Şimdi Ara

2020 model Captur 2 ve başıma gelenler (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
262
Cevap
5
Favori
26.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
243 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sml_akyz S kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam. Bu arızalar sebebiyle yurt dışı forumları çok okudum. İnanın orada her şey kitaba göre ilerliyor. Tek bir mağduriyet okumadım. Yeni arabalar, hediyeler, özür mahiyetinde aksesuarlar. Bizde aracımız bozulduğu için biz kusurlu oluyoruz :)

  • ugarb kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler.


    Klasik Türk mantığı biraz kibar davranınca karşındakini enayi yerine koyma davranışı. Bence duruşumu bozmayışımın cezasını çekiyorum. Belki tarzım farklı olsa iş buralara gelmezdi.


    Bakalım şu yeni peydahlanan kavrama sorunu sonrası belki istenmeyen şeyler yaşayabiliriz servisle :)

  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt
    Dava süreci boyunca araç ne oluyor? Kullanabiliyor musunuz yoksa bir yere mi çekiliyor?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • FuatDoblo F kullanıcısına yanıt
    Kullanmaya engel bir durum yoksa kullanılır. Ben kullanıyorum. Hatta onarılıp da kullanılabilir. Ancak tüketici onarmayı kabul etmezse ve kullanmaya engel bir durumsa zaten kullanılamaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Yakit basinci, arka pompa tarafindan duzgun stabil olmadigindan fakir yada zengin karisima duser ve katalizor hatasi verir. Katalizor degismesi problem degil zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt
    Sizin gibi insana insan gibi davranmak yerine gidip cam çerçeve indirseydi biri tehditler savursaydı daha fazla yardımcı olurlardı. Cezasını da stres atmanın bedeli olarak cüzi bir miktarla öderdi sanırım.
    Dediğiniz gibi bu ülkede kibarlık zayıflık kabul ediliyor. Öküz gibi yaşamaya zorlanıyorsun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MrPazar M kullanıcısına yanıt

    Ben problemimi hukuk yoluyla çözme taraftarıyım. Arabanın bilmem neresi için kendini o kadar geremem açıkçası.

  • Bugün aracı servise bıraktım kavramanın değişimi için. Dün yolumun üzeri gidip parçaları sorayım demesem kimse beni arayıp parçalar geldi demeyecekti sanırım. Aaa parçalarda gelmiş süper dedi arkadaş. :) Süper olduğunu düşünmesi harika gerçekten. 9000 km de arabanın ellenmeyen yeri kalmadı :)

  • duayen2 D kullanıcısına yanıt

    tata xenon'da borgwarner şanzıman var. herkes 4x4 sistemini iptal ediyor. borgwarner'i kim kullanıyor? mercedes bmw. bu durumda tata çöp.


    motosikletim bosch marka enjeksiyon, ecu sistemini kullanıyor. rölanti ve stop etme kronik. bosch yakıt sistemini kim kullanıyor? neredeyse bütün markalar. sonuçta motorumda çöp.

  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Ben de benzer bir süreçten geçiyorum. Aracımın motorunda bir arıza nedeniyle parça değişimine karar verildi. Ben de değişim istedim. Uzunca süredir oyalıyorlar değişim için araç bekliyoruz bilmem ne diye tam dedim şans yüzüme mi gülüyor. Müşteri hakkına sahip çıkan bir firma mı var gerçekten derken gerçek niyetlerini anladım. Hem oyaladılar hem de kanuni hakkım için benden sıfır araç aldığınız için üzerine para istiyoruz dediler. Dava yoluna gideceğiz başka yolu yok. Yalnız bu süreçte araştırmalarıma göre çok uzun ve zorlu. Son kez arabulucuda anlaşmayı deneyeceğim herhalde.

  • Kerasuslu K kullanıcısına yanıt

    Süreç uzun sadece. Zor değil. Motor şanzıman gibi sistemlerde davada eliniz daha güçlü. Emsal kararlarda hiç negatif bir durum söz konusu değil. Tüketici mahkemelerinde ilk şart arabulucu olmuş zaten. Ama arabulucu ile istediğiniz sonuca varmanız zor. Garanti uzatma bakım hediye tarzında şeyler çıkar oradan.


    Aylardır araştırıyorum bu gibi durumlarda hiç bir firma araç değiştirelim demiyor. Bana da dediler biz hemen bir güzellik yaparız arabayı alırız yenisini veririz vs. Direk sorduğum soru makası kim karşılayacak. Cevap: birazını bayi, birazını mais, e küçük bir kısmı da sen. Hadi ya bak sen şu işe. Ne güzel İstanbul. Benden arabayı ikinci el fiyatından al, aradaki makası benden iste. Velhasıl amaç oyalamak.


    İhtarınızı çekin, cevap zaten belli. Biz arabayı onarmaya çalışıyoruz. Onarılmasını seçmek sizin seçimlik hakkınız. Onlar size dayatamaz. İhtardan sonra mahkeme süreci başlatın.


    Fransa ile uzun süre yazışmama rağmen bir arpa boyu yol gidemedim ben Renault ile. Sürekli sosyal medyadan diri tutmaya çalışıyorum. Fransa' nın tek katkısı süreç acayip hızlandı yakıt pompası meselesinde.


    Ancak şu şanzıman işi biraz daha uzarsa bir bidon benzinle giderim bayinin önüne. :)





  • Geçen sene aynı aracın bir alt donanım seviyesini almak üzereyken donanım zayıf geldiği için 308 almıştım. Yazılanları okuyunca direkten dönmüşüm dedim, 14 bin kilometrede hiçbir sorun yaşamadım. Tabi her araçta yaşanmaz böyle durumlar ama çok yıpratıcı olduğunu tahmin edebiliyorum. Geçmiş olsun.

  • deniz10 kullanıcısına yanıt

    Touch donanım evet zayıf. Aracım İcon. Çok memnunum. Donanımı, yakıtı, gidişi. Yani Renault araçtan bu kadar keyif almayı beklemiyordum. Tavsiyede ederim. Her araçta olabilir böyle durumlar. Benimde şansıma diyelim.


    Olurda mahkeme lehime karar verir aracı misli ile değiştirirsem satmayı düşünmüyorum. Güçlü bir VW destekçisi olarak yazıyorum bunu :)

  • Aracımı iki gün önce teslim aldım ve bugün faturası kesilmiş. Mais e maliyeti 56 bin TL. Daha önce de toplam 40 bin TL fatura kesmişlerdi. Toplam neredeyse 100 bin TL. 300 bin TL lik arabaya 3 ye 1 i kadar masraf. En başından arabamı değiştirseler sanırım bu kadar maliyetli olmazdı onlar için.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun. Sorunlar halloldu mu bari?

  • TahaKaradeniz kullanıcısına yanıt
    İki gündür deniyorum. Ses duyamadım şanzımandan. Bakalım umarım çözülmüştür.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • donanımın kalitesini bilemem ancak yeni captur lar gerçekten çok yakışıklı ve kaslı duruyor bsuv un en yakışıklılarından bence

  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Baştan sona okudum, büyük geçmiş olsun hocam. Son durum nedir acaba? Kısaca bir bilgi verebilir misiniz?

  • deadness D kullanıcısına yanıt

    Problemsiz kullanıyorum uzun zamandır. Servisin bu araçta tecrübesi olmuş olsaydı belki benim başıma gelenlerin bir kısmı yaşanmamış olacaktı. Velhasıl esk aracım Seat' ta İzmit' te yaşamama rağmen İstanbul servislerini kullanıyordum, muhtemelen aynı yolu izleyeceğim.

  • _boyacı _ kullanıcısına yanıt

    Benim anlamadığım özel sektörde izin almak neden bu kadar zor ? Ben komutanıma diyorum basıp gidiyorum izin veriyor sağolsun. Sivil insanlar birbirlerine güvenemiyorlar mı ? Emekli olana kadar elin herifinin özel sektöründe çalışmak zor yaşlanınca kapı önüne koyuyor yok performans yok şu bu saçma salak şeyler. TSK da amirin kanaat ve sicil kullanıyor özelde nasıl oluyor ?

  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.