Şimdi Ara

2020 Civic Exe Eco’dan 2021 Golf Impressiona Geçilir mi? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
1
Favori
5.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-007649809

    İdeolojik marjinali gördümde, otomobilde bu kadar marjinalini bu forumda görüyorum. Konu kirlenmesin, gereksiz manipülasyon yapılmasın diye ortaya konuşayım. Birileri diğer konulardan da şahsımı açık açık hedef gösterme derdinde.


    Segmentinin banisi, yarım asırdır lider ve referansı olmuş, otomobil tarihinin “ büyük iskender” i olarak anılan, kalite, işlevsellik, verimlilik, fonksiyonellik ve konforu son teknolojiler eşliğinde çeşitli donanım kombinasyonlarıyla farklı motor ve şanzımanlar eşliğinde sunan, her bütçeye, her kesime hitap etmiş bir külttür Golf. Şahsen benim topçusundan popçusuna, liberalinden sosyalistine, emekçisinden patronuna herkeste bi VW modeli görmüşlüğüm vardır.


    Hiç bir jenerasyonunda kaportası kendi kendine göçmemiş, sebebi belli olmayan kronik elektronik arızaları olmamış, yüksek süratler de kaportası flama gibi dalgalanmamış vs vs gibi dertlerin müsebbibi olmamıştır.


    Bunları dillendirince birileri rahatsız oluyor. Bağımsız ve tarafsız otomotiv otoriteleri ve bunları referans alanlar, teknik bilenler, kullanıcılar, tecrübeleriyle bilgilerini harmanlayıp yorumlayanlar vs vs iş bilen kim varsa üç aşağı beş yukarı aynı şeyi söylüyor.


    Tutturmuşlar DSG’ de DSG, yahu son jenerasyonu yalnızca 7 milyona yakın satmış bir araçta yüzbinde bir problem, hele hele ki 500-750 euro arasında gayette uygun fiyata halledilebilir basit bir problem gayette kabul edilebilir. Yüksek performansı, düşük yakıt tüketimiyle sunan bu mühendislik abidesine bir mak. müh olarak hayran olmamam elde değil.


    Neyse konu sahibi sevgili kardeşim, kararınız ne ise şimdiden hayırlısı olsun.


    Saygılar.

    Kıytırık arabaya mühendislik abidesi diyen makina mühendisi 🤮

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Golften iki tane civic çıkar olmasin o.


    Konuya gelince, son kasa yerine 7.5 Highline al, D segment ayarinda HB arabaya bin derim.

    Zira Highline golf7 passatin hb si gibi bisey, aralarinda zerre kalite ve yalitim farki yok.

    Alıntıları Göster
    Tipi tipe bak sen 😂


    2020 Civic Exe Eco’dan 2021 Golf Impressiona Geçilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: temlik

    Tipi tipe bak sen 😂




    Alıntıları Göster
    Len soytari alırim façanı aşşaği senin akıllı konuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Niye insanlar araç kıyaslarken "ihtiyaç" odaklı düşünmüyor? Beklentileri ve ihtiyacı karşılayacaksa egea da alınır.

    Golfe kötü diyen yok, civic için de kalite abidesi demiyor kimse.

    İlahlaştırılan, tapılası baş tacı, türünün ender örneği, bir benzeri olmayan golf amerikada 23 bin dolardan başlıyor, çöp, tabut, karton araba, yürürken yamulan, içeride kulak tıpası takılmadan seyahat edilmeyen civic de 21 bin dolardan.

    Özetle çok abartıyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Navi

    Niye insanlar araç kıyaslarken "ihtiyaç" odaklı düşünmüyor? Beklentileri ve ihtiyacı karşılayacaksa egea da alınır.

    Golfe kötü diyen yok, civic için de kalite abidesi demiyor kimse.

    İlahlaştırılan, tapılası baş tacı, türünün ender örneği, bir benzeri olmayan golf amerikada 23 bin dolardan başlıyor, çöp, tabut, karton araba, yürürken yamulan, içeride kulak tıpası takılmadan seyahat edilmeyen civic de 21 bin dolardan.

    Özetle çok abartıyoruz.

    Egea burada arac olarak bile gorulmuyor ne hikmetse cok tepeden bakiliyor.

    İst dan Ankara ya her arabayla gidersin.Ama Fiat,Reno ile gidemezsin.Cunku onlar arac degil...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: temlik

    Kıytırık arabaya mühendislik abidesi diyen makina mühendisi 🤮

    Alıntıları Göster

    Kıytırık olduguyla ilgili doneler nedir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • huso kullanıcısına yanıt

    İş yerinde arkadaşımın geçen sene golf higline ve baz donanım 1.4 egea'sı vardi. Ikisine de çok bindim. Golf 2019, egea 2020 modeldi. Golfü 150'ye sattı, egea'yi da 70'li bir fiyata. Tamamen onun yalancısıyım, söylediği: "bazi arabaları çok abartıyoruz, egea 75 ediyorsa golf de 100 etmeli, hakki bu aslında". Tarafgirlik yaygın bir hastalık maalesef.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Kıytırık olduguyla ilgili doneler nedir?



    Alıntıları Göster
    Golf üstünde ne kadar araç varsa onlara göre kıytırık işte. Konu zaten o değil bir makina mühendisinin bunu mühendislik abidesi görmesi. düşün yani mühendislik abidesi polo golf ve patlak dsg 😵

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • temlik kullanıcısına yanıt
    Kimin feykisin acaba. Böyle acıyla saldırdığına göre zamaninda çok ezmişim kafani belli. 11 senedir halen dinmemiş zonklamasi baksana

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    İşte burada tercihler on plana cikar

    Ben civic aracimi aldigimda vw polo dan sadece 30 bin lira pahalıydi ve civic iihs testlerinde bile golften guvenlikliyken poloda 2 hava yastığı vardi

    Polo isterse tank kapağı gibi kapatsın kapılarını benim umrumda olmaz .Ben kaliteyi kaportada kapi sesinde aramam .Yasam kabini üzerine ne kadar çalışılmış bu önemli benim için .Civicle yapılan birçok kazada arac sahipleri ciddi yaralar almadan kurtulabildiler. Arac dağılırsa dağılsın onemli olan can güvenliği.

    Iihs testlerinde civicten daha güvenli ve top safe yıldız ödülünü alan arac hangisi biliyor musun ?

    Hyundai elantra:)


    Kapi sesinden güvenlik ölçen bir toplum buna inanmaz ama gerçekler boyle


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Kimin feykisin acaba. Böyle acıyla saldırdığına göre zamaninda çok ezmişim kafani belli. 11 senedir halen dinmemiş zonklamasi baksana

    Vagsavar stalin diye lakabı varmış...

    2020 Civic Exe Eco’dan 2021 Golf Impressiona Geçilir mi? 

    böbürlendiği şeye bak. bu vagcılar ne komik adam

    2020 Civic Exe Eco’dan 2021 Golf Impressiona Geçilir mi? 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • abi hayat gerçekten güzel bir şey mi anlatsana bize?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Güvenlik olarak gerçekten çok çok çok değil çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok çok daha başarılıymış. Helal olsun golfe, ne güvenli arabaymış beaaa. Arada dünyalar hatta uzay boşluğu kadar fark var.

    2020 Civic Exe Eco’dan 2021 Golf Impressiona Geçilir mi?



    Torkuda daha fazla.2020 Civic Exe Eco’dan 2021 Golf Impressiona Geçilir mi? 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    sonradan düzeltmiş demek ki. ya arkadaş önceki değerlendirmeyi paylaşıp ne yoruyorsunuz insanı.

    Sitede iki teste de 4 yıldız vermişler. Civic güvensizdir.



    2020 Civic Exe Eco’dan 2021 Golf Impressiona Geçilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    :)) Müdür yazdığın farkların hepsini ben de biliyorum. Ben kalite, titizlik ve işçilik açısından passattan farki olmadığını belirttim. Highline diye ozellikle belirtmemin sebebi ise alcantra koltuklar.

    O koltuklar olmadan ne passat ne de golf alınmaz.

    Alıntıları Göster

    Alcantara sıkıntılı. Tüylenme yapıyor, hassas bir malzeme. Kumaş koltuk ya da Polo'daki polyester candır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Passatın arka kapılar da golf gibi leğen plastiği mi?

    Civic iç kokpiti komple pet şişe plastiği biz bir şey diyor muyuz? 2020 Civic Exe Eco’dan 2021 Golf Impressiona Geçilir mi? Corolla'da da ilk iki donanımda yumuşak kapı üstleri yok mesela.


    Golf 8 için konuşursam orta konsoldaki pürüzsüz sert plastik daha kaliteli geldi bana. Arka kapılarda cepler halı kaplı, kapıda kol dayama-panel tamamını kaplayan altı süngerli kadife döşeme var, Impression'da sadece arka kol dayama yok o da olsaymış fena olmazmış.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmthntr

    Sebep daha çok maddi evet ama satmasam da birkaç ay zorlanarak üstesinden gelebilirim.

    Honda yı sat kurtul Chevrolet gibi olacak piyasadan silinecek.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE



    Torkuda daha fazla. 



    Alıntıları Göster
    Puhahhahaha

    Şu hayatta belkide en irrite oldugum arabadir bu vti lar.

    Issızda çam dibine yatirmişlar gibi anırıyor lakin icraat 0. Kuru gürültü baska bisey degil.

    Simdi birazdan videolarla damlar Haandı cılar hepi topu iki koltuk bi direksiyon bomboşş 950kg araba, birakin da yürüsün yani biraz

    Bu tork fakiri tırışka motoru gunumuzun 1300-1400kg lik tam otomatik araclarina koyalim bakalim neler oluyor...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.