Şimdi Ara

2023 DS 7 E-TENSE 4X4 360 Türkiye’de: İşte fiyatı ve özellikleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2023 DS 7 E-TENSE 4X4 360 Türkiye’de: İşte fiyatı ve özellikleri
    DS Automobiles, seyahat sanatının önde gelen temsilcisi DS 7 modelindeki seçeneklerini DS 7 OPERA E-TENSE 4X4 360 ile en üst seviyeye taşıyor. 2.910.900 TL’lik başlangıç fiyatıyla; dizel ve E-TENSE seçenekli DS 7 modellerinin en üstüne konumlandırılan DS 7 OPERA E-TENSE 4X4 360, özel donanımlarıyla da Premium SUV segmentindeki benzersiz konumunu güçlendiriyor.



    4.593 mm uzunluğunda, 1.906 mm genişliğinde ve 1.625 mm yüksekliğindeki DS 7 OPERA E-TENSE 4X4 360, 2.738 mm’lik aks mesafesiyle geniş bir iç mekan sunuyor. Ayrıca standart konumdayken 555 litrelik bagaj hacmiyle de tüm ihtiyaçları karşılayabilecek yükleme hacmi, elektrikli ayarlanabilen sırtlık eğimi ve katlanabilen arka koltuk sırtlıklarıyla kademeli olarak genişletilebiliyor.



    Formula E’deki E-TENSE teknolojisi



    Formula E’deki iki adet çifte şampiyonluğuyla DS Automobiles, E-TENSE teknolojisini seri üretim otomobillerine aktarıyor. 360 HP’lik versiyonun Grand Touring ruhu, DS PERFORMANCE tarafından gerçekleştirilen özel geliştirmelerle destekleniyor. Bu versiyonun şasisi 15 mm alçaltılırken, iz açıklığı da önde 24 mm, arkada ise 10 mm genişletildi.



    2023 DS 7 E-TENSE 4X4 360 Türkiye’de: İşte fiyatı ve özellikleri
    DS PERFORMANCE logolu dört pistonlu kaliperlerle ön frenler 380 milimetre çapa ulaştırıldı. Tüm bu geliştirilmeler sonucunda, otomobilin yaya güvenliğine katkı sağlayan “Soft Nose” ön tasarımında ve elektrikli olarak açılıp-kapanan bagaj kapağındaki DS PERFORMANCE logoları da diğer DS 7 modellerinden farklılaştırıldığını gösteren ince detaylar arasına ekleniyor.



    DS 7 OPERA E-TENSE 4×4 360’da, 200 HP gücündeki benzinli motoru ile dört tekerlekten çekiş sağlayan ön ve arka akslardaki 110 ile 113 HP gücündeki elektrikli motorlar, şarj edilebilir hibrit segmentinde referans olacak bir güç-ağırlık oranı sağlıyor. Sistemin maksimum tork değeri 520 Nm olan DS 7 OPERA E-TENSE 4×4 360, 2.021 kg’da tutulan ağırlığı ile sınıfında lider performansıyla öne çıkıyor.



    Elektrik motorları ile 14,2 kWh kapasiteli batarya birleştiğinde, tamamen elektrikli olarak, 62 km’ye (WLTP şehir içi döngü) ve 57 km’ye (WLTP-birleşik döngü) kadar menzil sunabilirken, otoyol koşullarında güvenli sürüş sağlayabilecek şekilde 140 km/sa tamamen elektrikli azami sürate erişebiliyor.



    2023 DS 7 E-TENSE 4X4 360 Türkiye’de: İşte fiyatı ve özellikleri
    DS 7 OPERA E-TENSE 4×4 360, sadece 40 g/km CO2 (WLTP ağırlıklı birleşik döngü) emisyonu ve 1,8 lt/100 km (WLTP ağırlıklı birleşik döngü) yakıt tüketimi sunuyor. 21 inçlik BROOKLYN isimli jantları saran 245/35 R21 ölçüsünde Michelin Pilot Sport 4S lastiklerle donatılan DS 7 OPERA E-TENSE 4×4 360, 0-100 km/sa hızlanmasını 5,6 saniyede tamamlıyor.



    OPÉRA'da öne çıkan donanımlar



    Zarafette referans gösterilen DS 7, OPÉRA tasarım konseptinde iki renk seçeneği sunuyor: Bazalt Siyahı ve yeni İnci Grisi. Bu tasarım konsepti tüm motor seçeneklerinde tercih edilebiliyor. Fransız Lüksü’nde uzman, en iyi zanaatkarların ruhuyla, DS Automobiles uzmanlığı, kabin içi tasarımında gözler önüne seriliyor. Çok sayıda parçanın birleştirilmesiyle ortaya çıkarılan lüks saatlerin metal kayışından esinlenen DS Automobiles ekibi, koltuk tabanı ve sırtlığını tek bir deri parçasından ve dikişsiz tasarlayarak olağanüstü konforu yakaladı.



    2023 DS 7 E-TENSE 4X4 360 Türkiye’de: İşte fiyatı ve özellikleri
    Koltuk, sıradan bir koltuğa kıyasla daha fazla malzeme kullanılarak, yüksek yoğunluklu köpükten üretildi. Daha yoğun malzeme sayesinde hem daha yüksek uzun yol konforu sağlanırken hem de yıllar geçse de formu korunuyor. Masaj, ısıtma ve soğutma işlevleri, koltuğun konforunu tamamlıyor. Koltuklardaki Nappa deri, kapı panellerini, ön konsolu ve orta konsolu da kaplıyor. Hava yastığı kapağında da deri kaplama kullanılıyor. İnci dikişli süsleme ve “Clous de Paris” kabartmalı ek parçalar, DS Automobiles ustalarının imzasını taşıyor.



    Ayrıca Bkz.BMW 5 serisi ile araç içi oyun oynama sistemi hayata geçiyor



    Standart donanımlar, kamera destekli süspansiyon sistemi DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, 2. seviye yarı otonom sürüş sistemi DS DRIVE ASSIST, bilgi-eğlence sistemi DS IRIS SYSTEM, yeni DS PIXEL LED VISION 3.0 farlar, kamera ve radarla kontrol edilen aktif güvenlik freni, geri görüş kamerası, ön ve arka park sensörleri, ısıtmalı, masajlı ve havalandırmalı ön koltuklar, elektrikli arka koltuk sırtlığı, arka koltuklar için uzaktan kontrol panelli ve anti-alerjen filtreli geliştirilmiş çift bölgeli otomatik klima kontrolü, ısıtmalı ön cam, panoramik açılır cam tavan ile ses ve ısı izolasyonlu yan camları içeriyor.









  • 2.9 milyon başlangıç +500bin opsiyon+galerici abimizin de üretimdeki emeği = 4milyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.9 milyondan sonrasını okumadım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tasarımı çok hoşuma gidiyor

  • Mand1ra_Hekimi kullanıcısına yanıt

    tahminimce galeriye düşmeden alırsınız, bu tip araçları öyle herkes toplamıyor piyasadan.almanlarin bu paraya 1.6 benzinli standart araba sattığı düşünülürse bedava bu araç




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 29 Mayıs 2023; 9:21:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hsshhjs fiyata bak.

  • ucuzmuş, sardırayım hemen bir tane...

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • artık 6~10 milyonu bulur... yaptığınız tercihlerin sonucu...

  • beter olun . dahada pahalı olsun herkes eşşeğe binsin.

  • jubeii kullanıcısına yanıt
    İş arıyorsan büyükşehirlerde bulamazsın eşşeği genelde anadolu da kullanıyorlar

  • Kafayı yemişler. Daha ucuza EQA gibi bir nimet varken, daha ucuza sıfır km E200d varken, bunu alan kişi parasını çöpe atmayı seviyordur.

  • zotacing kullanıcısına yanıt
    360 PS diyor
    520 nm diyor
    Nappa deri diyor
    Aktif süspansiyon diyor

    Bu fiyatta bunları veren Mercedes en az 4m bandında

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yakpinar1222 Y kullanıcısına yanıt

    EQA'nın torku da 520nm ve 292hp güç var. Benzinli ve dizelin 500hp'sine denk geliyor mantık olarak. Kalkışta ve 0-150 hızlanmalarda falan 360hp hikaye olur yani. Kaldı ki Mercedes'in en kötü derisi bile PSA grup derisinden ve malzeme kalitesinden üstün olacağı gibi, gerek donanım gerek iç tasarım olarak ezer geçer.


    DS7'yi bugün 2.9 milyona al 1 yıl sonra acil satmaya çalış 2 milyona satamazsın, EQA'yı 2'ye al 1 ay sonra 2.5'a satarsın.



    EQA'yı sür sonra ne demek istediğimi anlarsın.

  • yakpinar1222 Y kullanıcısına yanıt

    Ne olursa olsun kimse Mercedes veya BMW varken ds markasına 3 milyon vermez .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fduz kullanıcısına yanıt

    Siz kardeşlerimle beraber yanyana çalışırız. Çobanımız bir kaderimiz bir nasıl olsa kardeş sayılırz. Yok illa ben bindircem die ısrar ediosan çobanı tamam sen bindir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 30 Mayıs 2023; 13:46:39 >
  • zotacing kullanıcısına yanıt

    e200d nin bu arabayla alakası yok

    EQAyla uzun yol kepazelik,bu arabaya bu parayı veren menzil derdiyle ulaşmak istemez.

    mercedes in kalitesi falan demişsin de,kaliteyle arabanin segmenti yükselmiyor , ds7 premium suv, EQA kompakt.

    a3 sedanla insignia kiyaslayip ama audinin halkası var2023 DS 7 E-TENSE 4X4 360 Türkiye’de: İşte fiyatı ve özellikleri  diyen eleman gibi konuşmuşsun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 30 Mayıs 2023; 17:20:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Cevap vermeye değmeyecek ama yazayım;


    2 nesildir W213 kullanıyorum makyajsız ve makyajlı olmak üzere ki, E220d'yi beğenmeyip E300d'ye geçtim. A3 Sedan'a gelince Insignia'dan daha iyi bir araç her konuda evet, segment farkı olması beni alakadar etmez. Opel yani sonuçta oldukça dandik bir marka ve taşra bölge markası artık son 10 yıldır, büyük şehirlerde yok denecek kadar az. Bunu geçelim.


    Menzil konusuna gelince, dikkatsiz neredeyse sürekli performans kullanımında bile 250km şehir içi menzili var, normal kullanımda 380km yapıyor EQA, 20.000TL'ye şarj istasyonu da takıyorlar. Şehir içi kullanım için fiyat/performans ürünü. Eksiklerini yazdım, malzeme kalitesi ve yalıtım kötü, A olduğu için arka ambiyans aydınlatma çok zayıf ve yok denecek kadar az. Burmester opsiyona gelince; E300d'de ki burmester ile EQA arasında dağlar kadar fark var, en çok şaşırdığım konu bu.


    Sonuç olarak Türkiye mantığı ve şartları ile DS7'ye aklı başında kimse 3 milyon TL vermez ama Mercedes EQA'ya 2 milyon çoğu kişi verir ki, araç yok satıyor zaten.


    DS7 SUV değil ultra suv olsun fark etmez, EQA'nın kompakt olması da önemli değil çünkü 4x4 sürekli ve arka aks EQE gibi olmasa da dönüşlerde milimlik yardımlar yapıyor.





  • zotacing kullanıcısına yanıt

    a3 sedan insigniadan daha iyi bir araç değil,D segmentinin rahatlığı yeter insana.

    insignianin girdiği virajda a3le takla atarsın o da cabası

    a3 un çivili yatak hissi veren bombok koltuklarının yanında insignia koltuğunu alır evine koyarsın o derece rahat.

    ds7 için yazanlar ds9 için de yazdı o da yok sattı bu da yok satacak,insanlar tam elektrikli arabaya henüz hazır değil.bu tip araçları alanlar uzun yola gezmeye falan çıkar, o menziller rezalet.

    ha yaparsın 800 1000km giden araba,veya 5 dakikada %80 şarj ben de alırım.

    şu anda plug in en mantıklısı o yüzden.

    w213u beğenmiyorum,makyajlı versiyonu da beğenmedim.arabada yapay bir şeyler var,yalıtımı da kötü.

    w212 fl kullandım w211den sonra bindiğim en iyi e serisiydi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 30 Mayıs 2023; 19:43:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Neyse sahip olmadığın/olamadığın arabalar hakkında konuşma bir daha, en azından bana alıntı yapma hadi bakayım.

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    adanada mercedes geçmiyor, ben nakliyeci adamım anlamam e den falan.

    biner gezerim yol yaparım,alır satarım aile büyük ama uğraşamam adana gibi yerde 2 milyonluk arabayla

    b6 bana yetiyor.

    sende bizahmet üstünde her premium alman logosu gördüğün arabayı bir halt zannetmekten vazgeç


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.