Şimdi Ara

2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.987
Cevap
27
Favori
104.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • burda garanti konusunda bol keseden yazan arkadaşlarda okusun izlesin...
    hasan zeki baştanyoutube
    LG OLED TV LOGO YAPIŞMA SORUNU
    https://www.youtube.com/watch?v=NfaBUJ2opU8


    2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ




  • sonra biz yazınca art niyetli oluyoruz ama yalan konuşanlar beyfendi doğru adam oluyor...
  • Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz. Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır. Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami yirmi iş günü. Ancak, bu kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbestir. Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan

    tazminat da talep edebilir. 7. Kullanım hatalarına ilişkin bilgi. - Tüketicinin malı tanıtma ve kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı olarak kullanmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır. Arızalarda kullanım hatasının bulunup bulunmadığının, yetkili servis istasyonları, yetkili servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla; malın satıcısı, ithalatçısı veya üreticisinden birisi tarafından mala ilişkin azami tamir süresi ferisinde düzenlenen raporla belirlenmesi ve bu raporun bir nüshasının tüketiciye verilmesi zorunludur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AxS

    Teşkkürler bilgilendirme için öğrenmiş olduk bu arada.
    Hocam sorun değil,bilgi geldikçe buradan aktarım yaparım hepinize
  • Değişim raporunu dün aldım.Ptesi gönderecektim kargoyla.Acaba ben de bekletsemmi değişim raporunu ürün tekrar vatan stoklarına girinceye kadar.Raporu göndermenin belli bir süresi varmı acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, son birkaç gündür konuyu okuyorum ve bende de aynı durum var. Özellikle sol üst kısımda. Biraz da sol alt ve sağ alt. Ancak bazı arkadaşları rahatlatmak istiyorum. Son dönemde satılan indirimli ürünlerden kaynaklı diye düşünmeyin, benim televizyonum 11. ay üretimi, 12. ayda Vatan'dan satın aldım.

    Bilen arkadaşlara, belki de özellikle Burak Hocam'a sormak istiyorum bu soruyu. TV satınalma sürecinde de kendisi ile görüştük birkaç kez, yardımcı oldu sağ olsun. Ancak Vatan'dan indirim talep ederek o zaman satış fiyatı 11bin lira iken 10bin liraya aldım, bu yüzden kendisinden alamamıştım.

    Sorum şu. Ben televizyonu aralık ayında aldım ancak kurulum şubatta yapıldı. Benim 6 aylık iade/değişim sürecim kurulum itibariyle yani Şubatta başlar diye düşünüyorum ancak net bilgiye sahip değilim. Doğrusu hangisidir yardımcı olabilir misiniz?

    Ben de bu virüs sıkıntısı yaşanan süreçlerde bu işlere girmek istemiyorum ancak sonra da stok kalmaz ise diye korkuyorum. Mevcut arkadaşların süreci nasıl ilerleyecek buna göre karar vermek daha doğru olur belki.

    Bu arada servis herhangi bir test yapmamıştı. Yani ölü pikseller aldığımda mı vardı yoksa sonradan mı oldu bir fikrim yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Değişim raporunu dün aldım.Ptesi gönderecektim kargoyla.Acaba ben de bekletsemmi değişim raporunu ürün tekrar vatan stoklarına girinceye kadar.Raporu göndermenin belli bir süresi varmı acaba?
    Hocam 20 iş gününde ulaşması gerekıyor siz bekletin hafta içi bell olur ona göre bir yol çizeriz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orcun93

    Merhaba arkadaşlar, son birkaç gündür konuyu okuyorum ve bende de aynı durum var. Özellikle sol üst kısımda. Biraz da sol alt ve sağ alt. Ancak bazı arkadaşları rahatlatmak istiyorum. Son dönemde satılan indirimli ürünlerden kaynaklı diye düşünmeyin, benim televizyonum 11. ay üretimi, 12. ayda Vatan'dan satın aldım.

    Bilen arkadaşlara, belki de özellikle Burak Hocam'a sormak istiyorum bu soruyu. TV satınalma sürecinde de kendisi ile görüştük birkaç kez, yardımcı oldu sağ olsun. Ancak Vatan'dan indirim talep ederek o zaman satış fiyatı 11bin lira iken 10bin liraya aldım, bu yüzden kendisinden alamamıştım.

    Sorum şu. Ben televizyonu aralık ayında aldım ancak kurulum şubatta yapıldı. Benim 6 aylık iade/değişim sürecim kurulum itibariyle yani Şubatta başlar diye düşünüyorum ancak net bilgiye sahip değilim. Doğrusu hangisidir yardımcı olabilir misiniz?

    Ben de bu virüs sıkıntısı yaşanan süreçlerde bu işlere girmek istemiyorum ancak sonra da stok kalmaz ise diye korkuyorum. Mevcut arkadaşların süreci nasıl ilerleyecek buna göre karar vermek daha doğru olur belki.

    Bu arada servis herhangi bir test yapmamıştı. Yani ölü pikseller aldığımda mı vardı yoksa sonradan mı oldu bir fikrim yok..
    Hocam geçmiş olsun öncelikle,
    Fatura tarihinden itibaren başlıyor garanti süreniz bilginiz olsun.
    Hocam ilk aldığınızda vardır farkkına varmamış olabilirsiniz.




  • orcun93 kullanıcısına yanıt
    Hocam bence bazılarında var ama farkında değiller.Bazılarıda sonradan fark ediyor.Özellikle benim paylaştığım sabit 5 dakikalık yeşil ölü piksel testinde çok belli oluyor.

    Anlayamadığım olay şu bu tv ler en son fabrikada banttan inmeden son kontrolü yapılmıyor mu.Yapılıyorsa da nasıl gözden kaçabilir.Çünkü ölü piksellerin bazıları öbek öbek kümelenmiş durumda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamam dır Burak hocam teşekkürler.Her daim yanımızda oldun elinden gelen desteği veriyorsun.Yaptıklarınla gerçekten büyük takdiri hak ediyorsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Tamam dır Burak hocam teşekkürler.Her daim yanımızda oldun elinden gelen desteği veriyorsun.Yaptıklarınla gerçekten büyük takdiri hak ediyorsun.
    Hocam elimden geldiğince hep destek sonsuz destek bu hafta içi halletmeye çalışacağım sorun sıkıntı yaşayan herkesin sorunu çözeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alsan3463

    Bu mesaj silindi.
    ?
  • Arkadaşlar bu pixel sorunu vatan indiriminde alanlarda yok sadece,bende 12. Ayda aldım ilk aldığımda farketmedim fakat burda yazılanları okuyunca bende dikkatli bir şekilde incelediğim zaman aynı problem benim tv dede var!
    Yabancı forumlara baktığımız zaman böyle bir sorundan bahsedeni ben göremedim!
    Aklıma gelen şey acaba diyorum Türkiye montajlarda mı bu sorun var ?Böyle olması muhtemel diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eng1234 E kullanıcısına yanıt
    Yukarıda da yazdım benim bildiğim Lg oled C9 ların parçaları Güney Kore den gelip ülkemizde Arçelik fabrikalarında montajlanıyor.

    Nasıl böyle bir hata son kontrol sırasında gözden kaçabilir.Kesinlikle kaçmaması lazım.

    Bu ürünler fabrikada banttan inmeden önce son kontrolü yapılır ve panel görüntü her bir yeri detaylı incelenir.Sonra paketlenir bayilere mağazalara gönderilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsem -- 25 Nisan 2020; 23:48:48 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Arkadaşlar bu pixel sorunu vatan indiriminde alanlarda yok sadece,bende 12. Ayda aldım ilk aldığımda farketmedim fakat burda yazılanları okuyunca bende dikkatli bir şekilde incelediğim zaman aynı problem benim tv dede var!
    Yabancı forumlara baktığımız zaman böyle bir sorundan bahsedeni ben göremedim!
    Aklıma gelen şey acaba diyorum Türkiye montajlarda mı bu sorun var ?Böyle olması muhtemel diye düşünüyorum.
    Hocam ben bu üründen her boyutundan 500 adet üzerinde sattım 1 tane piksel sorunu olan denk gelmedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam ben bu üründen her boyutundan 500 adet üzerinde sattım 1 tane piksel sorunu olan denk gelmedi

    Alıntıları Göster
    :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burak hocam zaten üçe beşe bakmadan bu ürünü sizin mağazadan yani senden almak en mantıklısı.Elbetteki elektronik şans işi ama satış sonrası destek çok ama çok önemli.Zaten siz bu konuda çok başarılısınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • RNNN kullanıcısına yanıt
    Yav he he...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.