< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
2020 model Captur 2 ve başıma gelenler (12. sayfa)
-
-
Bir süredir problem yaşamadığım aracımda 9000 km de şanzımandan ses gelmeye başladı. Aracı biraz agresif kullandığımda, hızlanmaları biraz sert yaptığımda vites 3 den 4 de geçerken hafif bir ıslık sesine benzer ses vardı. Ama sadece 3 den 4 e geçerken yapıyordu. 4 den 3 veya diğer tüm kombinasyonlarda problem yoktu. Dün aracımı servise bıraktım. Daha önce pompa değiştirirken zarar verdikleri parçaları değiştireceklerdi. Bu problemi de ilettim.
Bugün aradılar şanzıman yağı değişecek dediler. Neden diye sorduğumda klasik cevap; fabrika öyle istedi. Sonrası daha garip. Aracınızla teste çıkılacak yeteri kadar yakıt yok. E şu kadar yakıt alacağız. Bunu size fatura edeceğiz. HGS kullanılacak bakiyeniz var mı?
Sadece bu Renault firması mı böyle bana mı garip geliyor bu şeyler.
9000 km de aracın arıza çıkarmayan bi yeri kalmadı.
-
İyi sabırlı davranmışsınız. Avukat ile hukuki yolları konuşmayı düşündünüz mü? İleride aracı satmak istediğinizde servis sorgusunda bu değişenler gözükeceğinden satmakta biraz zorlanabilirsiniz.
-
Sabrımı çok güzel sınıyorlar aslında :) Hukuk sürecimiz başladı zaten. Bu davalara arabulucu şartı getirilmiş. Şu an arabulucu ile arayı bulmaya çalışıyoruz ancak istediğim sonuca elbette varmam zor. Dolayısıyla dava sürecine geçilecek. Şanzımanında arıza vermesiyle dava sürecinin olumlu sonuçlanacağı düşüncesi iyice kafama yerleşti.
-
Bu süreç boyunca özellikle gerek bu forum gerekse sosyal medya gibi mecralardaki yazı/beyanlarınıza ekstra dikkat edin lütfen. Malesef lehinize sonuçlanacak karara ciddi etkileri olabiliyor:( Uzlaşma konusunda dikkat edin ölümü gösterip sıtmaya razı etme meyilli olacaklardır. Siz son kullanıcısıınız yasalar sizden yana. Her ne kadar uzun da sürse muhakkak lehinize sonuçlanacaktır(beyanınıza istinaden temennim:) )
Şahsınız adına üzüntüyle okudum. Umarım yaşadığınız mağduriyeti misli ile telafi edebilirler(en azından maddi).
-
Kendi aracım Kadjar. Renault servisiyle ilgili bugüne kadar hiç sorun yaşamadım.
Ön iki far içeriden terleme yapıyordu, sorunsuz değiştirdiler.
Ön takım amortisörden ses geliyordu. Tamamen ön takımı değiştirdiler.
Direksiyon da aşınma problemi vardı, sıfır yeni direksiyon ile değiştirdiler.
Hiç sorun yaşamadım diyebilirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zamanında kendine ve şirketine en az 12 adet sıfır km Renault almış biri olarak hiç şaşırmadım . Bize sıfir km 2adet Renault otoyu ruhsatlarında motor ve şase numaraları tamamen yanlış yazılmış ve numaralar altta beyaz boya ile kapatılmış halde sadece ruhsat naylonu üzerinden daktilo ile düzeltilmiş durumda teslim etmişlerdi sonra da aradığımızda ne olacak öyle kullanın demislerdir .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaten benim niyetim firmayı kötülemek değil. Benim dikkat çekmek istediğim nokta bu firmaların Avrupa ve Amerika gibi gelişmiş ülkelerdeki müşteri yaklaşımları ile bizim ülkemizdekinin taban tabana zıt olması.
Açıkçası zoruma gidiyor. Bin bir zorlukla borç harç alınmış mallar bunlar. Herkes her şeyin farkında Türkiye’de mal sahibi olmak zor. E hal böyleyken birde bu firmaların tüketiciyi bu duruma düşürmeleri.
Velhasıl bugün mahkeme süreci başlasa 2 3 yıl süreç devam edecek. Bu süre zarfında ben daha kim bilir ne kadar mağdur olacağım.
Geç gelen adalet bütün bu yaşadıklarımı silip atmayacak. Ve bu firmalar bunu bildikleri için insanları zora koşmaya devam edecekler.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Servis deneyimim sizinkiyle aynı. Servisten memnunun. Ve tavsiyede ederim. Ama mais in yaklaşımı bu konuda sıkıntılı. Aracı onarmaya çalışıyorlar. Ancak onarılmış bir şey olmamasına rağmen biz elimizden geleni yaptık diyorlar. Sıfır arabadan beklentisi ne olur insanın en azından bi 5 sene bakımdan bakıma servise giderim sorunsuz sıkıntısız binerim gibi şeyler. Ben geçtiğimiz 8 ayda heralde 50 60 kere servise gitmişimdir. Buna ne gerek var.
En başından misliyle değişim olsa. Onlar mutlu ben mutlu. Renault deneyimim bana pahalıya mal oldu. Bundan sonrası sabır dilemek.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Standartları yok. Hem servis hemde satışta. Dolayısıyla bütün müşterileri aynı deneyimi yaşayamıyor.
Sizin başınızdan geçen bırakın müşterinin mağdur edilmesini kanunsuz yapılmış bir işlem bile olabilir.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam şansınıza en sorunlu üretim size denk gelmiş herhalde. Arabanıza verdikleri zararları hiç konuşmuyorum bile. Bir avukat tutun, işlemleri başlatın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BF.Skinner -- 18 Şubat 2022; 17:1:6 > -
Sonuna kadar okudum, çok sinir bozucu, yıpratıcı bir durum. Geçmiş olsun, çok üzüldüm.
Sorun olabilir ki her markada oluyor. Ama çözüm konusu tam bir fiyasko. Eskiden yetkili servisler kalifiye yerlerdi, eğitimli iyi ustalar olurdu. Şimdi iyi ustalara iyi para verilmediğinden hemen kaçıp kendi dükkanlarını açıyorlar. Yetkili servislerde sorun tespit etme onarım gibi bir işlem yok. Parça değiştir. Onu değiştir bunu değiştir, deneme yanılma yoluyla yapılıyor tüm işlemler.
Ülkemizin yasaları ve hukuk düzeni sağolsun açıkları da çok iyi kullanıyorlar. Koskoca firma 20 tane avukatı var, bu konularda tecrübeli(!).
Devlet dese ki "bu vatandaşın sorununu 1 hafta içinde çözdün çözdün, çözemezsen 1 tane Renault marka aracı tescil ettirmem." İkame araç da verilir, sıfır araç da verilir, üstüne nakit, hediye de verilir. Adalet yok ki... Avrupa'da Amerika'da yok mu sorun, orada da var. Hadi orada da gevşek gevşek davransınlar da nasıl kan alıyorlar bir görelim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 18 Şubat 2022; 17:39:39 >
-
kardeş Allah sabır versin. Anlattıklarına inanamıyorum. İnanmak istemiyorum. Doğruysa da seni yoranları misliyle karşılığını bulur umarım ne diyelim. Para almak olunca mesele peşin peşin alan yere düşen kalemin hesabını soran markalar iş hesap vermeye gelince kapı duvar oluyor. Seni insan yerine koymuyor.
Dava etsen ne olur ne kadar sürer belli değil. Bunu onlar da biliyor tabi. Ticaret müşteri memnuniyeti gibi kelimeler bizde sadece laf malesef.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrPazar -- 18 Şubat 2022; 19:56:41 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Basit bir depo şamandirasi ve depo pompa arizasini bu kadar uzatip becerememeleri garip. Katalizorde bosa degismis.
Azicik beyni calisan birisi 10 dk da sorunu tespit edip nokta atisi yapardi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun hocam yaşadığınız sorunlar bütün markalarda yaşanılacak sorunlar. Lakin Avrupa da başınıza gelseydi sorunsuz çözüm bulabilirlerdi ama burası Türkiye olunca sorunlar araçlardan ziyade servisten kaynaklanıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beyefendi geçmiş olsun.
Sizde de ne sabır varmış, tebrik mi edeyim bilemedim.
Adamlar resmen süründürmüş sizi, pes diyorum!
Vazgeçmeyin davanızdan, sonuna kadar hakkınızı arayın!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne yazık ki öyle oldu. İlk seri araçları tercih etmek zaten her zaman risk içeriyor. Ama bu kadar başım ağrır diye hiç tahmin etmemiştim. Dava süreci başlayalı yaklaşık 3 4 ay oldu. Ama malum sistem biraz yavaş işliyor. Dolayısıyla önümüzde yaklaşık 2 sene daha var. Belki daha bile fazlası. Araca verdikleri zararların sadece bir kısmını yazdım foruma. Sonradan fark ettiğim ama yazmadığım bir sürü şey daha var. Her yeri çizmişler resmen.
-
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim hocam. Umarım benim bu yaşadıklarımı başka araç sahipleri yaşamaz. Dediğiniz gibi hayli yıpratıcı bir süreç.
Benimde canımı sıkan mevzu tam olarak sizin bahsettiğiniz konu hocam. Yani biz neden bir Avrupalı Amerikalı tüketici kadar eğer görmüyoruz. Nedeni çok herkesin malumu. Umarım bu tür konularda artık ülkemiz yol almaya başlar. Bu devasa firmalara vatandaşını ezdirmez.
-
Hukuk sürecinin uzun olması onların en büyük kozu. Git ver 3 sene uğraşırsın diyorlar. Ya bizle seve seve uzlaş yada çek çileyi demeye getiriyorlar. Hukuk yolundan başka çare yok. Bu firmalar al güzel kardeşim bu senin yasal hakkın falan demez. 3 sene sonra dava sonuçlansa ne olur ki tek cezası misliyle değişim. Başka hiç bir cezası yok. Başka yükümlülükleri olsa bu tür mağduriyetlerin firmalar bu kadar rahat olamaz.
-
Araç emisyon arızası katalizörden dolayı veriyordu. Katalizör değişince arıza kayboldu. Ancak katalizörün bu kadar hızlı bozulması ilginç. Milyon kilometre gitse bozulmayacak bir parça.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X