< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
2021 HYUNDAI TUCSON (12. sayfa)
-
-
Gayet iyimiş ben bir kere 200km yol gittim şehirler arası sakin sürüşle 100-110 8.2 yaktı demekki kasmamak lazım bu aracı sakin süreceğim diye
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bende var.
Şu an 60k km de motor gitti yağ az uyarısı verdi bakım sonrası(3 kez şanzıman için servise gönderdim) dizel elit plus 4x4 22 model ve mayıs çıkışlı şirket aracım.
45k dan itibaren 3 kez teste girdi yetkili servis sorun yok diyor ki farklı servisler.
Bendeki sorun başta vites geçişlerinde devir yükselmesiydi. Yani sabit gazda 3 binde vites atarken aracın 3300 devire çıkması ve sonra üst vitese geçip 2500 e düşmesi gibi. Sonra sabit hızda giderken 120 mesela gaza basınca sanki önce boşta gider gibi ani devir yükselmesi ama vitesin aynı kalıp hızın artmaması (2 sn sonra alt vitese alıp hızlanıyor)en sonda titreme oldu. 6-7 km hızda hem hızlanırken hem yavaşlarken titretiyor ancak motor veya şanzıman sıcaksa yoğun trafikte yani kabaca 20 dk çalıştıktan sonra titreme yapıyor.
En son servisteki arkadaş durumu şöyle özetledi test sonucu %40 performans üstü çıkarsa değişim vermiyormuş.
El insaf 5 yıl garantiyi bu şekilde veriyorsa da vermesin. Yolda bırakacak diye endişeliyim, muhtemelen benim %45 lerde falan. Bu arada zaten 70-75 k gibi değişimi oluyor dedi yine servisteki arkadaş. Ama sürüş zevk ve güvenliğini düşürüyor maalesef
-
Sehir ici eko modda ne kadar yakit tuketiyor ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hyundai şu güzelim Tucson'a 8 ileri tam otomatik şanzıman koysa tadından yenmez. Çift kavrama şanzımanlara adı ne olursa olsun ister DSG ister EDC, DCT ister Powershift vs hiç güvenmiyorum. Eski Nissan-Renault grubu hariç Cvt şanzımanlar bile daha sağlam gibi geliyor bana. Yeni nesil xtronic şanzımanlardan sıkıntı duymuyoruz gerçi. Demem o ki Hyundai tam otomatik şanzımana geri dönse iyi yapacak. Şu an i20 atmosferik araçlarda kullanılan 6 ileri tam otomatik şanzıman bile daha iyidir şu an kullanımda olan dct şanzımandan
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fredd_35 -- 1 Aralık 2023; 1:14:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sadece tucson hibrit 6 ileri tam otomatik diğerleri maalesef DCT keşke hepsi tam otomatik olsa.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Otm vites araçlarda park edecekken önce N, sonra (elektr.) el freni ve en son P moduna almak gerektiği efsanesine ne diyorsunuz ? Olması gereken bu ise neden Hyundai aracın kitağçığında herşeye dikkat çekerken buna hiç değinmiyor? Önce P ardından da el frenini çekmek güya şanzımana yük bindiriyormuş. Bu kadar önemli ise neden hyundai ya da diğer marka araçların mühendisleri buna dikkat çekmiyorlar, bilginiz var mı ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robalo -- 1 Aralık 2023; 18:12:46 > -
Şehir efsanesi çünkü. Dikkat etsenizde etmeseniz de yine aynı yere varıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hardcrss -- 1 Aralık 2023; 18:16:24 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Benim aracım 2019 Peugeot 3008 1.5 BlueHdi EAT8 şanzımanlı, 4 seneyi aşkın süredir kullanıyorum. Bir kez dediğiniz şekilde park etmedim. Park edeceğim yere gelince frene basıp duruyorum sonra da start stop tuşuna basıp motoru durduruyorum. Araç kendini kapatıp, otomatik olarak park pozisyonuna geçiyor ve el frenini çekiyor. Şu an araç 95 bin km'de daha hiç sorun yaşamadım şanzıman ile ilgili yaşayan da duymadım, zaten Peugeot 3008 grubuna üyeyim orada da aynen bu şekilde kullanım yapildigi paylaşımlari var. Bu şanzıman biliyorsunuz Japon Aisin üretimi 8 ileri tam otomatik şanzıman zaten Peugeot 3008 alma kararımda modelin güzelliği yanında sağlam olması nedeniyle çok etkili olmuştu. Bu şanzıman Amerika'da VW modellerinde de kullanılıyor. Şimdiye kadar kısa süreli sürüşler hariç hiç yarı otomatik çift kavrama şanzımanlı otomobil kullanmadım. Yorum yapmam doğru olmaz ama okuduğum yorumlardan çıkardığım sonuç ne yaparsan yap tamamen şans işi olduğu. Yani son tahlilde çift kavramalı şanzımanlar az yakıt tüketimi sağlayabilir ama sürekli ne zaman bozulacak tedirginliği bana uyan birşey değil o nedenle çok zorunda kalmadıkça almak istemem.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fredd_35 -- 2 Aralık 2023; 4:55:14 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
3008 de yan yakan çok sorunu var hocam adblue tankı çok sayıda..iç mekandaki trim işçilik hataları
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Örnek verebilir misiniz can yakan trim işçilik hatalarına ben farkından değilim sanırım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Al :) direk konu linki
https://forum.donanimhaber.com/peugeot-3008-iscilik-hatalari--145717342
yakın arkadaşım 3 ay dayanamadı koltuk kapı içi ön göğüs her yerinde küçük ama göz yoran hatalar
yukardaki konuda tüm detayları var
adblue tankı için çözüm bulmanız için duacıyım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzinli prime plus donanım tucson a elite plus paketteki gibi sağ ve sol aynalara kamera taktırmak mümkün mü ? Bir de arka yolcu emniyet kemeri uyarısı iptal ediliyor mu yoksa araç her çalıştığında inaktif hale mi getirilmesi gerekiyor ?
-
Servisler park sensoru dahi takmiyor.
Arka kemer uyarisi iptali de ancak sigorta veya soket sökümü ile mumkun olabillir sanirim.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Her markada bu şekilde ince eler sık dokursaniz nice hatalar bulursunuz. Siz kendinize dert ararsaniz VW'nin ve diğer markaların DSG gibi çift kavramalı şanzıman problemi esas problemdir. Ayrıca bu resimlerdeki hataların çoğu benim aracimda yok. İyi temennileriz için teşekkürler 👍
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
3008 den Tucson a geçtim , dediğiniz gibiydi . Aynısını Tucson ile devam ettiriyorum . Kendisi çekiyor .
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bunu Tucson da yapıyor ki sanki sadece pegeout özel bir şey gibi yazmışsınız .
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben kendi aracımdaki durumu anlattım. Bunu anlamak zor olmamalı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tucson 3008 ikisi de totalde bu sınıfta üst sıralarda yer alan araçlar
Qq ateca karoq ise bi alt grupta
3008 in en önemli eksiği arka kasvetli ve tucson gibi içerde dışarda heybetli değil arkalar torsiyon tucson bağımsız süspansiyon
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben 1 ay öncesine kadar Qq kullanıcısıydım. 6 senelik aracımla ne bir gün yolda kaldım ne de şanzıman hatası ile yüzleştim. Açık konuşmak gerekirse, yine Qq ama bu defa yeni kasa benzinli hatta 4x4 olanı almak için uzun süre bekledim ama fiyat olarak Nissan acaip uçuk seviyelerdeydi hala da öyle. İncelediğim tüm SUV modeller içerisinde fiyatına göre tucson öne çıktığı için ilk defa Hyundai marka bir araç aldım. Dediğiniz gibi arka bağımsız süspansiyon olması rakiplerine göre bir artısı. Turbo benzinli motorunun da piyasadaki en sorunsuz motorlardan biri olduğunu öğrendim. DCT şanzıman ile ilk defa muhatap oluyorum. CVT deki gibi ilk ivmelenmelerde "bağırmıyor". Daha sessiz ve seri olduğu açık. Araba oldukça heybetli ve bu modele en çok yakışan rengin amazon gri (yeşile çalan) olduğunu düşünüyorum. Mesela safir mavi o kadar iyi durmuyor. Hayalet ekranının çıkıntı tablet şeklinde değil de bir çok markada olduğu gibi gömme olmasını tercih ederdim. Hatta uzunlamasına yekpare bir ekrana geçmeleri kabin içini daha cazip hale getirecektir diye düşünüyorum. Kia sportage bu özelliği ile tucson dan az farkla öne çıkıyor sanırım. Ama ben şahsen sportage modelinin inişli çıkışlı bombeli arka kısmını beğenmiyorum. Tucson dış tasarım olarak daha iyi.
Ekim ayındaki kampanyadan üstelik daha da aşağısına aldım aracı. Eee biz müşterilere yok çektikleri, kapora alıp sıraya soktukları, araba geldi dediklerinde de aksesuar ya da avanta vs kitlemeye çalıştıkları zamanı unutmadık!
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X