Şimdi Ara

2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.987
Cevap
27
Favori
104.198
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • madonos kullanıcısına yanıt
    hocam lg ye sorduğunuzda garantiye dahil değil deniliyor bu forumda 3-5 kişinin paneli değişti diye bazı satıcılar ve kullanıcılar ısrarla garantiye dahil olduğunu söylüyor servis değişim yapmak istemezse bu garanti konusunda hukuksal olarak hiçbir dayağınız yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madonos

    Bana servis üstüne basa basa ekran yanıkları garanti kapsama dışı olduğunu söyledi. Şu an internetten baktığımda OLED'lerin hiçbiri garanti vermiyor bu LG'ye ait bir şey değil. Siz ekran yanıklarının garanti kapsamında olduğunu kanısını nereden vardınız ?

    Ayrıca fotoda gördüğünğz gibi Soundbar'ımda LG çamaşır makinamda LG hatta konum bile var bu forumda onu öven. Bu sorun LG'ye ait değil OLED'e ait.

    Benim tavsiyem günlük kullanıyorsanız (Film ve dizi harici (ekranda sabit logosu yada haber metni yoksa) bu ürünü alırken 2 yıllık ömrü olduğunu düşünün. Ha derseniz ben tv izlemiyorum o zaman kesin alın.

    OLED QLED'den sinema kalitesi olarak çok çok daha iyi ama burada kar zarar çıkarımı yapmam lazım. Dediğim gibi garanti vsde beklemiyorum sadece LG dese biz o ürün alıyoruz sanada şu kadar indirim yapıyoruz yeni model OLED için gene OLED alırım.

    Benim sağ üstteki yanık TLC logosu kırmızı ağırlıklı sabit. Soldakini bende bilmiyorum 360 ile show tv logosuna benziyor. Alttaki yanık haber bültenlerinin sürekli tuttuğu ve dikkat çeksin diye hep kırmızı yaptığı alandan oluşmuş. Ortalardaki ufak olanlar neden oldu bende bilmiyorum. Sonuçta tv izliyorsanız illaki static logolu bir yere denk geleceksiniz.

    Alıntıları Göster
    Hocam size garanti kapsamına girmiyor diye hangi yetkili servis bilgi verdi?
    Bilgilerini paylaşım yapın ben bizaat kendim görüşme yapacağım oradan burada isteyen kişi arayabilir.
    OLED kullanan ve garanti süresi devam eden veya +3 yıl garantisi olan logo yanma sorunu yaşayan kim varsa bana ulaşsın direk ürün değişimi veya panel değişimini bizzat ben yaptırcam???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurhanaytan

    Teşekkür ederim iyi oldu bu söylediğiniz. Bilgisizliğimi hoşgörün, çok okudum da epey kafam karıştı. Size itimatımdan soruyorum kusura bakmayın. Pixel sorunu ve logo yanığı beni biraz endişelendiriyor. A7, A9'un eskisi midir? Yoksa aynı anda çıkan(2019) bir alt versiyonu mu? Eskiyse eğer şunu sormak gerekir diye düşünüyorum. Aralarındaki görüntü işlemci hız farkından ziyade A7'lerde şu şu gibi sıkıntılar yaşanıyordu, A9'da düzeltildi gibi bir durum var mı?. Aralarında ki fiyat farkı da sanırım 2000 tl civarında doğru mu?
    Hocam geri kalan bütün özellikleri aynıdır,üretim yılı aynıdır,söylediklerim dışında fark yok burada tercih sizin.
    Bütçenize göre hareket edin hocam




  • madonos kullanıcısına yanıt
    Hocam değil servis LG CEO’su gelsin yanıklar garanti dışı desin, dediğiyle kalır. Hiçbir firmanın beyanı veya tutumu ticaret hukukundan ve yerel mahkeme kararlarından üstte değildir.

    Sarf malzemesi ve siz kaynaklı hataların harici, tüm problemleri satıcı garanti kapsamına dahil etmek zorunda. Kutuya da yazsa, makale de çıkarsa, sözlü beyanda da bulunsa sattığı ürünün o problemiyle alakalı garantiden imtina edemez.

    Bu tarz bir tutumla karşılaşırsanız garanti süresi içinde tüketici mahkemelerinin tüm kararları lehinize sonuçlanır. Yanık panel konusunda LG geri adım atmış durumda. Örnek olarak tek bir ölü pikseli garantiye sokmayan tüm firmaların suratına birer birer mahkeme kararları çarpmakta. Umarım bu ölü piksel konusunda da firmalar inatlarından vazgeçer.

    Hakkımızı arayalım arkadaşlar. Ülkemiz bir hukuk devleti.


    Düzenleme: Yanlış anlaşılmalara mahal vermemesi adına bu olayı bir firma ve onun yetkilileri özelinde yazmadığımı belirtmek isterim. Bu sıkıntı yaşadığınız firma Apple da olabilir, Samsung da, Wolksvagen veya LG de hatta kendi ürünü üretip satan bir yerel firma dahi olabilir.

    Yasalar net, açık ve kapsayıcıdır. Firma, şahıs ve ürün ayrımı yapmaz. Yapamaz.

    (Tüketici hakem heyetine oturduğumuz yerden e-devlete girerek kısa bir dilekçe ile başvurabiliyoruz.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofear_61 -- 23 Nisan 2020; 17:40:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam arkadaşın aldığı model OLEDB7 serisi bu serilerde yaşandı yaşanmasındaki en büyük sorunda,TV manuel ekran temizleme seçeneği vardı çoğu kullanıcı bunu yapmadığı için bu sorun sıkıntı yaşandı,
    LG 7 serisinden sonra bu konuya el attı ve cihaz içerisine otamatik logo temizleme seçeneğini koydu,gerek duyduğu zaman kendisi
    OLEDTV'niz kapalıyken arka planda 5-10dk çalışarak otamatik temizleme yapıyor bu işlemi ayda bir, iki ayda bir kendisi yapıyor bundan dolayıda şuana kadar bu sorunu sıkıntıyı yaşayan olmadı.
    LG 2018-2019 üretim yaptığı OLEDB8-OLEDC8-OLEDE8
    LG 2019-2020 üretim yaptığı OLEDB9-OLEDC9-OLEDE9
    Bu ürünleri alıp 1 tane logo yanması sorunu yaşayan oldumu?
    Hocam kullanda yorum yapıyor kullanmayanda,
    LG TV 2019 -2020 TAVSİYE EDİLEN MODELLER buda benim açmış olduğum sayfa bu sayfa 270 ile 280 sayfa arasında bir müşterime OLED65C9 sattım ve günlük ortalama 18 saat cihazı aktif bir şekilde kullanıyor 5 yada 6 ayında cihazda herhangi hiçbir sorun sıkıntı yok
    2 yıl garanti süresince zaten olsa bile bire bir değişim oluyor gerek panel değişimi gerek ürün değişimi LG tarafından yapılıyor,isterseniz eğer +3 yıl garanti uzatması yaparakta aynı garanti hizmetlerinden yararlana bilıyorsunuz.
    +3 yıl garanti yaptırdığınız yerde önemli yaptırırken,özellikle logo yanması kapsıyor mu herhangi bir sorun sıkıntı oldunmu?
    LG YETKİLİ SERVİSİ mi geliyor diye sorun?.
    Vatan,Mediamarket,Teknosa bu tür marketler hermarkayı sattığı için(Sony,Samsung,phılps ) A bir servis ile anlaşma yapıyor ürüne herhangi bir sorun sıkıntı oldun mu anlaşmalı olduğu servis dışında müdale eden olmuyor.
    Bizim firmamızdan alacağınız +3 yıl garanti bizim 16 yıldır çalıştığımız firma üzerinden uzuyor buradaki en önemli olay herhangi bir sorun sıkıntı yaşandın mı?
    TÜRKİYE'nin heryerinde geçerli LG YETKİLİ SERVİSİ gelip ürüne müdale ediliyor,ürün değişimi olursada direk LG tarafından değişimi oluyor.
    Saygılarımla.
    Sağlıklı günler dilerim.
    İyi forumlar.

    Alıntıları Göster
    Değerli bilglendirmeniz için teşekkürler..Biz bunları bilmediğimizden soru işareti oluyordu..Haberde ,açık oturumda izlesen otomatik yıkama olduğu sürece sıkıntı görünmüyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam size garanti kapsamına girmiyor diye hangi yetkili servis bilgi verdi?
    Bilgilerini paylaşım yapın ben bizaat kendim görüşme yapacağım oradan burada isteyen kişi arayabilir.
    OLED kullanan ve garanti süresi devam eden veya +3 yıl garantisi olan logo yanma sorunu yaşayan kim varsa bana ulaşsın direk ürün değişimi veya panel değişimini bizzat ben yaptırcam???

    Alıntıları Göster
    Kurulumu yapan servis söyledi. Şahsınızın iyi niyetini anlıyorum ama bu karar kurumsal verilmeli ve duyrulmalıdır. LG'dende "ekran yanıkları garanti kapsamındadır" demedi az önce aradım. Servis gelir inceler gibi net olmayan cevaplar var. Samsung'un OLED işine niye girmediği şimdi anlıyorum sorunlu bir teknoloji. Allah kolaylık versin deyim size iyi günler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofear_61

    Hocam değil servis LG CEO’su gelsin yanıklar garanti dışı desin, dediğiyle kalır. Hiçbir firmanın beyanı veya tutumu ticaret hukukundan ve yerel mahkeme kararlarından üstte değildir.

    Sarf malzemesi ve siz kaynaklı hataların harici, tüm problemleri satıcı garanti kapsamına dahil etmek zorunda. Kutuya da yazsa, makale de çıkarsa, sözlü beyanda da bulunsa sattığı ürünün o problemiyle alakalı garantiden imtina edemez.

    Bu tarz bir tutumla karşılaşırsanız garanti süresi içinde tüketici mahkemelerinin tüm kararları lehinize sonuçlanır. Yanık panel konusunda LG geri adım atmış durumda. Örnek olarak tek bir ölü pikseli garantiye sokmayan tüm firmaların suratına birer birer mahkeme kararları çarpmakta. Umarım bu ölü piksel konusunda da firmalar inatlarından vazgeçer.

    Hakkımızı arayalım arkadaşlar. Ülkemiz bir hukuk devleti.


    Düzenleme: Yanlış anlaşılmalara mahal vermemesi adına bu olayı bir firma ve onun yetkilileri özelinde yazmadığımı belirtmek isterim. Bu sıkıntı yaşadığınız firma Apple da olabilir, Samsung da, Wolksvagen veya LG de hatta kendi ürünü üretip satan bir yerel firma dahi olabilir.

    Yasalar net, açık ve kapsayıcıdır. Firma, şahıs ve ürün ayrımı yapmaz. Yapamaz.

    (Tüketici hakem heyetine oturduğumuz yerden e-devlete girerek kısa bir dilekçe ile başvurabiliyoruz.)
    Güzel kardeşim. Ben hayatında karakol mahkeme görmemiş adamım. Ayrıca işim gereği oraya harcayağım zaman beni daha fazla zarara sokar. Bir televizyon için mahkeme mahkeme dolaşamam. Aldım sorun yaşadım tarafsız yerler bu sorun geçti demedikçe ya da kesin olarak garanti kapsamındadır demedikçe bir daha OLED almam.

    Görüşünüz içinde teşekkür ederim.




  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    o işler öyle olmuyor hocam inşallah başınıza gelmez

    '' Sarf malzemesi ve siz kaynaklı hataların harici, tüm problemleri satıcı garanti kapsamına dahil etmek zorunda. Kutuya da yazsa, makale de çıkarsa, sözlü beyanda da bulunsa sattığı ürünün o problemiyle alakalı garantiden imtina edemez. ''

    bu problem kullanıcı kaynaklı der geçer kenara sonuçta size yanık tv satmadı siz yaktınız
  • Ben Burak Beyin yönlendirmesi sonucu Lg Türkiye Eğitim müdürü Abdullah beyle bizzat görüştüm tlfda yaklaşık yarım saat.İlk 2 yıl normal garanti ve artı 3 yıl garanti uzatma dahil 5 yıl boyunca her türlü ekran logo yanığı probleminin Lg Türkiye tarafından garanti kapsamında olduğunu içimi rahat tutmamı söyledi.

    Herhangi bir problem olduğu zaman Bıurak beyi veya bizzat kendisini aramamı söyledi.Ayrıca bana gelen serviste ekran yanığı probleminin garanti kapsamına girmediğini söyledi ve bunu Abdullah beye aktardım.Abdullah bey çoğu servisin konuyu bilmediğini bana bu bilgiyi veren servisin ve tüm servislerin bu konuda uyarılacağını bildirdi.

    O yüzden ben en yetkili ağızdan bunu duyduğum için içim rahat arkadaşlar sizinde rahat olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    Ayrıca burada konuyu bilmeyen sözüm ona bazı diğer marka fanlarının söylediklerini dikkate almayın.Onlar sadece bilip bilmeden kafa karıştırlar burada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madonos

    Kurulumu yapan servis söyledi. Şahsınızın iyi niyetini anlıyorum ama bu karar kurumsal verilmeli ve duyrulmalıdır. LG'dende "ekran yanıkları garanti kapsamındadır" demedi az önce aradım. Servis gelir inceler gibi net olmayan cevaplar var. Samsung'un OLED işine niye girmediği şimdi anlıyorum sorunlu bir teknoloji. Allah kolaylık versin deyim size iyi günler dilerim.

    Alıntıları Göster
    Hocam kurulum yapan servis bilgisini paylaşım yaparsanız birde ben konuşma yapayım?
    Siz ürün aldınız mı kurulum yapıldımı?




  • alsem A kullanıcısına yanıt
    o yetkili şahısın ağızından çıkanlarla olmuyor bu işler koskoca lg bir iki kişinin ağzınamı bakıyor madem öyle neden sorunca dahil değil deniliyor bu kadar servis dahil değil diyor? yarın insanlar bir sıkıntı yaşadığında herkes bu insanlarlamı iletişime geçecek sıkıntı fazla olunca bu insanlar yardımcı olmayınca ne yapacak sıkıntı yaşayanlar..

    insanlara olmayan birşeyi varmış gibi söylüyorsunuz birde laf atıyorsunuz lg ye soruyoruz aldığımız cevabı yazıyoruz insanlar bilsin diye sırf malına toz kondurmamak için insanlara laf atıyorsunuz...

    kalkıp burda bir satıcıyla bir çalışanın ağzından çıkanları kanunmuş gibi lanse ediyorsunuz birde utanmadan başkalarını suçluyorsunuz...
  • konuşun tabi neden müşteriyi uyandırıyorsunuz satış yapamıyorum diye

    bu konuda b7 konusu gibi oldu kimse malına toz kondurmuyor...
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    İlk önce ben yazımda hiç kimsenin ismini veya nickini vermedim siz neden üstünüze alındınız ki?

    Ayrıca konuştuğum kişi öylesine bir çalışan değil LG Türkiye Eğitim Müdürü 😀

    Sizin zaten gizli samsung çalışanı olduğunuz çok ama çok belli diğer forumlardanda biliyoruz.Yanlış anlaşılmasın sizi samsung satıcısı olmakla suçlamıyorum bunu açık açık söyleseniz kimsenin size bir sözü olmaz.Sorun olan bunu gizli gizli yapıp diğer markaları karalamanız çamur at izi kalsın taktiği izlemeniz,bu hiç etik birşey değil.

    Sonuçta Lg,samsung veya diğer markalar babamın malı değil.Ben sadece tüketici olarak duyduklarımı,gördüklerimi,bildiklerimi yazıyorum.

    Son olarakta artık sizle muhatap olmayacağım ve size cevap yazmayacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 👍👍👍👏👏👏

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    insanlar salak bir siz akıllsınız isim vermeyince kime yazdığınız anlaşılmıyor değilmi?

    ayrıca benim samsungla uzaktan yakından alakam yok sizin gibi utanmadan tanımadan iftira atan kim varsa hakkımı helal etmiyorum herkesi kendiniz gibi sanıyorsunuz...

    arkadaşlar 444 6 543 numaralı iletişim hattını arayın sorunki kullanıcı kaynaklı uzun süre aynı içerikler izlediğinde oluşan yanıklar garantiye dahilmi diye alacağınız cevabı duyduktan sonra burdaki kişilerin nasıl zihniyette insanlar olduğunu göreceksiniz zaten..

    ben onlarca kez sordum lg den aldığım cevap hep aynı ama bu arkadaşlar 1-2 kişinin lafına aldanıp bunu gerçekten böyleymiş gibi yazıyorlar...

    lütfen arayın üşenmeyin ister servise sorun ister yukarda yazdığım numaraya ama sorun lütfen
  • arkadaşlar 444 6 543 numaralı iletişim hattını arayın sorunki kullanıcı kaynaklı uzun süre aynı içerikler izlediğinde oluşan yanıklar garantiye dahilmi diye alacağınız cevabı duyduktan sonra burdaki kişilerin nasıl zihniyette insanlar olduğunu göreceksiniz zaten..

    ben onlarca kez sordum lg den aldığım cevap hep aynı ama bu arkadaşlar 1-2 kişinin lafına aldanıp bunu gerçekten böyleymiş gibi yazıyorlar...

    lütfen arayın üşenmeyin ister servise sorun ister yukarda yazdığım numaraya ama sorun lütfen
  • ayrıca bol keseden sallayan satıcı arkadaşlar ürünü satana kadar..insanlara beş para etmez ips lg leri önerir aldırır ama kullanıcı memnun kalmayıp iade etmek istediklerinde ortada görünmezler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    👍👍👍👏👏👏
    Murat hocam sizin +3 yıl garanti uzatma için beklıyorum mağzamıza
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.