Şimdi Ara

HONDA JAZZ 1.5 E:HEV MENZİL ARTTIRICILI ELEKTRİKLİ ARAÇ-STD 10 AİRBAGLİ TEK B-C SEGMENTİ OTOMOBİL (86. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.722
Cevap
59
Favori
89.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zaferbarut Z kullanıcısına yanıt
    Ayari var ya kolda, onunla ayarlamayi denediniz mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Var onu kullanıyorum ama stabil değil gibi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • zaferbarut Z kullanıcısına yanıt
    Bazen gec algiliyor ama genelde iyi calisiyor , serviste bir ayari varmıdır bilmiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Hocam merhaba,

    Jazz Hybrid ve Coralla Hb Hybrid arasında ne gibi farklar var, birbilerine kıyasla +'ları -'leri nelerdir?

    Özelliklede yakıt tüketimlerini merak ediyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Legend_84 kullanıcısına yanıt
    Segment farkliliklari var bir kere, elbet corolla hb daha iyi olsa gerek.

    Iki marka arasindaki en buyuk fark hibride olan yaklasimlari

    Toyota daha geleneksel ve mekanik bir hibrid sistemi kullanirken, honda elektrikli araca daha yakin bir hibrid sistemi kullaniyor.

    Toyota da benzin motoru cekiste elektrik motoru ile ortak calisirken, honda da 80-120 km arasi hizlar haric tekerleklerle baglantisi yok.

    Teknik veriler brosurlerinde ne yaziyorsa odur her iki markada tutturuyor degerlerini.

    Hayirli gunler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Vay be, tasshelhof kardeşi yıllar sonra yine gördüm, ama bu sefer mitsubishi yerine honda övüyor. Ben taa colt, attrage sahibi olduğu günleri hatırlıyorum. :)


    neyse hayırlı olsun yeni araban. Güzel bir tercih. Jazz şu an alınabilecek en mantıklı b sınıfı araba olabilir benim gözümde. Ne de olsa made in japan :)


    ’hayırlı günler’

  • Jeremy Klakson kullanıcısına yanıt
    Eyvallah, colt ve attrage da zamani icin cok basarili araclardi, onlari da kimse tanimazdi.

    Simdi jazz da ayni sekilde.

    Hayirli gunler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yaklaşık 1 ay önce iş arkadaşlarımız aldı. Almadan önce polosundan, t cross'una, c4ünden c5 aircorssuna, corolla crosstan, hr-vsinden capturuna bakmadığımız araç kalmadı. Bu fiyata bundan daha iyi f/p aracı yok. 2013 eski golf 7lerini takas verip aldılar.


    Arada ben de düzenli kullanıyorum. Her şeyiyle çok keyifli ve pratik bir araç. Elektrikli motor ve cvt'nini ipeksi kalkışı olsun, dar dönüş çapı olsun, koltuk, direksiyon ısıtmaları olsun, ferah görüş açıları, geniş iç mekanı olsun, vw nasıl golfü özenerek üretiyorsa, hondanın da özenerek ürettiği aracı jazz belli.


    Bilmeyen çok kişi dıştan bakıp önyargılı davranıyor şirinmiş falan diyor ya da içini dar zannediyor ama içine binip kullansalar çoğu insanın fikri değişecektir. Ben ki "e serisinden aşağısı, 3 litre motordan altı küçüktür keyifsizdir, olacaksa turbo olmalı" diye gezen adam buna bayıldım.


    Beğenmediğim özellkleri:


    1. çalıştırdığınızda jeneratör motorunun gürültüsü
    2. atmosferik motorunun ses izolasyonu daha iyi olabilirdi
    3. sunroof eksikliği
    4. multimedia sistemi ses kalitesi vasat
    5. b modu vitesten olması kötü, hr-vdeki gibi direksiyondan kulakçık olsa daha pratik olurmuş
    6. şehir içinde pili yeteri kadar verimli dolduramıyor gibi, biraz daha etkili bir sistem olabilirdi
    7. geri görüş kamerası açıkta olduğu için hemen pisleniyor ve görüşü kapanıyor.
    8. silecek kolu çalışma sistemini sevmedim, vw daha iyi o konuda.
    9. crosstar acayip bir lastik ölçüsü kullanıyor, kış lastiği bulması zor. Biz 55 yanak muadil taktık.


    Bunlar dışında çok sevdim. Tabi tsi'lar gibi koltuğa yapıştırıp hızlanmıyor ama lineer akıcı bir hızlanması var. Hızını rahat alıyor, ama zaten bu aracı kimse performans aracı beklentisiyle almayacaktır. cvt çalışması güzel, civic gibi sanal vitesler var, toyota cvt'si gibi uyuz değil. Sehir içinde sakin sürüş neredeyse komple elektrikli. İlk kalkış çok ipeksi, pedallar, direksiyonlar tam tadında ve net. İçi kesinlikle dar değil, c hatchlerin hepsinden daha ferah ön ve arka yaşam alanına sahip. Kapılar neredeyse 90 derece çok ferah açılıyor, inip binmesi çok rahat. Otomatik led farları iyi çalışıyor ve iyi aydınlatıyor. Koltuk, direksiyon ısıtma bağımlılık yapıyor. B sınıfta çoğu rakibinde olmayan özellikler.


    Süren bayan arkadaşım aracı hiç b moduna falan dikkat etmeden turbo benzinli gibi kullanıyor, işten eve yaklaşık 12km çevre yolu hızlarıyla gidip geliyor. Araba daha 1 aylık ve su anda ortalaması 5.3 litre. Biraz daha özenli kullanılsa, sehir içi olsa zannediyorum 5in altına rahatlıkla iner. Ha basarak da kullansnaız tüketim artmıyor, çünkü sürekli bir şekilde şarrj edip destek alıyor.


    Bence sehir içi için mükemmel bir araç. içi modern, teknolojik, çok donanımlı, konforlu, 6 sene garantili. Yaris, clio gibi hibrit muadillerinin 1700e yaklaşan fiyatlarını, donanım eksikliklerini ve dar yapılarını düşününce jazz kendine has bir segmentte ve rakipsiz bir durumda şu an. Bu tip bir araç arayanlar mutlaka incelemeli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Sparhawk -- 4 Ocak 2025; 16:33:37 >




  • Uzun ve guzel mesajiniz için tesekkur ederim. Tek bir noktayi duzeltecegim, aracta cvt sanziman yok.

    Elektrik motorlari sanziman taklidi yapmakta, kasnak kayis tork konvertoru vb mevcut degil.

    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 4 Ocak 2025; 17:36:46 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Elinize sağlık. Honda Jazz daha iyi anlatılamazdı.

    5 aydır Crosstar versiyonu kullanıyorum, 7 bin km'ye yaklaştı. O kadar memnunum ki, belki Jazz alacaklara bir yararı olur diye yazıyorum.

    Daha önceki aracım Skoda Superb (2015 model) idi. Herkes "attan inip eşeğe bindin" dedi, alırken kimseyi dinlemedim ve şu an hiç pişman değilim.

    Başlıca memnun olduğum özellikler şöyle:

    -Araç her anlamda güven veriyor. Yüksekliği yeterli, görüşü ferah, çarpışma önleyici sistemi olması, farları yeterli, adaptif hız sabitleme çok iyi, özellikle şehir içinde yoğun trafikte dur/kalk yapmak artık dert değil, çünkü Jazz kendi kendine gidiyor ve duruyor. :)

    -Elektronik el freni olması güzel.

    -Benim gibi 2000'li yılların başındaki 0403 Mercedes Benz otobüs sevdalıları için B vites modu benzer bir rötarder freni işlevi görüyor. Çoğu zaman yavaşlamak için frene basmıyorum kasislerde falan, elimi atıyorum B'ye, yavaşlıyor araç :)

    -"Direksiyon ısıtma ne işime yarayacak ki" diyordum, ellerimin donduğu günlerde "harika bir özellikmiş" diyorum artık.

    -Bagajın küçüklüğü umrumda değil, çünkü bagajı hiç kullanmıyorum, arkadaki tek koltuğu katlanmış vaziyete alıyorum, marketten bir ton poşet, hatta litrelerce su şişesi yüklüyorum. Ev taşıdım, kimse inanmaz ama dünya kadar eşya aldı.

    -Arka görüş kamerası stabilliği, kablosuz carplay (iphone kullanıyorum), elektronik olmayan klima tuşları çok kullanışlı. Kesinlikle yolculuk konforunu artırıyor.

    -Anahtarsız giriş harika bir özellik, cebimde olduğu müddetçe elim dolu bile olsa anahtara ihtiyaç duymadan açıyor ve kilitliyorum. Uzun zamandır anahtar tuşlarına basmadım. (Aracı yıkarken basınçlı sudan kaynaklı aynalar ve kapılar çok açılıp kapanıyor sadece, onu çözemedim.)

    Sevmediğim özellikler:

    -Trafikte küçük aracın gördüğü muamele maalesef ülkemizde kötü. Sol şeritten çıkarmaya çalışanlar çok fazla. Trafik ışıklarında kalkışta yetişemiyorlar tabii, o ayrı :)

    -Bu aracın aşırı yağışlı havalarda yan camlarında ve aynalarında bir problem olduğunu düşünüyorum. Hiçbir şey görünmüyor. Belki de ben abarıyorum, bilemiyorum.

    -Ön kaput otomatik yaylı açılabilirdi, demiri çekmek falan uğraştırıyor ama nostaljik Renault 9 Fairway ve 21 Manager aracımı hatırlattığı için ses etmiyorum. :)

    -Arkaya bir kolçak yapılabilirdi, zaten iki kişi oturuyor. Ön kolçak ileri/geri hareketli olabilirdi.

    -Torpido gözü yaylı olabilirdi, yavaş yavaş açılabilirdi, tak diye düşmeyebilirdi. Bir tane küçük lamba işlevsel olabilirdi. Genişliği ideal, üstte ekstra bir torpido daha olduğu için kullanışlı. Bagajda ki ışık az daha artabilirdi.

    -Arka koltukların önündeki type-c girişlerinin aç/kapa yapılan koruma plastiği benim gibi titiz bir insan bile kolayca kopardıysa, bu malzeme "kalitesiz" demektir. Hiç koymasalardı daha iyiydi. Nasıl koptu, hâlâ anlamadım.

    -Yağışlı havalarda kaza önleyici sistemleri kontrol eden kamera tozlandığı için "camı silin" diye uyarı vermesi, kuşku yaratıyor. Araca her bindiğimde silecekleri çalıştırmak zorunda hissediyorum su ile. Belki diğer araçlarda da böyledir, bilmiyorum. Viraja bazen şerit takip aktifken sert girince de viraj sistemi devre dışı kalıyor, onu da çözemedim.

    -Sunroof/cam tavan gece yıldızları izlemek için tabii ki güzel olurdu, ama yandaki a sütunu camlar yetiyor da artıyor. Daha önce cam tavan kullandım. Tavanın cam olmayışı, kaza anını düşününce daha çok güven veriyor bana, bilemedim.

    -Vitesin ön tarafında kablosuz bir şarj alanı bu araca yakışırdı. :)

    Eksik bulmaya çalışsak, sabaha kadar yazarız. O olsaydı, bu olsaydı...

    Bu paraya bu kadar oluyor. Daha iyisini alabilen gitsin alsın, ben çok memnunum aracımdan.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Revolucionist R kullanıcısına yanıt

    Güle güle kullanın, torpido için paylaştığım ışık güzel eski yorumlarda bulabilirsiniz onu tavsiye ederim, direksiyon ısıtma bu kış zamanı bağımlılık yapıyor valla olmazsa olmazim oldu  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Jazz crosstar almayı düşünüyorum. Trigeri zincir mi yoksa kayış mı bilginiz var mı? Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NesTeLeN N kullanıcısına yanıt
    Japonlarin ekseriyeti zincirdir. Jazz da zincir tabiki.

    20 senedir japon araci kullanirim daha hic triger degistirmedim, o avrupa arabalarina ozel bir husus genelde.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Bende öyle biliyordum. Bugün bayiye gittim. İlgili personel triger kayış deyince şaşırdım. Bu form sayfasını da takip ediyorum okuyorum. Size sormak istedim. Çok teşekkür ederim. İnşallah 2025 üretimleri gelince nasip olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence fiyati 2 aydir degismemisken bunu degerlendirin. Yeni yil modelleri kesinlikle bu fiyata olmayacaktir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum büyük ihtimal yeni üretimler gelince fiyat yükseltecekler. Büyük fark olacağını düşünmüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • deyvidey kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun. Nereden aldınız? Link falan var mı Hocam?

  • tello2 T kullanıcısına yanıt

    google rizzline yazın çıkan siteden alın; ama son güncell jazz veya crosstar için istiyorum diye belirtin sonradan

  • tello2 T kullanıcısına yanıt
  • 
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.