Şimdi Ara

2018 sıfır pulsar 200 ns mi 2016 2. el mt-25 mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
6.830
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çok arada kaldım arkadaşlar. ilk motorum olacak o yüzden abs li istiyorum. ama bir yandan da kronik sorunları var onları istemiyorum, yamaha kalitesi diyorum. ikisi de 16.000 civarında. ekipmanlar falan 20.000 bütçem var. önerileriniz nelerdir?



  • Ikinci el mt 25, 16 bin civarinda olanlar Abs siz modeller. Abs siz de dusunurseniz eger yasadiginiz sehri bilmiyorum ama su an bazi bayiilerin elinde sifir 2017 model mt 25 ler 18500 tl. Ve fazla bir stok kalmadi diye biliyorum. Fiyat pahali gibi durabilir ama su an ki sifir motor fiyatlarini gorunce (honda 250 lik 24 civari, kawasaki 125 lik 30 civari, suzuki 125 lik 25 civari) bence alinir.

    Abs li dusunurseniz bir sey diyemem.

    Ama pulsar ve mt 25 arasinda kaldiysaniz bence kesinlikle mt 25...

    Eger fiyat yuksek gelirse Son olarak yine bazi bayiilerin elinde 2015 model tek tuk sifir sym wolf 250 var. 14 bin civarlarinda... Bu da bir alternatif olabilir...
  • çok teşekkür ederim dostum. Bursa'da yaşıyorum. mt-25 2017 model olan çevrede yer var farkındayım fakat 2 bin daha ver şunu al falan dedikçe fiyat yükseliyor :D
    2017 modellerde de abs yok abs li almak istesem 2018 ler 24 bin falan bütçemin çok üstünde sayılır. işte kararsız kalıp duruyorum sürekli.
    mart sonuna kadar %0 ötv devam ediyor daha zaman var karar vermeme sanki
  • Anladim. Mart sonunda otv ondirimi sona eriyor. Cevremde birkac kisi buna ben de dahil gidip sifir 2017 mt 25 aldik. Normalde 4 sene once o fiyata mt 07 satiliyordu ama su an ki durumda sifir motor olarak bence f/p bakimindan en mantikli motor. Ben sehir ici ve 250-300 km. Lik turlarda kullanmak icin aldim. Malum 600_1000 cc. Ile sehir ici bayagi sikinti oluyor..

    Onerdigin iki motora bakilirsa naked motor istiyorsun gibi gözüküyor.

    Daha once 200 Ns kullanan biri olarak pulsar ile mt 25 arasinda bayagi fark oldugunu soyleyebilirim. 250 cc. bandin da piyasa da ki en guclu motor mt 25. Cift silindir ve 36 hp. Pulsar in mt 25 den tek artisi yakit tuketimi. Gucu kiyaslaninca da daha fazla yakmasi normal.... 2015 ve 2016 modellerinin bazi sase numaralarinda servis tarafindan cagrildi. Yag pompasi v. B. Bir parca bazi saselerde sorunluymus, ucretsiz olarak degistirildi. Olur da Ikinci el dusunursen aklinda olsun.... 2017 lerde sikinti yok....

    Bu sinifin en konforlusu inazuma, en guclusu de mt 25. Ikisi de su an sorunsuz...

    Sehir ici ve cevre illere yolculuk icin yeterli.

    Butcenizin ekipman dahil 20 lira oldugunu dusunursek sifir 2017 mt 25 pahali kaciyor gibi. 18.5 motor, 1 lira da kask desek geriye 0.5 kaliyor. Mont, eldiven, pantolon icin de 1.5 civari min. Lazim. Ha 1.5 liraya mont, kask, pantalon, eldiven alinabilir mi alinir. Orasi ayri bir tartisma konusu. Ben bu iki motor arasinda kalirsam kesinlikle 2.5 daha fazla verip mt 25 alirdim. Ikinci el motor ile sifir motor arasinda 81 tl. Mtv farki bir de 30 civari plaka masrafi odeyeceksin. Geri kalan noter masrafi, sigorta felan ayni...

    Ha ben 20 lirayi 1 kurus bile gecemem, ekipmana da 4-5 lira ayirdim, mt 25 bana bu yuzden uymaz diyorsan ben yine pulsar almazdim. Alacagim motor sym wolf olurdu. Dedigim gibi sifir 2015 modelleri 14 civarina tek tuk satiliyor. Pulsarvla hemen hemen ayni yakiyor, daha guclu ve sorunsuz. Pulsar dan eksigi ise ikinci elinin cok zayif olmasi ve yedek parcalarinin daha pahali olmasi.

    Ikinci elde: 1-mt 25, 2-pulsar 3-wolf

    Gucte ve surus zevkinde 1-mt-25, 2-wolf 3- pulsar.

    Sorunsuzlukta 1- mt-25 ve wolf. 2- pulsar.

    Yedek parca fiyatlarinda 1- pulsar, 2- mt 25, 3- wolf

    Yakit tuketiminde 1- pulsar ve wolf, 2- mt-25

    Benim bu 2 motoru tecrubem ve gorusum bu sekilde. Bunlari su an sifir motor olarak fiyatlari yakin oldugu icin kiyasladim. Olur da ikinci el dusunursen pulsardan once inazuma, ktm, 250sl...... felan gibi seceneklerde var...

    Saygilar....




  • Cok dallandirdim galiba. Ilk mesaji tekrardan okudum. 16 bine Sifir pulsar mi ikinci el mt 25 mi diye sormussunuz. Bence kiyaslama yapmaya bile gerek yok. Direk mt 25. Ama ikinci el alirken yukarida bahsettigim 2015-16 modellerinin sase numarasının servise sorgulatin. O sikintili partilerden miymis? (tum 15-16 lar sikintili degil, bazi seri numara ile baslayanlarda problem var.) Eger oyleyse serviste ucretsiz olarak yag pompasi ve adini hatirlayamadigim bir parca degisimleri yapilmis mi? Buraya dikkat etmen gerek. 17 modellerde sikinti yok.
  • çok teşekkür ederim. böyle bir cevap bekliyordum uzun ve açıklamalı, sağolun. bir şey daha sormak istiyorum. yeni başlayan biri olmamı düşünerek abs nin gerekliliği hakkında ne düşünüyorsunuz?
    çok fazla hız, hareket vb yapacak bir insan değilim. daha ziyade sakin ve güvenli kullanmayı tercih ederim. ehliyet sınavına girerken pulsar ns 150 sürmüştüm, çok hoşuma gitmişti. ondan sonra da başka bir motor deneme imkanım olmadı. havalar da soğuk falan pek uğraşmadım açıkçası :)
    ama almadan önce kesinlikle deneyip alırım hem mt-25 i hem de pulsar ns 200 ü.
    başka tavsiyeleriniz de varsa paylaşın lütfen.
    bütçe konusunda da kati bi durum yok. ayrıca kask eldiven ceket tavsiyelerinizi almak isterim
  • 0 km pulsar 2017 abs li de bir seçenek, 14.500 gibi bi fiyatı var
  • 2017 model (sıfır) suzuki gsx-r 250 yi 20.500 tl ye aldım (bugün) gidip saçma sapan motorlara para verme. ön arka abs
  • Abs onemli bir secenek. Bu segmentte de 3-5 yildir abs li modeller cikmaya basladi, oncesinde yoktu. Yeni baslayanlar icin herkes tavsiye eder ama ben olaya su acidan bakiyorum: Abs ile frenlemeyi ogrenmek normal frenlemeyi ogrenmekten farkli oluyor. Abs her zaman devreye girmez, panik fren halinde girer, lastigi kaydirmadan guvenli sekilde durus saglar ve sen bu sekilde alisir gidersin. Daha sonra abs siz bir motora gectiginde bu aliskanligin senin kaza yapmana neden olabilir. Motorda frenlemeyi, konumlamayi, trafigi okumayi ogrenmek baslarken cok onemli. Ben bu yuzden abs siz bir motorla baslanabilmesinden yanayim. Cunku kucuk abs siz bir motorla yapacagin kazanin sonuclari, biyuk abs siz bir motorla yapacagin kazadan cok cok daha az olacaktir. Nasilsa abs li diye kendine guvenip gazlarken bazi frenleme tekniklerini istemsizce ogrenemeyebilirsin. Bu ogrenmeyi buyuk motora gecince yaparsan daha sikinti olabilir ve hata affetmez. Yoksa Abs cok guzel bir sey. Keske bütün motorlarda zorunlu olarak standart olsa.

    Yeni basliyorsan ben olsam bu yukarida saydigim motorlarin hic birine bakmam. Zaten mt 25 yeni baslayan icin biraz tehlikeli. Oyle ben basmam, yavas giderim mantigi ile olmuyor maalesef, istedigin kadar sakin git, istemsizce ani gazlamalarda motora hakim olamayabilirsin, araba gibi degil bu meretler. Yeni baslayacagin icin insallah olmaz ama motorla ufak tefek surtme, dusme yapabilrsin, hic olmadi motoru park ederken bile dusurebilmen muhtemel. O yukarida saydigimiz motorlarin tamiri, yedek parcalari, (grenaj, far, ayna, pegler, manetler falan) seni uzebilir.

    Ben olsam ki zananinda tavsiye ile oyle yaptim: alirdim ikinci el bir Ybr, 1-2 sene surmeyi ogrenir, sonra buyuk motora gecer, merdivenleri basamak basanak cikardim. Onune de bir motor koruma demiri, dusse de kalksa da parcasi bol ve cok ucuz oldugu icin sikinti yasamazdim. Hem dengeli, hem manevra kabiliyeti cok guzel bir motor... Sonra satar istedigim motoru alir, gonul rahatligi ile binerdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi möhkem -- 24 Ocak 2019; 7:37:23 >




  • Ekipman konusunda da bilindik markalara yonelebilirsin. Orasi ayri bir derya deniz. Ufak bir motorla baslayacagin icin gidip te 3-5 bin liralik 600 luk 1000 luk kullanicilarinin kasklarindan almak simdilik fuzuli. Kaskini güvenlik sebebiyle 5 senede bir degistirmen lazim zaten... Yeni baslayanlar nolan n64. Mt blade gibi markalari seciyor genelde. Ben marushin 777 ile baslamistim. Sana tek tavsiyem, alacagin kask tam kapali kask olsun, mumkunse cene aciliri bile olmasin. Otle yarim kask, retro kasklari felan hic dusunme bile.... Diger ekipmanlae icun tavsiye vermeyecegim ama sunu soyleyebilirim sadece: 4 mevsimlik mont yazin terletir, kisin usutur....
  • qlidqyi Q kullanıcısına yanıt
    saçma sapan dediğiniz mt-25 ve pulsar ns 200 ise sizin dediğiniz saçmalık. pulsar kendini geliştiriyor hadi neyse de yamaha yani...
  • şimdi ybr ile de arasında kaldım
    ama ybr lerin de fiyatı beklediğimden pahalı geldi. 2. el gerçekten fiyatlar çok uçuk yani alıncak gibi değil.
    2017 mt-25 i 0 ından pahalı satan var... tabi bi de güvenilir mi o da var
    0 dan yana gibi duruyorum şu sıralar hem ötv indirimi de varken
  • Benzer durumdayım, takipteyim.
  • biraz daha pılsarlara baktım. 0 km 2017 pulsar 15 bin. mt-25 16.800
    şöyle bir düşüncem de var. ileride olcak da satacak olursam, bence mt yi daha rahat satarım
  • qlidqyi Q kullanıcısına yanıt
    Şimdi bu arkadaş saçma dediği için Yamaha ve Bajaj çok gereksiz ve boşa iki firma oldu. Suzuki dünyanın en iyi motosiklet üreticisi oldu. Bu sebeple gidip hemen gsxr 250 almalısın. Parça değişim masrafları pahalı olduğu için sadece SUZUKİ yazısına 600 tl verirken @qlidqyi arkadaştan yarısını almayı unutma.
  • qlidqyi Q kullanıcısına yanıt
    Şimdi bu arkadaş saçma dediği için Yamaha ve Bajaj çok gereksiz ve boşa iki firma oldu. Suzuki dünyanın en iyi motosiklet üreticisi oldu. Bu sebeple gidip hemen gsxr 250 almalısın. Parça değişim masrafları pahalı olduğu için sadece SUZUKİ yazısına 600 tl verirken @qlidqyi arkadaştan yarısını almayı unutma.
  • qlidqyi Q kullanıcısına yanıt
    Şimdi bu arkadaş saçma dediği için Yamaha ve Bajaj çok gereksiz ve boşa iki firma oldu. Suzuki dünyanın en iyi motosiklet üreticisi oldu. Bu sebeple gidip hemen gsxr 250 almalısın. Parça değişim masrafları pahalı olduğu için sadece SUZUKİ yazısına 600 tl verirken @qlidqyi arkadaştan yarısını almayı unutma.
  • qlidqyi Q kullanıcısına yanıt
    Şimdi bu arkadaş saçma dediği için Yamaha ve Bajaj çok gereksiz ve boşa iki firma oldu. Suzuki dünyanın en iyi motosiklet üreticisi oldu. Bu sebeple gidip hemen gsxr 250 almalısın. Parça değişim masrafları pahalı olduğu için sadece SUZUKİ yazısına 600 tl verirken @qlidqyi arkadaştan yarısını almayı unutma.
  • qlidqyi Q kullanıcısına yanıt
    Şimdi bu arkadaş saçma dediği için Yamaha ve Bajaj çok gereksiz ve boşa iki firma oldu. Suzuki dünyanın en iyi motosiklet üreticisi oldu. Bu sebeple gidip hemen gsxr 250 almalısın. Parça değişim masrafları pahalı olduğu için sadece SUZUKİ yazısına 600 tl verirken @qlidqyi arkadaştan yarısını almayı unutma.
  • Sırf saçma denildiği için söylüyorum, normalde bu muhabbeti sevmem ama gsxr 250 ve saçma mt yi koyun bakalım internete hangisi daha hızlı satılacak?

    Gitmeyen gsxr ile mutluluklar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.