Şimdi Ara

2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.987
Cevap
27
Favori
104.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nofear_61

    Burak Bey ilginiz için çok teşekkür ederiz. Gerçekten kendi derdiniz gibi uğraştınız. Hayırlısı ile çözülür yeni cihazlarımızda bir sıkıntı yaşamayız inşallah.
    Hocam inşallah diyelim yeni gelecek ürünleri kesinlikle testlerinizi yapın sorun sıkıntı yaşamayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Burak hocam burdaki herkesin sorununu çözmek için uğraşıyorsunuz çok teşekkürler,bir de ürünü sizden bile almadığımız halde.
    Hocam buradaki sorunları çözelim bundan sonra bu kadar ayrıntılı destek sadece ürünü benden alanlar için veririm kimse kusura bakmasın çok emek harcıyorum.
    Vatan satın alma ile görüşüyorum,LG servis müdürü ile görüşüyorum,LG eğitim müdürü ile görüşüyorum,sorun çözülsün diye inşallah buradaki tüm sorunları en kısa sürede çözüm üreteceiğim.
    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak_Keskin06 -- 27 Nisan 2020; 19:29:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam buradaki sorunları çözelim bundan sonra bu kadar ayrıntılı destek sadece ürünü benden alanlar için veririm kimse kusura bakmasın çok emek harcıyorum.
    Vatan satın alma ile görüşüyorum,LG servis müdürü ile görüşüyorum,LG eğitim müdürü ile görüşüyorum,sorun çözülsün diye inşallah buradaki tüm sorunları en kısa sürede çözüm üreteceiğim.
    Saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    şehir dışına gönderim sağlıyosunuzdur umarım. İzmirde ikamet ediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismet3535

    şehir dışına gönderim sağlıyosunuzdur umarım. İzmirde ikamet ediyorum

    Alıntıları Göster
    Hocam TÜRKİYE nin heryerine gönderim yapıyoruz
  • Simdi piyasada b9 C9 oled kalmadimi 0 almak istiyene lg de mal bitti mi. .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burak hocam kusura bakma,valla senide çok uğraştırdık gerçekten.Hakkını helal et.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan1216

    Simdi piyasada b9 C9 oled kalmadimi 0 almak istiyene lg de mal bitti mi. .
    Hocam ürün şuan LG kendi stoğunda hafta gelir veya ondan sonraki hafta gelebilir
    Bayiler ve marketlerin stoğundan cekip ürün veremez size
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem

    Burak hocam kusura bakma,valla senide çok uğraştırdık gerçekten.Hakkını helal et.
    Hocam helal hoş olsun.
    Elimden geldiğince hep destek sonsuz destek olurum hepinize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak_Keskin06

    Hocam ürün şuan LG kendi stoğunda hafta gelir veya ondan sonraki hafta gelebilir
    Bayiler ve marketlerin stoğundan cekip ürün veremez size

    Alıntıları Göster
    Ozaman mayis ayi ortalarina kadar stoklara girebilir B9 ve C9 oledler . Bekleyecegiz ozaman mecbur gidip qledde alinmaz ki :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan1216

    Ozaman mayis ayi ortalarina kadar stoklara girebilir B9 ve C9 oledler . Bekleyecegiz ozaman mecbur gidip qledde alinmaz ki :)

    Alıntıları Göster
    Biraz bekleyin en kısa zamanda çözüm üretileçek hocam
    OLEDB9 olur OLEDC9 olmaz




  • LG eğitim müdürümüz
    Abdullah bey saolsın konuyu takip ediyor ve hertürlü desteği sağlıyor,
    Burak bey ; sizden gelen müşteri taleplerine elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum.
    Özellikle iletişime geçmeye başladığımız yaklaşık 3 aylık süreç içerisinde,
    müşterilerin mağdur durumda kaldığı birçok işlemi bize bildirmenizin ardından
    en fazla 3-4 gün gibi sürelerde netliğe kavuşturarak çözdük.
    Bana son 2-3 gündür maille bildirdiğiniz müşteri talepleri ile ilgili de elimden geleni yapacağımdan şüpheniz olmasın.
    Burda ki yaşanan durum biraz farklı, çünkü sizin bayinizden satışı gerçekleştirilen ürünler değil.
    Eğer öyle olsaydı, hem siz hem biz bazı inisiyatifler alarak, müşteriyi mağdur etmemek için en hızlı çözümü sunuyorduk.
    Fakat sizden bağımsız farklı bir satış kanalı olsa da konu yine LG TV müşterisi olduğu için
    maillerde belirttiğiniz müşterilerimizin talep ve beklentileri için,
    hızlıca ilgili yetkili servislerimiz ve satış kanalının sorumluları ile iletişime geçtim ve bilgi verdim.
    LG tarafında ve satış kanalı tarafında süreci hızlandırarak
    en yakın zamanda müşterilerin taleplerini netliğe kavuşturacağımızdan şüpheniz olmasın.
    Bu süreçte yaşanan aksaklılarda başka bir etken de ülkece içinde bulunduğumuz salgın tehlikesi nedeniyle,
    çalışma şartlarındaki zorluklark olduğunu düşünüyorum. İlgili kanalın mağazalarının kapalı olması,
    salgın şartlarından dolayı lojistik ve servis sürecinde tam kadro çalışamaması gib birçok etken var.
    Müşterilerimizin bu süreçte sabırlı olmalarını rica ediyorum.
    En kısa zamanda sizin aracılığınızla gelişmeler hakkında bilgi vereceğim.
    LG'yi temsilen, forum kullanıcısı müşterilerimize verdiğiniz destekten dolayı da kendi adıma ve LG Elektronik adına ayrıca çok teşekkür ederim.

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak_Keskin06 -- 27 Nisan 2020; 23:36:55 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 👏👏👏👏👍👍👍👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yardımcı olan herkese ilgilerinden dolayı çok teşekkür ederiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli müşterimiz,

    Konu ile alakalı işlem yapmayan kişilere yaptırım uygulanmıştır. En kısa sürede hesabınıza yansıyacaktır.

    Vatan bana bu sekilde mail atti. Sanirim para iadesi yapacaklar. Pesine mail attim ben degisim istiyorum diye ama gene geri donus yapmadilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UcanHollandali kullanıcısına yanıt
    Öyle şey olmaz stoklarında tv var satıyorlar sizde değişim raporu göndermişssiniz, değişim yapmak zorundalar!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AxS A kullanıcısına yanıt
    Stoktakiler sağlam mı acaba?
  • Bugün LG müşteri hizmetlerini aradım servis kaydı açtırdım ölü piksel için
    C9 oled 3 4 tane ölü piksel var Aralık ta gibi vatan dan almıştım
    Teknik servis aradı en az 8 - 10 tane olması lazım dedi genel Müdürlüğün bize ilettiği Bilgi bu şekilde dedi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • corcicorccik kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun aralıkta vatan dan ne kadara almıştınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    Sağolun 9500 TL almıştım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • corcicorccik kullanıcısına yanıt
    Peki yeni mi fark ettiniz ölü pikselleri daha önce fark etmedinizmi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.