Şimdi Ara

2020 model Captur 2 ve başıma gelenler (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
262
Cevap
5
Favori
27.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
243 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun,valla başıma gelmiş kadar üzüldüm...İnşallah en iyi şekilde hakkınızı alırsınız...


    Ama vatandaş olarak başımıza gelen tüm olumsuzlukların hepsinin en üst kaynağı ülke yönetimi...

    Her yapılan iş kanuna,kurala,hakka,hukuka,etiğe,ahlaka uygun yapılsaydı böyle olaylarla karşılaşmazdık vatandaş olarak...

  • İlaki vardır her ülkede yok demedik ki zaten ama bizdeki kadar varmıdır bizde dünya mağdur var birde bu koreli abimiz mahkemeye vermemiştir maksat markayı rezil etmek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Hani bir ata sözü vardır bilmem ne yapılan kısrak yeşil otlakta koşmayı sever o misal haklısınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sharkemre kullanıcısına yanıt

    Laf olsun diye konuşuyorlar.2 gün önce sıfır olarak bayiden çıkan ve daha çıktığı bayiye yürüme mesafesindeyken tekleye tekleye stop edip çekici ile tekrar bayiye giren bmw 3 serisi vakası yaşandı.Her markada bu tür olayların yaşandığını öğrenemediler.Önemli olan bu tür olaylardan sonra servislerin tutumu,arıza s serisinde de olur egea,Megane i10 gibi araçlarda da olur kavrayamadılar şunu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmit' teki yetkili servisten şirket araçlarımız için (ticari) hizmet alıyoruz. Gayet memnunuz. Fabrikanın da Gölcük' te olması hasebiyle büyük problemleri bile sorunsuz ve anında çözüyorlar. Ama binek araçlar için kalite nasıldır bilmiyorum. Bende Seat aracım için iki bakımda bir Doğuş servislerine gidiyordum.

  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Allah var servis kendi çapında bir şeyler yapmaya çalışıyor. Ama ellerinden gelebilecek şeylerde sınırlı. Renault biraz daha inisiyatif alması gerekiyor. Biz yaptık artık yapacak bir şey kalmadı dedikten sonra 3 kez daha servise gittim. Genel merkezden mühendisler geldi, inceledi. Tekrar parça değişti. Yapacak çok şey var ama bile isteye yokuşa sürülüyor mevzu. Yokmuş gibi davranarak ortadaki arızalı arabayı ve mağduriyetimi çözemezler sonuçta.

  • Benim problemim servis ile değil hocam. Olayı artık servis takip etmiyor. Konu genel merkez ve tavrı ile alakalı.

  • D@rbeli M@tk@p kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam.


    Bahsettiğiniz konuda size hak vermemek elde değil. Tabi asıl sorumluluk şirketlerin ama bu şirketleri belli bir nizama sokmakta devletin görevi. Kanunlar var. Okuduğumda hayrete düşüyorum, kanunlar bu kadar katıyken bu şirketler nasıl oluyor da bu kadar rahat olabiliyorlar diye. Tüketici her daim haklı. Kanuna göre. Ama kanunun işlemesi 3 - 4 sene sürüyor en iyi ihtimalle. Ben davayı kazanıyorum ama devlet demiyor ki gel bakalım güzel kardeşim sen arabanın ayıplı olduğunun ayan beyan farkındaydın da neden tüketiciyi mağdur ettin. Bu maldan elde etmesi gereken maksimum faydayı sunamadın. Kanun koyucunun otoritesi yok ne yazık ki. Neden her hangi bir firma, her hangi bir gelişmiş ülkede tüketiciyi bile isteye mağdur edemiyor. Otorite var. Yer cezayı 300 araba parası vay ben ne yaptım der. Konu aslında bu kadar basit.


    İnsanı yüceltmemiz lazım sermaye sahibi şirketleri değil.

  • Peki son editinizden sonra yani yakit pompasinin 2.kez degismesinden sonra sorununuz halloldu mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ugo U kullanıcısına yanıt
    Sadece 50 kilometre gözlemleyebildim. Yani henüz sorun yok demek için epey erken. Ama görünüşe göre bir şeyler değişmiş. İlerleyen günlerde tekrar konuya edit yapacağım olumlu yada olumsuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Güvenlik zaafiyeti oluşturan bir konuda çok yavaş davranmışlar eğey mağdur edilmişsiniz.
    Bazen servislerle daha hızlı çözüm için nezaket sınırlarını aşmak gerekiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • flyingraper kullanıcısına yanıt
    Yavaş davranmalarının sebebi Fransa dahil Renault’un soruna çözüm bulamaması.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hocam merhaba son durum ne oldu? Bende Megane Ile oldukca fazla sorun yasadim ve surekli ayni sorunlar yuzunden gitmek zorunda kaldim. Cozumu oradaki tecrubeli bir ustayla birebir iletisim kurarak bulmustum. Araci ona teslim edip ondan aliyordum gonlunu de hos tutmaya calistim hep.
    Sizdeki durum daha farkli aslinda. Yasal olarak ayni ve onemli bir sorun defalarca tekrar etmisse arac degisimi hakkiniz var. Bunu ilk renault daha sonra da avukata danisarak uygulayabilirsiniz. Trde captur uretilmesede Clio tasarimdan muhendislige kadar burada yapiliyor tecrubeli muhendisler burada da var. Her seyi ne hikmet fransadan bekliyorlar anlamadim. Clio'nun benzin pompasi yerli degil mi ayni Motorda kullaniliyor o da ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar uğraşacaklarına aracı alıp sıfır verselermiş. Sonra araştırır dururdular. Belli ki bilinen bir sorun değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batkent B kullanıcısına yanıt

    Araçtaki sorunlar büyük ölçüde çözüldü. Ancak hem pompanın ikinci kez değişmesinden hem de ilk altı ay aracın oldukça fazla sorun yaşatmasından dolayı hukuki süreç başladı.


    Üstelik aracıma vermiş oldukları zararlarla alakalı üç haftadır açıklama bekliyorum. Araştırıyoruz biz sizi arayacağız dediler ancak ne arayan var ne soran. Genel olarak Renault' un tutumu. Yadırgamıyorum.

  • Çok geçmiş olsun.

  • beğenmediğim capturun peşinden koştum yordu bıraktım ya yükselirken alıcaktım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kolay gelsin hocam sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.