< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
2019-2020 Toyota Corolla tercih



-
-
Merhaba
CVT iyidir. Toyota'nın benzinlileri ve hibritleri CVT kullanır. Fakat ruhsuzdur. Vites geçişi yoktur. Hızlanması çok iyi değildir. Gaz tepkileri gecikmelidir. Fakat sonsuz orana sahip olduğu için her oranda motor gayet güzel tepki verir.
Ben şahsen çift kavrama severim. Allah bu DSG'nin....... Bunun yüzünden diğer çift kavramalı şanzımanların da namusuna laf geldi. 100 dgs bir EDC etmez benim gözümde. EDC, DCT, Powershift. Bunlar da çift kavrama ve gayet te güzel çalışıyor.
-
Hibritlerde cvt yok, hatta bildiğimiz manada bir şanzıman da yok. ecvt sadece isimlendirme, görevi elektrik motoru yapıyor. Hissiyatı cvt'ye benzer
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2020 Astra K da bakabilirsiniz 1.4T Cvt şanzımanlı.
2019 dan sonraki 1.4T lar revizyon geçirdiği için piston kırma olayı yok diye biliyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Alabiliyorsaniz 1.8 hybrid alın. 1.2 olanlar da kasnak, şanzıman,bilya vs bir sürü parça varken hybrid olanda herşey eletrikli sistem. Ne kadar az mekanik parça o kadar az arıza demektir. E cvt diye geçer ama esasında araçta kavrama olmadığı için şanzıman kısmı baş agritmaz. Dsg ve powershiftten uzak dur. Ha gücün yetiyorsa evinde şarj imkanın varsa hiç bunlara bakma git yeni model y juniper bak. 5-6 aya piyasaya girecek.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.8 olanı alın 1.2 üretimden kalktı.
Hb si tasarım olarak çok şık bağımsız süspansiyonla da iyi yol tutuşu olan araç
Gayet iyi tercih olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.8 hibrit almanız daha iyi olur. Sanziman derdi yok
1.2 t kısıtlı sayıda kisa süre üretildi ilerde illaki dert olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.8 hybrid tercih etmek daha mantıklı olur.
ayrıca 1.2 milyon bütçe ile 2019-2020 4. nesil hybrid Toyota almak yerine 1.25-1.35 milyon arası bir bütçe ile 2023 model 5. nesil hybrid tercih etmek daha mantıklı olur. 5. nesilde motor şanzıman ve bataryada ciddi iyileştirmeler var. bununla birlikte 5. nesilde acc ve şerit takip vs güvenlik donanımları daha verimli çalışıyor.
-
Yorumlar ve görüşler için teşekkürler. Corolla genel olarak iyi bit tercih gibi görünüyor ama sayesinizdr 1.2 olanı eledim.
Krediyle en fazla çıkabileceğim limit 1.2 olduğundan daha fazlası mümkün değil. Temiz bir şey bulduğumda 19-20 ne denk gelirse alıcam gibi görünüyor.
Bir yandan 2020 Astra da bakıyorum. Temiz gs line donanım yakalarsam değerlendirilebilir gibi ama öncesinde piston kırma sorunu çözüldü mü onu netleştirmek lazım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
-
Test videolarını da izleyin. Ona göre karar verin bence.
Otolimityoutube
Bu videoda toyota corolla 1.8 hybrid dream e-cvt 2021 modeli ile birlikteyiz. toyota corolla 1.8 hybrid hız testi ve yakıt tüketimi hakkında merak ettiklerinizi pov sürüş eşliğinde göstermeye çalıştım. hybrid araba nasıl çalışır merak edenler için faydalı olacağını düşünüyorum. İNSTAGRAM : https://www.instagram.com/kranemre/https://www.youtube.com/watch?v=wt2NAlr2uakOğuzhan YILDIRIMyoutube
Trendyol Mağaza Linki: https://www.trendyol.com/magaza/m-m-1010710 Arkadaşlar herkese selamlar, öncelikle kanala abone olup videoyu beğenirseniz sevinirim. Kanalın büyümesi için desteklerinize ihtiyacım var. Instagramda 54oguzhanyildirim hesabına hepinizi beklerim orada 84.8 bin kişiyiz.https://www.youtube.com/watch?v=wutYoHGvOHU&t=80s
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X