Şimdi Ara

2019 Ford Ranger tanıtıldı: Yeni 2.0L EcoBlue dizel ve 10 ileri otomatik şanzıman

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
3.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    ABD merkezli üretici, Avrupa’da satışa sunacağı makyajlı 2019 Ford Ranger’la gelen yenilikleri bugün ortaya çıkardı. Haziran ayı gibi satışa sunulması beklenen 2019 Ford Ranger yeni bir motora sahip, yakıt konusunda daha verimli ve sürücü asistan sistemleriyle dolu bir model olarak karşımıza çıkıyor.
     

    2019 Ford Ranger’ın kaputunun altında artık şirketin 2.0 litre EcoBlue dört silindirli dizel motoru bulunuyor. 10 ileri otomatik şanzımanla eşlendiği zaman %9 daha fazla yakıt verimliliği sunan motorda üç farklı güç çıkışı bulunuyor. Sadece manuel şanzımanla tercih edilebilen 128 beygir güç ve 340 Nm tork üreten motor giriş seviyesini oluştururken, bir üst versiyonda 167 beygir güç ve 420 Nm tork üreten motor bulunuyor.

     

    En tepedeki versiyonun çekme kapasitesi 3,500 kg 

    2019 model yılıyla birlikte şimdiki Ford Ranger’da bulunan 3.2 litre TDCi motorun yerini de söz konusu EcoBlue motorun Bi-Turbo versiyonu alıyor. Serinin en üstünde yer alan bu modelde 210 beygir güç ve 500 Nm tork bulunuyor. Eski üniteye kıyasla 13 beygir güç ve 30 Nm tork artışı yaşanan versiyonun 3,500 kg çekme kapasitesine ve 1,252 kg yük kapasitesine sahip olduğu söyleniyor.

     
     

    2019 Ford Ranger’ın tüm versiyonlarında dört tekerlekten çekiş sistemi standart olarak sunuluyor. ABD merkezli üretici, 29 derece yaklaşma ve 21 derece uzaklaşma açılarına sahip 2019 Ford Ranger’ın sınıfının en yetenekli offroad aracı olduğunu söylüyor. Yerden yüksekliği 230 mm olan 2019 Ford Ranger’ın 80 cm derinliğindeki sulardan geçebildiği de verilen bilgiler arasında.

     

    Sürücü asistanları ve diğer teknolojiler 

    2019 Ford Ranger, konu sürücü asistanlarına geldiğinde de oldukça donanımlı bir araç. Zira ABD merkezli üretici yaya algılama ve akıllı hız sabitleme özelliğine sahip ön çarpışma asistanının bu sınıfta ilk kez 2019 Ford Ranger ile birlikte standart donanım olarak sunulduğunu söylüyor. Aktif park asistanı, şerit takip asistanı, adaptif hız sabitleme ve trafik işaretlerini algılama gibi özellikler de diğer teknolojik ekipmanlar arasında yer alıyor.

     
     

    Makyajla birlikte gelen kozmetik yenilikler arasında yeniden elden geçirilen tampon, yeni ızgara, ve yeni renk seçenekleri bulunuyor. Yüksek donanım seviyelerinde ayrıca xenon farlar ve LED gündüz farları mevcut. 2019 Ford Ranger’ın Limited versiyonunda 17 inç alaşım jantlar ve siyah deri koltuklar özel olarak sunuluyor. Yeni Ranger’da Ford’un KeyFree sistemi ve start/stop düğmesine de yer veriliyor. Araçtaki bilgi-eğlence görevini ise Apple Car Play ve Android Auto desteğine ve 8 inçlik ekrana sahip SYNC3 üstleniyor.

     

    2019 Ford Ranger’ın Avrupa satışlarına bu yılın ortalarından itibaren başlanacağı söyleniyor. Aracın fiyatı henüz belli değil. Güncel Ford Ranger’ın fiyatı ocak ayına özel ÖTV kampanyasıyla birlikte 149 bin 755 TL’den başlıyor.

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
    2019 Ford Ranger Avrupa'ya 2.0L EcoBlue dizel motorla geliyor
     







  • Vites sayısına takılanları anlamak zor neden sanki vitesleri manuel kendiniz atıyomuşsunuz gibi konuşuyosunuz Araba otomatik vites isterse 15 vitesli olsun kendi kendine ayarlar zaten onu.



    5 ileri bir pick up kullanıyorum ve son vitesin dişli oranının yetersiz olması sebebiyle 100 km hızı geçince kafa ütülüyor.Az vitesli olup böyle olsa daha mı iyi yani
  • Telefonda Ram, Arabalarda vites gittikce yükseliyor. Tır vitesi gibi...

  • 10 vites!
  • Tasarimini da adam etseler eski mazda pick up lara benziyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amaç ne onu anlamadım ,kullanan kişiyi yorgunluktan gebertmek için mi yapılmış?

  • vitesi kendi attığından sorun yok :D otomatikse fazla vites iyidir, ekonomik gider.

  • 10 vites mercedesle ortak çalışma yapılarak üretildi ilk fordda kullanıldığına göre denemeyi bu araçlarda yapıp sıkıntı çıkmazsa mercedesde kullanmaya başlayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • eski tasarımdı sanırım , önünde kocaman FORD yazıyordu o daha alımlı görünüyordu
  • Opsiyonel kasa üstüne güzel bişiy yapsalar , suv gibi görünse çok iyi olmaz mı?

  • fazla vites iyidir, pickuplarda iyi oluyor 14 yıldır pickup kullanıyoruz, vites eksikliği hep problem, hem yakıt ekonomisi açısından iyidir

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tobepeople

    Amaç ne onu anlamadım ,kullanan kişiyi yorgunluktan gebertmek için mi yapılmış?
    Otomatik viteste mi? Şurada gayet güzel açıklanmış amaç:



    “2019 Ford Ranger’ın kaputunun altında artık şirketin 2.0 litre EcoBlue dört silindirli dizel motoru bulunuyor. 10 ileri otomatik şanzımanla eşlendiği zaman %9 daha fazla yakıt verimliliği sunan motorda üç farklı güç çıkışı bulunuyor. Sadece manuel şanzımanla tercih edilebilen 128 beygir güç ve 340 Nm tork üreten motor giriş seviyesini oluştururken, bir üst versiyonda 167 beygir güç ve 420 Nm tork üreten motor bulunuyor.



    En tepedeki versiyonun çekme kapasitesi 3,500 kg



    2019 model yılıyla birlikte şimdiki Ford Ranger’da bulunan 3.2 litre TDCi motorun yerini de söz konusu EcoBlue motorun Bi-Turbo versiyonu alıyor. Serinin en üstünde yer alan bu modelde 210 beygir güç ve 500 Nm tork bulunuyor. Eski üniteye kıyasla 13 beygir güç ve 30 Nm tork artışı yaşanan versiyonun 3,500 kg çekme kapasitesine ve 1,252 kg yük kapasitesine sahip olduğu söyleniyor.”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lazloo kullanıcısına yanıt
    Ben çok beğeniyorum Ranger'i.
    Wildtrak modelinin 3.2 motor olması beni uzak tutuyordu, şimdi 2.0 ile düşünebilirim.

    Gerçi A4 den sonra bir acayip gelecektir.
  • Vites sayısına takılanları anlamak zor neden sanki vitesleri manuel kendiniz atıyomuşsunuz gibi konuşuyosunuz Araba otomatik vites isterse 15 vitesli olsun kendi kendine ayarlar zaten onu.



    5 ileri bir pick up kullanıyorum ve son vitesin dişli oranının yetersiz olması sebebiyle 100 km hızı geçince kafa ütülüyor.Az vitesli olup böyle olsa daha mı iyi yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • F serisi neden TR'ye gelmez, hatta TR'yi geçtim neden Avrupa'ya gelmez aklım almıyor. En azından F150

  • 10, 15, 20 Vites... kendi değiştiriyorsa problem yok, avantajı çok. CVT şanzımanlarda da sabit dişli oranları yok. Aslında teorik olarak sonsuz vitesli de denebilir CVT'ler için :)

  • Ford Türkiye daha önce yaptığı gb difransiyel kilidi gb offroad aracında olmazsa olmaz bazı özellikleri eksiltmeden aracı satışa sunarsa 2.000 cc nin MTV avantajından dolayı iyi satış rakamları elde eder.

  • mbsahan M kullanıcısına yanıt
    Ben de öyle düşünmüştüm ama ; Devletimizin motor gücüne göre getireceği ek vergi ile (yeni MTV-ÖTV düzenlemesi) bir şey değişmeyecek sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erasmus78

    F serisi neden TR'ye gelmez, hatta TR'yi geçtim neden Avrupa'ya gelmez aklım almıyor. En azından F150
    raptora aşığım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    Ben çok beğeniyorum Ranger'i.
    Wildtrak modelinin 3.2 motor olması beni uzak tutuyordu, şimdi 2.0 ile düşünebilirim.

    Gerçi A4 den sonra bir acayip gelecektir.
    Valla Abi ben de çok seviyorum. 2.0 Biturbo güzeldir şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erasmus78

    F serisi neden TR'ye gelmez, hatta TR'yi geçtim neden Avrupa'ya gelmez aklım almıyor. En azından F150
    Avrupa'nın dar sokaklarında o arabayı yürütmen zor. Zaten araba kamyon sınıfına girdiği için çoğu yere de sokamassın.

    Ama ABD gibi çok büyük ülkelerde böyle bir dert yok. Zaten o yüzden oralarda kullanılıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.