Şimdi Ara

2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.987
Cevap
27
Favori
104.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de vatandan alanlardanım. Geçen çarşamba günü kuruldu. Servis kumandadan sadece 3-5 tuş nasıl çalışıyor diye gösterdi. Bir de televizyonun kullanım süresini kendi kumandasını kullanarak gösterdi ve gitti. Hiç ölü piksel testi yapmadı. Buradaki mesajları okuyunca ben kendim test ettim ve sol altta bir arada olacak şekilde sanırım 4 adet ve üst taraflarda dağılmış olarak 3 adet ölü piksel buldum. Bunlar ilk gün sadece yeşilde çıkıyordu, diğer renklerde çıkmıyordu. Öbek halinde olan 4 adet sonrasında kırmızıda ve diğer renklerde gözükmeye başladı. Gece piksel düzeltmeyi manual başlatıp bıraktım, gecenin bi yarısı kendi kendine açılmış tv. Bugün sabah testleri tekrar yaptığımda yeşilde gözüken bağımsız 3 adet artık kırmızıda da gözüküyor. Sanırım televizyonlarda bir sıkıntı var çünkü gün geçtikçe artacakmış gibi duruyor. Şu an var olan ölü pikseller 2 metreden izlememe rağmen henüz dikkatimi çekmedi. Ama yine de sormak istedim. Sizce servis çağırıp iade mi edeyim? Çok zor televizyon aldım, hatta bir şey olmaz diye ekstra 3 yıl garanti almadım ama daha ilk günden soğudum TVden. Bu kadar para verip böyle bir ürünle karşılaşmak gerçekten kötü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silmon

    Ben de vatandan alanlardanım. Geçen çarşamba günü kuruldu. Servis kumandadan sadece 3-5 tuş nasıl çalışıyor diye gösterdi. Bir de televizyonun kullanım süresini kendi kumandasını kullanarak gösterdi ve gitti. Hiç ölü piksel testi yapmadı. Buradaki mesajları okuyunca ben kendim test ettim ve sol altta bir arada olacak şekilde sanırım 4 adet ve üst taraflarda dağılmış olarak 3 adet ölü piksel buldum. Bunlar ilk gün sadece yeşilde çıkıyordu, diğer renklerde çıkmıyordu. Öbek halinde olan 4 adet sonrasında kırmızıda ve diğer renklerde gözükmeye başladı. Gece piksel düzeltmeyi manual başlatıp bıraktım, gecenin bi yarısı kendi kendine açılmış tv. Bugün sabah testleri tekrar yaptığımda yeşilde gözüken bağımsız 3 adet artık kırmızıda da gözüküyor. Sanırım televizyonlarda bir sıkıntı var çünkü gün geçtikçe artacakmış gibi duruyor. Şu an var olan ölü pikseller 2 metreden izlememe rağmen henüz dikkatimi çekmedi. Ama yine de sormak istedim. Sizce servis çağırıp iade mi edeyim? Çok zor televizyon aldım, hatta bir şey olmaz diye ekstra 3 yıl garanti almadım ama daha ilk günden soğudum TVden. Bu kadar para verip böyle bir ürünle karşılaşmak gerçekten kötü.
    Hocam geçmiş olsun soğdum dıyorsanız izledikte rahatsiz eder dıyorsanız yetkili servisi çağrırın tutsun rapor,değişim talep edin




  • silmon S kullanıcısına yanıt
    Hocam kesinlikle servis çağır rapor tuttur ve iade et tv yi.Bu kadar para verip neden hatalı panel kullanasın.Yanlız bizim düştüğümüz hataya düşme hemen çağırma servisi kullan şu anda tv ni şu virüs olayları azalınca yaparsın bu işlemi.Şimdi servis çağırırsan hemen götürecekler tv ni.Vatan şu anda yeni tv göndermiyor 1 ay tv si gelmeyen var.Vatan da işler durma noktasında.

    Kesinlikle iade et rapor tutturup ama şimdi değil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar görüldüğü üzere bir arkadaşımız da daha ölü piksel olayı çıktı vatandan gece indiriminde C9 alanlardan.

    Benim bu işten artık midem bulanmaya başladı.Bu vatan bir katakulli çevirdi sanırım bu indirimde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    Vatan dan alıp sorunsuz kullan kaç kişi acaba hocam bunu sormak lazım alan her tüketici yorum yapmıyor buraya.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • O da doğru Burak hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    O da doğru Burak hocam.
    Hocam bu kadar olmaz yane ben bu üründen OLED55C9-OLED65C9-OLED77C9 hepsinden 550 600 adet yakın sattım 1 tane yaşamadık.
  • Benimkinde de 3 tane var kenarlarda temmuza kadar kullanmayı düşünüyorum. Televizyon değişim kararı çıkarsa +3 yıl garanti uzatma devam ediyor mu?
  • Zaten bahsettiğim problem vatanla alakalı Burak hocam.En son 8999 a o gece vatandan alanlarda çıktı zaten bu sorun.Zaten vatan en düşükte o gece vermişti fiyat olarak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çetin169

    Benimkinde de 3 tane var kenarlarda temmuza kadar kullanmayı düşünüyorum. Televizyon değişim kararı çıkarsa +3 yıl garanti uzatma devam ediyor mu?
    Hocam ürün değişirse eğer yeni gelen ürüne aktarılıyor +3 yıl garantiniz devam edıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Zaten bahsettiğim problem vatanla alakalı Burak hocam.En son 8999 a o gece vatandan alanlarda çıktı zaten bu sorun.Zaten vatan en düşükte o gece vermişti fiyat olarak.
    Hayırlısı diyelim hocam bu durumda yapacak birşey yok
  • Vatanın sorunlu olduğu bilinen bir seriyi sıfır olarak satma ihtimali var mı?

    Bu konu kafamı kurcalıyor şu aralar. İndirimden alanların çoğunda ölü pikseller çıktı. Ölü pikseller diyorum, tek tük değil öbek öbekler çünkü.

    Yani kalite kontrol aşamasında bu şekilde bir ekrana onay verilmez. Farkedilmeyecek hatalar değiller çünkü.

    Kaldı ki ürünlerde sıfırdı. Düşünüyorum ama çıkamadım bu işin içinden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Bence öyle bir ihtimal yoktur müdür. Fabrikada çalısıyorum tv üzerinden değil ama ürettiğimiz ürün üzerinden size örnek verebilirim. Şöyleki lastik üretiyoruz bu lastikler son kontrole giriyor ordan geçen ürünler biz tüketicelere sunuluyor, tabiki aradan bir kaç tanesi kaçıyor, bize geri geldiğinde ivedikle değişimi sağlıyoruz. Şu durumda LG nin hatalı ürünler üretip bir firmaya sen bunları sat sorun cıkarsa ben değişim sağlıyacağım gibi bir durum söz konusu kesinlikle olamaz, sonuçta değişim onaylanıyor size bana yeni tv leri veriyorlar, kocaman LG böyle bir durumla neden uğrassın, bizim tv lerimiz burda montaj edilip burda son kntrollerden geçmiş artık hangi fabrika yaptı bilmiyorum ama sorun bunların montajını yapıp satışına onay veren işletmede!
    Ben vatanın bunların kusurlu olduğunu bilerek istiyerek sattığına inanmıyorum, onlarında elinde kontrol mekanizmaları yok..
    LG Dünya markası bu seriyi gerekli mercilere şikayet edersek LG genel merkezine mesala inanıyorum ki kati süratle üstlerine gidip sorunu çözmeye çalışıcaklardır, şayet benim firmam da böyle bir sorun olduğu zaman en altından en üstüne kadar ulaşıyor şikayetler ve sorunun nerden kaynaklı olduğunu cözmeye calısıyorlar..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • AxS A kullanıcısına yanıt
    Evet ben de öyle olduğuna inanamak istiyorum.

    Ama bir sorun olduğu kesin, ben dahil son alan herkeste öbek öbek ölü piksel kümeleri olması gerçekten normal değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Bende dahilim :) bende kurbanım, dediğim gibi burdaki bütün suç bu ürünün montajını yapıp, kalite kontrolde onay verip tüketiciye sunan kişilerde, şahsım adına konuşayım şöyle genel merkezde falan üst mercilerde bir tanıdığım olsa konuyu oralara kadar taşırdım, ama şu durumda sadece bana mail atıp telefon etmek düşüyor! İnş süreç hızlanır yeni tvlerimizi alırız, şunada eklemek istiyorum eminki vatandan satılan bütün tvlerde sorun yoktur. Bu sorunlu tvler başka mağzalarada gitti ama durumdan herkez haberdar olmadığı için yada dikkatli incelenmediğinden şu an topun ağzında vatan var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AxS A kullanıcısına yanıt
    Bir de stok konusu var hocam. Bitmiş görünüyor. Israrla iade etmeyip değişim için zorlayacağım ben ama ne olur sonuç bilmiyorum.

    1 haftadır oyalıyolar beni raporu göndermiştim. Dün de stoğu bitirmişler. Diyecek bir şey bulamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofear_61

    Bir de stok konusu var hocam. Bitmiş görünüyor. Israrla iade etmeyip değişim için zorlayacağım ben ama ne olur sonuç bilmiyorum.

    1 haftadır oyalıyolar beni raporu göndermiştim. Dün de stoğu bitirmişler. Diyecek bir şey bulamadım.
    Hocam konu takibimde,Pazartesi günü gerekli birimlere sorun yaşıyan hepinizin adına mail atacağım.
    Hafta içi sonuçlanmış olur tahminim,buradan bilgi veririm
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen girecektir stoklarına ama ne zaman kim bilir. Bu süre zarfında ellerinde olmadığından size para iadesi yapalım diyecekler. Bu prosedür nasıl işliyor bilmiyorum.

    Ben şahsen pazartesi tv mi teslim edicektim servise, şimdi pzartesi gunu teslim etmeyip erteleyeceğim durumu taki vatanın stoklarına girip tekrar değişim hakkım olana kadar.
    Birde 3 yıl garanti yaptırdık entresan tarafı para iadesi alıcak olsak bu garantiler ne olxak :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AxS

    Muhtemelen girecektir stoklarına ama ne zaman kim bilir. Bu süre zarfında ellerinde olmadığından size para iadesi yapalım diyecekler. Bu prosedür nasıl işliyor bilmiyorum.

    Ben şahsen pazartesi tv mi teslim edicektim servise, şimdi pzartesi gunu teslim etmeyip erteleyeceğim durumu taki vatanın stoklarına girip tekrar değişim hakkım olana kadar.
    Birde 3 yıl garanti yaptırdık entresan tarafı para iadesi alıcak olsak bu garantiler ne olxak :)
    Hocam ürün değişim olursa yeni ürüne aktarma olur garantiniz ürün almaktan vazgeçtiniz garantinizde iade olur sorun olmaz hocam
  • Teşkkürler bilgilendirme için öğrenmiş olduk bu arada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.