Şimdi Ara

1.370.000 e HONDA JAZZ E-HEV *0-100 9,4 SN, 253 NM TORK *ADAPTİF CC*ISITMALI KOLTUK*10 AİRBAG* (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
1.300
Cevap
53
Favori
57.362
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
41 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Jazz bence çok güzel bir model. Tipsiz denilebilir, makyajda 3 yıl öncesine göre pek bir değişiklik olmamış olabilir, eleştirilecek çok sayıda özelliği olabilir; ama aracın yanına gittiğinizde gerçekten kaliteli hissettiren detayları var. Üstelik Japonya'da üretilmiş olmasını da önemli buluyorum.

    İncelemelerde göremedim, bagajın altında yedek lastik bulunuyor mu?

    Honda Jazz Crosstar versiyonu bayilere ay sonunda gelecekmiş onu bekliyorum.

    Sizce fiyat artışı olacak mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Revolucionist R kullanıcısına yanıt

    yedek lastik yok; resimlere bakarsanız orta boy bir eşya koyma gözü var.


    lastik tamit kiti veriyorlar o da bagajın iç duvarlarında kapaklı bir gözde.


    ülkede bir şeye zam gelmemesi mümkün mü?


    bence bu fiyata bulmuşken sevdiyseniz de kaçırmayın derim.


    crosstar da fiyat garantisi alabiliyorsanız bekleyin; ama alamıyorsanız riske etmeye değecek kadar özelliği yok bence.


    hem daha fazla tüketiyor daha ağır olduğu için. şahsi beğeni olarak da bence elegance daha yakışıklı


    makyajda crosstar hiç değişmedi ama elegance çok değişti.


    eski elegance



    1.370.000 e  HONDA JAZZ E-HEV *0-100 9,4 SN, 253 NM TORK *ADAPTİF CC*ISITMALI KOLTUK*10 AİRBAG*


    yeni elegance



    1.370.000 e  HONDA JAZZ E-HEV *0-100 9,4 SN, 253 NM TORK *ADAPTİF CC*ISITMALI KOLTUK*10 AİRBAG*



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 12 Ağustos 2024; 19:1:21 >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Geçtiğimiz aylarda 1400'leri aşan fiyatı vardı, şimdi 1290 ve 1350 liradan iki versiyonu satışa sunmuşlar. Bir süredir fiyatın düşmemesi ve bayilerde özellikle crosstar versiyonunun kalmamış olması, aracın fiyatının artar mı diye sorduruyor ister istemez. Ayrıca aracın Almanya fiyatı da 26-30 bin euro arasında değişiyor. (1100 TL civarına denk düşüyor sanırım.)

    Honda Jazz'ı incelediğimde beğendiğim yönleri:

    -Hyrbrid olması, şehir içinde trafikte kalınca otomatik dur kalk yapabilmesi, şerit takibi ve ortalaması, düşük yakıt tüketimi, yeterli arka koltuk diz mesafesi, içinin ferahlığı, 10 adet hava yastığı olması, ekran yerine düğmeli klima tercih edilmesi ve tabii ki güven veren HONDA motoru.

    -Anahtarsız çalıştırma, kablosuz Carplay, otomatik katlanan aynalar, tek tuşla kapanan camlar ve aynalar zaten olmalıydı ve yapılmış.

    Beğenmediğim/burayı okuyorlarsa araca eklenebilecek yönleri:

    -Sunroof ya da cam tavan seçeneği olmaması, arka koltukta kolçak olmaması, şoför kolçağının ileri geri hareket etmemesi, klimanın sürücü/yolcu diye ayrılmaması, kör nokta uyarı sisteminin olmaması, kablosuz telefon şarj alanı yapıp sistemi kurmamaları, arka tarafta klima fanı olmaması.

    -Aracı o kadar para verip satın alıp bayilerin çok da maliyeti olmayan ancak aracı koruyan bagaj havuzu/paspas hediye etmemeleri.

    Ekleme: Ayrıca renk seçeneğinin ve donanım seçeneklerinin Avrupa'da olmasına rağmen Türkiye'de sunulmamış olması. Merak edenler için Almanya Jazz Katalog

    Almanya'dan başka bir katalog



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Revolucionist -- 12 Ağustos 2024; 19:26:27 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Kaporasını verdim bu arada. Aracın gelmesini bekliyorum.

    Benim gibi inceleme videolarını inceleyip elegance mi crosstar mı almak lazım diye karar veremeyenler için, aradaki 60 bin lira fark Crosstar'ın şu farklarından kaynaklanıyor:

    -Suya dayanıklı kumaş/kısmi deri koltuklar (Su döküp deneyenler var, önemli bence.)

    -16 inç çelik jantlar (Aracı bir tık yüksek gösteriyor)

    -Tavan rayları (Bagaj yetmezse ekleme için ideal)

    -Direksiyon ısıtma (Bence önemli değil, olmasa da olurdu.)

    -Arka camların karartılmış gelmesi. (Fena durmuyor.)

    -Anahtarsız araca giriş. (Elinizde yük varken çok avantajlı.)

    Tek dokunuşlu ön ve arka camların kapanıp açılması. Anahtarla açılıp kapanan camlar. (Yazın araca girmeden önce araç çalışmadan önce açmak ferahlık sağlıyor.)

    -USB girişinin 4 adet olması. (Bundan emin değilim.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Revolucionist -- 12 Ağustos 2024; 21:6:13 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Revolucionist R kullanıcısına yanıt
    Bu listeden ilgimi ceken anahtarsiz giriş ve anahtardan acilan camlar, digerleri benim ihtiyacim olan seyler degil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    aynen..mevcut aracımda (focus) araç yıkarken çok dertli bir konu..nihayetinde anahtar cebinde oluyor...su değdikçe sensör devreye giriyor, kapı kilitlenip açılıyor..tabi aynalar da sürekli katlanıp açılıyor...


    bir de elinde malzeme olsa bile kapıyı açmak için yine de elini kapı koluna sokuyorsun, kapı kendiliğinden açılmıyor..kaldı ki elimde sert malzeme varsa kapıya çarpabiliyor, kapıyı çizebiliyor..


    4 camın uzaktan açılması..açıkçası akü ömrü için cam açma kapamayı bile araç çalıştıktan sonra yapıyorum..camlar tam açıkken kapıları çarpmam genelde..çünkü zamanla iç malzeme gevşiyor, sonra ses yapıyor..hatta yolcu inip binerken bile önce bi kapatırım , yolcu zaten maşallah kapıyı son sürat çarpacak zaten..:))


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt
    Açıkçası dediklerinizi ilk defa duyuyurum. Yani aracı yıkarken anahtar zaten ıslanmamalı. Bu yüzden anahtarsız kapı/ayna açma-kapama özelliğinin sorun yaratması Focus'a özgü bir durum sanırım. Jazz'da böyle bir olay yaşayan var mı?

    Bir de yol kamerası almak lazım. Bence şu an xiomi olanından var, aracı park ettikten sonra takılı kaldığı için kaç defa aküyü bitirdi. Çakmaklığa USB üzerinden her defasında bağlıyor ve çıkarıyorum. Acaba direkt aküye bağlananlar mı iyi? Tavsiyesi olan var mı?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Revolucionist R kullanıcısına yanıt
    Araç kamerasını kablo çekerek bağlıyorlar ama nereye kablo bağlantısı yapılıyor onu hatırlamıyorum. Forumda çok detaylı bir kamera konusu var Olgu beyin, onu takip ederseniz park halinde aküyü bitirmeden nasıl bağlanır öğrenebilirsiniz...

    https://forum.donanimhaber.com//arac-ici-kamera-tavsiyesi-70mai-pro-vergi-dahil-77--74988670?q=

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt
    Suna dikkat etmek lazim yabanci forumlarda da var kameranin kablosunun direklerdeki airbaglari bloke etmemesi gerek. Yani direk kaplamasi komple sokulup kablonun sabitlenerek monte edilmesi en sagliklisi.

    İngiltere de muayeneden kalıyormuş araclar mesela bu tip seylerde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Doğrudur, benim 2 aracımda da kamera var ama park halinde kayıt yapmıyorlar. Nedeni de kablo çektirmekle uğraşmak istememem. Sitede görece güvenli bir yerde yaşadığım için trafikte kayıt yapması yeterli geliyor bana. Ama sokağa bıraksaydım mutlaka yaptırırdım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt
    Ben eski aracimda cakmakliktaki usb ye baglamistim sadece arac calisirken calisiyordu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Revolucionist R kullanıcısına yanıt

    yanlış anlatmış olabilirim..anahtarsız girişi belki de yanlış anladım..


    şöyle ; aracın kapı koluna uzandığında merkezi kilit açılıyor..haliyle anahtarı kullanmana gerek kalmıyor..ama anahtar ya da cep telefonu uygulama vs yine yanında, yakınında, cebinde olması gerekiyor.. kapı kolunda sensör var di mi..elini görünce kilit açılıyor..


    aracı yıkarken de haliyle anahtar yanında, cebinde vs oluyor..anahtarın ıslanması değil mevzuu..kapı koluna tazyikli su değince, ya da süngerle yıkarken vs sensör devreye giriyor..merkezi kilit açılıp kapanıyor, aynalar açılıp kapanıyor..


    yani anahtarsız giriş dediğimiz şey, anahtarın kumandasına dokunmadan kapıya elinizi attığınızda sensör yardımı ile merkezi kilitin açılması olayı ise....


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt
    Bu araba da anahtar cebindeyken kapi kolunu tutunca aciliyormus.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt
    Brayleys Cars & Bikesyoutube
    Honda Jazz Hybrid | Official HandOver
    https://www.youtube.com/watch?si=1AaqFUlLp3vqHpjP&v=q35fOga5RgA&feature=youtu.be


    Burda adam arabayi sana teslim ediyormus gibi anlatiyor makyaksiz versiyonlar ama sistemleri aynidir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Anahtarsız giriş bu ise, sensörler anahtarı hissediyor işte..yakında isen..sanırım 1 metre falan olmalı...ama sensörler hassas..hatta kapıya hiç dokunmadan, sadece parmaklarını bile kolun arkasına kola değmeden göstersen, açılıyor kilit..iyi bir şeydir bilemem..ama aracı yıkarken, kapıları açmam gerekmiyorsa anahtarı uzakta tutuyorum...tabi ev önünde..benzinlikte nereye koyacaksın...bir de telefon uygulaması ile uzaktan açmak mümkün diye okumuştum...anahtarı evde unuttun vs, gittin araç başına..bilmiyorum..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sende fluence yok muydu

  • Aynaların bükülmesimi istemiyorsan , multimedyada bir komut var aslında..ama bu sefer de araç kilitlendi mi açık mı bıraktın tereddüt oluyor..kapıyı kontrol et dersen de ancak arka kapılardan anlarsın çünkü ön kapıya elini atarsan kilitliyse de açılacak tekrar:)) keyless ama,, aması var işte..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turizmpsikoloğu T kullanıcısına yanıt
    Bana sorarsaniz aynalarin her kilitlemede kapanmasi cok da gerekli olmayan bir ozellik. Eski aracimda aynami sadece dar bir yere park ettigimde elimle kapatiyordum. Surekli ac kapa ac kapa havali gotunmesinden baska bir faydasi yok bence.

    Ha elektrikli kapansin arac surerken dar bir sokaga girdigimizde egilmeden bukulmeden kapatabilelim evet ama her kilitlemede kapanmasi gereksiz, ayrica zamanla bozulacak bir mekanizma

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    ben de gereksiz buluyorum.. hele araç yıkarken 10 kere açılıp kapanıyor, kapı sensöründen ötürü... içinde nihayetinde dişli, bir motor var di mi.. ya da bir tel.. illaki bozulacaktır, gevşeyecektir..


    fakat üstad kapı kolu üzerindeki 3 küçük çizgiye dokunarak kapıyı kilitliyorsun ya, o zaman ayna bükülmesinden anlıyorum kapı kilitlendiğini.. lan acaba kilitledim mi diyorsun misal, dönüp bakıyorsun kulaklar bükülü.. yoksa anahtar araçtan uzaklaşınca otomatik merkezi kilit devreye girmiyor.. denedim.. kilitlenmemişti.. nihayetinde doğru karar.. içinde çocuk var, gittin fırına.. araç kilitlenir bu sefer..


    ayna bükülmesini iptal edersen, acep kapıları kilitledim miydi diye tereddüt etmeyeceksin ya da sadece arka yolcu kapılarından bakacaksın kontrole... bagaj kapağından da olmuyor.. keyless hissediyor, bagaj da açılıyor kilitliyse bile..





  • Elegance donanımını 1.290 a aldım. 2 gündür kullanıyorum. Arabanın içinden kullanım kılavuzu çıkmadı. Paspaslar, yangın tüplü çanta ve lastik tamir kiti çıktı. Sizde de böyle mi

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.