arı performans Y kişisinin Auris'i farklı performans gösteremez...

    Yakıt tüketimi de aynı şekilde... 3 Lt tüketim screenshot'ları vs bunlar kendi kendinizi tatmin eder başka bi şey değil , bir gerçekçiliği yok. 70 Kmh ortalama hız ile piyasadaki bir çok otomobil hatta D sınıfı otomobiller bile çooook düşük tüketim değerlerine ulaşabilir.Bu ortalamayı tutturamk az yakıyor yakıtı kokluyor anlamına gelmiyor maalesef...

    Burada şiddetle ispat edilmek istemem Auris şehir içinde az yakıyor idaası 70 Kmh ortalama hız ekran görüntüsü ile ispat edilemez. Tüm dünyada kabul gören şehir içi hız ortalaması 25Kmh< dir... Bundan daha yükse ortalama hızlar karma tüketim standardını oluşturur...

    Heee diyebilirsiniz ki , bana ne kardeşim benim yaşadığım şehir de lanet istanbul trafiği gibi bir trafik yok , biz sizin gibi 18 kmh ortalama hız ile gitmiyoruz ne yapacağız o zaman.... Ne mutlu size tabi... Bu durumda sizin tüketim ortalamalarınız şehir içi verisi değil karma tüketim verisi olacaktır.

    Sonuçta kimse "Yoğurdum Ekşi" demez , ancak bilinen bazı gerçekleri görmezden gelmek te komik oluyor. Tabi ki para verilip alınan bir mal var sonuçta, herkes kendi malını yüceltme peşinde ancak gerçekler de kabak gibi ortada... 90 Hp lik bir araç bu sonuçta ve rakamlar herşeyi açık açık gösterir durumda...

    Muadili araçlarda kullanılan HDI-TDI-CRDI gibi teknolojilere baktığımızda belki D4D motora göre yakıt tüketimi konusunda biraz daha cömert olabilirler ancak bu cömertlik performans olarak kullanıcılarına geri dönmekte kesinlikle...

    Bir C4 HDI dan , Kia-Hyundai grubunun CRDI motorunu kullanan modellerinde gaza bastığınız zaman aldığınız performans karşılığını hiç bir zaman D4D motordan alamazsınız.. Heeee HDI şehir içinde 6 Lt yakar , D4D 5,5 Lt yakar orada bir avantajı olur mutlaka ancak aradaki küçük farklar performans olarak geri döner kullanıcıya...


    Yapılması gereken Toyota'nın köhne 1.4 D4D teknolojisinden kurtulup minimum 120 Hp'lik dizel motorlu üniteler ile piyasaya giriş yapmasıdır , D4D motor ekonomi odaklı olabilir ancak günümüzde Dizel motor teknolojisi artık hem ekonomi hemde performans kriterlerini bir arada sunar hale gelmiştir.

    Ancak piyasa da Toyota marka algısı hiç bir zaman Performans kriteri üzerine kurulmadığı için Toyota'da dizel motorlarda performans gerektiren geliştirmeler yapmıyor maalesef...

    Corolla veya Auris alan kullanıcı, ben aracım ile sorunsuz olarak gezerim aynı zamanda bastım mı da uçar kaçarım diyerek bunları bekleyerek almıyor aracını...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Taktik maktik değil , HAKİKAT, bunlar.

    Siz araca fazla yaktırıyorsanız , ben size n yapayım

    Araca abanırsanız , yakar, 7-8 lt leri görürsünüz,

    Benim gibi ,

    Gaz pedalına okşar gibi basıp,

    Vitesleri zamanında değiştirirseniz ,

    Gereksiz gaz ve frenden kaçınırsanız ,

    İstanbul'un yoğun trafiğinde 4 lt lerde gezebilirsiniz ,

    2.5/3/3,3/ ve 3.5 lt /100 km tüketimlerim ya uzun yolda yada sakin trafikte elde ettiğim değerlerdir...

    Zira sizlerin önyargılarınızın kırılması , atomun kırılmasından daha zor.



    "İstanbul'un yoğun trafiğinde 4 lt lerde gezebilirsiniz "

    İspat üstad ispat.... Şu yukarıda söylediğin kelimelerin ispatı lazım bize...
    Ne diyor Hukuk... Müddei iddiasını ispatla mükelleftir...

    Öyle klavyede ki 4 rakamına basıp , yoğun istanbul trafiğinde 4 lt ile geziyorum yazmakla bu iş olmuyor maalesef...

    Kanıt var mı kanıt.... ???

    Yoğun istanbul trafiği diyorsun... Daha önceki mesajımda da yazdım...

    1- Hele bi şu yol bilgisayarını bir resetle...

    2- Sonra şu yoğun istanbul trafiğine bir gir.. Şöyle 40-50 kilometre yol git...

    3- Kat ettiğin 40-50 Kmh nin sonunda ortalama hız verisinin gösterildiği ekrana geldiğinde oradaki değerler 20Kmh gibi bir hız değerleri gösteriyorsa sen gerçekten yoğun istanbul trafiğinde 40-50 kilometre boyunca araç kullanmışın demektir bunun ispatıdır.

    4- Daha sonra ortalama tüketim ekranına gel , bak bakalım ortalama tüketim verin ne gösteriyor...

    5- En sonunda da o ekranda gözüken verinin ve diğer ekranlardaki görüntüleri burada paylaş bizde görelim gerçekten D4D ile "Yoğun istanbul trafiğinde" 4 Lt ortalama tüketim ile dolaşan babayiğit sen misin diye...

    Yoksa 70 Kmh ortalama hız tutturup veaayyy ben 4 Lt tüketiyorum diye kendini tatmin yöntemlerini paylaşmanın bir anlamı yok ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 14 Haziran 2017; 15:38:20 >




  • Üstteki arkadaşımız ispat demişken ben de hala video istiyorum hızlanma ile ilgili, kendine ve aracına güveniyorsan çek dedim ses seda yok.
  • Anlatamadığım tek şey, dünyanın yuvarlak olduğu,

    Dünya yuvarlak arkadaşlar , tepsi gibi değil



    Bu araç 90 hp ve mm şanzıman ile adeta şahlanıyor,

    1300 kg lık bir yük var,

    200 tork 1300 kg yükü anında kaldırır, ve olduğu yerde patenaj ile asfaltı eritir

    Şehir içinde, 200 tork ile yapamayacağınız akrobasi yoktur,

    Hani amuda kalk deseniz , imkan olsa onu da yapar,

    Arkadaşlar kapı gibi corolladan bahsediyoruz, kağıttan kaplan dan değil

    Corolla hazımsızlığına karşı, doğada bol miktarda KAYISI var,

    Yiyin arkadaşlar yiyin, şifa olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 14 Haziran 2017; 16:38:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Gözünü seveyim biraz daha yaz, bugün sıkıntılı geçiyor arada buraya bakıp neşemi biraz olsun yerine getiriyorum.

    Ha bu arada kayısı istersen koli koli getirteyim sana, beygirlere de yedirirsin, belki asfalt alev alır

    Ya o değil de sen de iyi trollüyon ha burayı, bunları yazrken kıs kıs gülüyorsundur
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Ses seda değil vakit Yok ,

    Video çekersem,

    Kahrolursunuz diye korkuyorum, seviyorum sizleri ,şimdi izlersiniz videoyu, hasta olur yataklara düşersiniz neme lazım

    Video olsa da olmamada bu araç,

    2.5 lt ye kadar düşmüş ve fotoğraf paylaşılmış,

    Uzun yolda 3 lt ile gitmiş ,

    Şehir içinde yoğun trafikte 4 lt yakmış ,

    Manevra kabiliyeti en yüksek c sınıfı araç,

    Bu kadar bilgiye , Corolla sahibi olmadan giderseniz , gözleriniz açık kalacak,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Arkadaşlar propaganda yapıyor , abartıyor demişsiniz,

    Ben araçtaki Power Security' yi ortaya çıkarmışım,

    Bir çok insan teknik verilerin üzerinde yakıt sarf ederken ben 2.5/2,8/ ve 3 lt/100 km leri ispatlamışım

    Araç kullanana göre az yada çok yakar,

    Ve 0 -100 değeri değişkenlik gösterebilir .

    Bir arkadaşımız 16 sn de 0-100 yapmış,

    Buna inanıyorsunuzda 11 sn ye inanmıyorsunuz ;

    Tıp sizi incelese , rahatsızlığın kaynağını bulamaz ,

    Ama ben söyliyeyim : Corolla sendromu

    Otomobillerde 0-100 akselerasyon değerleri fabrikar verilerinde belirtilen değerlerden pozitif yönde değil negatif yönde değişkenlik gösterir...
    Otomobil firmasının XYZ modeli için belirttiği 15 Sn'lik akselerasyon değeri ,yokuş aşağı bir parkur , arkadan şiddetli rüzgar vs gibi değişkenler olmadığı takdirde 15 Sn nin altına inemez... Aracı kullanan sürüünün maharetsizliğine bağlı olarak bu akselerasyon değeri 17 Sn ye de olabilir 20 Sn ye de olabilir..

    Debriyajı kaçırır, vites yolunu bulamaz, fazla patinaj a düşürür, devir kesiciye girer vs vs olur akselerasyon uzar , ama Carlos Sainz' de otursun o aracın başına 15 Sn olan bir akselerasyon 11 Sn de tamamlanmaz...

    Otomotiv sektörü rakamlar üzerine kuruludur. Alım satım yaparken para birimi olarak rakam , Üretim sırasında güç/ağırlık vs için rakam... Ve bu rakamsal değerler maalesef ki kişilere göre değişmez... Yani 90 Hp motor ücü olan aracın gideceği uçacağı kaçacağı durum bellidir... X kişisinin Auris'i arı performans Y kişisinin Auris'i farklı performans gösteremez...

    Yakıt tüketimi de aynı şekilde... 3 Lt tüketim screenshot'ları vs bunlar kendi kendinizi tatmin eder başka bi şey değil , bir gerçekçiliği yok. 70 Kmh ortalama hız ile piyasadaki bir çok otomobil hatta D sınıfı otomobiller bile çooook düşük tüketim değerlerine ulaşabilir.Bu ortalamayı tutturamk az yakıyor yakıtı kokluyor anlamına gelmiyor maalesef...

    Burada şiddetle ispat edilmek istemem Auris şehir içinde az yakıyor idaası 70 Kmh ortalama hız ekran görüntüsü ile ispat edilemez. Tüm dünyada kabul gören şehir içi hız ortalaması 25Kmh< dir... Bundan daha yükse ortalama hızlar karma tüketim standardını oluşturur...

    Heee diyebilirsiniz ki , bana ne kardeşim benim yaşadığım şehir de lanet istanbul trafiği gibi bir trafik yok , biz sizin gibi 18 kmh ortalama hız ile gitmiyoruz ne yapacağız o zaman.... Ne mutlu size tabi... Bu durumda sizin tüketim ortalamalarınız şehir içi verisi değil karma tüketim verisi olacaktır.

    Sonuçta kimse "Yoğurdum Ekşi" demez , ancak bilinen bazı gerçekleri görmezden gelmek te komik oluyor. Tabi ki para verilip alınan bir mal var sonuçta, herkes kendi malını yüceltme peşinde ancak gerçekler de kabak gibi ortada... 90 Hp lik bir araç bu sonuçta ve rakamlar herşeyi açık açık gösterir durumda...

    Muadili araçlarda kullanılan HDI-TDI-CRDI gibi teknolojilere baktığımızda belki D4D motora göre yakıt tüketimi konusunda biraz daha cömert olabilirler ancak bu cömertlik performans olarak kullanıcılarına geri dönmekte kesinlikle...

    Bir C4 HDI dan , Kia-Hyundai grubunun CRDI motorunu kullanan modellerinde gaza bastığınız zaman aldığınız performans karşılığını hiç bir zaman D4D motordan alamazsınız.. Heeee HDI şehir içinde 6 Lt yakar , D4D 5,5 Lt yakar orada bir avantajı olur mutlaka ancak aradaki küçük farklar performans olarak geri döner kullanıcıya...


    Yapılması gereken Toyota'nın köhne 1.4 D4D teknolojisinden kurtulup minimum 120 Hp'lik dizel motorlu üniteler ile piyasaya giriş yapmasıdır , D4D motor ekonomi odaklı olabilir ancak günümüzde Dizel motor teknolojisi artık hem ekonomi hemde performans kriterlerini bir arada sunar hale gelmiştir.

    Ancak piyasa da Toyota marka algısı hiç bir zaman Performans kriteri üzerine kurulmadığı için Toyota'da dizel motorlarda performans gerektiren geliştirmeler yapmıyor maalesef...

    Corolla veya Auris alan kullanıcı, ben aracım ile sorunsuz olarak gezerim aynı zamanda bastım mı da uçar kaçarım diyerek bunları bekleyerek almıyor aracını...




    bu yazının üstüne cevap verilmez zaten , herşeyi açıkça ve dürüstçe belirtmişsiniz, tebrikler.

    Farklı bir konuda da bahsetmiştim şu 3 yakıyorum diyen tayfanın konularında özellikle.

    Bir akşam bütün masraflarını benim karşılamam taahüdüyle birlikte şu 3 lt yakan arkadaşları iş çıkışıma davet ediyorum.

    işkembeden klavyeden sallamak o kadar kolay ki..




  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Aynı araçlar, farklı performans sergileyebilir,

    Demişsiniz ya auris ten misal vermişsiniz ,

    Motor sağır diye bir tabir vardır,

    Gerçi siz bunu da bilemezsiniz şimdi,

    Konuya sağır olma durumu yaşanabilir her an sizde

    Araç sürekli sakin kullanılırsa, o araç performans talebine net cevap vermez , sağırlaşma durumu var olmuştur,

    Şehir içinde rakip tanımayan, bir araçtan bahsediyoruz,

    Rakiplerini her konuda yer bu araç

    Cevap bekliyorum:

    Manevra kabiliyeti en iyi C sınıfı araç,

    Lütfen cevaplayın...

    Korkmaya başladınız , cevap veremiyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • liebermann L kullanıcısına yanıt
    Hocam Octavia dediniz ,

    Tsı var octaviada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne dönme çapıymış bu böyle voyn? Octavia 10.4 metrede dönüyor Corolla da 10.8 metrede dönüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Ne dönme çapıymış bu böyle voyn? Octavia 10.4 metrede dönüyor Corolla da 10.8 metrede dönüyor.

    Octavia 11.05mt hocam.

    http://www.epey.com/araba/2015-skoda-octavia-1-6-tdi-105-hp-dsg-elegance.html

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lion_koc


    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Ne dönme çapıymış bu böyle voyn? Octavia 10.4 metrede dönüyor Corolla da 10.8 metrede dönüyor.

    Octavia 11.05mt hocam.

    http://www.epey.com/araba/2015-skoda-octavia-1-6-tdi-105-hp-dsg-elegance.html

    Skoda'nın kendisi 10.4 metre diyor.

    http://www.skoda.com.tr/models/kataloglar/octavia-revize-ok.pdf




  • canozpinar C kullanıcısına yanıt
    2017 Toyota Corolla 1.4 d4 multimode , yakıt tüketimi

    Octavia:11,05 mt

    Golü attım sana , canözpınar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    Skoda 10.4 metre diyor. Epey nedir Allah aşkına?
  • canozpinar C kullanıcısına yanıt
    Vw grubunda golf bile 10,9 mt dönme yarı çapı ,

    Octavia olunca 10,4 mt olucak:))

    Gülüyorum ve acıyorum halinize ...

    Tashih hatası diye bir kavram var,

    Aslında biliyorsun kaç mt de döndüğünü ama

    Kabullenemiyorsun,

    Ben hatırlatayım: Corolla 10,8 mt de

    Octavia :11,05 mt ...

    Golf:10,9 mt





    Corolla her açıdan , rakiplerine gol üstüne gol atıyor,

    Kalelerinizin ağları yırtıldı gol yemekten bıkmadınız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malzemec -- 14 Haziran 2017; 21:23:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Skoda 10.4 metre diyor. Epey nedir Allah aşkına?

    Hocam bildiğim kadarıyla(araştırdım) Skoda yani vw grubu bu teknik veriside şaibeli.Yani mesela Ford derki ben dönüş çapını duvardan duvara ölçtüm öyle 10.4 metre dedim der.Başka firma derki kaldırımdan kaldırıma ölçtüm 11.3 der.

    Kısaca skodanın boyu corolladan daha uzun olduğunu varsayarsak 10.4 metrede dönme gibi bir şansı yok.

    Kolay gelsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • canozpinar C kullanıcısına yanıt
    Doyamadım size cevap vermeye

    Polo 10,6 mt dönme çapı ,

    Ülkemizde satılan en küçük vw grubu araç Polo , 10,6 mt olacak,

    Octavia 10,4 mt ...

    Gözleriniz iyi görmüyor olabilir ,

    Manavda bol bol havuç var ,

    1 kilo alın , haftada bir tüketin

    Gözlerinize şifa olur kanısındayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malzemec

    Vw grubunda golf bile 10,9 mt dönme yarı çapı ,

    Octavia olunca 10,4 mt olucak:))

    Gülüyorum ve acıyorum halinize ...

    Tashih hatası diye bir kavram var,

    Aslında biliyorsun kaç mt de döndüğünü ama

    Kabullenemiyorsun,

    Ben hatırlatayım: Corolla 10,8 mt de

    Octavia :11,05 mt ...

    Golf:10,9 mt





    Corolla her açıdan , rakiplerine gol üstüne gol atıyor,

    Kalelerinizin ağları yırtıldı gol yemekten bıkmadınız...

    gördüğümüz kadarı ile corollanın gol attığı tek nokta müşteri kitlesi.
    bulmuşlar böyle kitleyi mmt denen saçma şanzımanla 90hp dizel motoru bi 10 sene daha haydarlar.

    bu arada mmt madurları diye forum siteleri falan açılmıştı bi ara. bi araştırın lazım olabilir.




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.