Şimdi Ara

2021 SONY BRAVIA TV(Ana Konu) (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
864
Cevap
48
Favori
86.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun panel gitmiş..

  • Hocam 6 ay dolmadan arıza çıkarsa para iadesi veya misli ile değişim hakkınız var hangisini isterseniz... Servisi hemen çağırın arızalı olduğuna dair raporu yazsınlar 6 ay geçmeden..

  • Kısmete bak. Sakinilan goze cop batiyor. Servis voltajdan montajdan diye uzerime yikmaz degil mi?

    Aldigimdan beri voltaj regulatorlu online upse bagli tv. Sorun yasamamak icin sifir almistim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Oyle bir sey olmaz ..Yenisiyle degisir muhtemelen..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsallah, cok tesekkurler. Yarin servisi cagirayim sonucu yazacagim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Öncelikle çok geçmiş olsun inşallah yenisiyle değiştirirler.

    Hocam bu servisler çok garip kafaya sahip geçen gün A8 kurdurdum adam geldi oled bozulursa şöyle bozulursa böyle çok hafif düşebilir falan filan insan bi hayırlı olsun güle güle kullanın der geldi bouzulur gitti bozulur.

    Hiçbir elektronik ürünün bozulmucağı garantisi zaten yok tamamen şans işi firmalar milyonlarca dolar arge yapıyor servisçi birisi çıkıyor yok şöyle yok böyle :)

    Özellik artarsa bozulurmuş çamaşır makinası mı bu ya Sony’nin en büyük eksiği servis konusunda kurumsallaşmaması.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef öyle. İşi şansa bırakmamak için kaliteli bir online ups bile almistim, voltaj regülasyonu yapabiliyor. Servis kurmaya geldiğinde bu nedir işe yaramazki diye takılmıştı. Anlatmaya çalışmadım :) Şimdi geldiklerinde onu bahane ederler mi acaba diye korkmuyor değilim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Daha iyi yapmışsınız hocam anlamıyorlar sadece bol keseden sallıyorlar ups onlar için 20 yıl ilerde :)

    Adam sordu anlatıyım mı diye bende biirkaç bir şey anlat dedim home ekranındaki ıvır zıvırları sayıyor.

    Git teknik yerleri anlat yok bilgisi olmadığı için basit şeylere kaçıyorlar.

    Ben 10 dakika kurcalasam nerde ne var veya ne işe yarıyor anlarım ancak anlamayan insanlar için servisler çok sıkıntılı hiçbir şey anlatmıyorlar.

    adama hdmi 2.1 yok diyorum bu 4K var o yüzden var diyor bende iyi vardır dedim artık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Merhaba,


    Sony X81J serisi televizyon kullanan var mı ?


    Aslında TCL C725 incelemek için mağazaya gitmiştim bütçeme göre 50x81j hoşuma gitti.

  • Arkadaşlar şirkete KD x81j TV almışlar Windows PC bu tv'ye kablosuz bağlamanın bir yolu yok mudur? Bir türlü beceremedik.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerasuslu -- 8 Kasım 2021; 13:38:36 >
  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Hocam öncelikle geçmiş olsun.


    Ürününüz 2020 yılı A8 modeli mi yoksa 2021 yılı A80J modeli mi ?


    5 aylık OLED TV'de panel hatası meydana geliyorsa vah ki ne vah.

    OLED TV'lerdeki kronik sıkıntılar giderilmiştir diye düşünürken, hala çok büyük risk demek ki.


    Tekrardan geçmiş olsun hocam.

  • Servis gelip TVyi aldi. İlk tepkisi gitmiş bu dedi, ilk defa gördük böyle dedi. İlk etapta A8 ile değişim düsündüm ama A8 kalmamasi durumunda ne olacak?
    Aldigim fatura degeri mi iade verilir yoksa TVnin guncel degeri mi? Arada ciddi fark var. A80j de verceklerini dusunmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mayers! kullanıcısına yanıt

    Tesekkurler. A8 hocam. Bir ustte ozetledim ayni anda yazmisiz :) Ne olur sizce?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Vardır A80J Stoklarda..Aynı ürün verilir..

  • Backstreet kullanıcısına yanıt

    Benimki A8. A8 kalmamis olabilir demek istedim. Bu durumda A80j mi verirler demek istediniz hocam.

    Tesekkurler..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Evet aynı anda yazmışız hocam.


    Bu gibi durumlarda benim bildiğim eğer kullandığınız ürün stoklarda yoksa muadili hangisi ise o ürün verilir. Sonuçta ürünün stoklarda kalmaması sizin probleminiz değil.


    Eğer ki servis tamir edelim derse kesinlikle o işe girmeyin. Yeni ürün talep edin.

  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    A80j evet..

  • baykanah B kullanıcısına yanıt

    Hocam sizin tüketici olarak para iadesi kabul etmeyip ürününüzün ayıpsız misli ile değişimi talep etme hakkınız var yasal olarak. Yani para iadesi falan kabul etmeyin. O zaman A8 i aldığınız paraya şu an aynı kalitede aynı ebatta Sony oled alabiliyor musunuz? Hayır. Ellerinde aynı ürünün olmaması sizin değil onların sorunu. Servis size kırk takla atacak büyük ihtimalle para iadesi için. Kabul etmiyorum kardeşim ayıpsız misli hakkımı kullanacağım diyin. Sony kabul etmeyecek bu isteğinizi ve tüketici hakem heyetine gideceksiniz. 5-6 ay sürecek kararın çıkması ancak sizin lehinize çıkacak. Sadece siz tv nin bütün sorunlarını servis raporunu her şeyi fotoğraflayıp arşivleyin. Lazım olabilir

  • 6 ay dolmadan arıza verdiği için tercihinize göre tamir, para iadesi(faturadaki tutar) veya misli(eşi, dengi) ile değişim hakkınız mevcut.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Exheo kullanıcısına yanıt

    Umarım A8 kalmistir ya da yoksa arkadasin dedigi gibi A80j verilebilir. Eğer dediginiz gibi olursa, belki yurtdisina da yazarim, musteri kaybetmeyi goze almayacagini umuyorum. Secim yaparken bu yuzden tercih ettik Sony’i. Son çare THH olur can sıkıcı da olsa. Bakalım ne olacak bilgi veririm burada :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.