Şimdi Ara

SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) (340. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: degajman Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.004
Cevap
200
Favori
403.214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bayfeynman B kullanıcısına yanıt

    Benimki de aynı eğiliklik oranıyla ters tarafa yatik hocam. Uzun zamandır gözüme takılıyordu. Kurulumu da servis yapmıştı ama çok dert değil yani dikkatli bakarsam görüyorum çok rahatsız etmiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyereksiyon kullanıcısına yanıt
    Yok dert degil, yanlis baglanti dolayisiyla degilse sorun degil benim acimdan, dogru yapmamamdan kaynakli mi diye dusunuyordum (ki hos, delik yerleri de belli zaten)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bayfeynman B kullanıcısına yanıt

    Senin televizyon yine iyi. Benim televizyonu servis eğik monte etti. Ya bu eğik falan diyince de S95C’ler böyle demişlerdi. 1 gün sonra eğiklik artmıştı. Sonra iş başa düştü ayağı komple söküp yeniden kendim monte ettim.

    ayakları çok güven vermedi geçenlerde duvara astım.


    SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görmez kullanıcısına yanıt

    Acaba OCB’nin ayağa baskı yapması nedeniyle mi eğik duruyor? OCB’yi masaüstüne koyarak da kontrol ettiniz mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Yok Savaş hocam ayağı düzgün monte edememişler. Ayakla tv arasında birkaç milim boşluk vardı. Resimde OCB’nin üst kısmında boşluk görünüyor.

    Duvara astım artık kafam rahat. OCB’yi de ünite arkasına yine duvara astım.


    SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU)


    SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Görmez kullanıcısına yanıt

    Duvarda gerçekten harika duruyor. TV arkasına gizlemem gereken çok fazla şey olmasa ben de 1 dk düşünmezdim sanırım.

  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Bence de televizyon kesinlikle duvarda asılı olmalı.

    Hem de ünite üzeri çok daha derli toplu oluyor.

    Eski televizyonum Q80T’de duvarda asılıydı.

    İmkan varsa sende as hocam. Kablolar için Amazon’dan kablo kanalı aldım, aparatı da hareketli aldım.

    İsteyen olursa linkleri paylaşırım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayfeynman B kullanıcısına yanıt
    Tv mi yamuk tv unitesimi yamuk su terazisi ile uniteye bakin sanki unitenin sag tarafi daha asagida gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ironwrist34 -- 3 Ağustos 2024; 17:22:14 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Görmez kullanıcısına yanıt

    Kablo aparatini paylasirmisin ustad


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mrbaronx kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim cihaz arıza yaptığı için 444 77 11'den servis kaydı verdim bugün, garantisi olsa da servisin eve hizmet vermesi 500tl dedi şaşırdım.

    Garantili ürünün servisinden bile para alıyorlar, bana saçma geldi açıkcası ilk kez böyle birşey görüyorum.

  • Vain kullanıcısına yanıt
    Öyle bir şey yok. Isteyemezler ücret. Ne için servis talebinde bulundunuz? 2. Kez tv kurulumu yaptırmak için vs ise tabii ki ücret talebinde bulunulur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QRX

    Öyle bir şey yok. Isteyemezler ücret. Ne için servis talebinde bulundunuz? 2. Kez tv kurulumu yaptırmak için vs ise tabii ki ücret talebinde bulunulur.

    TV'de (S95C) arıza var onun için talepte bulundum, geçenlerde dizi izlerken kendi kendine kapanmıştı sonra bir daha cihazı açamadım cihaza güç gelmiyor.

    Farklı kablo ve prizle denedim başarısız. Yabancı forumlarda yurtdışında bu sorunu yaşayan bulabildim, S95B'de yaşamış o da power kartı değiştirmişler o kişide.

    Ben de muhtemelen benzer bir donanım arızası olduğu için servis kaydı verdim, Samsung çağrı merkezindeki bayan sistemin bu şekilde ücretli olduğunu söyledi.

    Eve hizmet ücretiymiş, zaten eve gelmeden nasıl olacak, 65" TV'yi kucaklayıp servise gidemeyeceğime göre.


    Edit: Gelen servis öyle birşey yok dedi, ücret almadı. Telefondaki bayan sorumu yanlış anladı sanırım ondan öyle dedi. Garanti dışı işlem olduğu zaman 500 lira alıyorlarmış sadece.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vain -- 6 Ağustos 2024; 14:10:50 >




  • Benim samsung mu9000 modeli son 15gundur uygulamalar calismiyor internet sorunu veriyor nete bagli ttnette geldi bakti evdeki nette sorun yok hersey full sorun tvde dediler samsung mh ise uzaktan baglantida yapamadi smart hub sildim ama yeniden kuruluma gecemedim tv yeniden kuruluma izin vermiyor sorun neyden kaynakli bir turlu cozemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris007

    Benim samsung mu9000 modeli son 15gundur uygulamalar calismiyor internet sorunu veriyor nete bagli ttnette geldi bakti evdeki nette sorun yok hersey full sorun tvde dediler samsung mh ise uzaktan baglantida yapamadi smart hub sildim ama yeniden kuruluma gecemedim tv yeniden kuruluma izin vermiyor sorun neyden kaynakli bir turlu cozemedim

    Merhaba,


    TTNet Güvenli internet profili (Aile yada çocuk) açık ise kapatın/kapattırın. Ttnet uygulaması ile online işlemlerden kendiniz yapabilirsiniz. Uygulama yüklenmemesi yada girmemesi bu sebeple oluyor.


    Deneyin.


    Gelen yetkililerin bunu bilmemesi de ayrı muamma..

  • Vain kullanıcısına yanıt

    Sorununuz çözüldü mü?

    Problem neymiş hocam?

  • Görmez kullanıcısına yanıt

    Hocam sorun anakart arızası, ama tahmin ettiğim şekilde one connect box içindeki power kartı ve görüntü kartları değil, TV'nin ana ünitesinin ortasındaki asıl anakart.

    O değişince düzeldi ama TV'nin belleği de gitti tabi herşeyi sıfırdan kurmak zorunda kaldım. Eve gelip ücretsiz değiştirdiler.

    Servisleri çok hızlı çalışıyor memnun kaldım, servis ücreti de alınmadı. İlk gün arıza tespiti yapıldı parçaları sipariş verdi, 2. gün gelip değişim yaptı sorun çözüldü.

    TV'nin sanırım 4 tane modüler boardu var zaten arıza yapınca tamiriyle uğraşmıyorlar direkt söküp yeni board takıp gidiyorlar ondan evde hızlıca tamir olabiliyor.

    Eskisi gibi TV'yi alıp götürmüyorlar yani.

  • 
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.