Şimdi Ara

2022 F/P Otel Fırsatları (140. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.405
Cevap
166
Favori
394.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
33 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 138139140141142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurrsy -- 30 Temmuz 2022; 7:25:44 >
  • t3ksas kullanıcısına yanıt

    Biz de geçen kasım ayında fiyat geçiş dönemi olduğu icin 15-20 ekim voyage sorgun aldık, ekimde tatilde güncellerim Antalya’da hava nasıl olacak, bizim de tereddütlerimiz var ama bir daha bu fiyata bulamayız diye aldık bir risk


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CeLLaT_1905 kullanıcısına yanıt

    Aloria garden de kalmıştım parasına göre iyiydi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _EngiN_ kullanıcısına yanıt
    Kimse cevap yazmaz böyle

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Antalya'ya erkek kardeşimle tatil yapmaya gidecektik bütün hoteller iki erkek kabul etmiyor saçma sapan bir şekilde, çözüm öneriniz var mıdır? 2022 F/P Otel Fırsatları 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İzmirde denizi güzel aileyle kalınabilecek yer neresidir bilen varmı. İstanbula direk gitmek istemiyorum 2 gece en fazla kalabilirim. Çeşme alaçatı pahalıdır bizi aşar. Güzel sakin bi yer arıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MadMen kullanıcısına yanıt
    Özdere deki otelleri inceleyebilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • memin071667 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    Özel mesaj yolu ile;

    Giriş Tarihi:
    Çıkış Tarihi:
    Maksimum Bütçe:

    Bilgilerini paylaşır iseniz destek olmaya çalışırız.

    Sevgiler.
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Merhaba Shafter.

    Öncelikle yaşanan sağlık sorunu sebebiyle tüm ailenize geçmiş olsun dileklerimizi iletmek isteriz.

    Evladınızın rahatsızlığı sonrası Pazar günü (24.07.2022) bizimle irtibata geçerek durumu bildirdiniz, o gün herhangi bir talebiniz söz konusu olmadı.

    Bizler yine de konuyla alakalı gerekli görüşmeleri sağlayarak;
    Hem bölge rehberlerimizi yönlendirdik hem de Akdeniz Bölge ve Genel Müdürlük birimlerimizin konuyla ilgili bilgilendirerek gerekli aksiyonları almalarını talep ettik.
    Bu talebimize karşılık tesis misafir ilişkilerinden; tarafınızla gerekli görüşmelerin yapılıp konunun çözüme kavuşturulduğu bilgisi tarafımıza ulaştı.

    Akabinde Pazartesi günü (25.07.2022) sabah saatlerinde tesisten çıkış yapıp kalan günlerin iadesini istediğinizi talep ettiniz.
    Bizler de gerekli görüşmeleri başlatarak tesisten kalan günlerin iadesiyle birlikte çıkış yapmak istediğiniz bilgisini kendilerine aktardık.
    Hemen sonrasında tekrar bizimle iletişime geçerek iptalden vazgeçtiğinizi ve evladınızı gözlemleyerek tatilinize devam etmek istediğinizi belirttiniz.
    Tesisten çıkış yapıp yapmayacağımıza yarın sabah (26 Temmuz 2022) karar vermek istiyoruz şeklinde talebinizle birlikte biz de iptal ve iade taleplerimizi geri çektik.

    Sonrasında 27 Temmuz gecesi yine tarafımıza ulaşarak ertesi gün öğlen 12:00'da tesisten çıkış yapmak istediğinizi tarafımıza bildirdiniz.
    Akabinde talebinizi yine genel müdürlük birimlerimiz aracılığı ile tesise ilettik.

    Tesis önce olumsuz döndü,
    Akabinde hem bölge hem de genel müdürlük birimlerimiz aracılığı ile taleplerimizi özel ricalarımızla birlikte bir kaç kez yeniden ilettik.
    Tesis sonrasında o gün tarihli (28.07.2022) hastane yatış raporu sunulması durumunda kalan gecelerin iadesinin yapılabileceği bilgisini iletti.
    24.07.2022 tarihinde sunduğunuz rapor da tesis yönetimine sunuldu fakat yine de yeni rapor istendi.
    Akabinde hastane ziyaretini uygun görmediğiniz için talebinizi sonlandırmak durumunda kaldık.


    Süreçten bağımsız olarak;
    Bizler acenteniz olarak üzerimize düşenin, elimizden gelenin fazlasını yaptık.
    Fakat maalesef tüm iyi niyetimize ve çabamıza rağmen tesis yaptıkları kapsamlı inceleme sonucu no show'suz iade konusunda gerekçenizi yeterli bulmadığını tarafımıza iletti.
    Bu bilgiyi bizlere aktarırken de tesis içerisindeki genel tesis kullanım (Kids Club, Yemekler, Sahil - Bar - Havuz Kullanımlarınız) durumlarını da bizlerle paylaştılar.


    Sonuç olarak biz misafirlerimize olumsuz döndüğümüz her talepte en az misafirlerimiz kadar üzülüyoruz.
    Hemen her tesisle olan iyi ilişkilerimize rağmen maalesef bazı durumlarda yapabileceklerimiz sınırlı oluyor.

    Hiç bir misafirimize olumsuz geri dönüş yapmak istemeyen, her taleple en ince detayına kadar ilgilenen bir işletme olduğumuza sizler de defalarca kez tanık olmuşsunuzdur.

    Daha önce ki rezervasyonlarınızda da açılmama kararı alan Zeynep Hotel yerine Susesi Luxury upgrade'i vb. gibi bir çok aksiyonu tüm misafirlerimiz için almaktan çekinmeyen, misafir memnuniyetini her şeyin önüne koyan bir acente olduğumuz konusunda kendimize güvenimiz tam.

    Maalesef son talebinizde tesis üst yönetim kararını aşmamız mümkün olmadı.


    Tüm aileye sağlıklı günler diler,
    Saygı ve sevgilerimi sunarım.

    Coşku Can Daşcı
    Diverso Tur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diverso -- 30 Temmuz 2022; 13:58:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Diverso kullanıcısına yanıt

    Coşku bey yeni rapor değil , sadece "hastane yatış raporu gelirse" onaylanacağını ilettiniz yukarıda ki yanlış bilgilendirmeyi düzeltin lütfen.


    2022 F/P Otel Fırsatları


    Ayrıca olayın ertesi günü çıkış talebimizi iptal sebebimiz çocuğun kusmaya devam etmesi ve o şartlarda yola çıkmanın riskli olacağını düşünmemizdi.zaten 1 gece sonra da eşim aynı şekilde kusmaya başladı ve onun ki de 2 gün sürdü.bu şartlarda yola çıkmanın sorunlu olacağını düşünmek çok da zor değil sanırım.


    Sonuç olarak benim raporlu olan sağlık sorununda tüm otellerin onay vereceğini ancak suenoya özgün bu durumun gerçekleşemeyeceğini sizde belirttiniz.sueno sizin tarafınızdan yapılan bir rezervasyonda sadece hastane yatışlı rapora erken çıkış izni vereceğini belirtti ve 5-6 günü rezil halde geçen bir tatilde benim tüm yıl beklediğim tatil rezil olmuş oldu.


    ayrıca otel müşteri ilişkileri ile görüşmemde rezervasyonu setur değil bizim aracılığımızla yapsaydınız çok daha farklı sonuçlanırdı talepleriniz bilgisi de bizzat iletildiğini üzülerek söylemek isterim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Merhaba Shafter.

    İlgili güncelleme yapılmıştır.
    Tesis sizden hastane yatış raporu talep etmiştir.

    "ayrıca otel müşteri ilişkileri ile görüşmemde rezervasyonu setur değil bizim aracılığımızla yapsaydınız çok daha farklı sonuçlanırdı talepleriniz bilgisi de bizzat iletildiğini üzülerek söylemek isterim."

    Bilgisini size kimin aktardığını iletirseniz konuyu ilgili birimlere iletip kapsamlı incelenmesini ve soruşturulmasını sağlayabiliriz.
    Zira bu bilgi hem marka güvenilirliğimiz hem de misafir memnuniyeti açısından ziyadesiyle üzücü ve gerçekliği olmayan bir bilgidir.

    Özellikle bu geri dönüşle ilgili elinizde yazılı bir belge var ise paylaşmanızı önemle rica eder,
    iyi forumlar dileriz.

    Sevgiler.
  • Diverso kullanıcısına yanıt

    Coşku bey kimin ilettiğini ve bana ne tarz bilgiler verildiğini bilmekte. Normalde forum ortamına taşımak istemem ancak şu an sanırım Coşku bey yazmıyor. yine de Ben olayı daha uzatmak istemem zaten 1 gecem kalmış.otelin iyi niyetli yaklaşmadığını herkes bilmekte, çıkış için asıl izni verecek ve noshow olmadan onay verecek tek yetkilinin otel olduğunu da biliyorum fakat otel yetkilisinin sırf olayı kendi üzerinden atmak için siz ve diğer acentaların bu tarz çıkışlarda çok sorun yarattığına dair 30 dk lık bir görüşmem mevcut.


    tekrardan da söylemek isterim ki normal bir rapor istenmesi ile sadece hastane yatış raporu istenmesi arasında ciddi bir fark vardır. Bu hususu atlamanız pek hoşuma gitmedi.


    Otel bana iadeli çıkış izni vermediği sürece de odamdan çıkarak çocuğun kafasını dağıtması için birebir bizim eşliğimizde yemek yemesi , klube gidip legolarla oynaması vb harekette bulunmamız da gayet normal birşey diye düşünüyorum.hem çıkışa izin vermeyip hemde gelip müşteri oteli kullanıyor denmesi pek etik değil sanki.( bu etiklik otelin yaptığı etik değil manasındadır )madem o kadar takip ediyorlar odayı kaç kez kusma dolayısıyla temizlettiğimizide belirtsinler lütfen.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shafter -- 30 Temmuz 2022; 14:40:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bence çok gereksiz bir tartışma sürüyor. Shafter %100 haklı bu konuda. Hastane yatış nedir! Coşku bey siz uzun yazarak sanırım soru işareti oluşturmaya çalışıyorsunuz. Ama konu net. Çocuk otelde hastalanmış. O saatte aile için zaten tatil bitmiş. Sizde çözüm sağlayamamışsınız! Bu kadar net!

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Burada bu kadar uzun uzadıya yazıp kusur müşteride yorumu yapmak yerine keşke biz otel ile tüm iletişim araçlarımızı kullandık ancak otelin tek yetkili olduğu noshow olmadan çıkış izni verilmemesi ve bu izin için sadece müşterinin yatalak olması ve bu yatış raporu istenmesi gerektiği anlatılsaydı daha hoş olacaktı sanki..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tekrar merhaba Shafter.

    Bizim vurgulamak istediğimiz konu;
    Acenteniz olarak, talepleriniz ile ilgili üzerimize düşen tüm sorumluluğu, mesai saati gözetmeksizin, gerek ben, gerek diğer Diverso Tur Ailesi mensupları olarak eksiksiz bir şekilde yerine getirdiğimizdir.

    Biz Diverso Tur ailesi olarak misafirlerimizin her talebiyle en ince detayına kadar, sadece satış ve rezervasyon süreçlerinde değil, konaklama esnası ve sonrasında da elimizden geldiği ölçüde ilgileniyoruz.
    (Çoğunlukla kısıtlı vaktimizde elimizden gelenin fazlasını da yapmaya özen gösteriyoruz)

    Fakat biz hiç bir zaman "her sorunu çözme" iddiasında olmadık, olamayacağız da.
    Zira yetki, görev ve sorumluluklarımızı çok iyi biliyoruz.

    Sizin talebinizde de süreçler eksiksiz bir şekilde yönetilmiş, gerekli tüm işlemler yapılmış, hatta özel ricalarda da bulunulmuştur fakat maalesef olumlu sonuçlandırılamamıştır. Aslına bakarsanız çok sık başımıza gelen bir durum da değildir.

    Yanlış anlaşılmak istemediğimiz en önemli konu ise;
    Sizin yaşadığınız süreçle ilgili bizim konuyu sorgulama gibi bir yaklaşımımız söz konusu değildir.
    Bizim için her zaman misafirlerimizin beyanı esastır ve biz bu beyanlar doğrultusunda hareket ederiz.

    Biz sadece sizin "yardımcı olamadılar" yorumunuza binaen süreçleri ve sorumluluğumuzda olan konuları eksiksiz yerine getirdiğimizi vurgulamak istedik.

    Fakat maalesef bu konuda yapabileceklerimiz sınırlı,
    Günün sonunda talebinizin muhatabı ve onay yetkisi %100 olarak tesistedir.
    Bizlerin yetki, görev ve sorumlulukları dahilinde olan konularla ilgili bir eksiğimiz olmadığını düşünmeniz bizim için yeterlidir.
    Bu konuyu da nezaketle dile getirdiğiniz için ayrıca teşekkür ederiz.

    Son olarak şunu da belirtmek isteriz;
    Tesis yetkililerinin bu süreç boyunca size SETUR ve Diverso Tur Hakkında verdiği eksik, hatalı ve yanıltıcı bilgiler ile alakalı ivedilikle aksiyon almak isteriz. Zira bu manipülasyon içeren hatalı bilgiler marka güvenilirliğimize ve çok önem verdiğimiz misafir memnuniyetine olumsuz yansımaktadır.

    Dolayısıyla belirttiğiniz uzun süreli görüşme ile ilgili bilgileri bizlere yazılı iletmenizi rica ederiz, bu konuyla alakalı hukuki aksiyonlar tarafımızca ivedilikle alınacaktır.

    Başta evladınız, sonrasında ailenizin sağlık sorunları ile ilgili yaşadığınız üzüntüyü bizler de süreç boyunca, her an derinden hissettik.

    Tekrar geçmiş olsun dileklerimizi iletir,
    Ailenizle birlikte sağlıklı günler dileriz.

    Sevgiyle kalın.

    Coşku Can Daşcı
    Diverso Tur Acente Müdürü




  • Diverso kullanıcısına yanıt

    Benim çocuğumun sadece gün değil saatleri bile büyük bir hevesle saydığı bir tatilde bu hale gelmesinin üzüntüsü siz de dahil tüm markaların değerinden çok daha fazladır.


    2022 F/P Otel Fırsatları


    eğer hukuki hakları arayacak bir durumunuz mevcutsa yıllardır müşteriniz olan benim haklarımı savunmak için sueno nun yaptığı bu yanlışlığa karşılık keşke arasanız müşterinizin hakkını..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shafter -- 30 Temmuz 2022; 15:14:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Bizim de tam olarak vurgulamak istediğimiz konu budur.

    Tüm süreç boyunca görev, yetki ve sorumluluğumuz ölçüsünde, elimizden gelenin fazlasını yaptık ve yapmaya da devam etmek istiyoruz.

    Ayrıca yukarıdaki gönderimizde de sadece marka güvenilirliği değil misafir memnuniyeti ile ilgili önceliğimizi de belirtmiştik.

    “Zira bu manipülasyon içeren hatalı bilgiler marka güvenilirliğimize ve çok önem verdiğimiz misafir memnuniyetine olumsuz yansımaktadır.”

    Sevgiyle kalın.

    Coşku Can Daşcı
    Diverso Tur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diverso -- 30 Temmuz 2022; 15:28:14 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Otium family Eco club Side de 3 gündür kalıyoruz. Kötü bir otel. Girişte sinekler karşıladı bizi lobide. Lobideki koltuklar kirli. Evlilik yıl dönümümüzdü. Sürpriz olarak odayı hazırlamamislar. Söyledim akşama hazırlamışlar. Bu kez de isimleri yanlış yazmışlar. Neyse dedik. Yemek bölümü rezalet. Her yer sinek. Yemeklerin üstüne sinekler konuyor. Tabaklar kirli. Tabak seçerken zorlanıyoruz. Fiyat Uygun biliyorum ama en azından yemek kısmı özenli olabilirdi. Yemekler lezzet olarak orta. Çeşit az. Çocuklar fazla. Koridorda çocuklar koşup ses yapıyor. Deniz için plaj servisi var 15 dk da bir kez. Denizi sabah dalgasız. Saat 11 den sonra çok dalgalı. Sabah Deniz temiz. Sonra kirlenmeye başlıyor. Havuzlar steril değil. Bugün hamam sauna yapalım dedik. Hamam için plaj havlunuzu kullanacaksiniz dediler. Hoşumuza gitmedi. Personel çok egitimsiz. Tek güzel tarafı akşam 21.00 22.00 arası gösteriler. Bir daha bu oteli tercih etmeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Diverso kullanıcısına yanıt

    tarafıma manipülasyon yaptığıma dair bir suçlamamı söz konusu acaba? Öyle algılanmakta son mesajınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    Sizin ifadelerinizden değil, tesisin verdiği bilgilerden söz ediyoruz.

    Bununla alakalı bir aksiyon almak istiyoruz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 138139140141142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.