Şimdi Ara

2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.987
Cevap
27
Favori
104.199
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UcanHollandali

    Yok hocam maalesef. Olayi tuketici mahkemesine goturmediginiz surece 14 gun icinde iade almiyorlar.

    https://www.vatanbilgisayar.com/iade-iptal/

    SATIN ALDIĞIM ÜRÜNDEN MEMNUN KALMAZSAM NASIL İADE EDERİM
    Tüketici, yalnızca mesafeli satışlarda (Telefon ve internet üzerinden yapılan satışlar) 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereği, hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin satın almış olduğu ürünü, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde , ön bilgilendirme formunda ve sözleşme metninde yazılı olan usule uyarak iade edebilir veya değiştirebilir. Cayma bildirimi tarafımıza ulaştığı tarihten itibaren 20 gün içerisinde, ürüne herhangi bir hasar verilmemesi ve eksiksiz teslim edilmesi şartıyla, tercihinize göre ürünü iade alarak bedelini tarafınıza ödemeyi veya ürün bedeli kadar alış veriş kuponu vermeyi taahhüt ederiz. Ancak satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, wifi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantların çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilmemektedir. Ticari veya mesleki amaçlarla hareket eden tüzel kişi ve / veya kişiler cayma hakkından ve cayma hakkından doğan hiçbir haktan faydalanamaz.
    Hocam kurulumu yetkili servis gelip kurulum yapınca kurulum yapılmış oluyor?
    Yetkili servis bilgisi olmadan siz kurulumda fark ettiniz iade edemıyormusunz?
    Sonuç olarak kurulum yapılmamış ürün olmuyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nurullah390

    Servis bakalı 37 gün oldu. Değişim olacak dediler sonra ürün gelmeyince bende vazgeçtim iade edip c9 alayım dedim hatta vatan indirim yaptığı gece bende alacaktım hatta ama elimde iki TV kalır samsung olur da iade almazsa diye çekindim almadım. Sonra samsungu aradım ürün ve para iadesi istiyorum dedim tamam dediler ne arayan var ne soran var. Şuan işime geliyor ama yoksa diğer arkadaşların başına geldiği gibi servis gelip TV yi alıp gidecekti yeni TV alana kadar evde TV siz kalacaktım neyse ki servisi bilerek sıkıştırmadım o duruma düşmemek için. Siz stok geleceği zaman haber verirseniz bende ona göre servisi arayıp sıkıştıracağım.
    Hocam bu süreç bu kadar uzamaması lazım normal şartlarda 20 iş gününde ürün tedarik veya para iadesi yapılması lazım,
    Hayırlısı diyelim.




  • Hocam farketmiyor oradaki kasit kurulum gerektiren urunler. Kutuyu acmadan 14 gun icinde iade edebilirsiniz. Ama kutuyu actiniz mi servise yonlendiriyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 26 Nisan 2020; 17:42:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Hocam internetten alınan tvlerde 14 gün içerisinde tvnin kurulumu yapılsa bile ben beğenmedim deyip geri verebiliyorsun.Hatta örnek olarak forumda philips konusunda özgüldoğru nickli arkadaş var o vatandan internetten aldığı 3 tane tv yi kurulumdan sonra beğenmedim deyip iade etti 3 tv ninde parasını geri aldı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Ayrıca netten tv alıp 14 gün içerisinde beğenmedim deyip iade eden çok kişi tanıyorum,ister vatan teknosa mediamarkt olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UcanHollandali

    Hocam farketmiyor oradaki kasit kurulum gerektiren urunler. Kutuyu acmadan 14 gun icinde iade edebilirsiniz. Ama kutuyu actiniz mi servise yonlendiriyorlar.
    Hocam OLEDC9 üzerindeki şerit cıkarıp actınız ekrana baktınız geri açtığınız şekilde kutuya koydunuzda kim anlayacak?
    Böyle bir olayı ne servis anlar ne Vatan
    Ben bu yüzden özellikle belirtiriyorum.
    Bu süreçte herkesin uygulaması gereken işine yarayacak olan şeyleri maddeler halinde yazıcam okuyun ve mutlaka uygulayın ki hiç sorun yaşamayın.

    1.Öncelikle tv yi internet veya mağaza nereden aldığınız farketmeksizin kutu elinize ulaştığı anda kesinlikle kimse dokunmada kutunun her bir santimini güzel bir şekilde inceleyin kutunun yıpranmamış olmasına bandrollerine açılacak olan yerlerine dikkatlice bakın ve içinize sinsin kutunun daha önceden açılmadığına karar verdiğiniz anda servis elemanlarına sadece kutuyu açmasını söyleyin kutu açıldıktan sonra içinden çıkan her bir parçayı vidalar, askı aparatı,tv ayakları,gibi şeyleri kutuları jelatinleri üzerindeki çizik veya parmak izlerine kadar inceleyin tvnin jelatinli olmasına üzerinde toz olmamasına ve sıfır kokusuna dikkat edin.

    2.Tüm bunları yaptıktan sonra tv yi kurabilirsiniz diyin tv kurulduktan sonra gerekli testleri mutlaka yaptırın ölü piksel bulutlanma vs. yakından her bir pikseli tane tane inceleyin ölü piksel olmadığına emin olun.

    3.Daha sonra servis elemanlarından tv nin sistem menüsüne girmelerini isteyin ve tv nin kullanım süresine bakın eğer açamıyoruz bilmiyoruz gibi şeyler söylüyorlarsa kullanım saatine bakmadan tv yi asla teslim almayacağınızı ve imza atmayacağınızı söyleyin ve gerçektende teslim almayın.

    4.Son olarak tüm bu evreleri tamamladıktan sonra tv her anlamda içinize sinip sorunsuz olduğuna karar verdikten sonra en son servis elemanlarının verdiği kağıda imzanızı atın bu kısım çok önemli ilk 3 maddeyi tam anlamıyla başarılı bir şekilde yapmadan sakın imza atıp teslim almayın.




  • Bence olay şu netten alınan beğenmedim deyip iade olan tvleri profesyonelce paketleyip panel kullanım saatini sıfırlayıp tekrar satıyorlar.Bu kadar beğenilmeyip iade edilen tvleri ne yapacaklardı sanki.

    Tv de hata varsa servis çağırılıp rapor tutuluyor o tv yi servis alıp götürüyor ve lg ye yolluyor.Ben mesela benim tvyi servis alıp götürdüğünde sordum bu tv yi nereye gönderiyorsunuz diye LG merkeze gönderiyoruz vatana değil dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsem -- 26 Nisan 2020; 17:58:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    Hocam sureclerin yuzde 90'i asagidaki sikayetteki gibi oluyor. Cayma sureci kurulum gerektiren urunlerde uygulanmiyor. tuketici mahkemesine falan gitmeniz yada cok ugrasmaniz lazim. Kac kisi ugrasiyordur sizce forumdaki insalar gibi.

    www.sikayetvar.com
    Vatan Bilgisayar İademi Yapacak Muhatap Bulamıyorum - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/vatan-bilgisayar/vatan-bilgisayar-iademi-yapacak-muhatap-bulamiyorum


    Vatan Bilgisayar'a SPR6990615 siparişimde Instagram dmdeki arkadaş iade kodu paylaştı ve TV'yi paketledim sonra 444'lü vatan bilgisayar müşteri hizmetlerinden arandım ve siparişimin iadesini alamıycaklarını söylediler cayma sürisu içinde olduğum halde. Kurulumu yapıydığı için alamazlarmış en tepelerindeki kişiye kadar yazdım ve umursamadılar arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 26 Nisan 2020; 18:4:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Bence olay şu netten alınan beğenmedim deyip iade olan tvleri profesyonelce paketleyip panel kullanım saatini sıfırlayıp tekrar satıyorlar.Bu kadar beğenilmeyip iade edilen tvleri ne yapacaklardı sanki.

    Tv de hata varsa servis çağırılıp rapor tutuluyor o tv yi servis alıp götürüyor ve lg ye yolluyor.Ben mesela benim tvyi servis alıp götürdüğünde sordum bu tv yi nereye gönderiyorsunuz diye LG merkeze gönderiyoruz vatana değil dedi.
    Murat hocam zaten yetkili servis gelip rapor tuttuğu ürün LG dışında başka bir yere gitmez
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Hocam haklısın da benim bizzat tanıdıklarım var dediğim gibi 14 gün içinde iade eden.Birde dediğim gibi philips forumuna gir orda yukarıda nickini paylaştığım arkadaşla özelden görüş istersen vatana 1 lg 2 philips tv iade etti 14 gün içerisinde netten alıp.

    Sanırım bu vatan herkese farklı uygulama yapıyor kafasına göre.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Burak hocam aynen öyle.Sanırım 14 gün içerisinde beğenilmeyip geri iade edilen tvleride tekrar satıyorlar.Valla bıktım bu tv işi ile uğraşmaktan,paranla rezil oluyorsun olay bu.

    Hocam C9 sizin stoklara gelmeden yarın veya salı günü fiyat belli olurmu.Ona göre bekleteceğim 1-2 gün raporu vatana göndermek için.Sizde ıygun olursa fiyat para iadesi isteyeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Burak hocam aynen öyle.Sanırım 14 gün içerisinde beğenilmeyip geri iade edilen tvleride tekrar satıyorlar.Valla bıktım bu tv işi ile uğraşmaktan,paranla rezil oluyorsun olay bu.

    Hocam C9 sizin stoklara gelmeden yarın veya salı günü fiyat belli olurmu.Ona göre bekleteceğim 1-2 gün raporu vatana göndermek için.Sizde ıygun olursa fiyat para iadesi isteyeceğim.
    Hocam bakalım ne fiyat olacak nezaman gelecek buradan bilgi veririm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam sizin OLED77C9 temiz cıkmasına sevindim sizin gibi benden alan herhangi bir sorun sıkıntı yaşayan hiç karşılaşmadım ben şuana kadar biraz şans işi ama bakalım konuyu araştırcam panelde sorun olsa hepsinde olur özelden bir arkadaş yazmış,
    Vatan bilgisayar üzerinden aldım cihaz geldiğinde ekran piksel testi yaptım,3 adet piksel vardı ürünü geri iade gönderdim dedi bana yenisi geldi onda herhangi bir sorun sıkıntı yaşmadım dedi.
    Karşı komşum geldi OLED izleğince hayran kaldı 1 tanede ona aldık 3 hafta sonra ürün geldi gelen ürün benim iade gönderdiğim ürün bu sefer arkadaşa göndermişler nereden anladınız dedim?? benim ilk gelen tv nin serisini cekmiştim dedi baktık seri aynı,geri iade gönderdik yenisi geldi sorun yok dedi.
    Ben buradan şu olayı cıkardım size gelen ürünlerde bu örnek benzeri şeyler olmuş olabilir.
    Alan her kişi kesinlikle bu testti yapsın veya yaptırsın bence önemli

    Alıntıları Göster
    Burak hocam burada yazmışsınız, arkadaşın tv si komşusuna yeni tv olarak gönderilmiş diye, bence burada ki arkadaşlar seri no larını buradan paylaşmalıdır çünkü birinin iade tv si diğer arkadaşa gidebilir bu durumda muhtemelende böyle olacaktır!!!
    Ben kullanmış olduğum c9 u almadan önce samsung q70 almıştım, tv de ki veritical banding sebebiyle değişim / iade kararı verdi samsung,servis geldi tv yi topladı ve o arada sordum bu tv ne olacak diye, servisin cevabı direk imha oluyor tekrar piyasaya sürülmüyor olmuştu!Bu sizin bahsettiğiniz olay servisin sözlerini çürütmüş oluyor.
    Benim önerim herkes burada seri no sunu paylaşsın,gelen tv ninde seri nosunu oradan kontrol etsin.Bende bu hafta servis çağırmayı düşünüyorum ölü pixel için eğer değişim/iade kararı çıkarsa bende buradan seri no mu paylaşırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kurulum sonrası iade işi biraz da şans işi yapan var mı? Var.

    Kurulum yapıldıktan sonra arayıp iade etmek istiyorum diyerek yuvarlak şekilde konuşup kurulumdan, hatalardan falan bahsetmeden bir ihtimal iade kabul edilebiliyor.

    Ben son 2 ayda 1 fiyatı düştü diye kapalı kutu, 3’de hatalardan kaynaklı rapor ile iade gerçekleştirdim.

    Firma her zamanki bim gibi her hafta indirim yapıp müşteriyi cezbeden vatan. Ama tüm tv’ler sorunlu çıktı ne hikmetse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Burak hocam o zaman vatan daha önce kutusu açılmış kurulumu yapılmış ürün satıyor çok net belli oldu bu.

    Peki geri gelen tv yi nasıl tekrardan bütün aparatlarını jelatinliyor ve nasıl sıfırmış gibi paketleyebiliyor.Hem bu yaptıkları suç hemde bize gelen tvlerin sıfır olduğu konusunda pakette ve aparatlarlarda hiç bir kuşku yoktu.Bunu nasıl bu kadar profesyonelce yapabiliyorlar ilginç.
    Hocam başımdan geçen bir olayı anlatayım
    Vatandan 31.12.2019 tarihinde tv yi satın aldım,kendi arabamla mağazadan tv yi alıp evime getirdim, malum yılbaşı günü olduğu için serviste yoğunluk olduğunu o gün kuramayacaklarını, istersem kendimin kurabileceğini söylediler bana, bende açtım tv yi kurdum duvara montajını yaptım.2 gün sonra servis geldi gerekli belgeyi imzaladım hiçbir kontrol yapmadan çekip gittiler buraya kadar herşey normal!
    Aradan 3-4 gün geçti dedim tv yi tv sehpası üzerine alıyım ayaklarına takyım dedim,ayağı bir açtım ayağın alt kısmında kosmi çizikler ve 2 adet kıl vardı arasına sıkışmış vaziyette dedim neyse bununla mı uğraşacam olabilir,daha sonra ayak montajında kullanılmak için olan vida sayısının kitapçıkta 7 adet olması yazıyordu ben poşeti açmadan vidaları saydım 6 adet vida vardı, daha sonra lg merkezi aradım durumu anlattım bana verdikleri cevap servisin kesinlikle kurulum yapmaması gerekirdi servisle görüşün dediler bende tv yi kendim kurduğum için servisi arayıpta durumu anlatmadım olayı kendimce kapattım!!!
    Biraz uzun anlattım fakat bugün bu forumu okuyunca anladım ki vatan banada kullanılmış cihaz göndermiş! Aslında burada beni yanıltan bir önce ki deneyimimde ki samsung servisinin iade olan tvler imha oluyor demesiydi.Koskoca vatanada güvenemeyeceksek kime güveneceğiz bu memlekette arkadaş biri bana lütfen açıklasın bunu,paramızla rezil olmak tamda bu olsa gerek maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Burak hocam burada yazmışsınız, arkadaşın tv si komşusuna yeni tv olarak gönderilmiş diye, bence burada ki arkadaşlar seri no larını buradan paylaşmalıdır çünkü birinin iade tv si diğer arkadaşa gidebilir bu durumda muhtemelende böyle olacaktır!!!
    Ben kullanmış olduğum c9 u almadan önce samsung q70 almıştım, tv de ki veritical banding sebebiyle değişim / iade kararı verdi samsung,servis geldi tv yi topladı ve o arada sordum bu tv ne olacak diye, servisin cevabı direk imha oluyor tekrar piyasaya sürülmüyor olmuştu!Bu sizin bahsettiğiniz olay servisin sözlerini çürütmüş oluyor.
    Benim önerim herkes burada seri no sunu paylaşsın,gelen tv ninde seri nosunu oradan kontrol etsin.Bende bu hafta servis çağırmayı düşünüyorum ölü pixel için eğer değişim/iade kararı çıkarsa bende buradan seri no mu paylaşırım.

    Alıntıları Göster
    Hocam paylaşım yapabilir ama yetkili servis gelip rapor tutulan ürünler direk LG gider ve mağzalara gelmez bu tür ürünler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam paylaşım yapabilir ama yetkili servis gelip rapor tutulan ürünler direk LG gider ve mağzalara gelmez bu tür ürünler

    Alıntıları Göster
    Hocam yukarıda behsettiğiniz komşu olayında öyle olmuş ama!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eng1234

    Hocam yukarıda behsettiğiniz komşu olayında öyle olmuş ama!

    Alıntıları Göster
    Hocam bahsetiğim olayda bu işte cihazı yetkili servis acmamış ürünü direk kendisi acıyor kuruyor piksel sorunu görüyor sonra açtığı şekilde paketleyip gönderıyor.
    Bu sayfa ve benim sayfamda bu şekilde ürünü alan ve kurulum yapan var,
    Ben kendim bilgi verdim ürünü acıp kurulum yapın herhangi bir sorun sıkıntı yoksa bana fatura ve tv serisi gönderin dedim gönderdi bende yetkili servise ilettim yetkili servis kurulum yapmış gözüktü




  • Sağolun Burak hocam. Memnunum baya TV den. Allah bozmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani arkadaşlar o kadar saçma sapan mide bulandırıcı olaylar ki ne diyeceğimi ne yapacağımızı inan ki ben de bilmiyorum.

    Koskoca vatana bundan sonra nasıl güveneceğiz,şimdi vatandan para iadesi mi isteyeceğiz,yoksa yeni tv göndermesini mi isteyeceğiz tam bir muamma tam bir kaos açıkcası.Bu arada C9 vatan stoklarında bitti.

    Açıkcası o kadar bıktım ve soğudum ki bu tv işinden.İşimiz gücümüz var bizim bu olaylara bu kadar ayıracak,uğraşacak vaktimiz yok ne benim ne diğer arkadaşların.

    Bu arada ben bana gelen tv nin arkasını resim çekmiştim kurulum sırasında seri nosu var bende.Yasak değilse paylaşabilirim.

    Bu ülkede neden herşey üçkağıtcılık üzerine kurulu onuda anlayamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsem -- 26 Nisan 2020; 20:52:43 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.