Şimdi Ara

2019 Yeni Peugeot 508 (49. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.710
Cevap
91
Favori
449.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: landscapee

    Bi onceki aracim 318i m sport ve suanki aracim 2017 leon dizel otomatik ikisinden aldigim zevki bu arac bana vermedi ozellikle bnw nin surus zevkini hic vermedi leondan inip 508 e binince cok fark olur diyordum bekledimde ama yeni bir konsol disinda hic bi fark yokdu.anlatabildim mi disdan bu kadar heycanlandiran arac suruse gecince ayni heyecani yasatmadi bana.

    Alıntıları Göster
    Leon dizelden sonrasını okumadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar şu anda bayiler GT paketine en son ne kadar diyorlar acaba ben almışken 2020 modelini alayım az daha bekleyim diyorum 2020 modeli için biraz değişiklik olur inşallah yeni 208 ve 2008 deki gibi 3D icockpit olsa mesala süper olurdu gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt
    Kimsenin yorumuna birşey diyecek durumda değilim ama markası ne olursa olsun, C sınıfı bir araç ile D sınıfı araç arasında geçekten konfor, yol tutuş, sessizlik gibi birçok konuda ciddi farklar var. Bence Leon ile arasında fark görmedim demek biraz haksızlık olur gibime geliyor.

    Ayrıca 508, Passat, Mondeo, Insignia gibi D sınıfı araçlarla lux segment dediğimiz C serisi, 3 serisi ve A4 gibi araçlar arasında büyük farklar yok bence. Ülkemizdeki fiyat farkının bu kadar fazla olmasının tek sebebi bayilerin fırsatçılığı. avrupadaki fiyat farklarına baktığınızda birkaç bin EURO'dan fazla olmadığını görüyorsunuz bu araçlar arasında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spark73

    Kimsenin yorumuna birşey diyecek durumda değilim ama markası ne olursa olsun, C sınıfı bir araç ile D sınıfı araç arasında geçekten konfor, yol tutuş, sessizlik gibi birçok konuda ciddi farklar var. Bence Leon ile arasında fark görmedim demek biraz haksızlık olur gibime geliyor.

    Ayrıca 508, Passat, Mondeo, Insignia gibi D sınıfı araçlarla lux segment dediğimiz C serisi, 3 serisi ve A4 gibi araçlar arasında büyük farklar yok bence. Ülkemizdeki fiyat farkının bu kadar fazla olmasının tek sebebi bayilerin fırsatçılığı. avrupadaki fiyat farklarına baktığınızda birkaç bin EURO'dan fazla olmadığını görüyorsunuz bu araçlar arasında.
    Dizelden bahsediyorum leonun aldigi motor sesini oda iceri aliyor suspansiyon konforundada bi fark goremedim yani bi alman aracinin toklugu yine yok bu aracda malzeme kalitesi varmi var ic olsun dis olsun guzel ama yine ayni seyi solucem suruse geldimi o heyacani vermiyor. leonun bi ruhu var ama 508 bi ruhsuz geldi bana anlatabildim sanirim ben anlatmakdan yoruldum siz anlamamak icin israr ediyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbgstudios

    merhaba arkadaşlar şu anda bayiler GT paketine en son ne kadar diyorlar acaba ben almışken 2020 modelini alayım az daha bekleyim diyorum 2020 modeli için biraz değişiklik olur inşallah yeni 208 ve 2008 deki gibi 3D icockpit olsa mesala süper olurdu gerçekten
    O Leon denen araçla 2 kere yolda kalmış biri olarak size güle güle iyi günlerde kullanın diyorum.

    Ancak forumu takip eden benim gibi DSG zedeler için hiç iyi bir örnek olmadığını belirtmek isterim.

    Sahip olduğunuz araçların keyfini çıkartın. Ne yapacaksınız zaten Peugeot'u falan..Mutlu olduğunuz araçlarla devam edin.

    İyi seneler herkese.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yelken85

    Bu aracı yeni BMW, Mercedes ve Audi ile kıyaslayanlar olmuş hatta bu markaları kötüleyenlerde olmuş.....Tabi tabi bu premium markalar tüketiciyi dolandırmak ve sadece kazıklamak için araç üretiyor, zengin züppeler de arabadan hiç ama hiç anlamadığı için sırf bu markaları pahalı diye alıyor.

    Her markanın hitap ettiği müşteri farklıdır. Her markanın kaliteside farklıdır. Ama Peugeot, Opel, VW, Skoda asla bir Premium araç sürüş zevkini ve kalitesini veremez. Bu saydığım markaların böyle bir derdi de yok, oynadığı kulvar ve müşteri portföyü farklı.

    Ben eski bir Peugeot kullanıcısı olarak bu markaya tövbeliyim, ama merak edip bu aracı Göral'da test ettim. Sizlere de tavsiyem aracı test etmeden karar verip almayın.
    Mercedes kullanmadım ama bmw 3.20 ied f30 ve audi a4 B9 kullanıp 508 tercih eden biri olarak izin verirseniz kıyaslayayım :) tabi arada passat aracta kullandım ama onu kıyaslamaya dahil etmiyorum. 508, markanın şu an için en üst noktadaki sedan aracı tabi bmw, audi markasıyla değil o markaların ürettiği sınıfındaki araçlarla pekalada kıyaslanacaktır. bmw 3 f30, audi 4 güncel kasalardan çok daha fazla premium hissettirdiğini (GT modeli için konuşuyorum)) açık yüreklilikle söyleyebilirim. Hatta şahsi olarak Audi A5 1.4 yerinede tercih ederim. A5 2000 için tercih etmem ama. Sürüş zevki olsun, yol tutuşu olsun çok farklı bir hissiyat yaşatıyor. çoğu kimse arkası basık demiş ki bu doğru çünkü araç coupe. Normal bir sedan gibi kıyaslanması doğru değil. Ha çok rahatsız ediyormu beni etmiyor. 1.85 boyunda oğlum ön tarafta otururken ben arkaya oturdum, rahatsız olmadım. İllaki rahatsız olanlar olacaktır. Onlarında bu aracı tercih etmeleri yanlış olur. Kısaca bu araç alınır arkadaşlar keyiflede kullanılır. Yakıtını merak edenler, kalabalık şehir içi trafikte 10 litrenin aşağısına düşüremezsiniz bunu bilin (benzinli için) şehir dışında ise aşırı sıkıştırmazsanız 6,5- 7 litre civarında yakar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IbraKadabrA

    Hocam bende 2020 içinde aracımı değiştireceğim. Şuan 2011 model 508 sahibiyim. Daha önce 2016 model F30 kasa BMW 320i sahibiydim.

    Şuan en büyük adayım yeni 508 GT 225HP gibi dursa da, henüz canlı inceleme fırsatım olmadı. 2 çocuk (2 yaş, 5 yaş) babasıyım, haliyle arka diz ve baş mesafelerini ve isofix girişlerini önemsiyorum. Sizden ricam acaba yakından isofix girişlerinin resmini çekip atabilir misiniz? Fermuarlıydı sanırım.

    Birde arka koltuklar olması gerekenden biraz daha mı alçak? Yani siz arkaya oturduğunuzda (bende 1.85'im) dizlerinizi çok kırmak zorunda kalıyor musunuz? Teşekkürler şimdiden.

    Alıntıları Göster
    Bizde de çocuk yolda. Ondan dolayı bakmistik.
    Fermuarli. Derinin kenarında, güzel gizlemisler. Bende yuvarlak isofix resimleri var. Herhangi bir plastik kapak yok.

    İlk aldigimda önden arkanin resmini çekmiştim. Çok net değil.
    Arkası basik sadece. Dar değil. Oda sunroofdan dolayı.
    Bence fazla abartılıyor.




    Edit.

    Bence siz, yenge ve çocukla gidip, koltuğu orada deneyin, çocuğu da indirip bindirin, bakalım rahat olacak mı.
    En iyi yöntem bu bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birgarip2019 -- 31 Aralık 2019; 16:14:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuya bir bakayım dedim ne göreyim dizel leon, sürüş zevki ve tokluk... aman tanrım didim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YTyusuf

    Mercedes kullanmadım ama bmw 3.20 ied f30 ve audi a4 B9 kullanıp 508 tercih eden biri olarak izin verirseniz kıyaslayayım :) tabi arada passat aracta kullandım ama onu kıyaslamaya dahil etmiyorum. 508, markanın şu an için en üst noktadaki sedan aracı tabi bmw, audi markasıyla değil o markaların ürettiği sınıfındaki araçlarla pekalada kıyaslanacaktır. bmw 3 f30, audi 4 güncel kasalardan çok daha fazla premium hissettirdiğini (GT modeli için konuşuyorum)) açık yüreklilikle söyleyebilirim. Hatta şahsi olarak Audi A5 1.4 yerinede tercih ederim. A5 2000 için tercih etmem ama. Sürüş zevki olsun, yol tutuşu olsun çok farklı bir hissiyat yaşatıyor. çoğu kimse arkası basık demiş ki bu doğru çünkü araç coupe. Normal bir sedan gibi kıyaslanması doğru değil. Ha çok rahatsız ediyormu beni etmiyor. 1.85 boyunda oğlum ön tarafta otururken ben arkaya oturdum, rahatsız olmadım. İllaki rahatsız olanlar olacaktır. Onlarında bu aracı tercih etmeleri yanlış olur. Kısaca bu araç alınır arkadaşlar keyiflede kullanılır. Yakıtını merak edenler, kalabalık şehir içi trafikte 10 litrenin aşağısına düşüremezsiniz bunu bilin (benzinli için) şehir dışında ise aşırı sıkıştırmazsanız 6,5- 7 litre civarında yakar.

    Alıntıları Göster
    1.85 boyla bacakları direksiyon kolonuna sıkışmıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 315.000 TL GT Line 225 hp ankara göral
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6D7247931

    1.85 boyla bacakları direksiyon kolonuna sıkışmıyor mu?

    Alıntıları Göster
    Sordum rahatım dedi. Hatta o derece ki ondan bana sıra gelmiyor :) benim kullandiğim araclarin hepsini oda kullandi. Baba bu başka diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    315.000 TL GT Line 225 hp ankara göral
    Ya GTline degil, yada 225 bg degil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YTyusuf Y kullanıcısına yanıt
    Hem 225 HP benzinli hem gt 508 Ankara göral 315.000 TL

    Listesi 320.000 TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Hem 225 HP benzinli hem gt 508 Ankara göral 315.000 TL

    Listesi 320.000 TL
    Tamam şimdi oldu. Bir önce ki mesajınızda GTline yazmışsınız çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YTyusuf Y kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba, ben aracı Göral da test ettim ve yorumumu test ettikten sonra yazdım. Çok geriye gitmeden son 14 senede sahibi olduğum araçlar sırasıyla Peugeot 407 - Leon FR MK3 - Mercedes GLA 180d - Mercedes C 200 AMG - BMW G20 320i M.

    Genelde şirket aracı kullandığımdan şahsi araçlarım ile çok KM yapmam, haftasonu veya akşamları gezmek için şahsi aracımı kullanıyorum.
    Peugeot 407 yi 2007 senesinde sıfır aldım o zaman Passat ve Vectra dan gösterişli, daha donanımlı ve pahalıydı.
    Severek ve beğenerek aldım, aynı 508 gibi gösterişli ve insanların dönüp baktıkları bir araçtı ancak bakımları serviste düzenli yapılmasına rağmen aracın turbo hortumu 3. yıl 16.000 km de delindi. Bu olay olduktan sonra turbodan hep ıslık sesi gelmeye başladı, 4. Yıl 22.000 km de triger den ses gelmeye başladı kayışı değişti ve en önemlisi 5. Yıl 27.000 km deyken Konya yolu Dikmen kavşağında kırmızı ışık ihlali yapan bir araç benim aracıma sağdan 120 km/h ile vurması ve benim de savrularak önden başka araca vurduğum kazada 407 pert oldu.
    Emniyet kemerimin takılı olduğu bu kazada sözde 9 airbag ile donatılmış araçta hiç bir airbag açılmadı ve ben boyun ve omuz travmasından hastanede 15 gün yattım. Kaskodan aldığım para 23000 TL oldu, sahibinden sitesine o dönem baktığımda aracımı kendim satsaydım 25000- 26000 e satarmışım. Aynı model passat ların 29000-30000 bandına satıldığını görünce Peugeot un satarken değer kaybeden bir araç olduğunu o zaman anladım.
    Zarar ettirmesi sorun değil, yaşattığı sorunlar karşısında ve en önemlisi güvenlik olarak yetersiz olup canımı tehlikeye atan bir marka olarak bir daha Peugeot almamaya karar verdim.

    Tipi çok hoşuma gittiği ve forumda da çok beğenildiği için de merak edip 508 Gt ve GTline nını uzun uzun Göral showroom da inceledim ve test sürüşü yaptım.
    Kullandığım test aracı dizeldi ancak performans kriterlerimde GT benzinli tercih edecek birisi olduğum için dizelin performansızlığını ve sesini hiç dikkate bile almadım.
    Boyum 186 ve arka koltuklarda oturacak yolcum olmadığı için arka genişlik umrumda bile olmaz ancak ben sürücü koltuğunda hiç rahat edemedim. Belki 10dk ayarlama ile uğraştım ama bacaklarım sağdan soldan kokpite sıkıştı, sürerken rahatsız etti. Direksiyonu da kendime göre ayarladım bu sefer de göstergeyi göremedim. Kokpit bana sonuç olarak çok kasvetli geldi. Neyse aracı bir şekide sürdüm. Direksiyon bana kullandığım araçlara göre hissiz geldi, ses yalıtımını 80-100km/h bandında başarılı buldum ancak asfalt titreşimini araçta ve direksiyonda hissettim. Kullandığım test aracında 17’ jant olmasına rağmen arka süspansiyonlarını başarılı bulurken ön süspansiyonları kasis ve çukurlarda başarısız buldum. Yani kullandığımda araç bana klasik peugeot um hissiyatını bana yaşattı. Ama yine de fiyatına göre gt ve gtline kaliteleri iyi araçlar.

    Bu aracı dünya çapında premium olarak adlandırılan markalar ile kıyaslayacaksak o markaların güncel modelleriyle veya 2020 de çıkacak modelleri ile kıyaslamalıyız, illaki yeni 508 bu markaların 2013-2016 yıllarında çıkan aynı segment araçlarından başarılı olacaktır.
    Evet 250-300 bandında sıfır araç alınacaksa mutlaka 508 değerlendirilmelidir ancak mutlaka test sürüşü yapılmalıdır.

    Bu arada, herkese sağlıklı, mutlu ve kazasız yıllar dilerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Zevkler ve renkler tartışılmaz. Ama yıllardır gördüğümüz, birbirine benzer tekdüze araçlardan sıkılanlar için bile 508 müthiş bir alternatif bence. Tabi maddi durumu uygun olanlar için. Mutlu yıllar dilerim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yelken85 kullanıcısına yanıt
    Merhaba dostum, detayli ve uzun yorumunuz icin tesekkur ederim. Bu yorumunuz araci almayi dusunenler icin çok ciddi bir fikir olusturacaktir kafalarda. Sizde biraz eski deneyiminizden dolayi on yargi olusmus olabilir diye dusunuyorum. Ayni sizin gibi 2005 yilinda ilk ciktiginda bende 407 satin almistim. Yaklasik 5 yil sure ile kullanip satmistim. Aracla yasadigim 2 tane olumsuz deneyimim oldu. İlki aldigimimin haftasina gosterge paneli bozuldu. Hemen garantiden degistirdiler. İkincisi ise garanti bittikten sonra turbo bozuldu. Servis orijinali icin, sanirim 2008 yiliydi 4500 lira istemisti bende sanayide 500 liraya tamir ettirip sorunsuz 2 yil daha kullanip satmistim. Etrafimda herkesin peugeot daha dogrusu fransiz arabasi alinmaz mahalle baskisina ragmen bir şans daha vermek istedim. Tabi bu karari pat diye almadim. Yerli yabanci ne kadar test eden varsa hepsini tekrar tekrar defalarca izledim. Kendim test surusu yaptim. Peugeot’un en son çikardiği başarili modellerede güvenerek en sonunda bu arac alinir kararini vererek, ozel siparis a4 b9 aracimi satarak ve yaklasik 1 ay bekleyerek satin aldim. Aracin yurt disi lansmanindan cok uzun sure sonra ulkemize gelmis olmasida karar vermemde etken oldu. Her hangi bir kronik sorunu olmadigini ogrenmis olduk bu sekilde. kisaca, daha oncede belirttigim gibi bu araci cok begenerek kullaniyorum. Kararsiz kalan arkadaslarada tavsiye ediyorum. Mutlu seneler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu forumun açıldığı çok iyi olmuş 2019 peugeot 508 hakkında söylenecek çok güzel şeyler var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yelken85

    Hocam merhaba, ben aracı Göral da test ettim ve yorumumu test ettikten sonra yazdım. Çok geriye gitmeden son 14 senede sahibi olduğum araçlar sırasıyla Peugeot 407 - Leon FR MK3 - Mercedes GLA 180d - Mercedes C 200 AMG - BMW G20 320i M.

    Genelde şirket aracı kullandığımdan şahsi araçlarım ile çok KM yapmam, haftasonu veya akşamları gezmek için şahsi aracımı kullanıyorum.
    Peugeot 407 yi 2007 senesinde sıfır aldım o zaman Passat ve Vectra dan gösterişli, daha donanımlı ve pahalıydı.
    Severek ve beğenerek aldım, aynı 508 gibi gösterişli ve insanların dönüp baktıkları bir araçtı ancak bakımları serviste düzenli yapılmasına rağmen aracın turbo hortumu 3. yıl 16.000 km de delindi. Bu olay olduktan sonra turbodan hep ıslık sesi gelmeye başladı, 4. Yıl 22.000 km de triger den ses gelmeye başladı kayışı değişti ve en önemlisi 5. Yıl 27.000 km deyken Konya yolu Dikmen kavşağında kırmızı ışık ihlali yapan bir araç benim aracıma sağdan 120 km/h ile vurması ve benim de savrularak önden başka araca vurduğum kazada 407 pert oldu.
    Emniyet kemerimin takılı olduğu bu kazada sözde 9 airbag ile donatılmış araçta hiç bir airbag açılmadı ve ben boyun ve omuz travmasından hastanede 15 gün yattım. Kaskodan aldığım para 23000 TL oldu, sahibinden sitesine o dönem baktığımda aracımı kendim satsaydım 25000- 26000 e satarmışım. Aynı model passat ların 29000-30000 bandına satıldığını görünce Peugeot un satarken değer kaybeden bir araç olduğunu o zaman anladım.
    Zarar ettirmesi sorun değil, yaşattığı sorunlar karşısında ve en önemlisi güvenlik olarak yetersiz olup canımı tehlikeye atan bir marka olarak bir daha Peugeot almamaya karar verdim.

    Tipi çok hoşuma gittiği ve forumda da çok beğenildiği için de merak edip 508 Gt ve GTline nını uzun uzun Göral showroom da inceledim ve test sürüşü yaptım.
    Kullandığım test aracı dizeldi ancak performans kriterlerimde GT benzinli tercih edecek birisi olduğum için dizelin performansızlığını ve sesini hiç dikkate bile almadım.
    Boyum 186 ve arka koltuklarda oturacak yolcum olmadığı için arka genişlik umrumda bile olmaz ancak ben sürücü koltuğunda hiç rahat edemedim. Belki 10dk ayarlama ile uğraştım ama bacaklarım sağdan soldan kokpite sıkıştı, sürerken rahatsız etti. Direksiyonu da kendime göre ayarladım bu sefer de göstergeyi göremedim. Kokpit bana sonuç olarak çok kasvetli geldi. Neyse aracı bir şekide sürdüm. Direksiyon bana kullandığım araçlara göre hissiz geldi, ses yalıtımını 80-100km/h bandında başarılı buldum ancak asfalt titreşimini araçta ve direksiyonda hissettim. Kullandığım test aracında 17’ jant olmasına rağmen arka süspansiyonlarını başarılı bulurken ön süspansiyonları kasis ve çukurlarda başarısız buldum. Yani kullandığımda araç bana klasik peugeot um hissiyatını bana yaşattı. Ama yine de fiyatına göre gt ve gtline kaliteleri iyi araçlar.

    Bu aracı dünya çapında premium olarak adlandırılan markalar ile kıyaslayacaksak o markaların güncel modelleriyle veya 2020 de çıkacak modelleri ile kıyaslamalıyız, illaki yeni 508 bu markaların 2013-2016 yıllarında çıkan aynı segment araçlarından başarılı olacaktır.
    Evet 250-300 bandında sıfır araç alınacaksa mutlaka 508 değerlendirilmelidir ancak mutlaka test sürüşü yapılmalıdır.

    Bu arada, herkese sağlıklı, mutlu ve kazasız yıllar dilerim.
    Bende 3008 ile test sürüşüne çıktığımda sizin gibi sürüş pozisyonuma göre direksiyon ve göstergeyi bir türlü ayarlayamadım. Direksiyonu az kaldırsan ekranı göremiyorsun, az indirsen rahat kullanamıyorsun 5 dakika koltuk, direksiyon ve gösterge üçlüsü ile uğraştım. I-cocpit görünüm olarak çok güzel, premium havası katıyor ancak kullanışlılığı çok kötü. Hız sabitleyici filan çok saçma sapan bir yerde duruyor. Bu yüzden 3008 almaktan vazgeçtim. Peugeot'nun direksiyon ve gösterge ikilisine el atması gerekiyor ancak bu kadar şikayet olmasına rağmen senelerdir aynı tasarım ile devam ediyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 1 Ocak 2020; 1:41:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aracı test eden veya inceleyen arkadaşlara 2 sorum olacak;

    1. Ön cam ve/veya ön yan cam'larda akustik kaplama veya ses yalıtımı gibi bir özellik mevcutmu? Broşürlerde böyle birşey göremedim...

    2. GT Line modelinde dizelde adaptif süspansiyon yok ama benzinli modelde var. Adaptif süspansiyon çok farkettiriyormu? Daha önce adaptif süspansiyon olan bir araç kullanmadım...
  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.