Şimdi Ara

206 ya lovato sıralı sistem???????

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2001 model 206 xt 'ım var 1.6 16v 110hp sıralı sistem lpg taktırıcam daha once taktıran tavsiye ediceginiz bi marka falan varsa yardımcı olursanız sevinirim bazı ustalar fransız arabalarında sorun cıkıo dedi ve peugeot servisindeki ark. lpg den sonra her hafta gelirsin dio napıcagımı sasırdım



  • 1.4 2004 model 206'm var. Ben de Antalya peugeot bayisini aradım LPG taktırmadan önce. onlar da müşterilerinin sıfır araçlarına bile lpg taktırdıklarını söylediler. ben de taktırdım ve çok memnunum. Atiker sistem var bende. 16V, 1.6 motora da olur muhtemelen çünkü ben taktırırken bayiye mercedes E200 kompresörlü bi arkadaş geldi. Onda da vardı aynı sistemden.
  • ben şole bi yazı okudum o kafamı karıştırdı(kısaca tekrar özetleyeyim.fransız araçlarda enjektör hızları diğerlerine göre çok daha yüksektir ve ateşleme tersten başlar.mevcut lpg markalarının kullanmış olduğu lpg enjektörleri benzin enjektör hızına yetişemez.benzin enjektör hızının %60 ı kadardır.ve devir yükseldikçe hıza yetişemediği için bir noktadan sonra açma kapama işlemini yapamaz ve sürekli açık kalır.bu da motora gereğinden fazla yakıtın gitmesi anlamına gelir.dolayısıyle tasarrufta performansta beklenenin altında kalır.bu nedenle bizde daha önceki yapmış olduğumuz bir kaç fransız gurubu araçtan cihazı sökmek durumunda kaldık.ancak LANDİ RENZO bu sorunu ortadan kaldırdı.kullanmış olduğu enjektör mevcut enjektörlerin en hızlısı.8000 devre kadar dahi aracın ihtiyacına karşılık verebiliyor.belki diyeceksiniz daha önce adını hiç duymadım diye.bunun nedenide maliyeti biraz yüksek bir cihaz olduğu için firmalar pek tercih etmez pazarlama sıkıntısı olur diye.programsal üstünlükleri ilede diğer markaların bir kaç adım önünde olan bir marka.biz müşterilerimize genelde bu markayı öneriyoruz heleki fransızsa.diğer markalar matrix ve valtek olmak üsere iki tip enjektör kullanır.hatta programları bile nerdeyse aynıdır.yani farkları sadece etiketleri küçük farklar var aralarında.umarım aydınlatıcı olmuştur saygılarımla )




  • Sn barhis enjektör hızları ile ilğili iki tane alıntı yazı var bir okumanızı tavsiye ederim.Saygılar

    Alıntı:avnisanal
    Otogazda gerçek LPG enjektörü 2 firma tarafından üretildiğini biliyorum. Biri Japon KHEIN marka; PRINS ve brc tarafından kullanılır.
    İkincisi BRC' nin patentli ürünü.
    Konum olduğu için detaylı inceleme yaptım. Sağlıklı bir sistemde LPG enjektörlerinin aynı benzin enjektörü gibi 1.8 milisaniyede açıp kapama yapabilmesi lazım. Bunu sağlayan yukarıdaki 2 marka. Onun dışındakilerin tümü bunların yarısına bile yaklaşamıyor. Ayrıca benzin enjektörü sadece açıp kapama yapmıyor. Açıyor bir müddet açık kalıyor ondan sonra kapatıyor. Gerçek LPG enjektörleri de aynen böyle çalışıyor ve o yüzden ayarları bilgisiyarda programlanabiliyor. Diğer modellerde olduğu gibi her motora göre değişik çaplı kalibre edilmiş nipelleri takma gereği duyulmuyor.
    Solenoid vana gibi aç-kapa çalışan enjektörler için bunların gaz çıkışlarına uygun çapta (1.8-1.9-2.0-2.1-2.2-2.5-3.0 mm gibi) kalibrasyon memeleri takmak ve araca göre bu memeleri mekanik olarak ayarlamak mecburiyetindesiniz. Piyasada bunların ne derece sağlıklı yapıldığı mechul. Araç gazla çalıştı mı? Tamam. Fazla uğraşmaya gerek yok.
    İşin tekniğini bilmeyen ustaların yönlendirmelerine kanmayalım.
    bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlarla hep beraber mücadele edelim. Onlarıda aydınlatalım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_5539523/mpage_2/key_/tm.htm

    Ayrıca bazı markalar niye nozzle veya meme kullanır ilgilenen arkadaşlara

    Modern enjeksiyonlu arabalar enjektörler 2 ms cıvarında rolantide açıp kapatır ( düşük seviye bu dur ) ve tam gaz 20 ms cıvarında çıkyor .Bu bütün araçlar için geçerlidır .Kulanılan benzin enjektorler enjektorler Bosch ,Kehin vs bu değerlerde oynuyor.
    BRC kendine has patentli enjektorunu kulanıyor .
    Alt cevap sınırı 0,7 ms yani benzin enjektöründen daha hızlı açıp kapatyor .
    Bunu yapmak da zorundadır çünkü benzin enjektöründen aldığı sinyalı gaz olarak hesplanıp ve kendi enjektorunde verdiği sinyala dönüştürmek için 0,02 ms ( Çok önemsiz ) zaman bir kaybı var .
    Bu kaybı daha hızlı reaksion vererek kapatmalıdır ve tabi ki öyle yapıyor .( Avans olarak düşünün )
    Piyasada kulanılan elektrovalf tipi enjektorler bu hızı 5-6 ms mertebindedır bu nedenle 2 ms ( Alt sınıra ) düşürmek için değişik nozzle veya meme kulanılır .(1,6mm ,1,8 mm vs) .Yani mekanik bir kısıtlama getirilyor .Tabi ki bu her zaman doğru olmayabilir ve enjektor ( Elektrovalf ) bizim enjektor gibi kendine kalibre etmek yerine ( ihtyaca kadar açıp kapanma yani ) mekanik bir işlem o seviyeye getirilmesi çalışıyor .Başka Forumlarda değişik kitlerin için verilen cevap" Arkadaş gel da nozzular bi kontrol edelim lafları bundan kaynaklanır"
    Tabi ki hızı 3 kat daha yavaş olan bir enjektör ( Elektrovalf ) yakıtı ve performansı da etkilyor .
    __________________
    G.Prevazi

    quote:

    Orjinalden alıntı: barhis

    ben şole bi yazı okudum o kafamı karıştırdı(kısaca tekrar özetleyeyim.fransız araçlarda enjektör hızları diğerlerine göre çok daha yüksektir ve ateşleme tersten başlar.mevcut lpg markalarının kullanmış olduğu lpg enjektörleri benzin enjektör hızına yetişemez.benzin enjektör hızının %60 ı kadardır.ve devir yükseldikçe hıza yetişemediği için bir noktadan sonra açma kapama işlemini yapamaz ve sürekli açık kalır.bu da motora gereğinden fazla yakıtın gitmesi anlamına gelir.dolayısıyle tasarrufta performansta beklenenin altında kalır.bu nedenle bizde daha önceki yapmış olduğumuz bir kaç fransız gurubu araçtan cihazı sökmek durumunda kaldık.ancak LANDİ RENZO bu sorunu ortadan kaldırdı.kullanmış olduğu enjektör mevcut enjektörlerin en hızlısı.8000 devre kadar dahi aracın ihtiyacına karşılık verebiliyor.belki diyeceksiniz daha önce adını hiç duymadım diye.bunun nedenide maliyeti biraz yüksek bir cihaz olduğu için firmalar pek tercih etmez pazarlama sıkıntısı olur diye.programsal üstünlükleri ilede diğer markaların bir kaç adım önünde olan bir marka.biz müşterilerimize genelde bu markayı öneriyoruz heleki fransızsa.diğer markalar matrix ve valtek olmak üsere iki tip enjektör kullanır.hatta programları bile nerdeyse aynıdır.yani farkları sadece etiketleri küçük farklar var aralarında.umarım aydınlatıcı olmuştur saygılarımla )





  • tam palavra bu alıntılar
  • Sn barış neden saygılar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: barisdragon

    tam palavra bu alıntılar
  • Size demiyorum, yanlış anlaşılma olmasın.Khein enjektörlerini yalnız prins kullanır.Sitesinden de görebilirsiniz.Diğer markalar yaklaşamıyor iddiası tamamen yanlış.Benim kitin enjektörleri 1.5 ms'de açılıyor.Brc de değil prins de.30 tane lpg markasını bir anda silmişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barisdragon -- 14 Haziran 2007; 8:25:10 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sayın barış khein enjektörleri brc yurt dışında kullanıyor fakat genel olarak brc kendi enjektörlerini kullanıyor.Bence bu alıntılar da özellikle elektrovalf tipi enjektörler kastediliyor ayni sizin çıkıp benim enjektör hızım 1.5 ms gibi herkes hızını direk yazabilir ancak bazen yukarıda sn barhis in yaptığı gibi en hızlı enjektör biz de yazıp geçiyor ben bu alıntıları bu tip mesajlar için aldım alıntılar da ve sizin mesajınızda olduğu gibi enjektör hızı kaç ms direk çıkıp yazacak.En hızlı enjektör bizde deyip geçme ile olmuyor.Saygılar sunarım
  • Yukarıdaki alıntı brc reklamı.Konuyu bilmeyen ve bu yazıyı okuyan direk gidip brc taktırır.Tarafsız değil.Yurt dışında brc kullanıyor mu bilmiyorum ama khein sitesinde prins ile çalıştıkları yazıyor.Zaten yurt dışı kitler 2000 euro civarında.Kalite farkı kesin var.
    O yazı da yanlış matrix ve valtek'den başka enjektör yokmuş gibi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.