Şimdi Ara

2020 Yeni 508 GT-Line mı Yeni Passat Elegance mi ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
5.468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu durumda ben olsam ne kadar gönlüm 508'den yana olsa da Passat alırdım.

    Bu piyasada Passat varken istesekte istemesekte diğer araçların şansı çok az maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 508 ilk duyurulduğunda kesinlikle passat yerine tercih edilmeli diyordum fakat incelemeler gelmeye başladıkça detaylari gördükçe araç bana özellikle hacimsel olarak passattan çok farklı bir kulvarda gibi geldi. Sw olsa belki 508 ama sedanda tercihim passat olurdu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önümüzdeki 3 yıl içerisinde PSA Türkiye'de VW grubundan daha fazla değer kazanır konuma gelecek. VW tarafında Türkiye'deki profile uygun olmayan araçlar gelmeye başladı. PSA ise tam tersi Türkiye'ye uygun dinamiklere sahip araçlar getiriyor. Önce Passat'a rakip olmayı bırakarak başka alanda rekabete başlaması çok doğru hamle oldu. 508 spor sedan D sınıfınına gelmiş bir araç. Şimdiden Arteon'u yakaladı. 1 yıl dolmadan geçecektir de. Belki de geçmiştir.

    Ülkemizde 1.6 ve altında dizel üniteye sahip, baş ağrıtmayan otomatik şanzımanı olan her araç şu andan itibaren zirve adayıdır. Fiyat nedeniyle Passat'ın popülaritesi hızla yerini SuperB'e bırakmaya başladı. O paralara sahip insanlar artık Passat'ı pas geçiyor. Premium sınıfa yöneliyor. Şu dönem alanlar ucu ucuna kredisini denkleştirip "2. eli altın" diyen biraz daha alt sınıf. 2. elde bu araçlar çoğunlukla alsatçılar arasında dönüyor. VW aldığı kararlar neticesinde dizel üniteyi tamamen kaldırdığında Passat'ın hükümdarlığı Türkiye'de tamamen bitecek. İster not alın ister SS. Bu olacak. İlk çıkan 508 ile Aralık ayında 3008 alanlar şu an fazla kazançlı çıkanlar. Halen daha ciddi şekilde talep var. VW grubunun tüm araçları bu kadar değerlenmedi. Şu an liderliğini sürdürüyor ama düşüş trendine çoktan girdi ve çıkamayacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    Önümüzdeki 3 yıl içerisinde PSA Türkiye'de VW grubundan daha fazla değer kazanır konuma gelecek. VW tarafında Türkiye'deki profile uygun olmayan araçlar gelmeye başladı. PSA ise tam tersi Türkiye'ye uygun dinamiklere sahip araçlar getiriyor. Önce Passat'a rakip olmayı bırakarak başka alanda rekabete başlaması çok doğru hamle oldu. 508 spor sedan D sınıfınına gelmiş bir araç. Şimdiden Arteon'u yakaladı. 1 yıl dolmadan geçecektir de. Belki de geçmiştir.

    Ülkemizde 1.6 ve altında dizel üniteye sahip, baş ağrıtmayan otomatik şanzımanı olan her araç şu andan itibaren zirve adayıdır. Fiyat nedeniyle Passat'ın popülaritesi hızla yerini SuperB'e bırakmaya başladı. O paralara sahip insanlar artık Passat'ı pas geçiyor. Premium sınıfa yöneliyor. Şu dönem alanlar ucu ucuna kredisini denkleştirip "2. eli altın" diyen biraz daha alt sınıf. 2. elde bu araçlar çoğunlukla alsatçılar arasında dönüyor. VW aldığı kararlar neticesinde dizel üniteyi tamamen kaldırdığında Passat'ın hükümdarlığı Türkiye'de tamamen bitecek. İster not alın ister SS. Bu olacak. İlk çıkan 508 ile Aralık ayında 3008 alanlar şu an fazla kazançlı çıkanlar. Halen daha ciddi şekilde talep var. VW grubunun tüm araçları bu kadar değerlenmedi. Şu an liderliğini sürdürüyor ama düşüş trendine çoktan girdi ve çıkamayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Bu mesaj silindi.
    Ben seni şu dakikadan sonra kaale almam senin ne olduğunu çok iyi biliyorum ama umurumda değilsin 2-3 gündür burada 180 derece dönüyorsun işi yokuşa vuruyorsun o yüzden su saatten sonra istediğini paylaşsan bile inanmam, kaale almam blokluyorum hadi selametle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 sene önce sıfır passat almıştım .o zaman satılan peugeot 508 lere gidip bakmamıştım bile. Şu an aynı tarz araç alacak olsam muhtemelen passata hiç bakmazdım gider 508 alırdım. Hem tasarım hem donanım ve özellik olarak çok iyi. Psa grubu son zamanlarda gerçekten çıtayı yükseltti gayet güzel araçlar çıkardılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Bu mesaj silindi.
    Niye sildin mesajı ? Boşuna sildin şikayette bulundum

    Hadi selametle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az yakan performanslı motorlar . Estetik iç tasarım . Uzun ömürlü şanzıman için 508 modelini tercih ederim
  • Gönül 508 den yana olsa da TR de ekonomik durum göz önüne alındığında Passat diyorum sadece...

    2013 yılında ikinci el 508 1.6 dizel mi, sıfır Skoda Rapid 1.6 dizel mi diye karar veremedim... ikinci el olacağına sıfır olsun dedim ve Skoda aldım...

    Şu an 2013'de ikinci elini bile alamadığım 508'lerin ikinci el fiyatı benim Skoda'dan düşük Aynı model yılı, aynı kilometreden bahsediyorum... artık ne kadar değer kaybı olduğunu sen hesapla...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.